Ik heb een hekel aan hardcorequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef lifeblind het volgende:
Bij een (metal) moshpit is 't overigens niet de bedoeling met vuisten enzo op mensen in te slaan... dat soort trieste gedoe om mensen bewust te verwonden moeten ze bij hardcore houden. Als ik in een moshpit sta en iemand is bewust met vuisten en ellebogen op iedereen in aan hethakken en raakt mij daarbij ook, trap ik die gast compleet de grond in (en dat is al meerdere keren gebeurd). Triest gedoe.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:42 schreef laforest het volgende:
Ik heb een hekel aan hardcore
Dat is geen muziek
Faal. We spelen samen met Jack Frost en een lokaal bandje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Gaaf lifeblind, met welke band, of met allebei?
Neee! Zo ben ik niet!quote:
Lache man, nu proberen om nog wat meer showtjes te scoren... Als je er toch bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef lifeblind het volgende:
Faal. We spelen samen met Jack Frost en een lokaal bandje.
Jack Frost als in de oostenrijkse gloom rock band ( http://www.myspace.com/gloomrockcity )quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
Lache man, nu proberen om nog wat meer showtjes te scoren... Als je er toch bent.
Edit: Jack Frost? Als in die sneeuwpop!
Mja, connecties hebben met de juiste mensenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef Luiaerdt het volgende:
Nouja anywaydie topics gaan wel snel de laatste tijd
![]()
En in Parijs spelen, hoe kreeg je dat voor elkaar?
en hoe lang is stijn er eigenlijk al uit? ik kwam daar afgelopen week pas achter
Ja das wel leuk iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jack Frost als in de oostenrijkse gloom rock band ( http://www.myspace.com/gloomrockcity )
[..]
Mja, connecties hebben met de juiste mensen![]()
En Stijn is er sinds 4 oktober uit. We hadden toen een optreden in Breda en dat was de laatste keer dat hij meegespeeld heeft. Hij had 't te druk met school en aangezien wij altijd op zondagmiddag repeteren kwam dat voor hem nogal onhandig uit (zeker nu tie aan t afstuderen is). Wel grappig dat we op 28 maart samen met Onheil spelen, dan is tie er alsnog bij dus
Ik heb Madball een keer op Waldrock gezien.quote:
En dat terwijl Slayer, behalve een brug te slaan tussen thrash en hardcore, ook pure Hardcore nummertjes heeft gemaakt!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef laforest het volgende:
Ik heb Madball een keer op Waldrock gezien.
man man man, wat een bagger.
Ik kwam daar voor Morbid Angel en Slayer(in 1996 overigens)
Haha ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:59 schreef lifeblind het volgende:
Naja, wij gaan waarschijnlijk te horen krijgen dat we sneller moeten spelen ofzo vanuit 't publiek
Nou hebben we 1 nummer wat echt gewoon 100% funeral doom is, maar die doen we niet. Wel doen we een nieuw nummer, waar zelfs blastbeats in zitten! Zijn die blekkies ook tevreden
Ik heb het album van Faal bij Metalzone gekocht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef lifeblind het volgende:
Bij de band zelf zijn de cd's momenteel op, dus wij kunnen ze zelf niet verkopen nu, maar via ons label is 't wel te koop:
http://www.van-gbr.de/van_base/advanced_search_result.php?keywords=faal&x=0&y=0
En 't schijnt ook dat ie te koop is bij de verschillende MetalZone winkels (of in ieder geval bij hun te bestellen), maar waar die allemaal zitten in nederland weet ik eigenlijk niet.
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat terwijl Slayer, behalve een brug te slaan tussen thrash en hardcore, ook pure Hardcore nummertjes heeft gemaakt!![]()
Tevens is Slayer een inspiratie geweest voor menig Hardcore bandje!
Maar goed, ieder zijn ding he! Ik vind doom dan weer helemaal niks!
CC was... nouja niet echt interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:52 schreef Arcturus het volgende:
Children of Bodom was goed gisterZe speelden zelfs van het eerste album
![]()
Cannibal Corpse was dan wel weer redelijk kut
Hardcore for life.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?
Ik ken geen hardcore nummers op mijn favo albums Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss. Wat Slayer NU maakt boeit me helemaal niets. Slayer stelt niet zo veel meer voor.
En dat die loser hardcore bandjes geinvloed zijn door Slayer, tja dat is niet relevant, 't blijft kut "muziek" (hardcore).
Setlist bekijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
CC was... nouja niet echt interessant
en inderdaad, ze speelden Bed of Razors en Downfal
maar dat kon je natuurlijk al weten als je op internet de setlist had bekeken
Ik wil je wel vermaken. Zullen we een spelletje doen?quote:
Nog nooit van gehoord. Zoals ik al zei, ik vind de Slayer van nu niks aan en geef het geen aandacht meer. Ik heb mijn favo albums al vermeld, de rest na Seasons in the Abyss is poep. En het feit dat ze een album met hardcore nummers hebben (zoals jij hier meldt) laat al weer zien waarom ik ze nu een kutband vind. Maar ik ken het album gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hardcore for life.![]()
Dat album met covers van Slayer staat vol met hardcore nummers.
Iedereen zijn smaak. Toevallig vind ik hardcore wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Zoals ik al zei, ik vind de Slayer van nu niks aan en geef het geen aandacht meer. Ik heb mijn favo albums al vermeld, de rest na Seasons in the Abyss is poep. En het feit dat ze een album met hardcore nummers hebben (zoals jij hier meldt) laat al weer zien waarom ik ze nu een kutband vind. Maar ik ken het album gelukkig niet.
Jahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je wel vermaken. Zullen we een spelletje doen?
Reign in Blood wordt juist vaak geroemd omdat ze hardcore en speedmetal zo mooi combineren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke nummers van Slayer zijn hardcore dan?
Ik ken geen hardcore nummers op mijn favo albums Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss. Wat Slayer NU maakt boeit me helemaal niets. Slayer stelt niet zo veel meer voor.
En dat die loser hardcore bandjes geinvloed zijn door Slayer, tja dat is niet relevant, 't blijft kut "muziek" (hardcore).
Aldus Sputnikmusicquote:"Due to Reign in Blood’s high punk influence, songs are lightning fast, often containing little or no repetition or predictable structure. Because of this, the album flows seamlessly from one song to another forming one solid half hour of thrash."
Aldus Allmusicquote:The music is abrasive and faster than previous releases helping to push the gap between thrash metal and its predecessor hardcore punk (though distinctly metallic and much more technically demanding).
Oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Jahheb nog 20 minuten voor ik weg mag
Dat is pijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Luiaerdt het volgende:
Geen Valentijnsdag maar Faal & Pijn-dag. Dat is het voor een jongen die op de radio te horen kreeg dat zijn relatie over is. Zijn vriendin maakte het live op de radio uit.
Huhu...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Luiaerdt het volgende:
Geen Valentijnsdag maar Faal & Pijn-dag.
Drop?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie ik zie wat jullie niet zien en de kleur is.... Zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |