quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond het wel een leuk spel hoor.
Gelukkig had ik 1 aanval op mijn land (Buitenland) gemist en werd mijn land overgenomen, anders had ik wss tot half 4 's nachts moeten blijven zitten.
Verder nog even de complimenten voor Intxaurraga, goed geregeld!
Vanavond om half 12 weer?En dan met Azië ofzo. Alleen ik weet niet of het dan net zo goed gaat lukken.
Ja, ik denk dat Rusland misschien ff moet worden opgedeeld of verkleind.quote:
mijn rijk wat doe je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Rusland misschien ff moet worden opgedeeld of verkleind.
In West-, Oost-, Zuid-Rusland en Siberië.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn rijk wat doe je?
ik had hem toch gekocht
WHEHEHEHEHEHEHE..........................................
blabon was opeens gegroeid na een aanval op Buitenland jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond het wel een leuk spel hoor.
Gelukkig had ik 1 aanval op mijn land (Buitenland) gemist en werd mijn land overgenomen, anders had ik wss tot half 4 's nachts moeten blijven zitten.
Verder nog even de complimenten voor Intxaurraga, goed geregeld!
Vanavond om half 12 weer?En dan met Azië ofzo. Alleen ik weet niet of het dan net zo goed gaat lukken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil vanavond wel spelleider zijn, als Intxaurraga mij het recht geeft.Ik wil dan al wel beginnen om kwart over 11 ofzo, zodat er nog wat meer mensen meedoen. (maar ik ga wel tegen 2 uur ofzo slapen) Ik heb al een kaart bewerkt.
[ afbeelding ]
En dan met wat lijntjes gezet zodat sommige landen ook over zee kunnen aanvallen, Rusland en CHina heb ik even opgesplitst in west, en oost en rusland ook in midden.
Verder heb ik een aantal kleine landjes als SIngapore uitgeveegt.EN de FIlipijnen is het spelleiders eiland.
OK, mooi!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:51 schreef Intxaurraga het volgende:
Het recht is aan u, Quxyz_.
Misschien is het wel verstandig bijvoorbeeld het Arabisch schiereiland of de nieuwe -stan landen die niemand kent weg te knippen, zodat je een beetje tempo in het spel houdt. Maar dat hangt natuurlijk af van de populariteit.
in ieder geval hoeveel landen je per keer mag aanvallen (was 1 land per keer)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mensen nog enige ideeën voor regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |