abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65987759
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.

Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.

10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.

Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.

Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.

Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.

Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.

Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).

Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).

Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.

help, ik weet niet meer hoe verder.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:25:26 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_65987832
Straatverbod.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_65987864
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef LasTeR het volgende:
Straatverbod.
Heeft ze al, zowel in de straat van het oude huis(vorig jaar verkocht) als in de nieuwe straat.
pi_65987866
Dit verhaal is echt heel erg onduidelijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 15:26:24 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65987868
Wat een tyfustopic zeg.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65987891
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Conflict het volgende:
Dit verhaal is echt heel erg onduidelijk.
ik wil best vragen beantwoorden, indien dat helpt.
pi_65987908
lekker in het buitenland gaan wonen!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:27:58 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_65987937
Samenvatting: TS heeft veel ruzie gehad in ouderlijk huis, aantal conflicten en doodsbedreigingen. Woont nu aan andere kant van het land met vriendin/vrouw. TS' moeder probeert zijn 4-jarige dochter mee te lokken.

Zoiets?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_65987964
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef dabadbass het volgende:
lekker in het buitenland gaan wonen!
Je denkt totdat helpt, dat wijf is volkomen geschift.

En ik ga niet naar een andere land vanwegen dat ziekelijke wijf.
pi_65987983
Je vrouw kan ook niet met je ouders praten/ iets afspreken?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:29:45 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65988025
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.

Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.

10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.

Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.

Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.

Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.

Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.

Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).

Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).

Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.

Mislukte moordaanslag?

Wel apart weer. Je ouders zien je niet als zoon, maar willen wel graag hun kleindochter zien.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:30:00 #12
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65988034
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:

Klinkt als een bizar verhaal. Kan je niet gewoon weer verhuizen?
Lang leve mij! *O*
pi_65988054
Was die moordaanslag op jou, of andersom?

Het zijn wel je ouders, praten is echt niet moeilijk, hoewel het voor mij makkelijk praten is want ik ben totaal onbekend met zo'n situatie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65988113
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Was die moordaanslag op jou, of andersom?

Het zijn wel je ouders, praten is echt niet moeilijk, hoewel het voor mij makkelijk praten is want ik ben totaal onbekend met zo'n situatie.
no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.

Die moordaanslag heb ik helaas gepleegd(ben er niet trots op).

Het zijn trouwens mijn opvoeders, niet mijn ouders, ik heb vanaf jongsafaan(jaar of 8) al in twijfel getrokken of ik van hun vlees en bloed ben.
pi_65988154
FOK!knokploeg even optrommelen... En ik wil het antwoord op die vraag van Boris ook wel hebben.

Was het een moordaanslag op jou of van jou.
No Guts, No Glory
pi_65988157
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef wise het volgende:

[..]

Mislukte moordaanslag?

Wel apart weer. Je ouders zien je niet als zoon, maar willen wel graag hun kleindochter zien.
ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:33:53 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65988203
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.

Die moordaanslag heb ik helaas gepleegd(ben er niet trots op).
Dan is het serieus mis.

Heeft ze je vroeger wat aan gedaan?
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_65988209
Ja, fijn. Betrek je dochter maar in het gezeik tussen jou en je ouders.
Arme Ilse, die is door jullie gekonkel nu al fucked up.

En verder: doe eens iets aan je spelling.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_65988219
nou ga toch maar lekker emigreren want anders kom je hier niet vanaf, het liefst naar een ver land, en niemand je nieuwe adres geven..
Beneath the gold, bitter steel
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:26 #20
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65988229
ergens anders gaan wonen en niet doorgeven waar je verblijft lijkt me het beste:)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:44 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65988248
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.
Die mensen sporen niet .

En als ze straatverbood verbreekt, moet hier toch iets tegen te doen zijn
VIVA LA ASSANGE¡
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:57 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65988261
Je liet je dochter van 4 vroeger alleen naar school lopen?

Krijg een vreemd gevoel bij dit verhaal...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65988328
Stalkers, moordaanslagen, kogelbrieven. Volgens zit er bij bij de héle familie een steekje los..
pi_65988335
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Je liet je dochter van 4 vroeger alleen naar school lopen?

zowiezo is de de school 4 huizen verderop(je kent het wel moeders staat dan aan het raam te kijken) en daarnaast komt ze altijd terecht in de optocht van ouders en kinderen die naar school lopen, waarin heel veel vriendjes en vriendinnetjes lopen, en veel ouders die we kennen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:36:39 #25
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65988338
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:

Terecht. En dat in WGR.

Lang leve mij! *O*
pi_65988372
TBS lijkt me voor alle partijen het meest geschikte.
pi_65988417
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb me de laatste paar jaar rustig gehouden, en geen enkel contact met ze gehad, totdat ze me dochter gingen lastig vallen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 15:38:22 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65988424
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

zowiezo is de de school 4 huizen vetderop(je kent het wel moeders staat dan aan het raam te kijken) en daarnaast komt ze altijd terecht in de optocht van ouders en kinderen die naar school lopen, waarin heel veel vriendjes en vriendinnetjes lopen, en veel ouders die we kennen.
Kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen... Hier is de school ook aan het einde van de straat, maar dochterlief van vier wordt netjes in de klas afgeleverd. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Ik vind je verhaal behoorlijk warrig en dat maakt dat ik er meteen al een vreemd gevoel bij krijg...
pi_65988446
Eerlijk gezegd denk ik dat je compleet geschift bent. Als ik je hele verhaal lees en de manier waarop je het ook opschrijft lijkt het me eerder dat JIJ en ALLEEN JIJ grote psychische problemen hebt waarin je iedereen probeert te betrekken.

Buiten dat kost 4 man beveiliging minimaal 40.000 euro per maand dus je bent of een grote leugenaar/ of je bent een crimineel.

Dat mensen je verhaal hier serieus nemen
pi_65988532
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen... Hier is de school ook aan het einde van de straat, maar dochterlief van vier wordt netjes in de klas afgeleverd. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Ik vind je verhaal behoorlijk warrig en dat maakt dat ik er meteen al een vreemd gevoel bij krijg...
Het is een dorp, ze liep dus samen met mensen die wij kennen, dus we hebben er nooit een probleem van gemaakt.
warrig in de zin van? het verhaal is misschien ook wel warrig.

Maar als ik vragen van je kan beantwoorden om het zo minder warrig te maken, dan doe ik dat graag.
pi_65988556
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat je compleet geschift bent. Als ik je hele verhaal lees en de manier waarop je het ook opschrijft lijkt het me eerder dat JIJ en ALLEEN JIJ grote psychische problemen hebt waarin je iedereen probeert te betrekken.

Buiten dat kost 4 man beveiliging minimaal 40.000 euro per maand dus je bent of een grote leugenaar/ of je bent een crimineel.

Dat mensen je verhaal hier serieus nemen
dat zeg ik daarom is het geld ook op.

Al moet ik 100.000 euro per maand betalen voor de veiligheid van me dochter, al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:44:00 #32
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65988697
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat maakt dat ik er meteen al een vreemd gevoel bij krijg...
JE krijg eeennnnnnnnn, Heel apart gevoel van binnen
als je me aankijkt lieve schat
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_65988757
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef fortisstemming het volgende:
al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.
Ja, want dat helpt je dochter
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:47:58 #34
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65988877
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, want dat helpt je dochter
wacht maar totdat jij een kind krijgt
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:33 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65988946
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef genakt het volgende:

[..]

De cel in voor moord... Denk dat ik liever zelf voor mijn kind zorg dan het aan een ander overlaten.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:34 #36
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65988948
quote:

[..]

Al moet ik 100.000 euro per maand betalen voor de veiligheid van me dochter, al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.

Mogelijk moet je jezelf even na laten kijken... Ik heb het idee dat je je koekkoek niet meer terug in je klok krijgt...
Lang leve mij! *O*
pi_65988973
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
Zelfs dan helpt het mijn kind niet als ik levenslang de gevangenis in ga.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:51:57 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65989038
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Dit dus.

Een moordaanslag en kogelbrieven sturen helpt niet mee om ook maar *iets* aan sympathie bij mij te krijgen.
Zowieso ben je geschift als je je dochter 24/7 laat bewaken; maar goed.. gaat ze lekker op d'r vader lijken in geschift gedrag. Zelfs Amalia heeft meer vrijheid.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65989044
quote:

[..]

Dé oplossing.
pi_65989100
ik zou een gesprek met ze aan gaan, met advocaat er bij.
dat vast laten leggen en ook vragen waarom ze het doen.
zal echt wel een rede hebben. die kan jij dan aanhoren en kijken
of er een oplossing is. of vertellen dat je alle contacten verbreekt.
en dat je zwart op wit hebt na dit gesprek dat je ze hebt geconfronteerd.
staat leuk ik de rechtzaak
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:53:53 #41
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65989120
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zelfs dan helpt het mijn kind niet als ik levenslang de gevangenis in ga.
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermen
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:57:26 #42
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65989250
Dus jouw moeder heeft een straatverbod. Waarom dan niet gewoon de politie bellen? In ieder geval telkens als jouw moeder jouw dochter lastig valt even een melding richting de politie. Lijkt mij dat zij hier actie op moeten ondernemen....

Ik ga er even vanuit dat je zelf tussen de 25 en 30 bent (hoewel je eerlijk gezegd niet zo overkomt) dan zal je moeder zo tussen de 45 en 50 zijn gok ik... Is het dan nodig om 4 (!!!!) man in te huren om je dochter te beschermen tegen een vrouw van middelbare leeftijd??? Beetje overtrokken reactie lijkt mij...

Je hebt blijkbaar een rechtzaak tegen je moeder aangespannen en deze blijkbaar ook gewonnen. Was je moeder bij die zaak aanwezig (lijkt mij wel namelijk??) en wat was de reden dat ze toenadering zocht richting je dochtertje??? En wat is uiteindelijk de uitspraak van de rechter geweest? Is je moeder in bezwaar gegaan???
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65989549
Jouw ouders zien jou niet als zoon, maar je dochter noem je een 'spuit' ?
pi_65989576
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef ArmaniXL het volgende:
Dus jouw moeder heeft een straatverbod. Waarom dan niet gewoon de politie bellen? In ieder geval telkens als jouw moeder jouw dochter lastig valt even een melding richting de politie. Lijkt mij dat zij hier actie op moeten ondernemen....

Ik ga er even vanuit dat je zelf tussen de 25 en 30 bent (hoewel je eerlijk gezegd niet zo overkomt) dan zal je moeder zo tussen de 45 en 50 zijn gok ik... Is het dan nodig om 4 (!!!!) man in te huren om je dochter te beschermen tegen een vrouw van middelbare leeftijd??? Beetje overtrokken reactie lijkt mij...

Je hebt blijkbaar een rechtzaak tegen je moeder aangespannen en deze blijkbaar ook gewonnen. Was je moeder bij die zaak aanwezig (lijkt mij wel namelijk??) en wat was de reden dat ze toenadering zocht richting je dochtertje??? En wat is uiteindelijk de uitspraak van de rechter geweest? Is je moeder in bezwaar gegaan???
Denk nu gewoon eerst eens na. De beste man heeft een moord poging op zijn ouders gedaan en dan krijgen die ouders een straat verbod

Iedereen kan toch wel zien dat TS een fantast is die zeer grote problemen heeft en probeert iedereen erbij te betrekken zodat zijn kromme fantasie voor hem in ieder geval weer een beetje meer waar is. Vroeger werden dit soort types gewoon opgesloten, tegenwoordig mogen ze helaas nog steeds vrij rondlopen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:06:20 #45
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65989604
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Spruit denk ik...
Lang leve mij! *O*
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:07:02 #46
18671 ArmaniXL
pi_65989637
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik dacht ook al dat hij een spuit had ontvangen van zijn vrouw en dat dat een synoniem was van pistool...

Maar toen bedacht ik me dat hij de kogels al had weggedaan
pi_65989667
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef ArmaniXL het volgende:

Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.

Mijn moeder was aanwezig, en verklaarde dat ze haar kleindochter wou zien.

Ik huur zoveel mensen in, omdat het nu alleen nog maar om me moeder gaat, dat wijf is gestoord genoeg om de volgende keer een paar mannetjes te laten gaan.

van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:09:02 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65989741
Echt... je wordt met de post minder geloofwaardig...
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:09:53 #49
18671 ArmaniXL
pi_65989780
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Denk nu gewoon eerst eens na. De beste man heeft een moord poging op zijn ouders gedaan en dan krijgen die ouders een straat verbod

Iedereen kan toch wel zien dat TS een fantast is die zeer grote problemen heeft en probeert iedereen erbij te betrekken zodat zijn kromme fantasie voor hem in ieder geval weer een beetje meer waar is. Vroeger werden dit soort types gewoon opgesloten, tegenwoordig mogen ze helaas nog steeds vrij rondlopen.
Normaal als je een poging tot moord beland je wel aan de andere kant van het land alleen niet vrijwillig. Helemaal niet als je het nog toegeeft ook.

Ben gewoon benieuwd wat er écht gebeurd is. In het verhaal zitten zoveel gaten dat ik er opgewonden van raak...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 16:10:56 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65989832
Hey, een Jerry Springer-topic, ik kom even de ramptoerist uithangen.
pi_65989839
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:

van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
Jammer
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:11:09 #53
3011 E.T.
pi_65989840
quote:

[..]

Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?

En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?

Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:11:13 #54
18671 ArmaniXL
pi_65989844
quote:

[..]

Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd .

Mijn moeder was aanwezig, en verklaarde dat ze haar kleindochter wou zien.

Ik huur zoveel mensen in, omdat het nu alleen nog maar om me moeder gaat, dat wijf is gestoord genoeg om de volgende keer een paar mannetjes te laten gaan.

pi_65989934
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:

Maar het is wel zo.
pi_65989955
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?

En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?

Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
pi_65990025
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Maar het is wel zo.
Stiekem een beetje wel.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:17:18 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65990073
Janetje, zwarte weduwe When do we meet again?
pi_65990100
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.

Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:18:43 #60
18671 ArmaniXL
pi_65990135
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????
En je bent daarna weggelopen van huis terwijl je ouders de intentie hadden om juist het probleem op te lossen???

De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:09 #61
18671 ArmaniXL
pi_65990199
sorry, verkeerde knopje
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:10 #62
3011 E.T.
pi_65990202
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.

School is ook in dezelfde straat, dus daar mag oma ook al niet komen..
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:13 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65990204
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Wat ik me ook wel afvraag... Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
pi_65990206
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????

De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
pi_65990237
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef genakt het volgende:
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermen
Alle zinnige dingen ja.
Ik zou er niet voor moorden.
pi_65990250
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
pi_65990272
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Tussen de realiteit en de perceptie van een kind kan een behoorlijk gat zitten.
pi_65990300
quote:

[..]

Ik zou ook flippen als ik zo'n zoon als jij had
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:22:34 #69
18671 ArmaniXL
pi_65990304
quote:

[..]

Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
pi_65990326
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:23:14 #71
18671 ArmaniXL
pi_65990332
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Dus de bewakers zitten in de klas???
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:23:27 #72
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_65990346
De school gaat ermee akkoord dat twee beveiligers non-stop bij haar in de klas zijn? En ze kunnen jou er niet van overtuigen dat één vrouw niet je dochter mee kan nemen terwijl er een lerares continu bij is?
pi_65990378
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
Ik betwijfel of mijn moeder, dezelfde mening heeft als me vader, ik denk dat ze zich gewoon heeft laten overhalen om geen ruzie te krijgen(mijn pa was altijd de baas in huis).
pi_65990406
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
willen ze ook wel, wil ik niet.
pi_65990543
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

misschien heeft je moeder wel een bermbom langs de weg gelegd
pi_65990554
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

Ben je al naar je huisarts geweest om dit te bespreken? Die kan je eventueel doorverwijzen met iemand die je beter uit kan leggen dat je verkeerd bezig bent.
pi_65990581
Wat een fucked up familie.
Arm kind.
pi_65990596
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Ben je al naar je huisarts geweest om dit te bespreken? Die kan je eventueel doorverwijzen met iemand die je beter uit kan leggen dat je verkeerd bezig bent.
Zou dan de eerste schizofreen zijn die zelfstandig naar de huisarts gaat.
pi_65990620
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65990688
Als jij 10 jaar geleden uit huis bent gegaan, dan moet jij toch ook al iets rond de 30 zijn? Dan is je moeder zowat bejaard, tenzij het een tienermoeder betreft, wat me in jouw geval ook weer niks zal verbazen.

Daar ben je toch niet bang voor?
pi_65990866
Ik zou een boek gaan schrijven! Altijd leuk, zo'n ongebreidelde fantasie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:38:50 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65990963
Ik lees het verhaal met een gevoel van dit kan niet waar zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidơ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:39:46 #83
18671 ArmaniXL
pi_65991003
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.
Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.

Dat is toch logisch????
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:40:16 #84
18671 ArmaniXL
pi_65991032
Zijn je ouders trouwens nog bij elkaar???
pi_65991041
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef Megumi het volgende:
Ik lees het verhaal met een gevoel van dit kan niet waar zijn.
Dat is het ook niet. Bewakers die meegaan de klas in. Ik mag werkelijk hopen dat geen enkele school zich daar voor leent.
pi_65991098
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.

Dat is toch logisch????
Er zit een kern van logika in. Volgens mij gebeurt het veelvuldig.

Verder is dit natuurlijk een pareltje die je niet veel meer tegenkomt hier. (het topic dan)
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:41:43 #87
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65991101
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou een boek gaan schrijven! Altijd leuk, zo'n ongebreidelde fantasie.
Ik wil wel in het bedankje...
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:43:04 #88
18671 ArmaniXL
pi_65991168
F5 topic
pi_65992792
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef ArmaniXL het volgende:
F5 topic
Ik druk me suf maar er gebeurt geen reet.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:26:20 #90
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65992891
Sinds wanneer gaan kinderen van 3 al naar school in dit land en is het heel gewoon dat ze beveiligers bij zich hebben op school?

* Jojogirl vindt dit een heel raar verhaal
pi_65993078
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
En je denkt nu dat je de enige bent?
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:35:01 #92
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65993158
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
Sinds wanneer gaan kinderen van 3 al naar school in dit land en is het heel gewoon dat ze beveiligers bij zich hebben op school?

ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwam
dus genakt
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:53:19 #93
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65993697
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En je denkt nu dat je de enige bent?
Hoe kom je daarbij?
pi_65994051
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:

[..]

dus genakt
Ja, maar jij bent ook een mongool.
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:25:16 #95
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_65994678
Zit je dan als beveiliger, de hele dag naar kinderliedjes luisteren
pi_65996931
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:

[..]

dus genakt
ja ok. maar jij bent een kloon van ts die kan alles!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:39:13 #98
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65997073
wtf??
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66009528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Mogelijk moet je jezelf even na laten kijken... Ik heb het idee dat je je koekkoek niet meer terug in je klok krijgt...

Beste opmerking van 2009, nu al!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')