Is dat met 9 weken (volgens mijn berekening, volgens de laatste echo 7+4) niet een beetje vroeg??quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Kersjes het volgende:
Linda, misschien is het bandenpijn. Dat voelt best vaag, zeker als je er niet bekend mee bent en dus geen idee hebt hoe zoiets aan zou moeten voelen.
Super!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nou, dan kom ik er ook nog even overheen met goed nieuws!
Om kwart over 8 ging de telefoon.. het echobureau met de vraag of we in de buurt woonden, want dan konden we direct nog even terecht. Maar morgen mocht ook. We zijn direct in de auto gestapt
De baby ligt helemaal goed, dus we hebben ons voor niks zorgen gemaakt!
![]()
![]()
Hihi, ik zat net te tellen, 26 voor me en 21 na mequote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef tessie het volgende:
Asyniur, als je klachten hebt van je zwangerschap, kan je de vakantie dan om die reden annuleren?
Moet je een doktersverklaring hebben als je gaat vliegen als je zwanger bent?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
-knip- dan lekker vliegen, kan ookwel even een doktersverklaring regelen dan.
in principe wel, of van je VK, mag ook. Er is geloof ik geen enkel bezwaar om te vliegen als je zwanger bent, maar de meeste luchtvaardmaatschappijen nemen liever geen risico's en willen vrouwen die 6 heel soms 7 maanden zwanger zijn echt als absolute max. nog vervoeren, later niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je een doktersverklaring hebben als je gaat vliegen als je zwanger bent?
OK, dus ik kan ook gewoon mijn zwangerschapsverklaring meenemen? Ik ben dan trouwens pas 21 weken, maar gezien mijn buik van nu, zal ik voor de zekerheid maar wel die verklaring meenemenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in principe wel, of van je VK, mag ook. Er is geloof ik geen enkel bezwaar om te vliegen als je zwanger bent, maar de meeste luchtvaardmaatschappijen nemen liever geen risico's en willen vrouwen die 6 heel soms 7 maanden zwanger zijn echt als absolute max. nog vervoeren, later niet.
Nouja, de ene zwangere buik is de andere niet natuurlijk, sommigen hebben bij 6 maanden nog nauwelijks buik en anderen een enorme toeter. Een dokters-/VK-verklaring geeft dus uitsluitsel voor de vliegmaatschappij over hoe ver je bent.
Ik had inderdaad last van bekkeninstabiliteit en een verwijsbriefje van de dokter naar de fysio was genoeg voor de verzekering.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt je vakantie om medische redenen alleen annuleren als je je been breekt en reëel gezien niet meer weg kunt, of accuut in het ziekenhuis wordt opgenomen, danwel iemand in je eerstegraads familie (je eigen gezin dus). Een zwangerschap wordt in Nederland niet als een ziekte of als iets medisch beschouwt (enkele uitzonderingen daargelaten) en er moet wel echt heel veel aan de hand zijn wil je het kunnen annuleren. Denk aan ernstige bekkeninstabiliteit ofzo. En zelfs dan denk ik dat de annuleringsverzekering moeilijk zal doen en verschillende verklaringen zal willen zien.
Dat is ook wat ik er over heb kunnen vinden. Je mag niet annuleren als het gaat om 'gewone' zwangerschapsklachten maar wel om medische redenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik had inderdaad last van bekkeninstabiliteit en een verwijsbriefje van de dokter naar de fysio was genoeg voor de verzekering.
Dankje, zo mag ik het horen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Zweefvliegje, nu niets meer in de weg staat: go for it!!!
Ja dat vraag ik me ook af, hoe gaat ie Koningin? Beval jij eigenlijk thuis (indien mogelijk natuurlijk)?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef texelonia het volgende:
Hoe gaat het met Koningin eigenlijk? Het laatste wat ze poste was dat het regelmatig rommelde en de vk dacht dat ze de 40 weken niet zou redden
Bedoel je in weken of op het moment dat je het hebt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang bandenpijn aan kan blijven houden?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef Poppedein het volgende:
Erger nog is dat ik gister kaartjes geboekt heb voor een festival (Westerpark) als ik 34 weken zwanger benIk hoop dus hard op mooi weer en picknickkleedjes mee voor dan...
Ha da's bij mij aan de overkant. Anders kan je best even bij mij thuis uit komen puffen hoor Poppedeinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef Poppedein het volgende:
Erger nog is dat ik gister kaartjes geboekt heb voor een festival (Westerpark) als ik 34 weken zwanger benIk hoop dus hard op mooi weer en picknickkleedjes mee voor dan...
Dat scheelt inderdaad een heeeeele hoop. Maar wel superleuk om op een festival zwanger rond te lopen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd of het tegen die tijd uberhaupt een optie zal zijn Diaan.. maar we gaan maar 1 dag, dat zal een heeeele hoop schelen denk ikEn zo niet, ach dan pink ik er een traantje om en is marktplaats vast gewillig...
Nee hoor niet raarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef Poppedein het volgende:
Weet je... daar verheug ik me dan ook écht t allermeest op! Een soort van fantasietje!Ik ben soms raar
Welke dag ga je? Simply Red is live erg goed, Lenny ook al kan hij soms wel een beetje te lang doorgaan met 1 liedje, vind ik. Al was hij afgelopen jaar op Rock Werchter wel supergoed!! Anouk heb ik daar ook gezien en was ook goed, maar ben niet zo weg van haar. ik dacht trouwens dat dit gewone concerten waren en niet een dagje festival.. vorig jaar zijn we daar geweest naar Radioheadquote:en Stiemie... Live@Westerpark, Alleen de 3 afsluitende acts zijn pas bekend, dus ik durf je nog geen veilige garanties te geven![]()
ik heb avondkaarten. ga vrijdagavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef mikoxx het volgende:
Ik ook MeNicole!! Precies op de helft vandaag! Fijn gevoel.... nu kunnen we aftellen toch? Want tot 20 weken tellen we op, na 20 weken tellen we weer af....
Hihi, heb jij die kuikentjes in de OP gezet, BE? Lollig![]()
Gaan jullie eigenlijk naar de 9 maandenbeurs? Ik twijfel nog, t lijkt me wel leuk, maar t is ook een intensieve dag.. en aangezien ik de sinds de laatste 2 weken s middags bijslaap.... Moet er nl wel een eind voor reizen ook nog. Is het de moeite waard?
Huh maar dat zijn toch gewoon allemaal losse concerten? Ik hoop op mooi weer want vorig jaar konden we vanaf onz balkon alles perfect horen. Lekker wijntje erbij en genieten maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef Poppedein het volgende:
Weet je... daar verheug ik me dan ook écht t allermeest op! Een soort van fantasietje!Ik ben soms raar
en Stiemie... Live@Westerpark, Alleen de 3 afsluitende acts zijn pas bekend, dus ik durf je nog geen veilige garanties te geven![]()
en welke dag ga je dan??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Oh, hahahahah! Inderdaad, ik lees nu eigenlijk voor t eerst die website pasDat krijg je al je je door andere mensen mee laat nemen
Nou ja, even zo gezellig, en des te meer kans dat ik t gewoon overleven zal, haha!
![]()
Maar goed...terug ontopic
zo hee, een echte fan dus...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Naar Anouk..als ze nergens eerder meer optreedt wordt dat mn 25e keer alweer![]()
Nee dat was ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef mikoxx het volgende:
Hihi, heb jij die kuikentjes in de OP gezet, BE? Lollig![]()
bij een tweede kan je er meer en langer last van hebben Bar, had ik ook, erg vervelend. weet alleen niet meer hoe lang het duurde, sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang bandenpijn aan kan blijven houden?
Ja, jammer heh, ik zou ook dolgraag naar de 9maanden beurs gaan.. maarja, ik ben de 19e uitgerekend dus het lijkt me niet verstandig om te gaan. En de volgende beurs zou wel weer pas over een jaar zijn, nou, dan is ze dus al 1 jaar. Erg jammer!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga niet naar de beurs. Voor gebrek aan zwangerschapVind het wel jammer dat ze het maar 1 keer per jaar doen. Want als ik in maart zwanger word dan is het kind er voor de eerst volgende 9 maandenbeurs er al weer uit. En dan heeft het geen zin om te gaan.
Hoge bloeddruk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Maar heeft er toevallig nog iemand antwoord op m'n vraag, jij misschien Poppedein?
Waar baseert een verloskundige het op als iemand "vast niet de 40 weken haalt"?
Ik ga ook niet om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga niet naar de beurs. Voor gebrek aan zwangerschapVind het wel jammer dat ze het maar 1 keer per jaar doen. Want als ik in maart zwanger word dan is het kind er voor de eerst volgende 9 maandenbeurs er al weer uit. En dan heeft het geen zin om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |