... Op bladzijde 78, zeker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik toch meestal wel aan mijn trekken.
Krijg nou niks, daar had ik al een paar keer gekeken en toen stond ie als niet leverbaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Tokus het volgende:
Asphyx Rack CD OP VOORRAAD 10.49
With 11 live in Holland bonus tracks
gewoon bij Displeased te verkrijgen.
Dat is ook een kutbandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Luiaerdt het volgende:
Tis me net op school weer eens opgevallen dat er alleen nerds met Cradle of Filth shirts lopen![]()
geniaal..
Abyssic Hatequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwa, persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Er zitten zeker een paar goede nummers op, maar 't gros vind ik niet echt geweldig verder (ik heb sowieso weinig met de noorse black metal scene)
[..]
Ah, dat is een mening die we delen
Vind jij wel iets überhaupt wel iets goed?quote:
Waarom lama?quote:
Ging over die Aphyx plaat, ik had niet verder gelezen en dacht dat iets snuggers poste. Niets bijzonders.quote:
Ik doelde eigenlijk op je comment over Cradle of Filth.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ging over die Aphyx plaat, ik had niet verder gelezen en dacht dat iets snuggers poste. Niets bijzonders.
Daar had ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je comment over Cradle of Filth.
Ach laat ook maar. Ik dacht dat iets tegen die band had ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Daar had ik het helemaal niet over
Vind ik trouwens een totaal niet boeiende band, mocht je dat willen weten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach laat ook maar. Ik dacht dat iets tegen die band had ofzo.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je er gerust naar luisteren.
ik heb helegaar geen CoF shirts.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Luiaerdt het volgende:
Tis me net op school weer eens opgevallen dat er alleen nerds met Cradle of Filth shirts lopen![]()
geniaal..
Inderdaad! Leuk idee!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
hey tof, allemaal extra profile knopjes
van mij nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je er gerust naar luisteren.
zegt iemand van nog geen 16....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Arcturus het volgende:
Cradle of Filth is leuk als je 12 bent.
Life is a pain in the neck!quote:
Ooh, knopjes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
hey tof, allemaal extra profile knopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |