Aandachtsgeile attentionwore dat je bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef Paul het volgende:
Waarom slotjeWat ben je ook een droeftoeterPaul
daaromquote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef Paul het volgende:
Waarom slotjeWat ben je ook een droeftoeterPaul
Ok baasquote:Op zondag 22 februari 2009 10:04 schreef Het_hupt het volgende:
kappen met huilen Paul![]()
je weet in wat voor stemming ik ben
Netjes van jequote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
lijkt mij weer redelijk schoon Dirkie
ontopic maar weer
Ah je hebt [Borderline Kuhoer 2] remlof fistfucked Harakiri gemist? Het was al lang opgelost, maar Kasta moest weer even laten zien hoe stoer ie wel niet is door consequent een mod te beledigen. Daar krijgt iedereen een ban voor, het was niet om hem de mond te snoeren jegens mij. Daarom heb ik de ban ook niet gezet.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Overigens is het bewijs van onvermogen dat Remlof ten eerste niet eens meer normaal kan reageren, behalve pedant iets neerplempen en dan vervolgens dat Shmoopy een ban uitdeelt en een slot op een lopend topic gooit, puur en alleen omdat TS niet meer kan reageren.
Als ik me niet vergis, posten er meerdere mensen in dat topic en was het niet een monoloog van Kastanova.
Mijn onderschrift wordt dus nogal selectief gehanteerd. Laat het vooral niet te moeilijk worden Remlof.
He komop, die discussie wil je toch niet aangaan. Ze poste toch werkelijk als een idioot. Als je dan toch de crew/mod kaart wil spelen, dan zal je die bij die KH moeten leggen, die vergalde een topic behoorlijk. Dat daar een stevige reactie op komt.. mwah. Ik heb jou volgens mij ook wel eens voor iets onaardigs uitgemaakt, daarom hoef niet meteen te steigeren omdat je crew bent. (wat je ook niet deed, maar was een voorbeeld)quote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je hebt [Borderline Kuhoer 2] remlof fistfucked Harakiri gemist? Het was al lang opgelost, maar Kasta moest weer even laten zien hoe stoer ie wel niet is door consequent een mod te beledigen. Daar krijgt iedereen een ban voor, het was niet om hem de mond te snoeren jegens mij. Daarom heb ik de ban ook niet gezet.
Hoi Shmoopy, TheYoung1 deed een poging, wat overigens jammerlijk mislukte, om meerdere users te flamen. Die kunnen nu ook niet meer reageren omdat het topic nu op slot zit.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:11 schreef shmoopy het volgende:
Hoi Dirk.
Topic is gesloten omdat kasta idd niet meer zelf kan reageren, en er liep een nogal gezellige discussie tussen hem en TheYoung1, beetje lullig als die door kan gaan flamen als kasta zelf gebanned is.
Nee Dirkh, ik post regelmatig in dat topic (itt tot jij en Kasta) en dat deed ze niet, het meeste is gewoon ontopic, het liep alleen een beetje uit de hand met die "welke actrice uit Lost vind jij het lekkerst", maar daar was al adequaat op gereageerd door een FTR mod. En dat was ook niet alleen Hara.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Ze poste toch werkelijk als een idioot.
Done.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef PiRANiA het volgende:
Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
kan dicht.
En dan hier verder:
Uit de mailbox van de FA's en mods #3.
Ik ga er van uit dat jouw FA-schap niet beoordeeld wordt op de topics waar jij in post. Mogelijk lees je wel eens een topic en kan je een redelijk oordeel geven. Dus dat kulargument lach ik even weg. Dat mag vast wel denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Dirkh, ik post regelmatig in dat topic (itt tot jij en Kasta) en dat deed ze niet, het meeste is gewoon ontopic, het liep alleen een beetje uit de hand met die "welke actrice uit Lost vind jij het lekkerst", maar daar was al adequaat op gereageerd door een FTR mod. En dat was ook niet alleen Hara.
Maar goed, dit hoort niet in ONZ FB en ik vind echt dat ik afdoende heb geantwoord.
steun het liliane fonds!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je een klein kind zonder armen leert met mes en vork te eten.
quote:
ksstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:02 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind het wel apart dat al mijn topics gesloten worden, maar die van jeremyah open blijven!
quote:
1 deel is waarschijnlijk genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef zquing het volgende:
Nut van een neger. #2
waarom mogen we geen deeltje 2
nee, dat was zoo 2008quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef zquing het volgende:
maar deel 1 was al oud, het was tijd voor meer negergebash
deze nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Sommige trends gaan langer mee dan 1 jaar
al opgelost door yvonne zie ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
De GPD [CDLVIII] - Het is weer maandag.
mag er in dat topic een I achter het nummer het is deel CDLVIII inplaats van CDLVII
fanatiek die manquote:
doen we!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
Kan er eigenlijk geen ontopic seal op?
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Afgelopen nacht werd dit spel gedaan. En heden nacht verdelen we Afrika opnieuw En nu wil ik vanavond vanaf 23.15 -23.30 ongeveer een nieuw deel van dat spel doen. Met deze kaart:
[ afbeelding ] (klikbaar)
In dit topic heb ik toestemming gekregen van de oorspronkelijke starter. WELTRUSTEN AFRIkA![]()
Moet ik nou ook nog bij de modjes toestemming vragen? Zo ja, bij deze...
Ja dat kan je doen met de mededeling dat er vanavond dus een nieuwe editie komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik doe dat andere topic dicht hoorok?
donequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat kan je doen met de mededeling dat er vanavond dus een nieuwe editie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |