Heeft ze al, zowel in de straat van het oude huis(vorig jaar verkocht) als in de nieuwe straat.quote:
ik wil best vragen beantwoorden, indien dat helpt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Conflict het volgende:
Dit verhaal is echt heel erg onduidelijk.
Je denkt totdat helpt, dat wijf is volkomen geschift.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef dabadbass het volgende:
lekker in het buitenland gaan wonen!
Mislukte moordaanslag?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.
Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.
10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.
Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.
Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.
Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.
Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.
Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).
Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.
help, ik weet niet meer hoe verder.
Klinkt als een bizar verhaal. Kan je niet gewoon weer verhuizen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:
Al vanaf jongs af aan heeft het nooit gewerkt tussen mij en me ouders en hadden we altijd ruzie.
Ik werd altijd beschouwt als een inwoner van het huis(wat hun te vreten moesten geven) ipv van hun zoon, en begeven moment is er van beide kanten een soort haat ontstaan.
10 Jaar geleden ben ik na een mislukte moordaanslag thuis weg gegaan en om te verkomen dat ik het alsnog af zou maken ben ik aan de andere kant van nederland gaan wonen.
Ik ben toen nog een aantal keren lastig gevallen en heb begeven moment een brief met kogels verstuurd met de boodschap dat ik het zou afmaken, als ze me bleven lastigvallen, dat allemaal uit woede en misschien niet zo slim, vanaf dat moment was het stil.
Zo 4 jaar geleden heb ik het geluk gehad dat ik een mooie spuit mocht ontvangen van mijn vrouw:ilse.
Een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn moeder toenadering zocht tot ilse en sindsdien heb ik een aantal maatregelen genomen, zo breng ik haar nu elke dag naar school met de auto(vroeger liep ze samen met vriendje, school ligt aan het eind van de straat), en probeer ik constant bij haar te zijn, daarnaast hebben we aangifte gedaan, en zijn we met een advocaat een rechtzaak begonnen.
Niks hielp en na een half jaar zag ik het aantal bezoeken(waarin ze ilse probeert mee te lokken) alleen maar verhogen, en ik heb toen het besluit genomen om een beveiligingsbedrijf in te huren.
Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dit alles kost veel geld, al mijn geld en spaargeld gaat eraan op, en het loon van de maand febuarie is volledig naar dat bedrijf gegaan, dus leven we op het loon van me vrouw(hiervan komen we wel rond).
Ik weet niet meer hoe het verder moet, om de maand maart te betalen hebben we waarschijnlijk ook een deel van mijn vrouwssalaris nodig, om te kunnen betalen of een lening.
help, ik weet niet meer hoe verder.
no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Was die moordaanslag op jou, of andersom?
Het zijn wel je ouders, praten is echt niet moeilijk, hoewel het voor mij makkelijk praten is want ik ben totaal onbekend met zo'n situatie.
ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
Mislukte moordaanslag?
Wel apart weer. Je ouders zien je niet als zoon, maar willen wel graag hun kleindochter zien.
Dan is het serieus mis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
no way, zij komt er bij nooit meer ik hoef nooit meer iets van haar te horen, ik zou het liefst willen dat ze ter plekke dood valt.
Die moordaanslag heb ik helaas gepleegd(ben er niet trots op).
Die mensen sporen nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
ik ben een lelijk idoot misbaksel, en kennelijk hebben ze het idee dat bij mijn dochter, de gene een generatie hebben overgeslagen.
zowiezo is de de school 4 huizen verderop(je kent het wel moeders staat dan aan het raam te kijken) en daarnaast komt ze altijd terecht in de optocht van ouders en kinderen die naar school lopen, waarin heel veel vriendjes en vriendinnetjes lopen, en veel ouders die we kennen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Je liet je dochter van 4 vroeger alleen naar school lopen?
Krijg een vreemd gevoel bij dit verhaal...
Terecht. En dat in WGR.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Krijg een vreemd gevoel bij dit verhaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |