abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 19:34:21 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66591485
Jongens, hou dit topic een beetje schoon anders.. Afzuigkap heeft misschien geen idee waar het over gaat! En het zou lullig zijn als je hier geen modellen meer kan scoren omdat jullie ze wegjagen met het gezwets wat prima in FB en het baggertopic past .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 19:36:21 #82
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_66591563
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

denk dat we dit buiten fot moeten regelen.
anders moeten we zeker weer eerst toestemming vragen.
of bewijzen dat we echt foto's gaan maken. en er voor gaan zorgen dat het niet te gezellig gaat worden.

snap de regels nog niet helemaal maar gaat goed komen
....
Jullie zijn een beetje vaag.
En ik snap niet waarom dit buiten FOT geregeld moet worden aangezien er toch echt foto's gemaakt gaan worden en er geen enkele spraken van te gezellig is... Althans amanda kennende.
Het feit dat je het impliceert vind ik zeer onprofessioneel en het siert het niet. Ookal is het een foute grap.
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:38:38 #83
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_66591660
Enkel en alleen als het serieus wordt behandeld ga ik een fotoshoot aan, want ik wil er wel op vooruit gaan. Niet achteruit
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:44:37 #84
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66591889
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Afzuigkap het volgende:
Enkel en alleen als het serieus wordt behandeld ga ik een fotoshoot aan, want ik wil er wel op vooruit gaan. Niet achteruit
dat komt goed hoor wees gerust

weet niet of ik echt heel erg serieus ben (vaak niet namenlijk) maar daardoor wel erg gezellig, en weet ook meestal wel een aantal mooie foto's te schieten.
pi_66592315
Bij deze dan mijn welgemeende excuses voor het veroorzaken van de verwarring.

(en nee, dat was niet cynisch bedoeld, ik ben nu serieus)
  zondag 1 maart 2009 @ 20:32:41 #86
95127 Afzuigkap
pi_66593488
Melanie weet wel wat goed voor me is, dat mag ook wel voor een vriendin die je al kent vanaf de kleuterklas.

Heb momenteel toch genoeg te doen en heb voor 13 maart alweer een shoot gepland. Dus komt wel goed!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:38:55 #87
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66614847
Dat ik dit topic gemist heb O.o

Leeftijd: 19
Soort foto's: 1) Professioneel gebruik en 2) Trainingsfoto's (voorbeeld) en foto's die nadruk leggen op lichaam (voorbeeld)
Ervaring: Best veel eigenlijk (werd als kind (4-5 jaar) al gefotografeerd voor op kaarten of kledingmodel), de laatste was een paar jaar geleden, er staat er 1 van in mijn fobo
Algemene info: Heb het laatste jaar non-stop getraind omdat bodybuilders mij altijd aanspraken (voor wat recente selfshots PM, ik was nog niet aan het trainen op die foto in m'n fobo), voor overige info PM
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66623500
Even een tvp als model voor als een fotograaf zich meldt met een interessant idee
pi_66627877
Een tvp
Wil ook weer een keertje dit idee verder uitwerken (als model dan)
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:14:11 #90
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66853416
#

# Woon in Tilburg, reizen geen probleem in bezit van een auto. (kan vooral op zondag en maandag dan ben ik vrij)
# Das een goeie vraag, ik zoek een fotograaf die wel een idee heeft maar geen model.
# 1-malig op de gevoelige plaat vastgelegd door Ann.
# Nouja ik ben 20 jaar, werk in de auto's en wil wel weer eens een keer leuk op de foto.
voor foto's zie mijn FOBO.

ik zie wel of iemand plannen met me heeft.
# Eventueel een linkje naar je website/portfolio
pi_66909015
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef Miss_S het volgende:
Een tvp
Wil ook weer een keertje dit idee verder uitwerken (als model dan)
afbeelding
Je bent welkom in m'n hobbystudio in Dongen

Grts ArieV

http://arievdvliet.hyves.nl/
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
  FOK!fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 14:58:38 #93
13368 NiGeLaToR
pi_67102392
Ik zoek een model over over een paar weken. Een goede vriend en ik delen fotografie als ondertussen uit de hand lopende hobby/passie. Nu wil ik hem verr assen met een heuze fotoshoot, of in een studio, of bij hem/mij/het model thuis. Hij is wat verlegen en zou zelf niet snel een model uitnodigen voor een fotoshoot, vandaar dat ik hem zou willen verassen. Uiteraard lijkt het me zelf ook geweldig om een keer foto's te kunnen maken van een ander model dan m'n vriendin, kat of de mensen op straat.

Geografische locatie = Hoorn, Alkmaar, mogelijkheid tot reizen is er.

Wat zoek je in een model?
Een spontane dame, welke een beetje glamourachtige shoot zou willen maken.

Wat voor soort shoot had je in gedachten? Portret, Lingerie, .., etc.
Glamour (mooi jurkje, hoge hakken, GossipGirl achtig), lingerie en mochten de fotograaf en het model daar aan toe zijn naaktfoto's.

Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie
Beperkt, het doel is dan ook om hier kennis mee te maken. Er is voldoende kennis om mooie foto's te maken, maar megaveel ervaring dus nog niet.

Eventueel een linkje naar je website/portfolio
Mijn foto's: http://flickr.com/photos/nigelator
De vriend in kwestie: http://www.flickr.com/photos/denkos/

De foto's krijgt het model uiteraard, rechtenvrij (dus te gebruiken naar eigen inzicht). Natuurlijk maken we er een showcase en behoort het maken van een fotoboek tot de mogelijkheden. PM me even als je vragen hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-03-2009 09:33:34 (verRassen ) ]
  maandag 16 maart 2009 @ 20:42:45 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67114551
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik zoek een model over over een paar weken. Een goede vriend en ik delen fotografie als ondertussen uit de hand lopende hobby/passie. Nu wil ik hem verassen met een heuze fotoshoot, of in een studio, of bij hem/mij/het model thuis. Hij is wat verlegen en zou zelf niet snel een model uitnodigen voor een fotoshoot, vandaar dat ik hem zou willen verassen. Uiteraard lijkt het me zelf ook geweldig om een keer foto's te kunnen maken van een ander model dan m'n vriendin, kat of de mensen op straat.

Geografische locatie = Hoorn, Alkmaar, mogelijkheid tot reizen is er.

Wat zoek je in een model?
Een spontane dame, welke een beetje glamourachtige shoot zou willen maken.

Wat voor soort shoot had je in gedachten? Portret, Lingerie, .., etc.
Glamour (mooi jurkje, hoge hakken, GossipGirl achtig), lingerie en mochten de fotograaf en het model daar aan toe zijn naaktfoto's.

Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie
Beperkt, het doel is dan ook om hier kennis mee te maken. Er is voldoende kennis om mooie foto's te maken, maar megaveel ervaring dus nog niet.

Eventueel een linkje naar je website/portfolio
Mijn foto's: http://flickr.com/photos/nigelator
De vriend in kwestie: http://www.flickr.com/photos/denkos/

De foto's krijgt het model uiteraard, rechtenvrij (dus te gebruiken naar eigen inzicht). Natuurlijk maken we er een showcase en behoort het maken van een fotoboek tot de mogelijkheden. PM me even als je vragen hebt
Weinig ervaring met modelshooten, en dan al naaktfotografie vermelden? Gewaagd! Verder leuk dat je dit wil regelen, hoop dat je een model weet te strikken!
  maandag 16 maart 2009 @ 22:20:47 #95
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_67118614
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
vandaar dat ik hem zou willen verassen.
Da's nou niet echt een vriendendienst....
The worst day diving is better than the best day working
  FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 09:02:39 #96
151126 angel008
pi_67126784
ik wil ook zo'n vriend

* angel008 is ook te verlegen om zelfs vriendinnen te vragen voorn shoot
  FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 09:59:15 #97
13368 NiGeLaToR
pi_67128213
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Weinig ervaring met modelshooten, en dan al naaktfotografie vermelden? Gewaagd! Verder leuk dat je dit wil regelen, hoop dat je een model weet te strikken!
Ik hoop het ook! Het valt me niet mee, ik heb op modellensites, fotosites en dienstensites rondgekeken, maar het eindigt al snel in rare advertenties of nog vreemdere mensen met bizarre voorstellen
Maargoed, wie zoekt zal vinden.. naakt is geen must en is inderdaad misschien te veel voor zo'n eerste shoot. We zullen het zien.. locatie is ook nog een uitdaging, maar ook daar verzin ik wel wat op.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Da's nou niet echt een vriendendienst....
Nee, niet bepaald.. die eer kon ik een familielid laatst al bewijzen
Heb het gewijzigd.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef angel008 het volgende:
ik wil ook zo'n vriend

* angel008 is ook te verlegen om zelfs vriendinnen te vragen voorn shoot
Ik denk/hoop dat het iets makkelijker is om foto's te maken van een 'vreemde' dan van bijvoorbeeld m'n eigen vriendin. Punt is dat je moeilijker afstand kunt nemen om puur naar het plaatje te kijken als het om je eigen geliefde gaat, even los van hoe fijn die het vind om gefotografeerd te worden natuurlijk
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:07:08 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67141845
Edit: nvt.

[ Bericht 86% gewijzigd door Burdie op 17-03-2009 17:38:24 ]
KuikenGuppy
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 08:26:33 #99
13368 NiGeLaToR
pi_67195963
Even een update, via Google allemaal wazige en minder wazige websites gevonden met hier en daar een serieus model. Nu in contact met een aantal modellen in spe, dus wellicht komt daar wat uit.

Mochten de foto's publicatie-waardig worden.. dan volgt er uiteindelijk 'n showcase natuurlijk
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:34:04 #100
95127 Afzuigkap
pi_67207025
Als het niks wordt NiGeLaToR dan hoor ik het wel!

Wil wel model voor jullie staan hoor. Alleen woon in Rotterdam, dus moeten wel een goede locatie zien te vinden dan. En ik vind het onwijs aardig van je wat je doet voor die vriend van je. Daar wil ik je echt wel bij ondersteunen. Nou ik hoor het wel!
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 22:01:04 #101
13368 NiGeLaToR
pi_67220833
Wow, dank je voor het aanbod Afzuigkap! Rotterdam is inderdaad wat onpraktisch, maar als Mo niet naar de berg kan komen.. komt de berg in de lease auto naar jou toe (ofzo). In ieder geval super voor het aanbod, ik laat het je weten! Overigens je fotoboek bekeken, staan mooie foto's!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:38:49 #102
95127 Afzuigkap
pi_67239484
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wow, dank je voor het aanbod Afzuigkap! Rotterdam is inderdaad wat onpraktisch, maar als Mo niet naar de berg kan komen.. komt de berg in de lease auto naar jou toe (ofzo). In ieder geval super voor het aanbod, ik laat het je weten! Overigens je fotoboek bekeken, staan mooie foto's!
Ik hoor het wel!

Bedankt!

Edit: overigens lijkt het mij verstandig om geen naaktfoto's te doen. Denk dat we daar beiden nog te onervaren voor zijn en daarbij vind ik het nu nog te vroeg voor mezelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door Afzuigkap op 20-03-2009 15:30:57 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 22:07:30 #103
13368 NiGeLaToR
pi_67254558
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef Afzuigkap het volgende:

[..]

Ik hoor het wel!

Bedankt!

Edit: overigens lijkt het mij verstandig om geen naaktfoto's te doen. Denk dat we daar beiden nog te onervaren voor zijn en daarbij vind ik het nu nog te vroeg voor mezelf.
Kan ik inkomen.. ik heb zelf ook getwijfeld of het zo'n goed plan is, maar juist voor de verrassing is het wel heel tof. Ik ben er in ieder geval in geslaagd voor deze gebeurtenis een professioneel model in te huren, zodat ze ons kan helpen met de rol als fotograaf Ben blij om tussen alle rare reacties, vreemde lui en louche bemiddelingsbureau'tjes ook gewoon aardige mensen tegen ben gekomen en een afspraak heb kunnen maken. Alleen dat was al weer leerzaam, los van alle voorwaarden zaken die erbij komen kijken als tfp en tfcd (das eigenlijk gratis model in ruil voor prints of cdrom met bewerkte foto's).

Het lijkt me evengoed leuk om een fotoshoot te organiseren, dus hou je pm en dit topic in de gaten. Nogmaals bedankt in ieder geval! Nu maar flink oefenen om niet voor joker te staan binnenkort...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:53:05 #104
95127 Afzuigkap
pi_67263090
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Kan ik inkomen.. ik heb zelf ook getwijfeld of het zo'n goed plan is, maar juist voor de verrassing is het wel heel tof. Ik ben er in ieder geval in geslaagd voor deze gebeurtenis een professioneel model in te huren, zodat ze ons kan helpen met de rol als fotograaf Ben blij om tussen alle rare reacties, vreemde lui en louche bemiddelingsbureau'tjes ook gewoon aardige mensen tegen ben gekomen en een afspraak heb kunnen maken. Alleen dat was al weer leerzaam, los van alle voorwaarden zaken die erbij komen kijken als tfp en tfcd (das eigenlijk gratis model in ruil voor prints of cdrom met bewerkte foto's).

Het lijkt me evengoed leuk om een fotoshoot te organiseren, dus hou je pm en dit topic in de gaten. Nogmaals bedankt in ieder geval! Nu maar flink oefenen om niet voor joker te staan binnenkort...
Haha ben benieuwd! Wel een showcase plaatsen hè! En PM mij de link dan gelijk ff.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 maart 2009 @ 20:58:35 #105
13368 NiGeLaToR
pi_67277549
Sgoed, gaan we doen

Toevallig vandaag mazzel op het DSDM terrein, werd de clip geschoten van een voor mij onbekende artiest. Gevraagd door de manager of ik wat wilde schieten, geholpen met een stel mooie auto's op de achtergrond. In ene veranderd alles dan, was chill aan het fotograferen en dan is het in ene serieus. Maargoed, een en ander pakt redelijk uit, foto's nu uitzoeken bewerken en opsturen, kijken of ze er wat mee kunnen.

Zal even kijken of het een showcase wordt en of de foto's in een showcase kwijt kan, of dat ze wellicht voor andere doeleinden door 'de klant' gereserveerd gaan worden
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:11:32 #106
25202 Bereboot
Oh pick me, pick me!
pi_68342448
Hallo,

**
knip
**

[ Bericht 82% gewijzigd door Bereboot op 24-04-2009 21:49:50 ]
Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
  maandag 27 april 2009 @ 00:09:39 #107
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_68410455
[FOT-MEET] fotografiemeet 01-05-09

nog een paar dagen en het is zover.

dus dacht zal hier nog eens wat interesse pijlen.
momenteel veel al mensen die weten wat ze doen. dus leuke foto's zijn zo goed als gegarandeerd. alleen nu nog wat meer modellen om leuke foto's van te maken.

dus ben je niet brak op de vrijdag. misschien is dit dan een leuke manier om je vrije dag mee te vullen.

ieder is welkom. al is het maar voor de gezelligheid.

hopelijk tot 1 mei
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:02:26 #108
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_68971507
Om maar met de deur in huis te vallen, mijn moederdagcadeautje is in het water gevallen.

Zij wilde graag een mooie foto van mij en mijn broer, maar hij wil niet met mij samen, soit. Ik wil nu liever een foto aan haar geven van mijn hele gezin. Dat ben ik met twee brave shih-tzu's (klein en onschuldig), maar Saartje hoort er ook bij en moet derhalve net zo goed vereeuwigd worden.

Omdat Saartje nog zo angstig is, kan een fotoshoot alleen bij mij thuis plaats vinden. Dat is in Dongen N.-Br. Het hoeft niet á la minute want moederdag is toch al voorbij als het resultaat maar mooi is. Als het met de hondjes niet lukt heb ik ook nog een paard in de aanbieding die zich graag uitslooft voor de foto. Foto's te vinden in mijn fobo, ik zal er even een recente van mezelf bij zetten, bril is optioneel.

Zijn hier fotografen die ervaring hebben met (angstige) dieren of hier ervaring mee op willen doen?

!
power to the people
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 mei 2009 @ 11:11:01 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68971780
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen, mijn moederdagcadeautje is in het water gevallen.

Zij wilde graag een mooie foto van mij en mijn broer, maar hij wil niet met mij samen, soit. Ik wil nu liever een foto aan haar geven van mijn hele gezin. Dat ben ik met twee brave shih-tzu's (klein en onschuldig), maar Saartje hoort er ook bij en moet derhalve net zo goed vereeuwigd worden.

Omdat Saartje nog zo angstig is, kan een fotoshoot alleen bij mij thuis plaats vinden. Dat is in Dongen N.-Br. Het hoeft niet á la minute want moederdag is toch al voorbij als het resultaat maar mooi is. Als het met de hondjes niet lukt heb ik ook nog een paard in de aanbieding die zich graag uitslooft voor de foto. Foto's te vinden in mijn fobo, ik zal er even een recente van mezelf bij zetten, bril is optioneel.

Zijn hier fotografen die ervaring hebben met (angstige) dieren of hier ervaring mee op willen doen?

!
wat een ontzettend lief schatje is die Saar als je dr zo bekijkt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:16:31 #110
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68971964
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef beestjuh het volgende:

!
Er zijn ongetwijfeld fotografen die dichter in de buurt zitten, maar het lijkt mij wel interessant om te doen. Het is een mooie hond, jammer dat haar leven zo'n drama is geweest. Gelukkig zit ze nu in een veilige omgeving! Denk je dat Saartje met de twee shih-tzu's EN het paard op de foto kan? Of gaat dat een drama worden?

Je bril is geen enkel probleem trouwens, het gaat er om hoe jij je aan je moeder wilt presenteren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:20:47 #111
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_68972106
Aah, Saartje is echt een schoonheid he... Ik sta er zelf nog steeds van te kijken.

Dat zou wel ultiem zijn, met paard en hondjes... Maar dat waarschijnlijk een drama worden, ze hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik ga van de week wel de shih-tzu's aan het paard Koos voorstellen, dan laat ik meteen even weten hoe ze op elkaar reageren. Ik weet dat Koos gewend is aan honden maar mijn kleintjes zullen wel overdonderd zijn.

Ik ken nog wel wat foto's van je Ronald, en ik zou vereerd zijn.
power to the people
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:24:38 #112
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68972258
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef beestjuh het volgende:
Aah, Saartje is echt een schoonheid he... Ik sta er zelf nog steeds van te kijken.

Dat zou wel ultiem zijn, met paard en hondjes... Maar dat waarschijnlijk een drama worden, ze hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik ga van de week wel de shih-tzu's aan het paard Koos voorstellen, dan laat ik meteen even weten hoe ze op elkaar reageren. Ik weet dat Koos gewend is aan honden maar mijn kleintjes zullen wel overdonderd zijn.

Ik ken nog wel wat foto's van je Ronald, en ik zou vereerd zijn.
Ik hoor graag van je, laat maar weten wanneer het uit komt. Ik zit niet altijd hier, maar je kunt me vanzelfsprekend vinden via fotoboek, PM en MSN.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:51:53 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70101526
Ja, hoi! Ik ben op dit moment werkloos, verveel me de pleuris en wil dus wel weer eens wat foto's doen!

Voor eerdere resultaten zie m'n fotoboek. Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten, en je moet goed kunnen photoshoppen of een visagiste tot beschikking hebben. Ik heb al genoeg foto's om er geen nieuwe bij te krijgen van dit niveau (no offence naar beginnende fotografen, maar enige nabewerking stel ik erg op prijs )

Geinteresseerde fotografen: ik zie graag wat voorbeeldmateriaal .
pi_70102848
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hoi! Ik ben op dit moment werkloos, verveel me de pleuris en wil dus wel weer eens wat foto's doen!

Voor eerdere resultaten zie m'n fotoboek. Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten, en je moet goed kunnen photoshoppen of een visagiste tot beschikking hebben. Ik heb al genoeg foto's om er geen nieuwe bij te krijgen van dit niveau (no offence naar beginnende fotografen, maar enige nabewerking stel ik erg op prijs )

Zoiets?
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:32:45 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70102924
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Zoiets?
Haha, ja dat is alweer stukken beter . Vindt de foto overigens nog steeds een heerlijks tukje huiswerk voor mijzelf om te leren photoshoppen .
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 18:08:08 #116
13368 NiGeLaToR
pi_70103954
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, ja dat is alweer stukken beter . Vindt de foto overigens nog steeds een heerlijks tukje huiswerk voor mijzelf om te leren photoshoppen .
Neem een voorbeeld aan deze damehttp://www.flickr.com/photos/saylamarz/sets/72157612032873010/, die heeft geen fotograaf meer nodig - ze is alles in 1
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:18:38 #117
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70104266
quote:

Balen dat je geen werk hebt, maar goed nieuws voor de fotografen. Debsterr is als model!
Het is een mooie meid, en ze is ook nog eens heel erg aardig.
- Privacy Matters
pi_70110362
goed, dan zal ik als fotograaf ook maar eens het lijstje invullen..

# Geografische locatie: Ik woon in Delfzijl, maar heb O.V. en vaak ook wel een auto tot mijn beschikking.
# Wat zoek je in een model? Ik zoek eigenlijk gewoon een leuke meid. Het liefst een, die net als ik weinig tot geen ervaring heeft met model-fotografie.
# Wat voor soort shoot had je in gedachten? Portret, Lingerie, .., etc. Eigenlijk sta ik open voor alle soorten fotografie. Wat dat betreft ben ik heel flexibel.
# Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie - Heel simpel: praktisch geen
# Eventueel een linkje naar je website/portfolio
Ik heb wat fototjes op mijn flickr: www.flickr.com/marcogroenhof
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:09:15 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70110649
Eindhoven vind ik wel wat ver reizen, maar ik zou wel graag wat meer visagieklussen doen. Omgeving Amersfoort . Wie helpt?
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:45:06 #120
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70112205
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef Burdie het volgende:
Eindhoven vind ik wel wat ver reizen, maar ik zou wel graag wat meer visagieklussen doen. Omgeving Amersfoort . Wie helpt?
In voorkomende gevallen laat ik het je even weten (Harderwijk).
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:03 #121
151126 angel008
pi_70126774
quote:

hmm ik heb eventueel wel interesse in buitenshoots heb ik heel wat ervaring alleen wil ik mezelf ook iets meer gaan focussen op studio shoots.

wat shoots die ik tot nu toe gedaan heb (let wel op sommige foto's zijn bewerkt en sommige niet al mijn vorige modellen wilde _alle_ foto's hebben dus heb die bij elkaar gezet.

mn eerste shoot met maya in schoorl
maya in bloemenveld
maya met jurken
maya nog een keer in het bos en we hadden wat vrije tijd
rosa & lianne dag 1
rosa & Lianne dag 2
Abigail

ik hoor wel of je het wat vind!
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:29:43 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70128954
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef angel008 het volgende:

[..]

hmm ik heb eventueel wel interesse in buitenshoots heb ik heel wat ervaring alleen wil ik mezelf ook iets meer gaan focussen op studio shoots.

wat shoots die ik tot nu toe gedaan heb (let wel op sommige foto's zijn bewerkt en sommige niet al mijn vorige modellen wilde _alle_ foto's hebben dus heb die bij elkaar gezet.

mn eerste shoot met maya in schoorl
maya in bloemenveld
maya met jurken
maya nog een keer in het bos en we hadden wat vrije tijd
rosa & lianne dag 1
rosa & Lianne dag 2
Abigail

ik hoor wel of je het wat vind!
Heb je een studio tot je beschikking dan?
  FOK!fotograaf donderdag 18 juni 2009 @ 18:47:15 #123
151126 angel008
pi_70141037
op het moment een tuinhuisje van 3.5 x 4 meter studio flitsers zijn binnen wacht alleen nog op het achtergrondsysteem.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:51:35 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70141171
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef angel008 het volgende:
op het moment een tuinhuisje van 3.5 x 4 meter studio flitsers zijn binnen wacht alleen nog op het achtergrondsysteem.
Maar je woont in Bergen NH als ik het goed zie in je profiel?
quote:
Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten
  FOK!fotograaf donderdag 18 juni 2009 @ 20:24:00 #125
151126 angel008
pi_70144184
studio is niet per se nodig ik kan ook op locatie komen als jij een paar mooie plekken kent in E'hoven.

voor mij maakt het reizen niet zoveel uit (ik zou evt mits je er ruimte voor hebt de studio mee kunnen nemen op locatie)

het is meer dat ik graag mn studio wil gaan uitproberen inplaats van buitenshoots (al ben ik daar altijd wel voor in natuurlijk)

[ Bericht 22% gewijzigd door angel008 op 18-06-2009 20:29:09 ]
pi_70153628
Spam. Doei.

[ Bericht 97% gewijzigd door Isdatzo op 19-06-2009 10:14:04 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:22:08 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70158478
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef angel008 het volgende:
studio is niet per se nodig ik kan ook op locatie komen als jij een paar mooie plekken kent in E'hoven.

voor mij maakt het reizen niet zoveel uit (ik zou evt mits je er ruimte voor hebt de studio mee kunnen nemen op locatie)

het is meer dat ik graag mn studio wil gaan uitproberen inplaats van buitenshoots (al ben ik daar altijd wel voor in natuurlijk)
Hmm, studio opstelling meenemen is lastig, we hebben thuis wel een ruime gang met maar om de 5cm een deur .

Buitenlocaties.. lastig! Ik zou zo gauw niets weten.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:50:24 #128
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_70286212
Binnenkort wil ik een grand cafe shoot doen in Alkmaar (een beetje deze sfeer), ik zoek daarvoor een vrouwelijk model. Jouw tijd in ruil voor foto's. Visagie ook welkom (ook tijd in ruil voor foto's).

Welke dame heeft daar super veel zin in? Recties mogen via PM

Oh, dat was ik nog vergeten: bij voorkeur heb je al een keer voor de camera gestaan enne... als je iets sjieks hebt om aan te trekken: graag

[ Bericht 13% gewijzigd door didotcicero op 23-06-2009 13:04:15 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:21:00 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70287183
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef didotcicero het volgende:
Binnenkort wil ik een grand cafe shoot doen in Alkmaar (een beetje deze sfeer), ik zoek daarvoor een vrouwelijk model. Jouw tijd in ruil voor foto's. Visagie ook welkom (ook tijd in ruil voor foto's).

Oh, dat was ik nog vergeten: bij voorkeur heb je al een keer voor de camera gestaan enne... als je iets sjieks hebt om aan te trekken: graag
GePMed.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 14:52:06 #130
151126 angel008
pi_70290242
quote:

welk cafe is dat ?

toevallig zin in een 2e fotograaf (ik kan ook paraplu's goed vasthouden)

oh en debster je weet dat alkmaar op 10 km van bergen ligt

[ Bericht 7% gewijzigd door angel008 op 23-06-2009 15:13:53 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:13:21 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70293040
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef angel008 het volgende:
oh en debster je weet dat alkmaar op 10 km van bergen ligt
Daar moest ik ook net aan denken .

Tevens oproepje voor mensen uit omgeving Utrecht dat ik mijn agenda te leeg is qua visagie-opdrachten.
Wie biedt?! .
KuikenGuppy
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 16:16:16 #132
151126 angel008
pi_70293113
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tevens oproepje voor mensen uit omgeving Utrecht dat ik mijn agenda te leeg is qua visagie-opdrachten.
Wie biedt?! .
hmm ik wil wel eens shooten met een model waar visa bij gedaan is maar is altijd zoeken naar iemand die het op tfp basis doet (en eventuele vergoeding) maar zelfde vraag hoe ver ben je bereid te reizen ?

pmen is ook prima
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:22:38 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70293327
We kunnen ook op locatie afspreken, ergens in het midden . NDSM ofzo?
KuikenGuppy
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:23:32 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70293359
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wie biedt?! .
De fotograaf in kwestie woont in een aangrenzende plaats hier, dus dan hebben we gedeelde benzinekosten .
pi_70293953
Klinkt als een leuk idee didotcicero ben benieuwd naar het resultaat
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 16:50:23 #136
151126 angel008
pi_70294222
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De fotograaf in kwestie woont in een aangrenzende plaats hier, dus dan hebben we gedeelde benzinekosten .
hehe hoe komt ie dan op Alkmaar uit

productie/promo shoot voor dat cafe ofzo ?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:55:04 #137
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70294354
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef angel008 het volgende:

[..]

hehe hoe komt ie dan op Alkmaar uit

productie/promo shoot voor dat cafe ofzo ?
Ik geloof dat een andere FOTter de locatie geregeld heeft. Meer dan dat weet ik ook niet .
pi_70301153
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik geloof dat een andere FOTter de locatie geregeld heeft. Meer dan dat weet ik ook niet .
*meldt...

Didotcicero zocht een grand café. Ik ken iemand die daar werkt. De eigenaar gaf toestemming
Het is puur de lokatie die gebruikt gaat worden dus...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 21:18:45 #139
151126 angel008
pi_70303334
mag ik weten welke tent het is ?

* angel008 is wel beetje geïnspireerd hierdoor en kent toevallig ook de eigenaar van een restaurant in Alkmaar miss eens polsen of ik daar terecht kan

schaamteloos aan het kopieren dus
pi_70303369
Ja hoor, stuur me maar een PM...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!fotograaf woensdag 24 juni 2009 @ 15:04:36 #141
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_70325347
ik zoek een fotograaf die het aandurft om Foto's te maken van mijn mooie merrie, en evt met mij erbij. Ik wil dus een paar mooie foto's van mijn ponie en een paar waar ik er ook bij sta.
Ik sta open voor ideen. Ze is redelijk braaf dus ook gekke dingen wil ik best proberen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:28 #142
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70330551
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek een fotograaf die het aandurft om Foto's te maken van mijn mooie merrie, en evt met mij erbij. Ik wil dus een paar mooie foto's van mijn ponie en een paar waar ik er ook bij sta.
Ik sta open voor ideen. Ze is redelijk braaf dus ook gekke dingen wil ik best proberen
Kijk maar even in Liisle's fotoboek en haar Hyves. Ik ben bereid, mits de agenda het toelaat.
- Privacy Matters
pi_70906252
Mijn vriend en ik zouden 09-12-09 trouwen. Maar we hebben helaas de afgelopen weken erg slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader heeft longkanker met uitzaaiingen in de longen, lymfeklieren en 2 tumoren in de hersenen. Niet goed dus.

We willen heel graag dat mijn schoonvader bij de bruiloft is. Daarom hebben we besloten onze bruiloft te vervroegen. En wel drastisch. We willen nu as donderdag gaan trouwen. Alle gasten (20 stuks ongeveer) kunnen. We moeten alleen nog morgen bij de gemeente regelen. Gelukkig kan je hier in Zwolle trouwen op de plek die je wil. Ook kunnen we eventueel een ander laten beëdigen om ons die dag te trouwen.

We willen alleen ook heel erg graag dat er die dag mooie foto's gemaakt worden. Het is waarschijnlijk een van de laatste feesten die we zo met de familie kunnen vieren en waarbij mijn schoonvader nog zo "goed"is.
Onze vraag is dus: is er iemand die die dag wat mooie foto's kan maken?? We weten de tijd nog niet, die weten we morgen ochtend. We trouwen in Zwolle. De foto's hoeven niet enorm uitgebreid te zijn. Maar gewoon mooi!
*poef* nu is het weg
pi_70913978
quote:

Oeh heb je al een model gevonden?
  zondag 12 juli 2009 @ 22:12:02 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70915511
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oeh heb je al een model gevonden?
Jij wil ?
Huilen dan.
pi_70915850
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij wil ?
Wie weet! Die sfeerfoto ziet er heel mooi uit en het is in de buurt, dus!
  zondag 12 juli 2009 @ 22:51:44 #147
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70917097
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn vriend en ik zouden 09-12-09 trouwen. Maar we hebben helaas de afgelopen weken erg slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader heeft longkanker met uitzaaiingen in de longen, lymfeklieren en 2 tumoren in de hersenen. Niet goed dus.

We willen heel graag dat mijn schoonvader bij de bruiloft is. Daarom hebben we besloten onze bruiloft te vervroegen. En wel drastisch. We willen nu as donderdag gaan trouwen. Alle gasten (20 stuks ongeveer) kunnen. We moeten alleen nog morgen bij de gemeente regelen. Gelukkig kan je hier in Zwolle trouwen op de plek die je wil. Ook kunnen we eventueel een ander laten beëdigen om ons die dag te trouwen.

We willen alleen ook heel erg graag dat er die dag mooie foto's gemaakt worden. Het is waarschijnlijk een van de laatste feesten die we zo met de familie kunnen vieren en waarbij mijn schoonvader nog zo "goed"is.
Onze vraag is dus: is er iemand die die dag wat mooie foto's kan maken?? We weten de tijd nog niet, die weten we morgen ochtend. We trouwen in Zwolle. De foto's hoeven niet enorm uitgebreid te zijn. Maar gewoon mooi!
Kaatjejannie, ik denk dat je kansen een stuk stijgen als je wat meer zekerheid hebt over de tijden. Ik zou het graag hebben gedaan, maar ik ben donderdag en vrijdag bezig met het afronden van een project dat voor mijn zomervakantie af moet zijn.
- Privacy Matters
pi_70917211
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kaatjejannie, ik denk dat je kansen een stuk stijgen als je wat meer zekerheid hebt over de tijden. Ik zou het graag hebben gedaan, maar ik ben donderdag en vrijdag bezig met het afronden van een project dat voor mijn zomervakantie af moet zijn.
Ik weet het, maar zodra ik morgen de tijd weet zal ik dit aangeven, maar ik dacht dat ik vast kon polsen. Ik moet toch wat doen.
*poef* nu is het weg
pi_70921339
Gaat er nog een zomer meet komen?
  FOK!fotograaf maandag 13 juli 2009 @ 12:39:04 #150
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_70930380
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef kaatjejannie het volgende:

Shit ik moet werken..
Ik ga even overleggen of je een apart topic mag openen, hier kijkt niet iedereen en het zou eeuwig zonde zijn als je geen fotograaf hebt.

edit: over het hoofd gezien dat je hem al hebt

[ Bericht 4% gewijzigd door fraubitch op 13-07-2009 15:40:05 ]
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_71860520
Even hier klagen hoor

Maanden geleden een afspraak gemaakt bij jeleukstefoto.nl om met een groep van 5 meiden leuk op de foto te gaan.

Zie topic: Kleding fotoshoot 5 vriendinnen.

Nou, de foto's staan online en ze zijn echt VERSCHRIKKELIJK. Wat amateuristisch en lelijk geschoten zeg. Zelfs ik kan zulke foto's wel maken . Morgen gaan we de DVD ophalen samen en dan gaan we er heus wel wat van zeggen. 150 euro Weggegooid geld. Het was even naar een meertje rijden (in onze EIGEN auto) en hij zei min of meer van: "Nou ga maar bij elkaar staan en lach" en toen hij apart de foto's ging schieten van ons zei hij: "Nou ga maar tegen deze boom staan en lach"

Echt zo ontzettend balen want we hadden er echt veel van verwacht. Bovendien is 150 euro niet niks!
Als ze morgen geen nieuwe foto's willen maken (wat ik dus vermoed, maar volgens kunnen kunnen ze gewoon geen mooiere maken), wil ik misschien hier wel een fotograaf lenen?

Omgeving: Hengelo Overijssel?
Noot noot.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:24:53 #152
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_71861326
Ik heb geen idee wat je gekregen hebt, maar het zou wel helpen als je een beetje aan kunt geven wat je verwachtingen waren. De fotos op je leukste fotos vind ik niet verkeerd, maar blijkbaar is dat niveau niet eens gehaald?
- Privacy Matters
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:28:20 #153
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71861417
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb geen idee wat je gekregen hebt, maar het zou wel helpen als je een beetje aan kunt geven wat je verwachtingen waren. De fotos op je leukste fotos vind ik niet verkeerd, maar blijkbaar is dat niveau niet eens gehaald?
eff snel door vriendinnen heen gekeken, zijn eerder leuke mensen om naar te kijken als hoogstandjes in fotografie.
leuke spontane mensen staan makkelijk leuk op de foto, maar hoeft geen goede foto te zijn
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:31:49 #154
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_71861513
Klopt, maar op basis van deze fotos heeft ze wel besloten om die shoot te doen, dus blijkbaar waren deze fotos goed genoeg als referentie. Dus vraag ik me af: Wat is er bij Jojoortje dan in hemelsnaam uitgekomen, en wat had ze zelf verwacht?
- Privacy Matters
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:32:59 #155
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71861539
Jojoortje, kun je een foto posten?

dan weten we meer wat je niet bevalt, en wie er zin heeft om het beter te doen
pi_71861593
Mijn verwachtingen waren goeie close-ups met mooi licht en leuke groepsfoto's. We hebben nu maar 2 groepsfoto's eigenlijk. Eentje beetje dom naast elkaar en de andere liggen we allemaal op elkaar Dan denk je ook van 'Nouja, zal wel mooi zijn dan' Maar niet dus

En je hebt helemaal gelijk dat de foto's die op de site staan erg mooi zijn. Vooral de close-up foto's!
Vorige week heeft iemand een paar foto's gemaakt met mijn Canon camera van 130 euro en die zijn veeeeeeeeeel mooier!
Noot noot.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:39:40 #157
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_71861728
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn verwachtingen waren goeie close-ups met mooi licht en leuke groepsfoto's. We hebben nu maar 2 groepsfoto's eigenlijk. Eentje beetje dom naast elkaar en de andere liggen we allemaal op elkaar Dan denk je ook van 'Nouja, zal wel mooi zijn dan' Maar niet dus

En je hebt helemaal gelijk dat de foto's die op de site staan erg mooi zijn. Vooral de close-up foto's!
Vorige week heeft iemand een paar foto's gemaakt met mijn Canon camera van 130 euro en die zijn veeeeeeeeeel mooier!
Da's wel een beetje kaal, ja Afgaande op de site had ik wel wat meer fotos verwacht, als ze er minimaal 80 beloven.
- Privacy Matters
pi_71861886
Zo jammer idd! Ik kan wel een foto posten met hoe ik het graag wil hebben? Ben een maand geleden samen met mijn broer op de foto gegaan bij een fotograaf en die wist precies wat die deed en hoe ik het wilde hebben.
Noot noot.
pi_71862039
Zijn er trouwens ook nog visagisten in dit topic?
Voor een beetje simpele smokey eyes en mooie lippen
pi_71867124
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef Miss_S het volgende:
Zijn er trouwens ook nog visagisten in dit topic?
Voor een beetje simpele smokey eyes en mooie lippen
Volgens mij ben ik de enige hier.
Denk dat je in LIF meer succes hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')