ik heb avondkaarten. ga vrijdagavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef mikoxx het volgende:
Ik ook MeNicole!! Precies op de helft vandaag! Fijn gevoel.... nu kunnen we aftellen toch? Want tot 20 weken tellen we op, na 20 weken tellen we weer af....
Hihi, heb jij die kuikentjes in de OP gezet, BE? Lollig![]()
Gaan jullie eigenlijk naar de 9 maandenbeurs? Ik twijfel nog, t lijkt me wel leuk, maar t is ook een intensieve dag.. en aangezien ik de sinds de laatste 2 weken s middags bijslaap.... Moet er nl wel een eind voor reizen ook nog. Is het de moeite waard?
Huh maar dat zijn toch gewoon allemaal losse concerten? Ik hoop op mooi weer want vorig jaar konden we vanaf onz balkon alles perfect horen. Lekker wijntje erbij en genieten maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef Poppedein het volgende:
Weet je... daar verheug ik me dan ook écht t allermeest op! Een soort van fantasietje!Ik ben soms raar
en Stiemie... Live@Westerpark, Alleen de 3 afsluitende acts zijn pas bekend, dus ik durf je nog geen veilige garanties te geven![]()
en welke dag ga je dan??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Oh, hahahahah! Inderdaad, ik lees nu eigenlijk voor t eerst die website pasDat krijg je al je je door andere mensen mee laat nemen
Nou ja, even zo gezellig, en des te meer kans dat ik t gewoon overleven zal, haha!
![]()
Maar goed...terug ontopic
zo hee, een echte fan dus...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Naar Anouk..als ze nergens eerder meer optreedt wordt dat mn 25e keer alweer![]()
Nee dat was ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef mikoxx het volgende:
Hihi, heb jij die kuikentjes in de OP gezet, BE? Lollig![]()
bij een tweede kan je er meer en langer last van hebben Bar, had ik ook, erg vervelend. weet alleen niet meer hoe lang het duurde, sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang bandenpijn aan kan blijven houden?
Ja, jammer heh, ik zou ook dolgraag naar de 9maanden beurs gaan.. maarja, ik ben de 19e uitgerekend dus het lijkt me niet verstandig om te gaan. En de volgende beurs zou wel weer pas over een jaar zijn, nou, dan is ze dus al 1 jaar. Erg jammer!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga niet naar de beurs. Voor gebrek aan zwangerschapVind het wel jammer dat ze het maar 1 keer per jaar doen. Want als ik in maart zwanger word dan is het kind er voor de eerst volgende 9 maandenbeurs er al weer uit. En dan heeft het geen zin om te gaan.
Hoge bloeddruk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Maar heeft er toevallig nog iemand antwoord op m'n vraag, jij misschien Poppedein?
Waar baseert een verloskundige het op als iemand "vast niet de 40 weken haalt"?
Ik ga ook niet om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga niet naar de beurs. Voor gebrek aan zwangerschapVind het wel jammer dat ze het maar 1 keer per jaar doen. Want als ik in maart zwanger word dan is het kind er voor de eerst volgende 9 maandenbeurs er al weer uit. En dan heeft het geen zin om te gaan.
Lopen wij echt helemaal gelijk? Ik ben ook 6 weken vandaagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Karin wat fijnen dat gedichtje
.
Ik was gister op controle bij de vk, hartje gehoord. Bloeddruk was weer netjes en mocht een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus ook gelijk maar geregeld.
16 weken alweer vandaag, het gaat voor mn gevoel veel sneller dan bij Mirte, maar dat zal ook wel komen omdat je er op een andere manier mee bezig bent...
Ow ja, zestien natuurlijk. Van de cijfers op mijn toetsenbord doen alleen de 5 en 6 hetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Nijna het volgende:
Ja Miss_sly, ik ben ook 31 juli uitgerekend... en je bedoelt natuurlijk 16 weken, geen 6.
En volgens mij had ik het met McLaura laatst al over een datumdrieling gehad... dus dan weet je het ook even.
Mijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga ook niet om dezelfde reden.had gezegd dat als het raak was, hij wel met me wilde gaan. Maar helaas...
Met de volgende 9 maandenbeurs hebben wij gewoon allebei een eigen frummeltje
Dank!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, goed nieuws dus. Leuk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |