Jammerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd .
Mijn moeder was aanwezig, en verklaarde dat ze haar kleindochter wou zien.
Ik huur zoveel mensen in, omdat het nu alleen nog maar om me moeder gaat, dat wijf is gestoord genoeg om de volgende keer een paar mannetjes te laten gaan.
van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
TBS lijkt me voor alle partijen het meest geschikte.
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?
En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?
Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
Stiekem een beetje wel.quote:
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
School is ook in dezelfde straat, dus daar mag oma ook al niet komen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.
Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
Wat ik me ook wel afvraag... Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.
Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????
De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
Alle zinnige dingen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef genakt het volgende:
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermen
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
Tussen de realiteit en de perceptie van een kind kan een behoorlijk gat zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Ik zou ook flippen als ik zo'n zoon als jij hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
Dus de bewakers zitten in de klas???quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Ik betwijfel of mijn moeder, dezelfde mening heeft als me vader, ik denk dat ze zich gewoon heeft laten overhalen om geen ruzie te krijgen(mijn pa was altijd de baas in huis).quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
willen ze ook wel, wil ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
misschien heeft je moeder wel een bermbom langs de weg gelegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:
[..]
willen ze ook wel, wil ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |