Ik heb het al eerder genoemd en ik zeg het weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Het_hupt het volgende:
-->MLN
Ik heb zelf de OP weg gehaald het was grappig bedoeld en dus voor ONZ en niet voor MLNquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef Dibble het volgende:
herstel de OP en stuur m naar MLN dan, pruts modjes
Semi grappige tips die een vergelijking maken van 80s met nu, met het oog op de credit crisisquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef Florian_ het volgende:
Wat stond er in de OP? [ afbeelding ]
Met genoeg bagger komt-ie vast wel in ONZquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan nog weigeren er een slotje op te gooien ook
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan nu iedereen "wat een kut OP was dat het nou" etc
Hij staat er toch weer, ctrl-f5quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn ja
wat is een LARP?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Idd je ziet alleen de mensen erachter niet grinden voor steenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Live action role playing gamequote:
Met een beetje geluk is die leus straks weer helemaal hipquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen der tijd opgeleukt met leuzen als geen woning geen kroning. Maar er zijn hedendaagse varianten te bedenken.
Geen woning geen uberhoge ontslagsbeloningquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is die leus straks weer helemaal hip
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:45 schreef Cynic het volgende:
Omdat ik straks mijn internetaansluiting niet meer kan betalen ga ik cd's lenen bij de bibliotheek en die dan op een cassettebandje kopiëren.
Kan ik ze lekker op mijn walkman luisteren!
De tips die ik had ooit, zijn volledig genegeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
(zijn er nog mensen die mss de 80s hebben meegemaakt die tips hebben?)
Of je trekt een poetslap aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen geld meer om kleren te kopen? Dan jat je ze toch gewoon van je kleine zusje/moeder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat goed samen met de niet meer naar de kaper gaan tip. Een fohn en wat haarlak is voldoende
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je trekt een poetslap aan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk kon je met de ogen dicht zo wat uit de kast trekken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Geen geld voor UGGS? Trek de geitenwollensokken van je opa over je schoenen en verwarm je pootjes 80-style..
[ afbeelding ]
Nou, dat bedoel ik. Dat zie je toch weer in het straatbeeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Geen geld voor UGGS? Trek de geitenwollensokken van je opa over je schoenen en verwarm je pootjes 80-style..
[ afbeelding ]
Even ter ondersteuning :quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Cynic het volgende:
Met LA Lights kon je veilig in het donker lopen
Dan moet je wel heel raar op je fiets zitten trouwens... Want de lampjes doen het alleen als je erop druk (bij het lopen dus)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even ter ondersteuning :
[ afbeelding ]
en je hebt niet meer van die dure lampjes op je fiets nodig. Ook in dit kader is een dynamo een handig hulpmiddel
Fucking hell. Daar is een eighties Adam Curry niks bij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Anosmie het volgende:
De meeste verzorgingsproducten gaan jaren mee, en heb je ook vrijwel dagelijks nodig. Haarlak bijvoorbeeld. Bij de groothandel hebben ze diverse merken en producten in voordelig geprijsde familieverpakkingen. Als je de ruimte hebt om e.e.a. op te slaan is een tripje naar de groothandel een prima besparingstip.
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij is daarom LA Gear vervolgens nagenoeg failliet gegaan.quote:
Ik had gewoon schoenen van de scapino waarin een blokje "air" zat dat verder gewoon knetter hard wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij is daarom LA Gear vervolgens nagenoeg failliet gegaan.
en je jas kun je ook wel leuk maken door er iets op te stencilenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
Niks dure styling producten, Gewoon zeep in je haar!
[ afbeelding ]
of je schooltas opleuken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en je jas kun je ook wel leuk maken door er iets op te stencilen
[stencilen mooi was dat!!, dat je op school een berg stencils kreeg maar dat het gewoon kopietjes waren]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Trashcanman het volgende:
Wordt je gepest door een stel onverlaten? Ga dan geen bakken met geld uitgeven aan dure sportscholen maar probeer gewoon die oude gek om de hoek te bestelen en wie weet leert hij je wel een paar goede moves.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel raar op je fiets zitten trouwens... Want de lampjes doen het alleen als je erop druk (bij het lopen dus)
Ja, ik heb ze gehad
Ik weet niet meer wat hier stondquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef Frollo het volgende:
Wat nou dure fitnessapparaten? Loopbanden, drukbanken, wat een onzin.![]()
Je eigen lichaam en een mooi stukje muziek, meer heb je niet nodig!
[ afbeelding ]
internet oudheidquote:
quote:
ja goed punt welquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Kun je even niet meer tegen de sombere financiële wolken boven je hoofd. Plak regenbogen op een beer en laat je overspoelen met feelgood gevoel
Goede analyse Beetlequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
In de jaren 80 ging het niet zo goed, en die tijd zit er weer aan te komen dus voor iedereen tips uit de jaren 80 om je toch te vermaken tijdens de mindere dagen.
tip 1:
Geen geld om een PS3 te kopen en helemaal uitgekeken op die laffe PS2 spellen, probeer het dan eens zelf!
[ afbeelding ]
in de jaren 80 werd werden 1st person shooters (maar dan met stenen) ge-roleplayed in de straten van amsterdam. Toen der tijd opgeleukt met leuzen als geen woning geen kroning. Maar er zijn hedendaagse varianten te bedenken.
tip 2:
Geen baan geen geld en verveling alom
probeer een puzzeltje
[ afbeelding ]
goedkope variant kan ook gespeeld worden met een bokje hout met daarop vakjes getekend.
tip 3:
Even geen geld ga dan gewoon niet naar de kapper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar laat je stylen door een ontslagen kapper uit de 80s
Zeg dat tegen de beetle van 10 jaar geleden.. oh wacht dat doe je alquote:
quote:Op maandag 25 november 2019 12:55 schreef thabit het volgende:
Zorg als niet-roker dat je sigaretten in huis hebt voor visite die wel rookt.
Het waren mijn meest fantastische jaren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
In de jaren 80 ging het niet zo goed, en die tijd zit er weer aan te komen dus voor iedereen tips uit de jaren 80 om je toch te vermaken tijdens de mindere dagen.
tip 1:
Geen geld om een PS3 te kopen en helemaal uitgekeken op die laffe PS2 spellen, probeer het dan eens zelf!
[ afbeelding ]
in de jaren 80 werd werden 1st person shooters (maar dan met stenen) ge-roleplayed in de straten van amsterdam. Toen der tijd opgeleukt met leuzen als geen woning geen kroning. Maar er zijn hedendaagse varianten te bedenken.
tip 2:
Geen baan geen geld en verveling alom
probeer een puzzeltje
[ afbeelding ]
goedkope variant kan ook gespeeld worden met een bokje hout met daarop vakjes getekend.
tip 3:
Even geen geld ga dan gewoon niet naar de kapper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar laat je stylen door een ontslagen kapper uit de 80s
ai.... idd waarom deden we dat. (al was het wel 90s voor mij)quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:29 schreef Ole het volgende:
Pisang Ambon met jus d' Orange is lekker man!
Lekker zoet en leuke kleurtjes. Net als latere breezersquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ai.... idd waarom deden we dat. (al was het wel 90s voor mij)
Net als Blue Curaçao met 7-up tochquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ai.... idd waarom deden we dat. (al was het wel 90s voor mij)
Nee met bitter lemonquote:Op woensdag 11 december 2019 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als Blue Curaçao met 7-up toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, ik voelde mij nog niet oud genoegquote:Op woensdag 11 december 2019 16:33 schreef Lachmed het volgende:
damn ik was 11 toen dit topic werd gestart
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Precies zo oud als jezus toen hij 11 wasquote:Op woensdag 11 december 2019 16:33 schreef Lachmed het volgende:
damn ik was 11 toen dit topic werd gestart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |