....quote:Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat we dit buiten fot moeten regelen.
anders moeten we zeker weer eerst toestemming vragen.
of bewijzen dat we echt foto's gaan maken. en er voor gaan zorgen dat het niet te gezellig gaat worden.![]()
snap de regels nog niet helemaal maar gaat goed komen
dat komt goed hoor wees gerustquote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Afzuigkap het volgende:
Enkel en alleen als het serieus wordt behandeld ga ik een fotoshoot aan, want ik wil er wel op vooruit gaan. Niet achteruit
Je bent welkom in m'n hobbystudio in Dongenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef Miss_S het volgende:
Een tvp
Wil ook weer een keertje dit idee verder uitwerken (als model dan)
afbeelding
Weinig ervaring met modelshooten, en dan al naaktfotografie vermelden? Gewaagd! Verder leuk dat je dit wil regelen, hoop dat je een model weet te strikken!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik zoek een model over over een paar weken. Een goede vriend en ik delen fotografie als ondertussen uit de hand lopende hobby/passie. Nu wil ik hem verassen met een heuze fotoshoot, of in een studio, of bij hem/mij/het model thuis. Hij is wat verlegen en zou zelf niet snel een model uitnodigen voor een fotoshoot, vandaar dat ik hem zou willen verassen. Uiteraard lijkt het me zelf ook geweldig om een keer foto's te kunnen maken van een ander model dan m'n vriendin, kat of de mensen op straat.
Geografische locatie = Hoorn, Alkmaar, mogelijkheid tot reizen is er.
Wat zoek je in een model?
Een spontane dame, welke een beetje glamourachtige shoot zou willen maken.
Wat voor soort shoot had je in gedachten? Portret, Lingerie, .., etc.
Glamour (mooi jurkje, hoge hakken, GossipGirl achtig), lingerie en mochten de fotograaf en het model daar aan toe zijn naaktfoto's.
Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie
Beperkt, het doel is dan ook om hier kennis mee te maken. Er is voldoende kennis om mooie foto's te maken, maar megaveel ervaring dus nog niet.
Eventueel een linkje naar je website/portfolio
Mijn foto's: http://flickr.com/photos/nigelator
De vriend in kwestie: http://www.flickr.com/photos/denkos/
De foto's krijgt het model uiteraard, rechtenvrij (dus te gebruiken naar eigen inzicht). Natuurlijk maken we er een showcase en behoort het maken van een fotoboek tot de mogelijkheden. PM me even als je vragen hebt
Da's nou niet echt een vriendendienst....quote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
vandaar dat ik hem zou willen verassen.
Ik hoop het ook! Het valt me niet mee, ik heb op modellensites, fotosites en dienstensites rondgekeken, maar het eindigt al snel in rare advertenties of nog vreemdere mensen met bizarre voorstellenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weinig ervaring met modelshooten, en dan al naaktfotografie vermelden? Gewaagd! Verder leuk dat je dit wil regelen, hoop dat je een model weet te strikken!
Nee, niet bepaald.. die eer kon ik een familielid laatst al bewijzenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Da's nou niet echt een vriendendienst....
Ik denk/hoop dat het iets makkelijker is om foto's te maken van een 'vreemde' dan van bijvoorbeeld m'n eigen vriendin. Punt is dat je moeilijker afstand kunt nemen om puur naar het plaatje te kijken als het om je eigen geliefde gaat, even los van hoe fijn die het vind om gefotografeerd te worden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef angel008 het volgende:
ik wil ook zo'n vriend
* angel008 is ook te verlegen om zelfs vriendinnen te vragen voorn shoot
Ik hoor het wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wow, dank je voor het aanbod Afzuigkap! Rotterdam is inderdaad wat onpraktisch, maar als Mo niet naar de berg kan komen.. komt de berg in de lease auto naar jou toe (ofzo).In ieder geval super voor het aanbod, ik laat het je weten! Overigens je fotoboek bekeken, staan mooie foto's!
Kan ik inkomen.. ik heb zelf ook getwijfeld of het zo'n goed plan is, maar juist voor de verrassing is het wel heel tof. Ik ben er in ieder geval in geslaagd voor deze gebeurtenis een professioneel model in te huren, zodat ze ons kan helpen met de rol als fotograafquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik hoor het wel!![]()
Bedankt!
Edit: overigens lijkt het mij verstandig om geen naaktfoto's te doen. Denk dat we daar beiden nog te onervaren voor zijn en daarbij vind ik het nu nog te vroeg voor mezelf.
Haha ben benieuwd! Wel een showcase plaatsen hè! En PM mij de link dan gelijk ff.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.. ik heb zelf ook getwijfeld of het zo'n goed plan is, maar juist voor de verrassing is het wel heel tof. Ik ben er in ieder geval in geslaagd voor deze gebeurtenis een professioneel model in te huren, zodat ze ons kan helpen met de rol als fotograafBen blij om tussen alle rare reacties, vreemde lui en louche bemiddelingsbureau'tjes ook gewoon aardige mensen tegen ben gekomen en een afspraak heb kunnen maken. Alleen dat was al weer leerzaam, los van alle voorwaarden zaken die erbij komen kijken als tfp en tfcd (das eigenlijk gratis model in ruil voor prints of cdrom met bewerkte foto's).
Het lijkt me evengoed leuk om een fotoshoot te organiseren, dus hou je pm en dit topic in de gaten. Nogmaals bedankt in ieder geval!Nu maar flink oefenen om niet voor joker te staan binnenkort...
wat een ontzettend lief schatje is die Saar als je dr zo bekijktquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen, mijn moederdagcadeautje is in het water gevallen.
Zij wilde graag een mooie foto van mij en mijn broer, maar hij wil niet met mij samen, soit. Ik wil nu liever een foto aan haar geven van mijn hele gezin. Dat ben ik met twee brave shih-tzu's (klein en onschuldig), maar Saartje hoort er ook bij en moet derhalve net zo goed vereeuwigd worden.
Omdat Saartje nog zo angstig is, kan een fotoshoot alleen bij mij thuis plaats vinden. Dat is in Dongen N.-Br. Het hoeft niet á la minute want moederdag is toch al voorbijals het resultaat maar mooi is. Als het met de hondjes niet lukt heb ik ook nog een paard in de aanbieding die zich graag uitslooft voor de foto. Foto's te vinden in mijn fobo, ik zal er even een recente van mezelf bij zetten, bril is optioneel.
Zijn hier fotografen die ervaring hebben met (angstige) dieren of hier ervaring mee op willen doen?!
Er zijn ongetwijfeld fotografen die dichter in de buurt zitten, maar het lijkt mij wel interessant om te doen. Het is een mooie hond, jammer dat haar leven zo'n drama is geweest. Gelukkig zit ze nu in een veilige omgeving! Denk je dat Saartje met de twee shih-tzu's EN het paard op de foto kan? Of gaat dat een drama worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen, mijn moederdagcadeautje is in het water gevallen.
Zij wilde graag een mooie foto van mij en mijn broer, maar hij wil niet met mij samen, soit. Ik wil nu liever een foto aan haar geven van mijn hele gezin. Dat ben ik met twee brave shih-tzu's (klein en onschuldig), maar Saartje hoort er ook bij en moet derhalve net zo goed vereeuwigd worden.
Omdat Saartje nog zo angstig is, kan een fotoshoot alleen bij mij thuis plaats vinden. Dat is in Dongen N.-Br. Het hoeft niet á la minute want moederdag is toch al voorbijals het resultaat maar mooi is. Als het met de hondjes niet lukt heb ik ook nog een paard in de aanbieding die zich graag uitslooft voor de foto. Foto's te vinden in mijn fobo, ik zal er even een recente van mezelf bij zetten, bril is optioneel.
Zijn hier fotografen die ervaring hebben met (angstige) dieren of hier ervaring mee op willen doen?!
Ik hoor graag van je, laat maar weten wanneer het uit komt. Ik zit niet altijd hier, maar je kunt me vanzelfsprekend vinden via fotoboek, PM en MSN.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef beestjuh het volgende:
Aah, Saartje is echt een schoonheid he... Ik sta er zelf nog steeds van te kijken.
Dat zou wel ultiem zijn, met paard en hondjes... Maar dat waarschijnlijk een drama worden, ze hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik ga van de week wel de shih-tzu's aan het paard Koos voorstellen, dan laat ik meteen even weten hoe ze op elkaar reageren. Ik weet dat Koos gewend is aan honden maar mijn kleintjes zullen wel overdonderd zijn.
Ik ken nog wel wat foto's van je Ronald, en ik zou vereerd zijn.
Zoiets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hoi! Ik ben op dit moment werkloos, verveel me de pleuris en wil dus wel weer eens wat foto's doen!
Voor eerdere resultaten zie m'n fotoboek. Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten, en je moet goed kunnen photoshoppen of een visagiste tot beschikking hebben. Ik heb al genoeg foto's om er geen nieuwe bij te krijgen van dit niveau (no offence naar beginnende fotografen, maar enige nabewerking stel ik erg op prijs)
Geinteresseerde fotografen: ik zie graag wat voorbeeldmateriaal.
Haha, ja dat is alweer stukken beterquote:
Neem een voorbeeld aan deze damehttp://www.flickr.com/photos/saylamarz/sets/72157612032873010/, die heeft geen fotograaf meer nodig - ze is alles in 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, ja dat is alweer stukken beter. Vindt de foto overigens nog steeds een heerlijks tukje huiswerk voor mijzelf om te leren photoshoppen
.
Balen dat je geen werk hebt, maar goed nieuws voor de fotografen. Debsterr isquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hoi! Ik ben op dit moment werkloos, verveel me de pleuris en wil dus wel weer eens wat foto's doen!
Voor eerdere resultaten zie m'n fotoboek. Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten, en je moet goed kunnen photoshoppen of een visagiste tot beschikking hebben. Ik heb al genoeg foto's om er geen nieuwe bij te krijgen van dit niveau (no offence naar beginnende fotografen, maar enige nabewerking stel ik erg op prijs)
In voorkomende gevallen laat ik het je even weten (Harderwijk).quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef Burdie het volgende:
Eindhoven vind ik wel wat ver reizen, maar ik zou wel graag wat meer visagieklussen doen. Omgeving Amersfoort. Wie helpt?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Heb je een studio tot je beschikking dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm ik heb eventueel wel interesse in buitenshoots heb ik heel wat ervaring alleen wil ik mezelf ook iets meer gaan focussen op studio shoots.
wat shoots die ik tot nu toe gedaan heb (let wel op sommige foto's zijn bewerkt en sommige niet al mijn vorige modellen wilde _alle_ foto's hebben dus heb die bij elkaar gezet.
mn eerste shoot met maya in schoorl
maya in bloemenveld
maya met jurken
maya nog een keer in het bos en we hadden wat vrije tijd
rosa & lianne dag 1
rosa & Lianne dag 2
Abigail
ik hoor wel of je het wat vind!
Maar je woont in Bergen NH als ik het goed zie in je profiel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef angel008 het volgende:
op het moment een tuinhuisje van 3.5 x 4 meter studio flitsers zijn binnen wacht alleen nog op het achtergrondsysteem.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Eisen: niet te ver van E'hoven af i.v.m. reiskosten
Hmm, studio opstelling meenemen is lastig, we hebben thuis wel een ruime gang met maar om de 5cm een deurquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef angel008 het volgende:
studio is niet per se nodig ik kan ook op locatie komen als jij een paar mooie plekken kent in E'hoven.
voor mij maakt het reizen niet zoveel uit (ik zou evt mits je er ruimte voor hebt de studio mee kunnen nemen op locatie)
het is meer dat ik graag mn studio wil gaan uitproberen inplaats van buitenshoots (al ben ik daar altijd wel voor in natuurlijk)
GePMed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef didotcicero het volgende:
Binnenkort wil ik een grand cafe shoot doen in Alkmaar (een beetje deze sfeer), ik zoek daarvoor een vrouwelijk model. Jouw tijd in ruil voor foto's. Visagie ook welkom (ook tijd in ruil voor foto's).
Welke dame heeft daar super veel zin in? Recties mogen via PM
Oh, dat was ik nog vergeten: bij voorkeur heb je al een keer voor de camera gestaan enne... als je iets sjieks hebt om aan te trekken: graag
welk cafe is dat ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef didotcicero het volgende:
Binnenkort wil ik een grand cafe shoot doen in Alkmaar (een beetje deze sfeer), ik zoek daarvoor een vrouwelijk model. Jouw tijd in ruil voor foto's. Visagie ook welkom (ook tijd in ruil voor foto's).
Oh, dat was ik nog vergeten: bij voorkeur heb je al een keer voor de camera gestaan enne... als je iets sjieks hebt om aan te trekken: graag
Daar moest ik ook net aan denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef angel008 het volgende:
oh en debster je weet dat alkmaar op 10 km van bergen ligt![]()
hmm ik wil wel eens shooten met een model waar visa bij gedaan is maar is altijd zoeken naar iemand die het op tfp basis doet (en eventuele vergoeding) maar zelfde vraag hoe ver ben je bereid te reizen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar moest ik ook net aan denken.
Tevens oproepje voor mensen uit omgeving Utrecht dat ik mijn agenda te leeg is qua visagie-opdrachten.
Wie biedt?!.
De fotograaf in kwestie woont in een aangrenzende plaats hier, dus dan hebben we gedeelde benzinekostenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar moest ik ook net aan denken.
Tevens oproepje voor mensen uit omgeving Utrecht dat ik mijn agenda te leeg is qua visagie-opdrachten.
Wie biedt?!.
hehe hoe komt ie dan op Alkmaar uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De fotograaf in kwestie woont in een aangrenzende plaats hier, dus dan hebben we gedeelde benzinekosten.
Ik geloof dat een andere FOTter de locatie geregeld heeft. Meer dan dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef angel008 het volgende:
[..]
hehe hoe komt ie dan op Alkmaar uit![]()
productie/promo shoot voor dat cafe ofzo ?
*meldt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof dat een andere FOTter de locatie geregeld heeft. Meer dan dat weet ik ook niet.
Kijk maar even in Liisle's fotoboek en haar Hyves. Ik ben bereid, mits de agenda het toelaat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek een fotograaf die het aandurft om Foto's te maken van mijn mooie merrie, en evt met mij erbij. Ik wil dus een paar mooie foto's van mijn ponie en een paar waar ik er ook bij sta.
Ik sta open voor ideen. Ze is redelijk braaf dus ook gekke dingen wil ik best proberen
Oehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef didotcicero het volgende:
Jij wilquote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehheb je al een model gevonden?
Kaatjejannie, ik denk dat je kansen een stuk stijgen als je wat meer zekerheid hebt over de tijden. Ik zou het graag hebben gedaan, maar ik ben donderdag en vrijdag bezig met het afronden van een project dat voor mijn zomervakantie af moet zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn vriend en ik zouden 09-12-09 trouwen. Maar we hebben helaas de afgelopen weken erg slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader heeft longkanker met uitzaaiingen in de longen, lymfeklieren en 2 tumoren in de hersenen. Niet goed dus.
We willen heel graag dat mijn schoonvader bij de bruiloft is. Daarom hebben we besloten onze bruiloft te vervroegen. En wel drastisch. We willen nu as donderdag gaan trouwen. Alle gasten (20 stuks ongeveer) kunnen. We moeten alleen nog morgen bij de gemeente regelen. Gelukkig kan je hier in Zwolle trouwen op de plek die je wil. Ook kunnen we eventueel een ander laten beëdigen om ons die dag te trouwen.
We willen alleen ook heel erg graag dat er die dag mooie foto's gemaakt worden. Het is waarschijnlijk een van de laatste feesten die we zo met de familie kunnen vieren en waarbij mijn schoonvader nog zo "goed"is.
Onze vraag is dus: is er iemand die die dag wat mooie foto's kan maken?? We weten de tijd nog niet, die weten we morgen ochtend. We trouwen in Zwolle. De foto's hoeven niet enorm uitgebreid te zijn. Maar gewoon mooi!
Ik weet het, maar zodra ik morgen de tijd weet zal ik dit aangeven, maar ik dacht dat ik vast kon polsen. Ik moet toch wat doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kaatjejannie, ik denk dat je kansen een stuk stijgen als je wat meer zekerheid hebt over de tijden. Ik zou het graag hebben gedaan, maar ik ben donderdag en vrijdag bezig met het afronden van een project dat voor mijn zomervakantie af moet zijn.
Shit ik moet werken..quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn vriend en ik zouden 09-12-09 trouwen. Maar we hebben helaas de afgelopen weken erg slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader heeft longkanker met uitzaaiingen in de longen, lymfeklieren en 2 tumoren in de hersenen. Niet goed dus.
We willen heel graag dat mijn schoonvader bij de bruiloft is. Daarom hebben we besloten onze bruiloft te vervroegen. En wel drastisch. We willen nu as donderdag gaan trouwen. Alle gasten (20 stuks ongeveer) kunnen. We moeten alleen nog morgen bij de gemeente regelen. Gelukkig kan je hier in Zwolle trouwen op de plek die je wil. Ook kunnen we eventueel een ander laten beëdigen om ons die dag te trouwen.
We willen alleen ook heel erg graag dat er die dag mooie foto's gemaakt worden. Het is waarschijnlijk een van de laatste feesten die we zo met de familie kunnen vieren en waarbij mijn schoonvader nog zo "goed"is.
Onze vraag is dus: is er iemand die die dag wat mooie foto's kan maken?? We weten de tijd nog niet, die weten we morgen ochtend. We trouwen in Zwolle. De foto's hoeven niet enorm uitgebreid te zijn. Maar gewoon mooi!
eff snel door vriendinnen heen gekeken, zijn eerder leuke mensen om naar te kijken als hoogstandjes in fotografie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb geen idee wat je gekregen hebt, maar het zou wel helpen als je een beetje aan kunt geven wat je verwachtingen waren. De fotos op je leukste fotos vind ik niet verkeerd, maar blijkbaar is dat niveau niet eens gehaald?
Da's wel een beetje kaal, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn verwachtingen waren goeie close-ups met mooi licht en leuke groepsfoto's. We hebben nu maar 2 groepsfoto's eigenlijk. Eentje beetje dom naast elkaar en de andere liggen we allemaal op elkaarDan denk je ook van 'Nouja, zal wel mooi zijn dan' Maar niet dus
En je hebt helemaal gelijk dat de foto's die op de site staan erg mooi zijn. Vooral de close-up foto's!
Vorige week heeft iemand een paar foto's gemaakt met mijn Canon camera van 130 euro en die zijn veeeeeeeeeel mooier!
Volgens mij ben ik de enige hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef Miss_S het volgende:
Zijn er trouwens ook nog visagisten in dit topic?
Voor een beetje simpele smokey eyes en mooie lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |