Heeft ze al, zowel in de straat van het oude huis(vorig jaar verkocht) als in de nieuwe straat.quote:
ik wil best vragen beantwoorden, indien dat helpt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Conflict het volgende:
Dit verhaal is echt heel erg onduidelijk.
Je denkt totdat helpt, dat wijf is volkomen geschift.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef dabadbass het volgende:
lekker in het buitenland gaan wonen!
Mislukte moordaanslag?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.
Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.
10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.
Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.
Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.
Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.
Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.
Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).
Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.
help, ik weet niet meer hoe verder.
Klinkt als een bizar verhaal. Kan je niet gewoon weer verhuizen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.
Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.
10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.
Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.
Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.
Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.
Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.
Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).
Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.
help, ik weet niet meer hoe verder.
no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Was die moordaanslag op jou, of andersom?
Het zijn wel je ouders, praten is echt niet moeilijk, hoewel het voor mij makkelijk praten is want ik ben totaal onbekend met zo'n situatie.
ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
Mislukte moordaanslag?
Wel apart weer. Je ouders zien je niet als zoon, maar willen wel graag hun kleindochter zien.
Dan is het serieus mis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.
Die moordaanslag heb ik helaas gepleegd(ben er niet trots op).
Die mensen sporen nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.
zowiezo is de de school 4 huizen verderop(je kent het wel moeders staat dan aan het raam te kijken) en daarnaast komt ze altijd terecht in de optocht van ouders en kinderen die naar school lopen, waarin heel veel vriendjes en vriendinnetjes lopen, en veel ouders die we kennen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Je liet je dochter van 4 vroeger alleen naar school lopen?
Krijg een vreemd gevoel bij dit verhaal...
Terecht. En dat in WGR.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Krijg een vreemd gevoel bij dit verhaal...
Ik heb me de laatste paar jaar rustig gehouden, en geen enkel contact met ze gehad, totdat ze me dochter gingen lastig vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
TBS lijkt me voor alle partijen het meest geschikte.
Kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen... Hier is de school ook aan het einde van de straat, maar dochterlief van vier wordt netjes in de klas afgeleverd. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
zowiezo is de de school 4 huizen vetderop(je kent het wel moeders staat dan aan het raam te kijken) en daarnaast komt ze altijd terecht in de optocht van ouders en kinderen die naar school lopen, waarin heel veel vriendjes en vriendinnetjes lopen, en veel ouders die we kennen.
Het is een dorp, ze liep dus samen met mensen die wij kennen, dus we hebben er nooit een probleem van gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen... Hier is de school ook aan het einde van de straat, maar dochterlief van vier wordt netjes in de klas afgeleverd. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik vind je verhaal behoorlijk warrig en dat maakt dat ik er meteen al een vreemd gevoel bij krijg...
dat zeg ik daarom is het geld ook op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat je compleet geschift bent. Als ik je hele verhaal lees en de manier waarop je het ook opschrijft lijkt het me eerder dat JIJ en ALLEEN JIJ grote psychische problemen hebt waarin je iedereen probeert te betrekken.
Buiten dat kost 4 man beveiliging minimaal 40.000 euro per maand dus je bent of een grote leugenaar/ of je bent een crimineel.
Dat mensen je verhaal hier serieus nemen
JE krijg eeennnnnnnnn, Heel apart gevoel van binnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat maakt dat ik er meteen al een vreemd gevoel bij krijg...
Ja, want dat helpt je dochterquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef fortisstemming het volgende:
al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.
wacht maar totdat jij een kind krijgtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, want dat helpt je dochter
De cel in voor moord... Denk dat ik liever zelf voor mijn kind zorg dan het aan een ander overlaten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij een kind krijgt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
dat zeg ik daarom is het geld ook op.
Al moet ik 100.000 euro per maand betalen voor de veiligheid van me dochter, al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.
Zelfs dan helpt het mijn kind niet als ik levenslang de gevangenis in ga.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
wacht maar totdat jij een kind krijgt
Dit dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat je compleet geschift bent. Als ik je hele verhaal lees en de manier waarop je het ook opschrijft lijkt het me eerder dat JIJ en ALLEEN JIJ grote psychische problemen hebt waarin je iedereen probeert te betrekken.
Dé oplossing.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
dat zeg ik daarom is het geld ook op.
Al moet ik 100.000 euro per maand betalen voor de veiligheid van me dochter, al moet ik levenslang voor moord de bak in, ik doe alles voor me dochter.
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs dan helpt het mijn kind niet als ik levenslang de gevangenis in ga.
Denk nu gewoon eerst eens na. De beste man heeft een moord poging op zijn ouders gedaan en dan krijgen die ouders een straat verbodquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef ArmaniXL het volgende:
Dus jouw moeder heeft een straatverbod. Waarom dan niet gewoon de politie bellen? In ieder geval telkens als jouw moeder jouw dochter lastig valt even een melding richting de politie. Lijkt mij dat zij hier actie op moeten ondernemen....
Ik ga er even vanuit dat je zelf tussen de 25 en 30 bent (hoewel je eerlijk gezegd niet zo overkomt) dan zal je moeder zo tussen de 45 en 50 zijn gok ik... Is het dan nodig om 4 (!!!!) man in te huren om je dochter te beschermen tegen een vrouw van middelbare leeftijd??? Beetje overtrokken reactie lijkt mij...
Je hebt blijkbaar een rechtzaak tegen je moeder aangespannen en deze blijkbaar ook gewonnen. Was je moeder bij die zaak aanwezig (lijkt mij wel namelijk??) en wat was de reden dat ze toenadering zocht richting je dochtertje??? En wat is uiteindelijk de uitspraak van de rechter geweest? Is je moeder in bezwaar gegaan???
Spruit denk ik...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jouw ouders zien jou niet als zoon, maar je dochter noem je een 'spuit' ?
Ik dacht ook al dat hij een spuit had ontvangen van zijn vrouw en dat dat een synoniem was van pistool...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jouw ouders zien jou niet als zoon, maar je dochter noem je een 'spuit' ?
Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef ArmaniXL het volgende:
Dus jouw moeder heeft een straatverbod. Waarom dan niet gewoon de politie bellen? In ieder geval telkens als jouw moeder jouw dochter lastig valt even een melding richting de politie. Lijkt mij dat zij hier actie op moeten ondernemen....
Ik ga er even vanuit dat je zelf tussen de 25 en 30 bent (hoewel je eerlijk gezegd niet zo overkomt) dan zal je moeder zo tussen de 45 en 50 zijn gok ik... Is het dan nodig om 4 (!!!!) man in te huren om je dochter te beschermen tegen een vrouw van middelbare leeftijd??? Beetje overtrokken reactie lijkt mij...
Je hebt blijkbaar een rechtzaak tegen je moeder aangespannen en deze blijkbaar ook gewonnen. Was je moeder bij die zaak aanwezig (lijkt mij wel namelijk??) en wat was de reden dat ze toenadering zocht richting je dochtertje??? En wat is uiteindelijk de uitspraak van de rechter geweest? Is je moeder in bezwaar gegaan???
Normaal als je een poging tot moord beland je wel aan de andere kant van het land alleen niet vrijwillig. Helemaal niet als je het nog toegeeft ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Denk nu gewoon eerst eens na. De beste man heeft een moord poging op zijn ouders gedaan en dan krijgen die ouders een straat verbod![]()
Iedereen kan toch wel zien dat TS een fantast is die zeer grote problemen heeft en probeert iedereen erbij te betrekken zodat zijn kromme fantasie voor hem in ieder geval weer een beetje meer waar is. Vroeger werden dit soort types gewoon opgesloten, tegenwoordig mogen ze helaas nog steeds vrij rondlopen.
Jammerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd .
Mijn moeder was aanwezig, en verklaarde dat ze haar kleindochter wou zien.
Ik huur zoveel mensen in, omdat het nu alleen nog maar om me moeder gaat, dat wijf is gestoord genoeg om de volgende keer een paar mannetjes te laten gaan.
van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
TBS lijkt me voor alle partijen het meest geschikte.
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?
En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?
Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
Stiekem een beetje wel.quote:
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
School is ook in dezelfde straat, dus daar mag oma ook al niet komen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.
Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
Wat ik me ook wel afvraag... Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.
Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????
De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
Alle zinnige dingen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef genakt het volgende:
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermen
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
Tussen de realiteit en de perceptie van een kind kan een behoorlijk gat zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Ik zou ook flippen als ik zo'n zoon als jij hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Dus de bewakers zitten in de klas???quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Ik betwijfel of mijn moeder, dezelfde mening heeft als me vader, ik denk dat ze zich gewoon heeft laten overhalen om geen ruzie te krijgen(mijn pa was altijd de baas in huis).quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
willen ze ook wel, wil ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
misschien heeft je moeder wel een bermbom langs de weg gelegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
willen ze ook wel, wil ik niet.
Ben je al naar je huisarts geweest om dit te bespreken? Die kan je eventueel doorverwijzen met iemand die je beter uit kan leggen dat je verkeerd bezig bent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
willen ze ook wel, wil ik niet.
Zou dan de eerste schizofreen zijn die zelfstandig naar de huisarts gaat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ben je al naar je huisarts geweest om dit te bespreken? Die kan je eventueel doorverwijzen met iemand die je beter uit kan leggen dat je verkeerd bezig bent.
Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.
Dat is het ook niet. Bewakers die meegaan de klas in. Ik mag werkelijk hopen dat geen enkele school zich daar voor leent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef Megumi het volgende:
Ik lees het verhaal met een gevoel van dit kan niet waar zijn.
Er zit een kern van logika in. Volgens mij gebeurt het veelvuldig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.
Dat is toch logisch????
Ik wil wel in het bedankje...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou een boek gaan schrijven! Altijd leuk, zo'n ongebreidelde fantasie.
En je denkt nu dat je de enige bent?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt dit een heel raar verhaal
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwamquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
Sinds wanneer gaan kinderen van 3 al naar school in dit land en is het heel gewoon dat ze beveiligers bij zich hebben op school?
* Jojogirl vindt dit een heel raar verhaal
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En je denkt nu dat je de enige bent?
Ja, maar jij bent ook een mongool.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwam![]()
dus genakt
ja ok. maar jij bent een kloon van tsquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwam![]()
dus genakt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Mogelijk moet je jezelf even na laten kijken... Ik heb het idee dat je je koekkoek niet meer terug in je klok krijgt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |