Lopen wij echt helemaal gelijk? Ik ben ook 6 weken vandaagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Karin wat fijnen dat gedichtje
.
Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Ow ja, zestien natuurlijk. Van de cijfers op mijn toetsenbord doen alleen de 5 en 6 hetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Nijna het volgende:
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6.
En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even.
Mijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga ook niet om dezelfde reden.had gezegd dat als het raak was, hij wel met me wilde gaan. Maar helaas...
Met de volgende 9 maandenbeurs hebben wij gewoon allebei een eigen frummeltje
Dank!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!![]()
Fijn dat de verzekering dat dekt! Heb je wel antistoffen tegen rode hond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:37 schreef mefke79 het volgende:
ooo, ik ben een enorme zeikhaas. Ik durf niet naar de negenmaandenbeurs, ben dan nog geen 12 weken...idem voor kinderopvang. Hier komen op korte termijn extra plaatsen volgens de krant en ik durf me gewoon niet in te schrijven.![]()
(is zo veel makkelijker, die zegt "schrijf gewoon in, als het fout gaat, meldt je dat gewoon)
Sserpente, we lopen ongeveer gelijk op ja, bij mij is de termijn nog steeds niet officieel, zelf hoe ik vandaag negen weken aan. Vijf weken geleden hadden we nu ongeveer een positieve test in handen.
Over vakantie, wij gaan een week naar een canarisch (w)eiland als ik ongeveer 14 wken ben. We hebben een doorlopende annuleringsverzekering en mocht er medisch echt iets misgaan, dan is een verklaring voldoende om wegens zwangerschap te annuleren.
daar zit ik dus ook altijd mee mefke!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:05 schreef mefke79 het volgende:
Effe voor mijn beeld. Ik ben vandaag 9 weken volgens eigen telling. Maar als ik dan op verschillende sites lees, hoort een kindje eind week 8 (of dus begin 9) maar iets meer dan een centimeter te zijn. Onze echo was al 1,7 cm. Hoe zit het nou? Moet je nou met begin week 9 gaan lezen in "wat gebeurt er in week 9 of wat gebeurt er in week 10"?
Hm, geen idee idd, hoe ze daar meten. Op mijn echo staat idd een kruisje bij het kruintje en het kontje. Maar van beentjes is dan ook nog niet echt sprake.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:19 schreef mefke79 het volgende:
ik ken die site ja, maar het probleem is...moet je wel je bevaldatum weten. Dus ik houd maar mijn eigen datum aan. En volgens mij meten ze hier niet van kruin tot kontje, maar helemaal, dat scheelt ook nogal natuurlijk. Mijn meting is echt kruin-kontje, dus zonder beentjes. Ach ja, we zien wel...Driekus moet gewoon blijven zitten en blijven groeien en dan maakt het mij allemaal niet zoveel uit hoe groot ie is...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik geloof niet dat ik die site leuk vindt![]()
Op dit moment kun je zien dat je armen, gezicht en heupen dikker worden.
(wk 14)
zelluf!![]()
Zijn we ook zeker van planquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hoeft toch niet continu met je familie op te trekken en kunt toch ook met echtgenoot en zoontje wat dingen ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |