Ik heb het al eerder genoemd en ik zeg het weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Het_hupt het volgende:
-->MLN
Ik heb zelf de OP weg gehaald het was grappig bedoeld en dus voor ONZ en niet voor MLNquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef Dibble het volgende:
herstel de OP en stuur m naar MLN dan, pruts modjes
Semi grappige tips die een vergelijking maken van 80s met nu, met het oog op de credit crisisquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef Florian_ het volgende:
Wat stond er in de OP? [ afbeelding ]
Met genoeg bagger komt-ie vast wel in ONZquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan nog weigeren er een slotje op te gooien ook
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan nu iedereen "wat een kut OP was dat het nou" etc
Hij staat er toch weer, ctrl-f5quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn ja
wat is een LARP?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Idd je ziet alleen de mensen erachter niet grinden voor steenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Live action role playing gamequote:
Met een beetje geluk is die leus straks weer helemaal hipquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen der tijd opgeleukt met leuzen als geen woning geen kroning. Maar er zijn hedendaagse varianten te bedenken.
Geen woning geen uberhoge ontslagsbeloningquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is die leus straks weer helemaal hip
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:45 schreef Cynic het volgende:
Omdat ik straks mijn internetaansluiting niet meer kan betalen ga ik cd's lenen bij de bibliotheek en die dan op een cassettebandje kopiëren.
Kan ik ze lekker op mijn walkman luisteren!
De tips die ik had ooit, zijn volledig genegeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
(zijn er nog mensen die mss de 80s hebben meegemaakt die tips hebben?)
Of je trekt een poetslap aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen geld meer om kleren te kopen? Dan jat je ze toch gewoon van je kleine zusje/moeder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat goed samen met de niet meer naar de kaper gaan tip. Een fohn en wat haarlak is voldoende
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je trekt een poetslap aan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk kon je met de ogen dicht zo wat uit de kast trekken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Geen geld voor UGGS? Trek de geitenwollensokken van je opa over je schoenen en verwarm je pootjes 80-style..
[ afbeelding ]
Nou, dat bedoel ik. Dat zie je toch weer in het straatbeeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Geen geld voor UGGS? Trek de geitenwollensokken van je opa over je schoenen en verwarm je pootjes 80-style..
[ afbeelding ]
Even ter ondersteuning :quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Cynic het volgende:
Met LA Lights kon je veilig in het donker lopen
Dan moet je wel heel raar op je fiets zitten trouwens... Want de lampjes doen het alleen als je erop druk (bij het lopen dus)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even ter ondersteuning :
[ afbeelding ]
en je hebt niet meer van die dure lampjes op je fiets nodig. Ook in dit kader is een dynamo een handig hulpmiddel
Fucking hell. Daar is een eighties Adam Curry niks bij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Anosmie het volgende:
De meeste verzorgingsproducten gaan jaren mee, en heb je ook vrijwel dagelijks nodig. Haarlak bijvoorbeeld. Bij de groothandel hebben ze diverse merken en producten in voordelig geprijsde familieverpakkingen. Als je de ruimte hebt om e.e.a. op te slaan is een tripje naar de groothandel een prima besparingstip.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |