abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66033226
Juh, Karin!
(en wij je maar tips geven over 'hoe te smeken voor een echo' blijkt het niet nodig). Genieten nu dan he!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:21:01 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66033383
Fijn Karin!
pi_66033460
Fijn Karin dat je gerustgesteld bent en dat alles okay blijkt te zijn! En toepasselijk gedichtje van je moeder.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66033525
Fijn nieuws, Karin
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66033612
Wat fijn Karin!
En wat een mooi gedichtje, zit hier nu alweer met tranen in mijn ogen Fijn, die hormonen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66033727
Karin wat fijn en dat gedichtje .

Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Fake it till you make it...
pi_66033736
Karin gefeliciteerd!!! Wat een fijn gevoel moet dat zijn voor jullie!
pi_66033753
Fijn dat de echo goed was Karin

en wat een ontzettend mooi, treffend gedichtje Hier ook tranen, zo herkenbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66033774
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Karin wat fijn en dat gedichtje .

Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Lopen wij echt helemaal gelijk? Ik ben ook 6 weken vandaag
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:47:29 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66034528
Gatver, nu zit ik hier ook nog met tranen in de ogen... Ik kan niet tegen zulke gedichtjes!!! En ik moet nog 1,5 week wachten op mijn 1e echo
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66036134
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6 .

En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even .
Fake it till you make it...
pi_66036204
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Nijna het volgende:
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6 .

En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even .
Ow ja, zestien natuurlijk. Van de cijfers op mijn toetsenbord doen alleen de 5 en 6 het 'Maar ik heb al een mooi Asusje uitgezocht

Datumdrieling he? Had ik al verteld dat ik vanaf het begin het gevoel heb dat ik op twee augustus ga bevallen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:29:38 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66036483
Ik moest ook even slikken van die tekst, ook ik had die echo nodig ter bevestiging...
  Jubileum moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 21:30:37 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66036523
Oh wat een prachtig gedichtje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:41:20 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66037039
Wat een mooi gedichtje karin, en wat fijn dat je het hebt gezien en gehoord!

Nu ik al anderhalve dag niet zo lekker ben (gammel, misselijk, maaltijd eruit gegooid op het parkeerterrein naast mijn auto) is kleine Harrie nogal druk. Ik voel 'm werkelijk de hele dag. Trappen en vooral draaien (waar ik dan nog misselijker van word). Pfff, dat heb ik bij Anna nooit gehad.
Maar toch, als ik mijn buik dan weer zie bewegen en golven....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66038730
Vandaag idd echo gehad. Dat jullie dat nog weten!

Omdat m'n baarmoeder nogal naar achter kantelt, werd ie inwendig, maar daar voel je gelukkig weinig van.

En wat is het geweldig om dat kleine frummeltje voor het eerst te zien! Pff, ik heb met open mond naar het beeld zitten staren terwijl de tranen over m'n wangen liepen. Had het totaal niet van mezelf verwacht! Ook m'n vriend zat nadat er al lang niets meer te zien was, nog in opperste concentratie naar het scherm te kijken. Vooral dat kloppende hartje binnenin was super!

Alles oke dus! Wel ben ik een stuk minder ver dan ik verwacht had. Ik zou nu op 8 weken, 5 dagen moeten zitten. Even ver als jij ongeveer denk ik, Mefke? Dan ben ik dus rond 20 september uitgerekend. Mag dat in de OP?

Op m'n werk vertel ik het dus voorlopig nog maar niet. Misschien over een week of twee. En dan wil ik deze kloon ook wel in de prullenbak gooien, maar ik vrees dat m'n 'eigen' username net zo onbekend is (of nog wel onbekender) dan deze. Ik heb deze kloon vooral aangemaakt omdat ik onze stagiair op Fok! betrapte.

Ik ben zwanger!
pi_66038774
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ga ook niet om dezelfde reden. had gezegd dat als het raak was, hij wel met me wilde gaan. Maar helaas...
Met de volgende 9 maandenbeurs hebben wij gewoon allebei een eigen frummeltje
Mijn wil gaan of het nu wel of niet raak is Beetje orienteren op de markt zoals hij het noemt.
Maar gaan verder ook voor de huishoudbeurst hoor, wij gaan vrijdag (want dan kunnen we later weg en langer blijven door de avondopening)

Verder xxxkarinxxx goed nieuws van je echo
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:26:47 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66038997
Ssserpente, wat heerlijk voor je Fijn weekend voor jou!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66039058
Karin en Ssserpente, gefeliciteerd met jullie goede echo's
En idd...heel mooi gedichtje...!

Juup© en ik gaan ook naar de 9maandenbeurs

Juup© is trouwens ook al bezig met de babykamer, hij heeft er ontzettend veel lol in Van een muur is het behang al af en we gaan een 'natte hoek' maken met aanrechtblad en wastafel en daaronder kasten. Kan Juup© weer lekker knutselen

Gister keek ik nog eens naar het echofilmpje dat Juup© gemaakt heeft en toen ik ons kindje zo zag spartelen en doen realiseerde ik me pas echt dat dat in MIJN BUIK zit en continue gebeurt Zo mooi!
#geen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:31:39 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039197
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!
pi_66039306
Thanks Rocka, jij ook een fijn weekend!

DuchessX, bizar he, af en toe zo'n 'helder' moment?
pi_66039363
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!
Dank!

Edit: zie trouwens dat ik nu twee keer in de OP sta.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:38:29 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039478
Ik heb je wel verplaatst, maar niet weg gehaald.
pi_66039555
Fijn Ssserpente, die mooie echo En zo fantastisch dat dat in jouw buik zit he

Ik ga met schaap naar de negen maandenbeurs, donderdag- of vrijdagavond, met dank aan Vicky voor de kaartjes!

En morgen gaan we beginnen aan het leegruimen van de aanstaande babykamer Eindelijk wordt het dan toch de babykamer Het zal een heel karwei worden, maar ik wil hem leeg; liefst nu, maar morgen kan nog net
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 22:49:28 #100
5428 crew  miss_sly
pi_66039943
En nu ga ik slapen. Heb al d ehele avond een beetje zeurende menstruatieachtige pijn, dus even goed uitrusten lijkt me een goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')