Innepin, kan je niet even de hap bellen anders? Een kuurtje is zo voorgeschreven.
Karin, wat een lief gedichtje van je moeder
En fijn dat je een echo kreeg!
Tja, de vakantie...
We zouden in eerste instantie niet gaan dit jaar (we willen eigenlijk verhuizen, 2e kindje op komst, kredietcrisis, blabla), maar zoals het er nu naar uitziet gaan we half mei waarschijnlijk toch! Met mijn ouders

naar Kos. Ik ben dan 6 maanden zwanger, het is in mei niet te heet, mijn ouders kunnen meehelpen achter Devin aanrennen, voor iedereen hartstikke leuk, ze betalen de helft voor ons

Ideaal!
En toch... vind ik het ergens doodeng om na zoveel jaar weer met mijn ouders op vakantie te gaan. Overbezorgd, superhysterisch, vooral als het aankomt op hun kleinzoon... En mijn moeder en ik hebben nogal de neiging om verschrikkelijk schreeuwend ruzie met elkaar te maken
omdat ze het niet eens is met wat ik vind of doe en haar afkeuring niet onder stoelen of banken steekt waardoor ik giftig word en fel in de verdediging schiet en dingen roep waar ik direct weer spijt van heb, maar ja, dan is het natuurlijk al te laat om de meest lullige dingen
Gelukkig heb ik nog een paar maanden om mijn koelbloedigheid te trainen
Enne, de 9 maanden beurs is trouwens ook leuk en nuttig als je al een kindje hebt hoor! En ook wanneer je (nog) niet zwanger bent valt er meer dan genoeg te beleven, zwijmelen, info in te winnen, alvast een en ander in te slaan
.... met gevoel voor drama....