Foutquote:
Bijnaquote:
Ik dacht ik houd het ontopic.quote:
Dankje. Jij ook morgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:02 schreef SicSicSics het volgende:
DOH!
Goed weekend! Ik ben weg...
Veel plezier vanavond bij Autumn ook. Morgen naar CDC, Lionheart en Swon Enemy. Lekker een avondje Hardcore!
Daar ga ik ook bij zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wel grappig dat we op 28 maart samen met Onheil spelen, dan is tie er alsnog bij dus
Inderdaad, het is meer een SC geworden..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
En de tering, wat gaan die topics hard(core)
D'oh! iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fout![]()
[..]
Bijna![]()
Het goede antwoord is 666
Het is dat we er hier geen hebben, maar anders... ^^quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig![]()
geen piratenrestaurant zeker?
Heb jij er persoonlijk nog wat aan als ik 'm koop? Want dat enorme platenlabel van je zal ook wel van zichzelf binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef lifeblind het volgende:
Bij de band zelf zijn de cd's momenteel op, dus wij kunnen ze zelf niet verkopen nu, maar via ons label is 't wel te koop:
http://www.van-gbr.de/van_base/advanced_search_result.php?keywords=faal&x=0&y=0
En 't schijnt ook dat ie te koop is bij de verschillende MetalZone winkels (of in ieder geval bij hun te bestellen), maar waar die allemaal zitten in nederland weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het album van Faal bij Metalzone gekocht.![]()
Jack Frost ken ik wel. Die heb ik wel eens gezien in het voorprogramma van Officium Triste.
Leuk dat je met Faal in Parijs gaat spelen.
Vanavond naar Autumn. Ik ben benieuwd naar hun nieuw album.
Technisch gezien was het gisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
He ik woon in Dordrecht. Waar ga je solliciteren?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:12 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik had bierbij het piratenrestaurant hehe
nu solliciteren in Dordrecht! yes...
Ik ga volgend jaar -weer- in Dordrecht naar school. Voor een jaartje, heb er tot vorig jaar ook 2 jaar gezeten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik woon in Dordrecht. Waar ga je solliciteren?
Je mag wel bij mij langs komen.![]()
Oke, leuk. Waar? En wat voor opleiding?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar -weer- in Dordrecht naar school. Voor een jaartje, heb er tot vorig jaar ook 2 jaar gezeten.
Ik dééd Mediavormgeving op het Da Vinci 'college'. Ja, mbo ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, leuk. Waar? En wat voor opleiding?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dééd Mediavormgeving op het Da Vinci 'college'. Ja, mbo ja.
Volgend jaar ga ik even mn havo afmaken, en dan als een gillende nicht door naar Rotterdam. Dat niveau op het mbo was gewoon te laag om leuk te zijn.
ohja, no offence dan natuurlijk.
Oke succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien iets met economie. Leuk is anders, maar dat kan ik in ieder geval wel.
Daar wens ik je ook succes mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef Darkestrah het volgende:
Eerst even mn havo afronden, hè.Maar bedankt.
Vreid![]()
Ja, je zat wel op je praatstoel heh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autumn was leuk gisteren.Ik heb alleen vrij weinig meegekregen van het concert. Ik was aan het praten met The Ed en ik was redelijk aangeschoten. Nu ben ik de CD aan het luisteren en hij klinkt erg goed.
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je zat wel op je praatstoel heh.
Nu je het zegt. Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:58 schreef Tokus het volgende:
dat had ik ook door.
en jullie lijken wel op elkaar
Thnxquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit! Gefeliciteerd.
Klinkt wel interessant. Misschien moet ik daar ook maar heen gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
ThnxNou nog wachten op de rest van de line-up...
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Sowieso, dat rock/metal/Corna-handje.
Niks mis mee \m/quote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Sowieso, dat rock/metal/Corna-handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |