Zou dan de eerste schizofreen zijn die zelfstandig naar de huisarts gaat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ben je al naar je huisarts geweest om dit te bespreken? Die kan je eventueel doorverwijzen met iemand die je beter uit kan leggen dat je verkeerd bezig bent.
Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu geloof ik er helemaal niets meer van. Ik kan me niet voorstellen dat een lerares of leraar toelaat dat er constant 2 bewakers in de klas zijn. Het zijn de kinderen van Alex en Maxima niet, en ik vraag me af of die bewakers mee in de klas hebben.
Dat is het ook niet. Bewakers die meegaan de klas in. Ik mag werkelijk hopen dat geen enkele school zich daar voor leent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef Megumi het volgende:
Ik lees het verhaal met een gevoel van dit kan niet waar zijn.
Er zit een kern van logika in. Volgens mij gebeurt het veelvuldig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Jawel hoor, want die moeder gooit vast een ruit in van het klaslokaal, komt met een peleton commando's binnen om het meisje te ontvoeren en vlucht daarna met dat meisje naar een land zonder uitleveringsverdrag en TS ziet haar nooit meer terug.
Dat is toch logisch????
Ik wil wel in het bedankje...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou een boek gaan schrijven! Altijd leuk, zo'n ongebreidelde fantasie.
En je denkt nu dat je de enige bent?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt dit een heel raar verhaal
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwamquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Jojogirl het volgende:
Sinds wanneer gaan kinderen van 3 al naar school in dit land en is het heel gewoon dat ze beveiligers bij zich hebben op school?
* Jojogirl vindt dit een heel raar verhaal
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En je denkt nu dat je de enige bent?
Ja, maar jij bent ook een mongool.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwam![]()
dus genakt
ja ok. maar jij bent een kloon van tsquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was ook 3 toen ik in groep 1 kwam![]()
dus genakt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Mogelijk moet je jezelf even na laten kijken... Ik heb het idee dat je je koekkoek niet meer terug in je klok krijgt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |