Da's een favoriet onderwerp, het kerstpakket, niet spannend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Iets over absurde kosten van het bedrijf zonder namen te noemen en de gedachte dat werknemers blij zouden zijn met een oranje tafellaken tijdens de kerst..zoiets in die strekking.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Ontslag door blog op hyves
Helaas zat er een verrader op haar hyves in haar vriendenlijstje, deze heeft het blog verhaal uitgeprint en aan de directie gegeven.
een cursus van 1 dag is ook een cursus...... en geloof me, daar wemelt het van. Krijg je een mooi certificaat en lijkt het alsof de deelnemer de materie beheerst.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
Waar maken jullie uit op dat ze in de proeftijd zit
Ze heeft verschillende cursussen positief afgerond. Lijkt me sterk dat je er meerdere binnen 2 maanden kan doen...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:41 schreef veldmuis het volgende:
"Een vriendin".
Sure..
En dan zelf aan de overkant werken en weten dat de directeur een klein pikkie heeft..
Geloofwaardig..
... en daar krijgt een bedrijf dan weer een certificering voor... gebakken lucht...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
een cursus van 1 dag is ook een cursus...... en geloof me, daar wemelt het van. Krijg je een mooi certificaat en lijkt het alsof de deelnemer de materie beheerst.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
Ontslag op staande voet mag alleen met een dringende reden.
[..]
bron
Ik vraag me serieus af welke dringende reden de werkgever TERSTONDS heeft opgegeven.
Ja, een paar weken geleden nog een topic in ditzelfde forum waar zowel jij als ik op hebben gereageerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn er meer gevallen in Nederland?
Zou ze graag eens lezen dan..
Zhe zorgt voor haar gezin en werkt dus zelf niet. Ik geloof haar meteen als ze zegt dat het over iemand anders gaat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:41 schreef veldmuis het volgende:
"Een vriendin".
Sure..
En dan zelf aan de overkant werken en weten dat de directeur een klein pikkie heeft..
Geloofwaardig..
Neen, er is toch echt een ontslag gevallen:quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef AlphaOmega het volgende:
Dat was toch voor een eventuele doorstart van de samenwerking?
Dus het ontslag "op staande voet" werd omgezet in eervol ontslag. Dit uiteraard met het oog op WW-aanspraken van (de vriendin van?) TS.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Na het ondertekenen van een contractje enkele weken later, werd het op staande voet ingetrokken, en werd het gewoon ontslag,
Hangt er vanaf wat Zhe bedoelt met "meer gevallen in Nederland", er worden dagelijks mensen ontslagen in Nederland, da's echt geen unicum.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef credendo_vides het volgende:
Ja, een paar weken geleden nog een topic in ditzelfde forum waar zowel jij als ik op hebben gereageerd.
Ging ook over een blog, zou ik moeten zoeken. En daar ben ik nu te lui voorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat Zhe bedoelt met "meer gevallen in Nederland", er worden dagelijks mensen ontslagen in Nederland, da's echt geen unicum.
Welk specifiek topic doel jij dan op?
Niet meer nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Zhe zorgt voor haar gezin en werkt dus zelf niet.
Zhe werkt niet, en heeft dat al een hele tijd niet gedaan. Dus het gaat niet over haar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet meer nee..
Ze vertelt zelf dat ze aan de overkant werkt, dus er zit een luchtje aan.
Dat zeg jij. Ik zeg van wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Zhe werkt niet, en heeft dat al een hele tijd niet gedaan. Dus het gaat niet over haar.
Weet jij wat de TS in haar contract heeft staan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
Ontslag op staande voet mag alleen met een dringende reden.
[..]
bron
Ik vraag me serieus af welke dringende reden de werkgever TERSTONDS heeft opgegeven.
Klopt, ik heb gelijk. En jij niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik zeg van wel..
Groetjes,
veldmuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |