Ik heb een hekel aan hardcorequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef lifeblind het volgende:
Bij een (metal) moshpit is 't overigens niet de bedoeling met vuisten enzo op mensen in te slaan... dat soort trieste gedoe om mensen bewust te verwonden moeten ze bij hardcore houden. Als ik in een moshpit sta en iemand is bewust met vuisten en ellebogen op iedereen in aan hethakken en raakt mij daarbij ook, trap ik die gast compleet de grond in (en dat is al meerdere keren gebeurd). Triest gedoe.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:42 schreef laforest het volgende:
Ik heb een hekel aan hardcore
Dat is geen muziek
Faal. We spelen samen met Jack Frost en een lokaal bandje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Gaaf lifeblind, met welke band, of met allebei?
Neee! Zo ben ik niet!quote:
Lache man, nu proberen om nog wat meer showtjes te scoren... Als je er toch bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef lifeblind het volgende:
Faal. We spelen samen met Jack Frost en een lokaal bandje.
Jack Frost als in de oostenrijkse gloom rock band ( http://www.myspace.com/gloomrockcity )quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
Lache man, nu proberen om nog wat meer showtjes te scoren... Als je er toch bent.
Edit: Jack Frost? Als in die sneeuwpop!
Mja, connecties hebben met de juiste mensenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef Luiaerdt het volgende:
Nouja anywaydie topics gaan wel snel de laatste tijd
![]()
En in Parijs spelen, hoe kreeg je dat voor elkaar?
en hoe lang is stijn er eigenlijk al uit? ik kwam daar afgelopen week pas achter
Ja das wel leuk iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jack Frost als in de oostenrijkse gloom rock band ( http://www.myspace.com/gloomrockcity )
[..]
Mja, connecties hebben met de juiste mensen![]()
En Stijn is er sinds 4 oktober uit. We hadden toen een optreden in Breda en dat was de laatste keer dat hij meegespeeld heeft. Hij had 't te druk met school en aangezien wij altijd op zondagmiddag repeteren kwam dat voor hem nogal onhandig uit (zeker nu tie aan t afstuderen is). Wel grappig dat we op 28 maart samen met Onheil spelen, dan is tie er alsnog bij dus
Ik heb Madball een keer op Waldrock gezien.quote:
En dat terwijl Slayer, behalve een brug te slaan tussen thrash en hardcore, ook pure Hardcore nummertjes heeft gemaakt!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef laforest het volgende:
Ik heb Madball een keer op Waldrock gezien.
man man man, wat een bagger.
Ik kwam daar voor Morbid Angel en Slayer(in 1996 overigens)
Haha ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:59 schreef lifeblind het volgende:
Naja, wij gaan waarschijnlijk te horen krijgen dat we sneller moeten spelen ofzo vanuit 't publiek
Nou hebben we 1 nummer wat echt gewoon 100% funeral doom is, maar die doen we niet. Wel doen we een nieuw nummer, waar zelfs blastbeats in zitten! Zijn die blekkies ook tevreden
Ik heb het album van Faal bij Metalzone gekocht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef lifeblind het volgende:
Bij de band zelf zijn de cd's momenteel op, dus wij kunnen ze zelf niet verkopen nu, maar via ons label is 't wel te koop:
http://www.van-gbr.de/van_base/advanced_search_result.php?keywords=faal&x=0&y=0
En 't schijnt ook dat ie te koop is bij de verschillende MetalZone winkels (of in ieder geval bij hun te bestellen), maar waar die allemaal zitten in nederland weet ik eigenlijk niet.
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat terwijl Slayer, behalve een brug te slaan tussen thrash en hardcore, ook pure Hardcore nummertjes heeft gemaakt!![]()
Tevens is Slayer een inspiratie geweest voor menig Hardcore bandje!
Maar goed, ieder zijn ding he! Ik vind doom dan weer helemaal niks!
CC was... nouja niet echt interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:52 schreef Arcturus het volgende:
Children of Bodom was goed gisterZe speelden zelfs van het eerste album
![]()
Cannibal Corpse was dan wel weer redelijk kut
Hardcore for life.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?
Ik ken geen hardcore nummers op mijn favo albums Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss. Wat Slayer NU maakt boeit me helemaal niets. Slayer stelt niet zo veel meer voor.
En dat die loser hardcore bandjes geinvloed zijn door Slayer, tja dat is niet relevant, 't blijft kut "muziek" (hardcore).
Setlist bekijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
CC was... nouja niet echt interessant
en inderdaad, ze speelden Bed of Razors en Downfal
maar dat kon je natuurlijk al weten als je op internet de setlist had bekeken
Ik wil je wel vermaken. Zullen we een spelletje doen?quote:
Nog nooit van gehoord. Zoals ik al zei, ik vind de Slayer van nu niks aan en geef het geen aandacht meer. Ik heb mijn favo albums al vermeld, de rest na Seasons in the Abyss is poep. En het feit dat ze een album met hardcore nummers hebben (zoals jij hier meldt) laat al weer zien waarom ik ze nu een kutband vind. Maar ik ken het album gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hardcore for life.![]()
Dat album met covers van Slayer staat vol met hardcore nummers.
Iedereen zijn smaak. Toevallig vind ik hardcore wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Zoals ik al zei, ik vind de Slayer van nu niks aan en geef het geen aandacht meer. Ik heb mijn favo albums al vermeld, de rest na Seasons in the Abyss is poep. En het feit dat ze een album met hardcore nummers hebben (zoals jij hier meldt) laat al weer zien waarom ik ze nu een kutband vind. Maar ik ken het album gelukkig niet.
Jahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je wel vermaken. Zullen we een spelletje doen?
Reign in Blood wordt juist vaak geroemd omdat ze hardcore en speedmetal zo mooi combineren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?
Ik ken geen hardcore nummers op mijn favo albums Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss. Wat Slayer NU maakt boeit me helemaal niets. Slayer stelt niet zo veel meer voor.
En dat die loser hardcore bandjes geinvloed zijn door Slayer, tja dat is niet relevant, 't blijft kut "muziek" (hardcore).
Aldus Sputnikmusicquote:"Due to Reign in Blood’s high punk influence, songs are lightning fast, often containing little or no repetition or predictable structure. Because of this, the album flows seamlessly from one song to another forming one solid half hour of thrash."
Aldus Allmusicquote:The music is abrasive and faster than previous releases helping to push the gap between thrash metal and its predecessor hardcore punk (though distinctly metallic and much more technically demanding).
Oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Jahheb nog 20 minuten voor ik weg mag
Dat is pijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Luiaerdt het volgende:
Geen Valentijnsdag maar Faal & Pijn-dag. Dat is het voor een jongen die op de radio te horen kreeg dat zijn relatie over is. Zijn vriendin maakte het live op de radio uit.
Huhu...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Luiaerdt het volgende:
Geen Valentijnsdag maar Faal & Pijn-dag.
Drop?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie ik zie wat jullie niet zien en de kleur is.... Zwart!
Foutquote:
Bijnaquote:
Ik dacht ik houd het ontopic.quote:
Dankje. Jij ook morgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:02 schreef SicSicSics het volgende:
DOH!
Goed weekend! Ik ben weg...
Veel plezier vanavond bij Autumn ook. Morgen naar CDC, Lionheart en Swon Enemy. Lekker een avondje Hardcore!
Daar ga ik ook bij zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wel grappig dat we op 28 maart samen met Onheil spelen, dan is tie er alsnog bij dus
Inderdaad, het is meer een SC geworden..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
En de tering, wat gaan die topics hard(core)
D'oh! iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fout![]()
[..]
Bijna![]()
Het goede antwoord is 666
Het is dat we er hier geen hebben, maar anders... ^^quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig![]()
geen piratenrestaurant zeker?
Heb jij er persoonlijk nog wat aan als ik 'm koop? Want dat enorme platenlabel van je zal ook wel van zichzelf binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef lifeblind het volgende:
Bij de band zelf zijn de cd's momenteel op, dus wij kunnen ze zelf niet verkopen nu, maar via ons label is 't wel te koop:
http://www.van-gbr.de/van_base/advanced_search_result.php?keywords=faal&x=0&y=0
En 't schijnt ook dat ie te koop is bij de verschillende MetalZone winkels (of in ieder geval bij hun te bestellen), maar waar die allemaal zitten in nederland weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het album van Faal bij Metalzone gekocht.![]()
Jack Frost ken ik wel. Die heb ik wel eens gezien in het voorprogramma van Officium Triste.
Leuk dat je met Faal in Parijs gaat spelen.
Vanavond naar Autumn. Ik ben benieuwd naar hun nieuw album.
Technisch gezien was het gisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
He ik woon in Dordrecht. Waar ga je solliciteren?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:12 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik had bierbij het piratenrestaurant hehe
nu solliciteren in Dordrecht! yes...
Ik ga volgend jaar -weer- in Dordrecht naar school. Voor een jaartje, heb er tot vorig jaar ook 2 jaar gezeten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik woon in Dordrecht. Waar ga je solliciteren?
Je mag wel bij mij langs komen.![]()
Oke, leuk. Waar? En wat voor opleiding?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar -weer- in Dordrecht naar school. Voor een jaartje, heb er tot vorig jaar ook 2 jaar gezeten.
Ik dééd Mediavormgeving op het Da Vinci 'college'. Ja, mbo ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, leuk. Waar? En wat voor opleiding?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dééd Mediavormgeving op het Da Vinci 'college'. Ja, mbo ja.
Volgend jaar ga ik even mn havo afmaken, en dan als een gillende nicht door naar Rotterdam. Dat niveau op het mbo was gewoon te laag om leuk te zijn.
ohja, no offence dan natuurlijk.
Oke succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien iets met economie. Leuk is anders, maar dat kan ik in ieder geval wel.
Daar wens ik je ook succes mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef Darkestrah het volgende:
Eerst even mn havo afronden, hè.Maar bedankt.
Vreid![]()
Ja, je zat wel op je praatstoel heh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autumn was leuk gisteren.Ik heb alleen vrij weinig meegekregen van het concert. Ik was aan het praten met The Ed en ik was redelijk aangeschoten. Nu ben ik de CD aan het luisteren en hij klinkt erg goed.
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je zat wel op je praatstoel heh.
Nu je het zegt. Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:58 schreef Tokus het volgende:
dat had ik ook door.
en jullie lijken wel op elkaar
Thnxquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit! Gefeliciteerd.
Klinkt wel interessant. Misschien moet ik daar ook maar heen gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
ThnxNou nog wachten op de rest van de line-up...
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Sowieso, dat rock/metal/Corna-handje.
Niks mis mee \m/quote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Sowieso, dat rock/metal/Corna-handje.
Dat doen die hiphopers toch ook. Gangster Gay symbolen maken met hun handenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Darkestrah het volgende:
Tijdens een concert, oké. Maar gewoon zo midden op straat...
Ach, de prijs valt best mee vind ik en er zitten wel goede bandjes bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Misschien moet ik daar ook maar heen gaan.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:59 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ach, de prijs valt best mee vind ik en er zitten wel goede bandjes bijWord wel leuk denk ik.
Precies, daarom moeten metalheads zich ook niet verlagen tot dat soort onzin.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen die hiphopers toch ook. Gangster Gay symbolen maken met hun handen
... Je vergelijkt jezelf met hiphoppers?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen die hiphopers toch ook. Gangster Gay symbolen maken met hun handen
Hopelijk wordt het een aanvulling daarop, die andere festivals waren ook wel leuk en ze hebben betere namen. Sonisphere klinkt te veel als een dancefestival imo.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.
En misschien wordt dit een goede opvolger van Dynamo en Fields.
Nee, maar ik bedoel dat hiphoppers als ze op straat op de foto gaan ook altijd handgebaren maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... Je vergelijkt jezelf met hiphoppers?
Fields of Rock was ook geen echte naam voor een festival.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een aanvulling daarop, die andere festivals waren ook wel leuk en ze hebben betere namen. Sonisphere klinkt te veel als een dancefestival imo.
Dat is ook belachelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat hiphoppers als ze op straat op de foto gaan ook altijd handgebaren maken.
[..]
Misschien wel, zij kunnen het duidelijk niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fields of Rock was ook geen echte naam voor een festival.![]()
Maar inderdaad Sonisphere klinkt als een dancefeest.![]()
Misschien moet wij maar een goede naam verzinnen en die submitten aan de organisator.
Tja wat verwacht je ook van zo'n organisatie die alleen geld wil verdienen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Misschien wel, zij kunnen het duidelijk niet.
Geen idee. Maar de naam van het gebeuren straalt nu niet echt rock of metal uit. Meer Dance.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik dacht dat Metallica dat zelf organiseerde?
Ik heb gesolliciteerd bij Holster (Kantoorwinkel). Ben aangenomen binnen 5 minuten btwquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik woon in Dordrecht. Waar ga je solliciteren?
Je mag wel bij mij langs komen.![]()
Oke, dan kom ik wel een keer langs.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij Holster (Kantoorwinkel). Ben aangenomen binnen 5 minuten btw![]()
geniaal..maarja ik ga in Zwijndrecht werken want die winkel zit tegenover mijn huis hehe![]()
Metalhandjes vind ik eigenlijk altijd gay om te doen. (Dio mag het)
ik steek altijd gewoon m'n duim op
Ik doe altijd zo:quote:Op zondag 15 februari 2009 18:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij Holster (Kantoorwinkel). Ben aangenomen binnen 5 minuten btw![]()
geniaal..maarja ik ga in Zwijndrecht werken want die winkel zit tegenover mijn huis hehe![]()
Metalhandjes vind ik eigenlijk altijd gay om te doen. (Dio mag het)
ik steek altijd gewoon m'n duim op
quote:Bands:
Amon Amarth
Obituary
Legion of the damned
Keep of kalessin
Izegrim
The Lucifer Principle
The Monolith Deathcult
Zaal open: 15:30
Aanvang: 16:00
Entree: ¤ 34.00
Wat via 't label verkocht wordt hebben wij als band niks aan. Wij kunnen echter wel goedkoop cd's afnemen bij 't label en die verkopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb jij er persoonlijk nog wat aan als ik 'm koop? Want dat enorme platenlabel van je zal ook wel van zichzelf binnenlopen.
als het je bij VAN bevalt dan heb je er indirect natuurlijk wel wat aanquote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat via 't label verkocht wordt hebben wij als band niks aan.
Dat uiteraard wel, maar financieel levert een cd die door hun verkocht wordt, ons als band niks opquote:Op maandag 16 februari 2009 09:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
als het je bij VAN bevalt dan heb je er indirect natuurlijk wel wat aan
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Wtf, mn Winamp wil niet meer opstarten.
What else is new?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik zou dan in je arm gaan snijden
Luister je geen originele cd's dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Die luister ik allemaal via mn pc natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Luister je geen originele cd's dan?
Wie niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die luister ik allemaal via mn pc natuurlijk.
Foobar2000, wat ik zowat overal loop te spammen, maar het is echt heel veel beter; vooral de library is veel en veel sneller.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Komen ze ook nog in een bewoond stuk van Nederland?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag Cephalic Carnage, Psycroptic & The Black Dahlia Murder in Enschede
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
Foobar2000, wat ik zowat overal loop te spammen, maar het is echt heel veel beter; vooral de library is veel en veel sneller.
Eensch! Vette bands, maar nog steeds is Enschede best ver weg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef BOKA het volgende:
Komen ze ook nog in een bewoond stuk van Nederland?
Is namelijk nogal een vette package.Dying will be the death of me.
iTunes is dan ook niet bedoeld voor windows machines. Er zit nog ee nhele conversielaag tussen waardoor 't alleen op apple computers een beetje fatsoenlijk werkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb het programma al ongeveer een maandje op mn pc staan, maar nooit echt in verdiept. Thanks voor de tip, iTunes is ook niet bepaald gebruiksvriendelijk.
Erg boring.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag Cephalic Carnage, Psycroptic & The Black Dahlia Murder in Enschede
Jammer het is wel bij mij in de buurt. Ik moet waarschijnlijk werken. En zo leuk vind ik de deathstars nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Luiaerdt het volgende:
5 Maart in Bibelot.
Deathstars, Sonic Syndicate and Sin7sinS
Gaan hier nog mensen heen?
Tja ik denk dat ik maar oversla. Ik heb mijn geld ook voor andere dingen nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:21 schreef Luiaerdt het volgende:
Hehe ik vind het eigenlijk ook niet geweldig maarja..tis in de buurt en vast gezellig
Ik ben 5 maart in Rotterdam, dus zou wel kunnen langskomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Luiaerdt het volgende:
5 Maart in Bibelot.
Black Dahlia Murder is de enige show in NLquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
Foobar2000, wat ik zowat overal loop te spammen, maar het is echt heel veel beter; vooral de library is veel en veel sneller.
[..]
Komen ze ook nog in een bewoond stuk van Nederland?
Is namelijk nogal een vette package.Dying will be the death of me.
Mja, ik zou toch echt gaan voor Cephallic Carnage, vond BDM een paar geleden nogal tegenvallen (was op een of ander metalfest in 013quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Black Dahlia Murder is de enige show in NL
Enschede is hier ook 2 uur vandaan hoor, heb het geluk dat een maatje wil rijden
En die show in Dordt, ik ga liever naar Walls of Jericho in Bibelot
Makkelijk te bereiken, en slaapplek zat, maar de bands: nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Luiaerdt het volgende:
5 Maart in Bibelot.
neurotic deathfest proleetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik zou toch echt gaan voor Cephallic Carnage, vond BDM een paar geleden nogal tegenvallen (was op een of ander metalfest in 013).
Ik vond Amon Amarth live erg slecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef Monolith het volgende:
Ah, hier was het metaltopic gebleven.
Gaan er nog mensen naar Enschede op 29 maart?
[..]
Dat vind je nu niet meer of bedoel je dat je ze een keer hebt gezien en dat ze erg slecht waren? Ik heb ze wel meermaals gezien, maar echt slecht was het eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vond Amon Amarth live erg slecht.
Ik vond het niks aan, slecht geluid, slechte muziek. Ben dus niet meer geinteresseerd in deze band.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vind je nu niet meer of bedoel je dat je ze een keer hebt gezien en dat ze erg slecht waren? Ik heb ze wel meermaals gezien, maar echt slecht was het eigenlijk nooit.
Jij geeft het wel snel op zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vond het niks aan, slecht geluid, slechte muziek. Ben dus niet meer geinteresseerd in deze band.
Dit concert:
Amon Amarth + Finntroll + Octavia Sperati - 15/04/07 - Temple Bar Music Centre
Uhmm, nee hoor.quote:
Is inderdaad behoorlijk tof: Misery index, Leng Tch'e, Nox, Vital Remains, Entombed, Inhume, Rotten Sound, en ga zo maar door.quote:overigens ziet de line up er van dit jaar niet verkeerd uit
Testamentquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Tokus het volgende:
Dit komt in april uit als het goed is:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Tokus het volgende:
Mark, lees je hier nog mee?
[ afbeelding ]
Live at Eindhoven '87?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Tokus het volgende:
Mark, lees je hier nog mee?
[ afbeelding ]
nooit van Dynamo Open Air gehoord?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Live at Eindhoven '87?Is dit een grap?
Ja oke, ik snap best dat het kan. Maar waarom 22 jaar later?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nooit van Dynamo Open Air gehoord?
Ken et niet, duitsersquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er een behoorlijke tijd over moeten doen om dit mooi te vinden, maar eindelijk is het dan zover.
IV vind ik al een langere tijd een goed nummer, erg melancholisch.
en ja, duits.
Hm, ik ga er vanavond ook eens wat van opzoeken, wel prettig als ik er eind maart wat muziek van ken, anders is 't tijdens Dornenreich ook zo saaiquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er een behoorlijke tijd over moeten doen om dit mooi te vinden, maar eindelijk is het dan zover.
en ja, duits.
Waar lijkt het op? ff voor de beeldvorming, want lijkt me eigenlijk wel interresantquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
en ja, duits.
Sommige mensen geven nu eenmaal snel op.quote:
Ik ook niet!quote:
Sommige mensen herkennen slechte muziek meteen en laten zo'n band links liggen. Als een band live bagger is ga je niet nog een keer naar die band toe. Doe je dat wel, dan ben je best wel sneu.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen geven nu eenmaal snel op.
Oke daar heb je een punt. Maar dat betekend dat een band slecht is omdat ze een slecht optreden geven. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Sommige mensen herkennen slechte muziek meteen en laten zo'n band links liggen. Als een band live bagger is ga je niet nog een keer naar die band toe. Doe je dat wel, dan ben je best wel sneu.
Door naar nog een concert te gaan? Dacht het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt. Maar dat betekend dat een band slecht is omdat ze een slecht optreden geven. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is.
Dat kan ook. Of door een keer een album van die band te luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Door naar nog een concert te gaan? Dacht het niet
Anyways, er zijn zoveel goede bands dat ik Amon Amarth totaal niet mis.
Zo en nu even m'n Burzum cdtje opzetten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Of door een keer een album van die band te luisteren.
En er zijn inderdaad genoeg bands. Dus als je er een niet leuk vindt is dat niet erg.
Burzum moet ik nog een keer gaan luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo en nu even m'n Burzum cdtje opzetten.
Maar Hardcore is kut!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef lifeblind het volgende:
Burzum
(sorry, maar die gast heeft echt maar een handvol fatsoenlijke nummers geschreven, de rest slaat echt nergens op (en dan heb ik 't niet eens over die 'ambient' meuk die tie in de gevangenis heeft geschreven)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef lifeblind het volgende:
Burzum
(sorry, maar die gast heeft echt maar een handvol fatsoenlijke nummers geschreven, de rest slaat echt nergens op (en dan heb ik 't niet eens over die 'ambient' meuk die tie in de gevangenis heeft geschreven)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Okee, waar komt dat vandaan?(80s hardcore zoals discharge is trouwens verdomde gaaf!)
Daar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan hardcore
Dat is geen muziek
Varg zal dit soort wigger-taalgebruik zeker niet goedkeuren.quote:
Lol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
Varg zal dit soort wigger-taalgebruik zeker niet goedkeuren.
Ik kan daar echt niet serieus naar luisteren, wat een amateuristische bagger.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Lol.
Burzum
En inderdaad, sommige albums vind ik echt geen bal aan. Maar zn hardere werk is echt vet.
Wat een Bumzur!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Sommige mensen herkennen slechte muziek meteen en laten zo'n band links liggen. Als een band live bagger is ga je niet nog een keer naar die band toe. Doe je dat wel, dan ben je best wel sneu.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
Varg zal dit soort wigger-taalgebruik zeker niet goedkeuren.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Varg is ook gewoon een mafkees. Hij wil ook nooit meer een gitaar als instrument gebruiken omdat het een negerinstrument is geworden volgens hem
.
ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
altijd goed voor een goede lachpartij(vooral het idee dat hij gitaarlessen krijgt van kid rock)
Zeg alsjeblieft dat dit een hoax is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
altijd goed voor een goede lachpartij(vooral het idee dat hij gitaarlessen krijgt van kid rock)
Daar is tie ondertussen vanaf gestapt. Als tie vrij komt en weer muziek gaat maken wordt het volgens hem weer zoals de oude burzum. Ik vraag me stiekem toch af wat ie voor muziek weet te maken dan, hij heeft immers sinds z'n opsluiting geen black metal meer gehoord...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Varg is ook gewoon een mafkees. Hij wil ook nooit meer een gitaar als instrument gebruiken omdat het een negerinstrument is geworden volgens hem
.
Wordt nog schrikken voor hem met al die pauper wannabe bands als Dimmu Borgirquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar is tie ondertussen vanaf gestapt. Als tie vrij komt en weer muziek gaat maken wordt het volgens hem weer zoals de oude burzum. Ik vraag me stiekem toch af wat ie voor muziek weet te maken dan, hij heeft immers sinds z'n opsluiting geen black metal meer gehoord...
Want een keyboard is natuurlijk niet true genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Wordt nog schrikken voor hem met al die pauper wannabe bands als Dimmu Borgir.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Luiaerdt het volgende:
* Ik ben wel populair op Last.fm ineens trouwens![]()
word zomaar toegevoegd door allemaal fokkers
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over dat eerste ga ik maar niks zeggen.
quote:Tagged as:
screamo
Het zal me niet eens verbazen dat hij dan dezelfde kant opgaat als die gast van Dissection: vrijkomen, album uitbrengen dat flopt en zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar is tie ondertussen vanaf gestapt. Als tie vrij komt en weer muziek gaat maken wordt het volgens hem weer zoals de oude burzum. Ik vraag me stiekem toch af wat ie voor muziek weet te maken dan, hij heeft immers sinds z'n opsluiting geen black metal meer gehoord...
Van jesu zijn voornamelijk Heart Ache en 'jesu' goed. Conqueror gaat op zich wel maar klinkt te 'lief'. Wat Justin Broadrick daarna uitgebracht heeft werd kwalitatief ook steeds minder om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had al een tijdje wat van Jesu gedownload, en ben dat zo de laatste dagen wat gaan luisteren. Er kwam ook een 'Split EP w Envy' mee. Nou, interessant, even luisteren. Klonk goed. Na nog een luisterbeurt: Zeer goed!
* Darkestrah download een Album van Envy
""
* Darkestrah kijkt op lastFM
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn eerste albums zijn briljantquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef lifeblind het volgende:
Burzum
Kom jij met iets beters?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet serieus naar luisteren, wat een amateuristische bagger.
Eerste album van Immortal is briljant, maar daarna werd het steeds minder. Ik heb de Pure Holocaust en Battles in the North tour nog wel live gezien, maar daarna was het meer death metal met een quasi black metal stem er bovenop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik denk dat mijn black metal smaak wat te wensen over laat. Het is een genre waar ik me niet in verdiept heb. Als ik dan toch moet kiezen dan heb ik liever de snelheid van Immortal dan de langdradige vuigheid van bv. Burzum.![]()
En dat is eigenlijk al het zinnige wat ik over black metal kan zeggen.
Death/ Thrash is toch meer mijn ding denk ik!
Mwa, persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Er zitten zeker een paar goede nummers op, maar 't gros vind ik niet echt geweldig verder (ik heb sowieso weinig met de noorse black metal scene)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Zijn eerste albums zijn briljant
Ah, dat is een mening die we delenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:10 schreef laforest het volgende:
Ik houd van langzame/mid tempo black metal, depri en emotioneel.
Ik houd zelf veel meer van Enslaved (zowel oud als nieuw werk is briljant), oude Dimmu Borgir (Enthrone Darkness Triumphant, Puritanical Euphobic Misanthropia), Nachtmystium, de laatste Marduk cd, oude Emperor en ik kan zelfs debiel snel gebeuk aanhoren van bijv. darkthrone of sauron.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Kom jij met iets beters?
Ik denk dat hij 1 van de beste black metal albums ooit heeft uitgebracht, super goede muziek
Als ik even voor mezelf mag spreken:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef BOKA het volgende:
Maar noem eens wat geniale nummers van hem, dan ga ik het nog een keer luisteren.
Ik vind Rom 512 echt een van de beste black metal platen ooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef Darkestrah het volgende:
Marduk?Heeft die ook muziek gemaakt om je spelertje níet bij uit te zetten?
Ik ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als ik even voor mezelf mag spreken:
Dunkelheit, Lost Wisdom, En Ring Til Aa Herske, Jesus' Tod, Stemmen Fra Taarnet.
Dunkelheit als absoluut toppunt.
Dat sucktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Tokus het volgende:
En ik lees net dat voormalig Sentenced-gitarist Miika Tenkula gisteren is overleden. Waaraan is nog niet bekend.
Zelfmoord? Het is tenslotte een Fin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Tokus het volgende:
En ik lees net dat voormalig Sentenced-gitarist Miika Tenkula gisteren is overleden. Waaraan is nog niet bekend.
Sorry manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
C-c-c-combo breaker!!
Onze 3-delige serie van dubbelposts, wat doe je?
Ja inderdaad sorryquote:
Ja en? Niks mis met Cradle of Filth.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Luiaerdt het volgende:
Tis me net op school weer eens opgevallen dat er alleen nerds met Cradle of Filth shirts lopen![]()
geniaal..
Zelfs?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef cheqy het volgende:
Zelfs Large Popmerchandising heeft het niet meer.
Ja, daar kom ik toch meestal wel aan mijn trekken.quote:
... Op bladzijde 78, zeker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik toch meestal wel aan mijn trekken.
Krijg nou niks, daar had ik al een paar keer gekeken en toen stond ie als niet leverbaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Tokus het volgende:
Asphyx Rack CD OP VOORRAAD 10.49
With 11 live in Holland bonus tracks
gewoon bij Displeased te verkrijgen.
Dat is ook een kutbandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Luiaerdt het volgende:
Tis me net op school weer eens opgevallen dat er alleen nerds met Cradle of Filth shirts lopen![]()
geniaal..
Abyssic Hatequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwa, persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Er zitten zeker een paar goede nummers op, maar 't gros vind ik niet echt geweldig verder (ik heb sowieso weinig met de noorse black metal scene)
[..]
Ah, dat is een mening die we delen
Vind jij wel iets überhaupt wel iets goed?quote:
Waarom lama?quote:
Ging over die Aphyx plaat, ik had niet verder gelezen en dacht dat iets snuggers poste. Niets bijzonders.quote:
Ik doelde eigenlijk op je comment over Cradle of Filth.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ging over die Aphyx plaat, ik had niet verder gelezen en dacht dat iets snuggers poste. Niets bijzonders.
Daar had ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je comment over Cradle of Filth.
Ach laat ook maar. Ik dacht dat iets tegen die band had ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Daar had ik het helemaal niet over
Vind ik trouwens een totaal niet boeiende band, mocht je dat willen weten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach laat ook maar. Ik dacht dat iets tegen die band had ofzo.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je er gerust naar luisteren.
ik heb helegaar geen CoF shirts.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Luiaerdt het volgende:
geniaal..
Inderdaad! Leuk idee!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
hey tof, allemaal extra profile knopjes
van mij nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je er gerust naar luisteren.
zegt iemand van nog geen 16....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Arcturus het volgende:
Cradle of Filth is leuk als je 12 bent.
Life is a pain in the neck!quote:
Ooh, knopjes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
hey tof, allemaal extra profile knopjes
Ik wilde bijna metquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef Andyy het volgende:
Cradle
ach, ik vond het vroeger leuk, had er ook een hyve van opgericht en een iemand wou 'm overnemen voor 25 euro
had ik geen nee tegen gezegd
Ja bands als Graveland, Abyssic Hate, Absurd, Burzum, Morbid Angel, Deicide, Bestial Warlust, Darkthrone en King Diamond bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij wel iets überhaupt wel iets goed?
Klinkt misschien cliché maar de "oude" Cradle is toch nog wel leuk?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Arcturus het volgende:
Cradle of Filth is leuk als je 12 bent.
Ik heb de Anthrax hyvequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wilde bijna metreageren, maar ik realiseer me net dat ik de beheerder ben van de Agalloch-hyve.
28 leden, joechei!
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt misschien cliché maar de "oude" Cradle is toch nog wel leuk?
De nieuwe vaak wat minder spannend en veel commerciëler opgezet (tot op zekere hoogte), maar ook daar vind ik af en toe nog wel een leuk nummer bij zitten. Ik ben geen Cradle fan, maar van die bands die het meer voor de show doen zijn toch soms ook wel leuk?
Hier ben ik het ook wel mee eens, dusk and her embrace vind ik nog wel een leuke plaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt misschien cliché maar de "oude" Cradle is toch nog wel leuk?
De nieuwe vaak wat minder spannend en veel commerciëler opgezet (tot op zekere hoogte), maar ook daar vind ik af en toe nog wel een leuk nummer bij zitten. Ik ben geen Cradle fan, maar van die bands die het meer voor de show doen zijn toch soms ook wel leuk?
Plus dat de laatste paar albums ook echt niet slecht zijn. Goed, ze zijn wel aardig van stijl veranderd t.o.v. het begin, maar het is zeker geen prutswerk.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef BOKA het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens, dusk and her embrace vind ik nog wel een leuke plaat.
Ik was laatst bij Lordi en dat was ook fantastisch, muzikaal gezien niet maar de show was erg leuk, er gebeurde vanalles op het podium en er zat humor in, kunnen sommige bands nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
zegt iemand van nog geen 16....
Naja, je zit vast nog in de fase dat je moet rebelleren.
ze zijn ook engquote:Op zondag 22 februari 2009 16:47 schreef Arcturus het volgende:
[..]
klopt.Toen ik 12 was vond ik ze heel eng en goed
![]()
Ik luister nu naar Cradle Of Filth.quote:
Oke. Niet allemaal mij smaak. Maar er staan wel leuken bands tussen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja bands als Graveland, Abyssic Hate, Absurd, Burzum, Morbid Angel, Deicide, Bestial Warlust, Darkthrone en King Diamond bijvoorbeeld.
hoe durf je, ik hoop dat je ooit vast komt te zitten in een bioscoop waar Dominator draaitquote:Op zondag 22 februari 2009 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Cradle Of Filth.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe durf je, ik hoop dat je ooit vast komt te zitten in een bioscoop waar Dominator draait
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef BOKA het volgende:
met 2 vrienden als peruvian flute band.
Heb zelfs nog een euro verdiend.
Slayerquote:
Ik vind Under a Funeral Moon erg goed, verder Transilvanian Hunger en dat is het dan wel. Ik zie de link tussen die twee albums en hardcore niet. Ja hardcore is kutmuziek.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
Darkthrone is vet!![]()
Maar ik ben nu nog meer in de war... Wel Darkthrone luisteren, maar harcore kut vinden.
Je blijft me verbazen!
Jep, geen enkele guineesaurus rex gezien.quote:
Heb je het nu over alle albums van die band?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Carnavaljezelf verkleden en dan met zijn allen geforceerd leuk gaan doen. Wat baalde ik er van dat ik niet kon zuipen tijdens de optocht gisteren. Als je nuchter bent is het zo tenenkrommend slecht_! Als je dronken bent daarentegen...
Darkthrone is gewon punk, maar dan met (zo mogelijk) nog slechter afgesteld geluid en iets andere 'zang'!Verder ontloopt het elkaar niet zo heel veel IMHO.
Zelfs al was het wel metal...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe niet aan carnaval. Carnaval is kein metal.
De laatste twee albums van Darkthrone zijn punk/black uit de jaren tachtig.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je het nu over alle albums van die band?
Ze willen zo nu en dan nog wel eens van stijl veranderen enzo.
Agreequote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zelfs al was het wel metal...
Carnaval is gewoon naar
Die vind ik ook geen bal aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste twee albums van Darkthrone zijn punk/black uit de jaren tachtig.
Mwoah, ik vond Hate Them en die dingen die daar na hebben uitgebracht best wel vermakelijk. Mijn favoriete Darkthrone album is Soulside Journey. Dat krijg je als je meer death metal dan black luistert.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Die vind ik ook geen bal aan.![]()
Ik houd wel van sommige punk overigens, dat dan weer wel
Undertones, Punishment of Luxery, Schwarz of Galiorka dat soort bands
Ach op alles moet tegenwoordig een labeltje anders snappen wij mensen het anders niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
Maar goed, het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Stomme genres/ subgenres en sub- subgenres!
Ik vond Panzerfaust in ieder geval de beroerdste... Man, was dat een slecht album. De muziek was leuk, maar zodra de 'zang' begon
Lekker. Maar nu even niet want ik moet nog werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
Kaboom! Baby!
@ Tijnbrein;
Een blue labeltje... daar ben ik op zich wel aan toe!
Carnaval ist kriegquote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe niet aan carnaval. Carnaval is kein metal.
Oh no, someone has decided to take a shit in the bathtub, not again..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Luiaerdt het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/407671/2d6ac4da/tell_sell.html
Geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |