quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie strakke lijn er tussenHoe is dat gedaan? Bij mij ziet de scheiding tussen de blauwe muur en de witte muur er niet zo netjes uit. (maar dat is dan wel een hoek)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar hebben ze ook iets anders voor:
afplaktape
volgens mij begon het hele verhaal daar ook mee, maar precies weten doe ik het niet meer. Iig heb ik wel met m'n bh lopen zwaaien...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef kwakveense het volgende:
oh nou, als jullie er bij mij op de postmeet (beter is die er, want ik ben tot 18 uur in leidschendam bezig) genoeg witte wijn in gooien wil ik best met mn beha zwaaien. ik kan die echt heel goed uitdoen terwijl ik mn kleren aanhoud en m dan zo uit mn mouw naar buitenfloepen...
Jammer dat wij dat toen niet hadden- wij hadden alleen een verfliniaal.quote:
Ik heb het misschien gemist, maar is dat helemaal geregeld?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Tink, wat goed dat je geboekt hebt! Lekker om naar uit te kijken!
En ik vond dat je het er maar weinig over gehad hebt hoor, over je vakantie!
Zeker vergelijken met mijn internet en energie gezemel
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welja. Post anders even voor de vijfde keer in twee dagen door het slotje heen. Maakt niet uit joh.
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebiedquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Wel meer dan éénquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja Vik, ik vroeg het laatst al maar heb jij ooit nog wat vernomen van jouw Henkelien?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
. En ze is hier nog wel geweest, maar er is niks meer gebeurd verder
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zetten
Jij stiekemerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Niet per se een foute vriend, maar wel dat je verliefd kunt worden op je fuckbuddy. En dat is niet zo handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |