abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65989832
Hey, een Jerry Springer-topic, ik kom even de ramptoerist uithangen.
pi_65989839
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef fortisstemming het volgende:

van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
Jammer
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:11:09 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65989840
quote:

[..]

Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd.
Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?

En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?

Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:11:13 #54
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65989844
quote:

[..]

Ik ben zelf vanwegen gezondsheidsproblemen niet aanwezig geweest, me advocaat heeft het helemaal afgehandeld, zo ver ik weet is er toen een straatverbod opgelegd .

Mijn moeder was aanwezig, en verklaarde dat ze haar kleindochter wou zien.

Ik huur zoveel mensen in, omdat het nu alleen nog maar om me moeder gaat, dat wijf is gestoord genoeg om de volgende keer een paar mannetjes te laten gaan.

van die moordpoging is trouwens nooit aangifte gedaan, onder druk van mijn opa, oma en me vader.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65989934
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
TBS lijkt me voor alle partijen het meest geschikte.

Maar het is wel zo.
pi_65989955
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dan lees je toch gewoon de uitspraak die je toegestuurd krijgt?

En waarom dan niet elke keer de politie bellen als ze het straatverbod overtreedt?

Maar ja, als ik het zo lees was het voor iedereen beter geweest als er wel aangifte was gedaan van die moordpoging
Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
pi_65990025
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Maar het is wel zo.
Stiekem een beetje wel.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:17:18 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65990073
Janetje, zwarte weduwe When do we meet again?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65990100
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef fortisstemming het volgende:Daarom zijn er nu constant(24/7) twee mensen bij ilse en 2 bij ons thuis(waardoor ons huis in theorie een veilig fort is).
Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.

Dus dat maakt je verhaal wel wat ongeloofwaardig, vind je niet?
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:18:43 #60
18671 ArmaniXL
pi_65990135
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

Mijn vader vooral wou het niet, hij heeft toen gezegd dat hij altijd van me hield, en dat we het eens eindelijk moesten oplossen, en heeft toen me moeder overtuigd dat het niet opgelost kon worden als ik in de bak belanden.
Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????
En je bent daarna weggelopen van huis terwijl je ouders de intentie hadden om juist het probleem op te lossen???

De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:09 #61
18671 ArmaniXL
pi_65990199
sorry, verkeerde knopje
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:10 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65990202
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Die 2 mensen thuis zijn helemaal niet nodig, aangezien je moeder een straatverbod heeft.
Ze mag dus helemaal niet in je straat komen, doet ze dat wel dan heeft ze een probleem.

School is ook in dezelfde straat, dus daar mag oma ook al niet komen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 februari 2009 @ 16:20:13 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65990204
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Wat ik me ook wel afvraag... Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65990206
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Dus je ouders (= papa en mama) behandelen je eerst als "inwoner die te vreten moet krijgen" maar vervolgens houdt je vader dus dermate veel van je dat hij je moeder ervan overtuigd geen aangifte te doen vanwege een poging tot moord????

De tegenstrijdigheden blijven elkaar maar opvolgen
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
pi_65990237
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef genakt het volgende:
dat zeg ik toch niet alleen wel dat jij ook alles voor je kind zou doen om je kind te beschermen
Alle zinnige dingen ja.
Ik zou er niet voor moorden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_65990250
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoe vindt de juf/meester van Ilse het eigenlijk, constant twee beveiligers in de kleuterklas?
uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
pi_65990272
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef fortisstemming het volgende:
ja ik ben altijd zo behandeld, en toch beweert hij dat hij altijd van me hield,en is hij zich van geen kwaad bewust.
Tussen de realiteit en de perceptie van een kind kan een behoorlijk gat zitten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_65990300
quote:

[..]

Ik zou ook flippen als ik zo'n zoon als jij had
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:22:34 #69
18671 ArmaniXL
pi_65990304
quote:

[..]

Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
pi_65990326
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:23:14 #71
18671 ArmaniXL
pi_65990332
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

uiteraard in eerste instantie geschrokken, maar we hebben samen met de juf en de directie gesproken en hebben hun kunnen overtuigen dat het beter is voor haar veiligheid.
Dus de bewakers zitten in de klas???
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:23:27 #72
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_65990346
De school gaat ermee akkoord dat twee beveiligers non-stop bij haar in de klas zijn? En ze kunnen jou er niet van overtuigen dat één vrouw niet je dochter mee kan nemen terwijl er een lerares continu bij is?
pi_65990378
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Als je zoon probeert je vrouw te vermoorden dan denk ik dat ie wel een signaal krijgt dat er iets niet goed zit ja.... en vervolgens wil hij erover gaan praten en steek jij je kop in het zand door weg te rennen...
Ik betwijfel of mijn moeder, dezelfde mening heeft als me vader, ik denk dat ze zich gewoon heeft laten overhalen om geen ruzie te krijgen(mijn pa was altijd de baas in huis).
pi_65990406
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
Lijkt me toch vreemd hoor, TS in een auto samen met zijn dochtertje en 2 beveiligers, en dat alles voor een afstand van hooguit 50 meter. Waarom lopen die twee beveiligers dan niet gewoon met je dochtertje naar school? Lijkt me een stuk makkelijker. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op.
willen ze ook wel, wil ik niet.
pi_65990543
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef fortisstemming het volgende:

[..]

willen ze ook wel, wil ik niet.
misschien heeft je moeder wel een bermbom langs de weg gelegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')