abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66033727
Karin wat fijn en dat gedichtje .

Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Fake it till you make it...
pi_66033736
Karin gefeliciteerd!!! Wat een fijn gevoel moet dat zijn voor jullie!
pi_66033753
Fijn dat de echo goed was Karin

en wat een ontzettend mooi, treffend gedichtje Hier ook tranen, zo herkenbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66033774
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Karin wat fijn en dat gedichtje .

Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Lopen wij echt helemaal gelijk? Ik ben ook 6 weken vandaag
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:47:29 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66034528
Gatver, nu zit ik hier ook nog met tranen in de ogen... Ik kan niet tegen zulke gedichtjes!!! En ik moet nog 1,5 week wachten op mijn 1e echo
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66036134
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6 .

En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even .
Fake it till you make it...
pi_66036204
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Nijna het volgende:
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6 .

En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even .
Ow ja, zestien natuurlijk. Van de cijfers op mijn toetsenbord doen alleen de 5 en 6 het 'Maar ik heb al een mooi Asusje uitgezocht

Datumdrieling he? Had ik al verteld dat ik vanaf het begin het gevoel heb dat ik op twee augustus ga bevallen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:29:38 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66036483
Ik moest ook even slikken van die tekst, ook ik had die echo nodig ter bevestiging...
  Jubileum moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 21:30:37 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66036523
Oh wat een prachtig gedichtje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:41:20 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66037039
Wat een mooi gedichtje karin, en wat fijn dat je het hebt gezien en gehoord!

Nu ik al anderhalve dag niet zo lekker ben (gammel, misselijk, maaltijd eruit gegooid op het parkeerterrein naast mijn auto) is kleine Harrie nogal druk. Ik voel 'm werkelijk de hele dag. Trappen en vooral draaien (waar ik dan nog misselijker van word). Pfff, dat heb ik bij Anna nooit gehad.
Maar toch, als ik mijn buik dan weer zie bewegen en golven....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66038730
Vandaag idd echo gehad. Dat jullie dat nog weten!

Omdat m'n baarmoeder nogal naar achter kantelt, werd ie inwendig, maar daar voel je gelukkig weinig van.

En wat is het geweldig om dat kleine frummeltje voor het eerst te zien! Pff, ik heb met open mond naar het beeld zitten staren terwijl de tranen over m'n wangen liepen. Had het totaal niet van mezelf verwacht! Ook m'n vriend zat nadat er al lang niets meer te zien was, nog in opperste concentratie naar het scherm te kijken. Vooral dat kloppende hartje binnenin was super!

Alles oke dus! Wel ben ik een stuk minder ver dan ik verwacht had. Ik zou nu op 8 weken, 5 dagen moeten zitten. Even ver als jij ongeveer denk ik, Mefke? Dan ben ik dus rond 20 september uitgerekend. Mag dat in de OP?

Op m'n werk vertel ik het dus voorlopig nog maar niet. Misschien over een week of twee. En dan wil ik deze kloon ook wel in de prullenbak gooien, maar ik vrees dat m'n 'eigen' username net zo onbekend is (of nog wel onbekender) dan deze. Ik heb deze kloon vooral aangemaakt omdat ik onze stagiair op Fok! betrapte.

Ik ben zwanger!
pi_66038774
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ga ook niet om dezelfde reden. had gezegd dat als het raak was, hij wel met me wilde gaan. Maar helaas...
Met de volgende 9 maandenbeurs hebben wij gewoon allebei een eigen frummeltje
Mijn wil gaan of het nu wel of niet raak is Beetje orienteren op de markt zoals hij het noemt.
Maar gaan verder ook voor de huishoudbeurst hoor, wij gaan vrijdag (want dan kunnen we later weg en langer blijven door de avondopening)

Verder xxxkarinxxx goed nieuws van je echo
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:26:47 #93
190853 RockabeIIa
pi_66038997
Ssserpente, wat heerlijk voor je Fijn weekend voor jou!
pi_66039058
Karin en Ssserpente, gefeliciteerd met jullie goede echo's
En idd...heel mooi gedichtje...!

Juup© en ik gaan ook naar de 9maandenbeurs

Juup© is trouwens ook al bezig met de babykamer, hij heeft er ontzettend veel lol in Van een muur is het behang al af en we gaan een 'natte hoek' maken met aanrechtblad en wastafel en daaronder kasten. Kan Juup© weer lekker knutselen

Gister keek ik nog eens naar het echofilmpje dat Juup© gemaakt heeft en toen ik ons kindje zo zag spartelen en doen realiseerde ik me pas echt dat dat in MIJN BUIK zit en continue gebeurt Zo mooi!
#geen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:31:39 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039197
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!
pi_66039306
Thanks Rocka, jij ook een fijn weekend!

DuchessX, bizar he, af en toe zo'n 'helder' moment?
pi_66039363
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!
Dank!

Edit: zie trouwens dat ik nu twee keer in de OP sta.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:38:29 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039478
Ik heb je wel verplaatst, maar niet weg gehaald.
pi_66039555
Fijn Ssserpente, die mooie echo En zo fantastisch dat dat in jouw buik zit he

Ik ga met schaap naar de negen maandenbeurs, donderdag- of vrijdagavond, met dank aan Vicky voor de kaartjes!

En morgen gaan we beginnen aan het leegruimen van de aanstaande babykamer Eindelijk wordt het dan toch de babykamer Het zal een heel karwei worden, maar ik wil hem leeg; liefst nu, maar morgen kan nog net
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 22:49:28 #100
5428 crew  miss_sly
pi_66039943
En nu ga ik slapen. Heb al d ehele avond een beetje zeurende menstruatieachtige pijn, dus even goed uitrusten lijkt me een goed idee.
pi_66047657
Karin wat fijn!!

en ik moet ook huilen van het gedichtje! Wat lief en mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66048016
Vanmorgen voor het opstaan nou ja, even plassen natuurlijk even naar het hartje geluisterd, om de dag goed te beginnen. Baby was bepaald nog wakker, ik heb hem met de angelsound achterna gezeten om het goed te kunnen blijven horen Ik geloof niet dat hij dat zo klein al kan, maar ik had bijna het gevoel met hem aan het spelen te zijn

disclaimer: ik zeg hem, maar nog geen idee of het een hem of een haar is. Maar iedere keer hem/haar te gaan doen, gaat me te ver
pi_66048084
ooo, ik ben een enorme zeikhaas. Ik durf niet naar de negenmaandenbeurs, ben dan nog geen 12 weken...idem voor kinderopvang. Hier komen op korte termijn extra plaatsen volgens de krant en ik durf me gewoon niet in te schrijven.
( is zo veel makkelijker, die zegt "schrijf gewoon in, als het fout gaat, meldt je dat gewoon)
Sserpente, we lopen ongeveer gelijk op ja, bij mij is de termijn nog steeds niet officieel, zelf houd ik vandaag negen weken aan. Vijf weken geleden hadden we nu ongeveer een positieve test in handen.
Over vakantie, wij gaan een week naar een canarisch (w)eiland als ik ongeveer 14 wken ben. We hebben een doorlopende annuleringsverzekering en mocht er medisch echt iets misgaan, dan is een verklaring voldoende om wegens zwangerschap te annuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 14-02-2009 09:44:12 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66048155
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:37 schreef mefke79 het volgende:
ooo, ik ben een enorme zeikhaas. Ik durf niet naar de negenmaandenbeurs, ben dan nog geen 12 weken...idem voor kinderopvang. Hier komen op korte termijn extra plaatsen volgens de krant en ik durf me gewoon niet in te schrijven.
( is zo veel makkelijker, die zegt "schrijf gewoon in, als het fout gaat, meldt je dat gewoon)
Sserpente, we lopen ongeveer gelijk op ja, bij mij is de termijn nog steeds niet officieel, zelf hoe ik vandaag negen weken aan. Vijf weken geleden hadden we nu ongeveer een positieve test in handen.
Over vakantie, wij gaan een week naar een canarisch (w)eiland als ik ongeveer 14 wken ben. We hebben een doorlopende annuleringsverzekering en mocht er medisch echt iets misgaan, dan is een verklaring voldoende om wegens zwangerschap te annuleren.
Fijn dat de verzekering dat dekt! Heb je wel antistoffen tegen rode hond?

Wij zouden volgende week gaan skien. Omdat we eerst dachten dan rond de twaalf weken te zijn, hebben we de vakantie geannuleerd. Ik zag het wel zitten, maar vond het doodeng. Vooral ook omdat we midden in de schoolvakantie zouden gaan en het dan dus erg druk op de pistes is. Ik was van plan op halve daagjes te gaan skien de bospaadjes naar beneden te nemen. Maar maakte zich bij voorbaat al doodongerust, dus toch maar geannuleerd.

Nu blijk ik dus nog geen negen weken te zijn . Het risico om dan van skien (dus vallen oid) een mk te krijgen, is dan zo goed als nihil... Maar het is nu al geannuleerd. En ik zag in de mailbox info over een arrangementje bij een beautycentrum.
pi_66048333
Effe voor mijn beeld. Ik ben vandaag 9 weken volgens eigen telling. Maar als ik dan op verschillende sites lees, hoort een kindje eind week 8 (of dus begin 9) maar iets meer dan een centimeter te zijn. Onze echo was al 1,7 cm. Hoe zit het nou? Moet je nou met begin week 9 gaan lezen in "wat gebeurt er in week 9 of wat gebeurt er in week 10"?
pi_66048364
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:05 schreef mefke79 het volgende:
Effe voor mijn beeld. Ik ben vandaag 9 weken volgens eigen telling. Maar als ik dan op verschillende sites lees, hoort een kindje eind week 8 (of dus begin 9) maar iets meer dan een centimeter te zijn. Onze echo was al 1,7 cm. Hoe zit het nou? Moet je nou met begin week 9 gaan lezen in "wat gebeurt er in week 9 of wat gebeurt er in week 10"?
daar zit ik dus ook altijd mee mefke!
ik ben vandaag 13.4 maar dan is de grens van week 13 al gepasseerd toch? Ik bedoel, even vanaf het begin, 1e dag laatste menstruatie is dag 0 toch, en 1 week erna is week 1. Maar hetgeen gebeurd van je eerste dag laatste menstruatie noemen ze wel altijd van "wat gebeurd er in week 1: je bent voor de laatste keer ongesteld geworden blablabla"
Ik lees altijd maar gewoon 2 weken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048603
Dat ben je nu negen weken zwanger, maar zit je in je tiende week. Op de meeste pagina's gaan ze gewoon uit van het eerste. Ik vind dit een fijne site om te zien hoe het er nu uitziet.
pi_66048711
Op die site kijk ik ook iedere week, Ssserpente
pi_66048790
Ik geloof niet dat ik die site leuk vindt

Op dit moment kun je zien dat je armen, gezicht en heupen dikker worden.
(wk 14)

zelluf!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66049042
Zie net dat je als je aan de rechterkant je bevaldatum invult, dan op 'laat zien' klinkt en dan op 'toon alle dagen van mijn 'zwangerschap', je echt een superhandig overzichtje krijgt.
pi_66049333
ik ken die site ja, maar het probleem is...moet je wel je bevaldatum weten. Dus ik houd maar mijn eigen datum aan. En volgens mij meten ze hier niet van kruin tot kontje, maar helemaal, dat scheelt ook nogal natuurlijk. Mijn meting is echt kruin-kontje, dus zonder beentjes. Ach ja, we zien wel...Driekus moet gewoon blijven zitten en blijven groeien en dan maakt het mij allemaal niet zoveel uit hoe groot ie is...
pi_66049365
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:19 schreef mefke79 het volgende:
ik ken die site ja, maar het probleem is...moet je wel je bevaldatum weten. Dus ik houd maar mijn eigen datum aan. En volgens mij meten ze hier niet van kruin tot kontje, maar helemaal, dat scheelt ook nogal natuurlijk. Mijn meting is echt kruin-kontje, dus zonder beentjes. Ach ja, we zien wel...Driekus moet gewoon blijven zitten en blijven groeien en dan maakt het mij allemaal niet zoveel uit hoe groot ie is...
Hm, geen idee idd, hoe ze daar meten. Op mijn echo staat idd een kruisje bij het kruintje en het kontje. Maar van beentjes is dan ook nog niet echt sprake.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 14-02-2009 11:44:31 ]
pi_66049801
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik geloof niet dat ik die site leuk vindt

Op dit moment kun je zien dat je armen, gezicht en heupen dikker worden.
(wk 14)

zelluf!
Denial, denial....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66050998
O jee maak ik iedereen hier aan het huilen..... sorry hoor!

Rocka, nog eventjes wachten, dan mag jij ook!
Ssserpente, ook fijn dat je het hebt gezien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66054317
Doet een zwangerschapstest het nog als je 16 weken zwanger bent?
Ik heb eindelijk, bij het opruimen van het kleine kamertje, de oude digitale van CB nog gevonden. En eigenlijk, zou ik heel graag een keer een 'zwanger' in het venstertje zien verschijnen...maar zelfs nu ik vanochtend ons kindje nog heb gehoord, vind ik het eng...ja, ik ben raar
pi_66054394
ik zou het niet weten?
Maar moeders voor moeders gaat toch tot en met de 16e week? Dat zou dan toch moeten betekenen dat ze tot die tijd in ieder geval genoeg HCG in je bloed aantreffen lijkt me?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66054695
Ach, kan het mij ook schelen, ik weet toch verdorie dat ik zwanger ben? Ik kan toch wel testen??
pi_66054764
Was het niet Vivi die met 30 weken ofzo nog een positieve test had? Dan moet 16wk toch wel lukken
pi_66054979
Psies gewoon doen Miss_sly
het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat je echt-echt-echt heus waar keizwanger bent!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66055668
Wat huup zegt, sly! Geen ontkomen meer aan

Het is zaterdagmiddag.... en ineens rinkelt er een belletje in mijn hoofd: kut, ik heb een schimmelinfectie. Nog twee dagen met jeuk lopen dan maar
pi_66057765
Hij doet het nog, ik ben zwanger

Wel fijn om zo'n ding nu ein-de-lijk zwanger aan te zien geven
pi_66058105
Innepin, kan je niet even de hap bellen anders? Een kuurtje is zo voorgeschreven.

Karin, wat een lief gedichtje van je moeder
En fijn dat je een echo kreeg!

Tja, de vakantie...
We zouden in eerste instantie niet gaan dit jaar (we willen eigenlijk verhuizen, 2e kindje op komst, kredietcrisis, blabla), maar zoals het er nu naar uitziet gaan we half mei waarschijnlijk toch! Met mijn ouders naar Kos. Ik ben dan 6 maanden zwanger, het is in mei niet te heet, mijn ouders kunnen meehelpen achter Devin aanrennen, voor iedereen hartstikke leuk, ze betalen de helft voor ons Ideaal!
En toch... vind ik het ergens doodeng om na zoveel jaar weer met mijn ouders op vakantie te gaan. Overbezorgd, superhysterisch, vooral als het aankomt op hun kleinzoon... En mijn moeder en ik hebben nogal de neiging om verschrikkelijk schreeuwend ruzie met elkaar te maken omdat ze het niet eens is met wat ik vind of doe en haar afkeuring niet onder stoelen of banken steekt waardoor ik giftig word en fel in de verdediging schiet en dingen roep waar ik direct weer spijt van heb, maar ja, dan is het natuurlijk al te laat om de meest lullige dingen
Gelukkig heb ik nog een paar maanden om mijn koelbloedigheid te trainen

Enne, de 9 maanden beurs is trouwens ook leuk en nuttig als je al een kindje hebt hoor! En ook wanneer je (nog) niet zwanger bent valt er meer dan genoeg te beleven, zwijmelen, info in te winnen, alvast een en ander in te slaan
.... met gevoel voor drama....
pi_66058134
Miss_sly, foto!!!!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:12:44 #124
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66058196
op vakantie heerlijk!
Wij zijn met oud en nieuw geweest, maar ik vond de autorit naar Frankrijk wel zwaar. Volgende keer sla ik over denk ik.
Hier nog steeds alles rustig, mijn buik trekt af en toe wel flink strak maar of het voorwerk is? Geen idee merk het wel.
pi_66058257
Ah Kersjes, toch wel lekker hoor, even nog op vakantie en dan naar Griekenland. Kos is het in mei al lekker warm. Ik zou zo met je ruilen.
Je hoeft toch niet continu met je familie op te trekken en kunt toch ook met echtgenoot en zoontje wat dingen ondernemen.

Voor mij zit er dit jaar ook weer geen vakantie in. Misschien op het eind van het jaar als de baby een paar maanden oud is eens proberen naar Centerparcs te gaan.
Volgend jaar maar weer op vakantie, en dan wil ik naar een ver en warm oord. Dan is het al drie jaar geleden dat we voor het laatst echt weg zijn geweest.
pi_66058323
Hey super van je vakantie Kers! Ik kan me je twijfels wel voorstellen hoor.. ik moet er echt niet aan denken om langer dan een paar dagen met mn ouders op vakantie te gaan. Maar misschien kun je je er inderdaad nu nog even goed geestelijk op voorbereiden

Ik moet toch echt aan een zwangerschapsbroek geloven denk ik. Ik voel mn baarmoeder gewoon groeien lijkt het wel een soort ehm, mja, niet echt krampjes maar het laat zich zo het beste omschrijven. Krampjes aan mn bubbel! het voelt heel anders dan dat bandenpijn en ook op een hele andere plaats en ik merk dat mn broek alweer minder comfi zit dan eerst. Vandeweek maar es kijken dan.
En ik wil deze voor de vakantie, maar we gaan niet eens meer weg nouja ach, mooi excuus om lekker te gaan zwemmen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66058401
Gaan jullie wel in de zon zitten?
pi_66058450
hm? hoe bedoel je?
ikzelf ben niet zo'n zonner, tenzij in Frankrijk op het strand. Maar dit jaar sla ik maar helemaal even over. Ik heb altijd last en problemen met mn huid en ik ben bang voor zo'n zwangerschapsmasker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66058492
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hoeft toch niet continu met je familie op te trekken en kunt toch ook met echtgenoot en zoontje wat dingen ondernemen.
Zijn we ook zeker van plan Dat hebben mijn ouders ook meerdere malen benadrukt toen ze met dit plan kwamen, dat we ons nergens toe verplicht hoeven te voelen.
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen eigenlijk

En dan de vraag: wat trekken we als zwangere dames (voor badkleding) aan? Ik gruwel bij het idee een badpak aan te moeten, maar is het wel "done" om met je bolle buik in een bikini te lopen eigenlijk? Dan bedoel ik niet naar het plaatselijke zwembad voor het simpele baantjes trekken, maar echt om het merendeel van de dag in door te brengen tijdens de vakantie.
pi_66058544
Ja, dat bedoel ik. Ik zou het zelf niet durven. Misschien even in de zon, maar zou niet op het strand gaan liggen bakken. Heb het eens gezien bij iemand die van die vlekken in het gezicht kreeg na het zonnen, en die ná de zwangerschap ook niet meer weg zijn gegaan.

Weet iemand of je wel mag zonnen na de geboorte van je kindje, maar als je nog borstvoeding geeft? Zitten er dan nog veel hormonen in je lichaam die voor vlekken kunnen zorgen?
pi_66058561
Zie mijn post kers! Haha, ik heb het ook niet heel erg op badpakken maar ik vond deze wel okay door de sluiting en de rug zeg maar... Ik weet niet ik vind bikini's met bolle buiken er niet altijd even fruitig uitzien maar dat scheelt natuurlijk van vrouw tot vrouw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66058562
Huup, mooi badpak, maar lijkt me zo oncomfortabel
pi_66058602
Nummer_zoveel, ik ben naar het snikhete Turkije geweest toen ik nog volop borstvoeding gaf en heb heerlijk liggen bakken. Voor pigmentvlekken hoef je dan echt niet meer bang te zijn.
pi_66058613
Ik zou dat badpak niet aandurven. Ben toch wel veel aangekomen tot nu toe (10 kilo). M'n benen en billen zijn een stuk dikker geworden. En ik heb ineens putjes.
pi_66058621
Ja nummer_zoveel dat vraag ik me ook af

haha Kers waarom oncomfortabel? Ik vind badpakken en bikini's eigk nooit heel erg comfi kan er niets aan doen maar ik ben altijd aan broekjes en cups aan het sjorren enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66058654
Echt waar dus

pi_66058693
Ik heb een tankini van vorig jaar en ik ga kijken of ik alles daarin krijg voor de vakantie
pi_66058769
Miss_sly is zwanger

Wat trouwens ook nog kan: een bikini en daaroverheen een (zwangerschaps)spaghettitopje of jurkje. Zo eentje waar je ook mee het water in kan en die snel weer opdroogt.
pi_66059322
Oooeeehhh, ik heb ook nog twee van die digitale
Grappig hoe dat werkt he miss sly, ook al heb je je kindje gezien dan nog blijft het ongeloofwaardig.

Vakantie.... wij zouden naar Amerika gaan, maar als de zwangerschap goed blijft gaan dan gaat dat niet door. Dat geld en de vakantiedagen kunnen we dan wel beter gebruiken. Dan waarschijnlijk een weekje weg, moeten maar eens kijken wat het gaat worden. Eerst de echo maar eens afwachten (nog maar 2 weken min 1 dag....)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:57:57 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66059497
Lachen die test! Zo tof om te zien!

Wij gaan niet op vakantie dit jaar. F. gaat in het voorjaar een week naar Amerika, een vriend opzoeken en verder zijn wij vnml kampeerders en dat zit er echt niet in dit jaar. Slechte timing. Ik wil dan in het najaar naar zo'n huisjes-'paradijs', lekker beetje ontspannen en zwemmen enzo. Met het gezinnetje!

Oh, en ik zwem nu nog in mijn gewone badpak en ik ga maar eens op zoek naar een andere voor als mijn buik gaat groeien. Vorig jaar hals over kop eentje gekocht toen ik voor mijn werk naar Zuid-Afrika ging. Niet gebruikt, maar het kreng is echt knalroze met een orantje biesje langs te randjes.
Ik kon zo snel niks anders vinden toen, in mijn maat, maar no way dat ik er in ga lopen.
pi_66061188
Huup, dat badpak ziet er best aardig uit maar....daar past mijn voorgevel echt never nooit niet in. Het is vrij ver naar voren opengesneden (volgen jullie me nog?) en daar zit te veel massa bij mij. Nou gaan wij als ik net 14 weken ben. Heb deze weken even wat bovenstukjes van bikinis uit de kast gepast en dat ging. Dus ik denk dat ik het gewoon daarmee ga doen. Ik heb nog wel wat grotere broekjes liggen en dan inderdaad maar een shirtje aan als ik op het zonnebedje zit. Alle zwangerschapsbikis en badpakken die ik gezien heb, waren enorm lelijk of gewoon op eerste gezicht al niet geschikt voor mijn lichaam.
Ik ben dus wel een enorme zonner, dus hier gaat factor enorm veel mee en smeren maar. Normaal doe ik het met factor 10, dus die huid gaat niet weten wat ie meemaakt. En natuurlijk gewoon onder de parasol op het midden van de dag, want het is zo zuidelijk niet aan te raden om dan vol in het zonnetje te gaan zitten.
pi_66061634
Ahja vervelend is dat als de cup dan niet mooi gaat zitten. ik ben nu geloof k een cupmaat gegroeid, van c naar d en nu bijna 14 wk. Ik denk dat ik nog heel even tot de zomer wacht met kopen van zo'n badpak maarja ach, op zich ga ik het toch niet enorm vaak dragen denk ik.

en het kost maar 20 euro dus het is best een gokje waard
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66061653
Kersjes wat leuk op vakantie je overleeft het vast wel

Wij gaan een week naar een luxe huisje op de veluwe als ik 19 weken ben. Hondjes lekker mee en hopelijk lukt het dan nog om lekker op de Veluwe te wandelen

Haha Miss_Sly gefeliciteerd een positieve test!
#geen
pi_66061805
Voor Miss Sly

Mefke, ben je dan niet alsnog bang voor een zwangerschapsmasker?
Neem aan dat insmeren met factor niet tegen een zwangerschapsmasker werkt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:25:41 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66062295
Joehoe Koningin waar hang je uit? Ben je al (aan het) bevallen???
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66064471
Over dat masker, ik ga het eens opzoeken. Ik denk dat je dat toch ook snel genoeg merkt, en dan maar meteen uit de zon. Bovendien heb ik bijna altijd een petje op in de zon, dus dat gaat ook helpen. Normaal is de zon juist een zegen voor mijn huidje (heb exceem die verdwijnt met wat zon) dus ik hoop maar dat het nu ook zo werkt.
Miss Sly, mooie test! Jammer dat je er niet nog eentje hebt liggen die zegt hoe lang je ongeveer zwanger bent, had je kunnen kijken of het echt echt meer dan drie weken is...
pi_66064666
Oke, effe opgezocht. Zo'n masker krijg je wel of niet, daar is niets aan te doen of te voorspellen. Vrouwen met meer pigment lopen wat meer kans en ook als je tepelhof erg verkleurd is, is de kans hoger. Het enige dat helpt in de zon is smeren, smeren, smeren en met een enorme factor. Dan worden de vlekjes minder donker. Goed, factor 30 gaat dus mee (compleet hypoallergeen, want anders gaat dat weer fout) en ik ga gewoon eens even testen onder de zonnebank thuis. Dat laatste niet eens voor een kleurtje, maar ik word redelijk gestoord van het exceem op oa mijn hoofdhuid en zon (of uv stralen) is het enige dat helpt.
pi_66065449
Ik heb zonder zwangerschap helaas ook (al) zo'n masker. Een paar jaar geleden was-ie er ineens, kwam door De pil. Ben toen overgestapt naar de nuvaring maar de vlekken zijn nooit meer weggegaan. In de winter valt het wel mee maar in de zomer is het echt heel goed te zien.
#geen
pi_66065716
DuchessX je kan er wel iets aan laten doen he, zo'n masker. Tenminste, dat las ik dan net. Effe google'n doet wonderen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:48:22 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66067365
Ff tussen alles door en wellicht wat laat, maarre....

KARIN!!!!

en miss_sly
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66068068
Karin, wat fijn! SUPER er zit echt een kindje in je buik!
Dat gedichtje is echt lief zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:25:01 #152
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66068428
Karin
En Miss_Sly

Ik heb gistermiddag trouwens een tijd lang om de 5 à 7 minuten harde buiken gehad en mijn buik voelt (en ziet er ook) nu heel anders (uit).
(foto's staan in het buikentopic)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 15 februari 2009 @ 09:17:14 #153
245378 Sudara
Do Be Do Be Do
pi_66076038
hoihoi allemaal,

ben nieuw hier dus stel me even voor , ben een mama van 27, heb een dochter van 4 , een zoontje van 2 en 27 weken zwanger van de derde (uitgerekend 16 mei) , afgelopen week een 3d echo gehad en daar erg van genoten Had ik bij de eerste 2 niet gedaan en nu best spijt van! Maar goed dit ben ikke dus Gefeliciteerd aan alle zwangeren!

Liefs Sudara
  zondag 15 februari 2009 @ 09:55:44 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66076273
Hoi! Welkom!
  zondag 15 februari 2009 @ 10:12:53 #155
190853 RockabeIIa
pi_66076410
Welkom Sudara!
Voorkruipert
pi_66077475
Sudara, welkom en gefeliciteerd!

Ik zit al weer op de 4,5 week, volgens de medische tellers 6,5
Mijn vader gaat het ledikantje maken, heeft hij ook gedaan voor mij en mn broer toen we baby's waren. Mag gelukkig wel zelf zeggen hoe ik het wil hebben, maar wat is dat moelijk zeg. Er zijn zoveel mooie dingen.

Heb een 9 maanden dagboek waar per dag beschreven staat hoe puk groeit. Moest gister mn taile weer opmeten, ben al 1 cm gegroeid ... en ik ben niet aangekomen, juist afgevallen. Dus denk echt dat het door puk komt. Mijn borsten zijn een heel stuk gegroeid, heb gister maar nieuwe bh's gehaald, want ik pas echt niet meer in die oude. Heb nu van die zwangersschaps bh's gekocht, daar zit nog een beetje rek in, en ze waren in de aanbieding 70% korting....

Nog 3 weken en 2 dagen, dan mag ik naar VK... kan bijna niet wachten
  zondag 15 februari 2009 @ 11:39:56 #157
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66077607
Nog geen verse babies?
Hier ook nog niet, nog even geduld...
pi_66077693
Welkom en gefeli Sudara!!

Martine waarom hou je eigenlijk niet die 'medische tellers' aan? Dat is toch wel de meest gebruikelijke manier van tellen toch? Je VK telt ook zo en de meeste boeken en dergelijke houden toch ook dat aan?
Wat lief van dat ledikantje! wij hebben een mooie bij Ikea gezien, n witte, over n maandje of twee ofzo maar es kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 15 februari 2009 @ 11:55:00 #159
5428 crew  miss_sly
pi_66077950
Het is echt wel al erg lang stil rondom Koningin...Hoe zou het zijn?

Welkom Sudara

En inderdaad Martine, de mediscshe tellers zijn de gewone standaard tellers. Jij wijkt er met jouw telling juist vanaf
pi_66079523
Welkom Sadura!

Vanaf wanneer krijg je eigenlijk ´last´ vast nesteldrang? Ik heb nu continu behoefte om op te ruimen en schoon te maken enzo (en dat terwijl ik écht zo niet ben normaal), maar ik dacht altijd dat dat pas veel later in de zwangerschap kwam?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')