abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66024152
Onvermijdelijk dat Murray deze dik wint..haha, hoe voorspelbaar. 5-1
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66024179
Vrij simpel met 7-2 naar Murray.
sig verwijderd door FA
pi_66024225
al de toppers dit toernooi schakelen gewoon steeds een tandje bij op de belangrijke momentne. geen energie verspillen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66026323
6-4 Gicquel .
sig verwijderd door FA
pi_66026329
Tweede set naar Gicquel. Wat staat die sterk te spelen zeg.
pi_66026334
En de set
pi_66026365
Ja Gicquel, lucky loser gicquel, staat echt geniaal te spelen het is echt niet zo dat murray zo slecht speelt...
pi_66026670
Break Murray.

*1-0.
pi_66027002
Zo gaat het hard . *3-0 Murray.
sig verwijderd door FA
pi_66027084
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
sig verwijderd door FA
pi_66030411
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
Ben net terug uit de Ahoy
Echt zuur dat Gicquel opgaf hij stond lekker aanvallend te spelen. Ik gunde hem de winst wel.
Maarja zijn service liep voor geen meter meer.
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.

Wel bizar trouwens dat Ancic in het programmaboekje als een van de laatste serve and volley spelers werd genoemd. Hij heeft misschien 2x in de hele wedstrijd serve & volley geprobeerd.
pi_66030486
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen .
sig verwijderd door FA
pi_66030527
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen .
Hij is dan wel heel stabiel hij is zachter dan die van wie dan ook die ik vandaag heb zien spelen. En Gicquel kon heel vaak aanvallen op die service.
pi_66030742
Zo, weer back from Roffa
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66030778
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Zo, weer back from Roffa
En genoten?

Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
pi_66031013
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
pi_66031057
Ik weet nog dat wij Gicquel "ontdekten" toen hij net kwam kijken als prof toen we nog samen een blog hadden haha. Leuke speler wel. Maakte weinig fouten, serveerde sterk en ging simpel door zijn eigen games heen. Geen enkele keer 2 punten tegen op zijn service in de hele eerste set geloof ik en dan ineens een dramatische tiebreak met 4 ballen in het net. Tweede set beetje hetzelfde verhaal maar dit keer met beide 1 slechte game op eigen service tot een het einde waarin Murray het uit het niets af gaf terwijl Gicquel duidelijk geblesseerd was. Derde set merkte je daar weinig van maar tapte Murray uit een ander vaatje en toen kwam de anticlimax. Klein is Marcie niet trouwens...gewoon gemiddeld denk ik. Zat overigens 0,0 spanning in die wedstrijd ondanks het setverlies. Automatische piloot van Murray.

Ancic-Youz was veel leuker. Paar schitterende punten gezien van beide spelers maar het zwakke serveren was gewoon de sleutel tot de eerste set en daarna was het gedaan met de Youz
Ancic maakte indruk in ieder geval.

Ook nog een dubbel gezien, eindelijk de voormalige partner van Wassen aan het werk gezien, klein kereltje die Coetzee maar erg behendig en een paar gruwelijke volley en lob acties. Wel een leuke dubbel bij vlagen

Al met al is het altijd de moeite waard maar baal ik gewoon gruwelijk dat we niet 's avonds gingen zoals we eerder gepland hadden. Wat een verschil in wedstrijden. Wel blij dat ik eindelijk de Youz in real life heb mogen aanschouwen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66031591
Je zou als klein manneke maar met Nadal de baan op mogen lopen, dat vergeet je nooit meer .
sig verwijderd door FA
pi_66032036
Ik vond Murray - Gicquel een stuk spannender dan Ancic - Youzhni
Youzhni had de eerste set al niet veel kans maar de tweede al helemaal niet.
Murray - Gicquel ging dan een stuk gelijker op.
Die dubbel was ook wel leuk alleen dat deciding point vond ik een beetje jammer.
Is dat altijd bij dubbels tegenwoordig? ik heb die al een tijd niet meer op tv gezien nl
pi_66032188
Ja, alleen DC en GS niet geloof ik.

Murray-Gicquel was alleen spannend qua scoreverloop maar qua spel en beleving totaal niet. Murray ging op de automatische piloot verder, minimale inspanning en beleving. Heb geen emotie gezien bij hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66033250
Break Rafa *4-3.
sig verwijderd door FA
pi_66033330
Matig niveau tot nu toe.
pi_66033499
Nogal ja..vooral JWT.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66033561
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
pi_66033606
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef tennisboy het volgende:
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbal
pi_66033814
1ste set voor Nadal 6-4
pi_66033888
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbal
ja, zeer slecht redement dus. Hij maakt ook veels te veel onodige fouten, Hij moet toch wel een tandje bijschakelen als hij van Nadal wint winnen.
pi_66034023
De approach van Tsonga is gewoon echt slecht vandaag..allemaal chip en charge naar de forehand van Nadal terwijl hij wel op goede ballen op komt..hij is al zo met zijn hoofd bij de volley erna dat de approach niet door komt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66034663
Er zitten me toch 2 emotieloze mensen achter Nadal . Vooral dat vrouwtje staat strak .
pi_66035402
Nadal hoeft echt niets anders te doen dan de bal in het spel te houden, Tsonga is echt dramatisch. Het is dat hij nog aardig wat aces slaat anders had ie al onder de douche gestaan.
pi_66035717
Waar is Tsonga in hemelsnaam mee bezig
pi_66035915
Tsjonge werkt 3 BP weg. Staat nu 5-4 voor.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:24:08 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_66036278
Rafa gaat hem vernederen in de TB.

Vamos!!!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_66036913
Lekkere discussie nog ff op setpoint. Speel gewoon dat punt JW.
pi_66036979
Set Tsonga toch nog. Ziek aces aantal...24 tegen Rafa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66036987
Set Tsjonga 7-6 ( 7-5)
pi_66037003
en dan een ace slaan
pi_66037017
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:

Vamos!!!
Het was eerder andersom het geval.

Tsonga wint de tiebreak met 7-5. Lekkere ace nog op de tweede service om de set te beëindigen.
pi_66037022
LOL

Hij riep nog even mooie woorden naar de lijnrechter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:41:50 #240
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_66037067
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:

Vamos!!!

Vamossssssssssss Campeonnnnnnn!!!!

Rafa zegt net dat hij het belachelijk vind dat Tsonga 90 seconde lang het spel ophoud.

Rafa is boooooooooooooos! Killllllllllllll Tsongaaaaaaaaaa!!! Siiiiiiiiiiiii!!! VAMOSSSSSS!!!

Wel vette ace van Tsonga op 2de service.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_66037129
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vamossssssssssss Campeonnnnnnn!!!!

Rafa zegt net dat hij het belachelijk vind dat Tsonga 90 seconde lang het spel ophoud.

Rafa is boooooooooooooos! Killllllllllllll Tsongaaaaaaaaaa!!! Siiiiiiiiiiiii!!! VAMOSSSSSS!!!

Wel vette ace van Tsonga op 2de service.

Denk je met die irritante letterherhalingen echt Nadal te helpen?
pi_66037142
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Set Tsonga toch nog. Ziek aces aantal...24 tegen Rafa
Door die aces staat het nu 1-1 anders had Nadal al lang gewonnen.

Waar ging die discussie dan over waardoor Tsjonge zich door uitlate?
pi_66037182
80% van het publiek denkt 'kut, nog een set'
pi_66037267
Monfils en benneteau zijn ook blij denk ik

Maar als je als publiek zo denkt als jij wim dan kan je beter niet gaan..ook al valt het niveau tegen, wel een overdosis Rafa en Tsonga voor je geld

(Hierna gaat iedereen toch alweer naar huis )
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66037281
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef wimderon het volgende:
80% van het publiek denkt 'kut, nog een set'
Ik blijf me kapot ergeren aan die zogenaamde vips die in de vipboxen tijdens de punten eens lekker met elkaar gaan praten Dat zie je ook echt alleen in Nederland.
pi_66037364
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Monfils en benneteau zijn ook blij denk ik

Maar als je als publiek zo denkt als jij wim dan kan je beter niet gaan..ook al valt het niveau tegen, wel een overdosis Rafa en Tsonga voor je geld

(Hierna gaat iedereen toch alweer naar huis )
Ik hoop echt dat ze nou eens blijven tot de laatste bal geslagen is.
Als ik tickets voor een avondsessie koop dan wil ik echt alle wedstrijden zien.
pi_66037384
nee hoor, Queens is veeeeeeel erger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66037411
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij Queens komt het voor een deel omdat het buiten is en vanaf het park veel lawaai komt. Hier komt het lawaai gewoon alleen maar uit die vipboxen.
pi_66037542
Nadal breakt Tjonga gelijk. 2-0
pi_66037559
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat dacht je van Monte Carlo

Lekker even lunchen tussen de middag, al dat gerinkel van het bestek .
pi_66037569
En Tsonga geeft maar even meteen zijn servicegame weg
pi_66037861
Tsjonga breakt gelijk terug door een dubbele fout van Nadal.
pi_66037871
En Tsonga breakt terug.
pi_66038019
Stand is weer gelijk 2-2
pi_66038056
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Bij Queens komt het voor een deel omdat het buiten is en vanaf het park veel lawaai komt. Hier komt het lawaai gewoon alleen maar uit die vipboxen.
Bij Queens is het vooral vanaf het "ere"terras volgens mij. Nog nooit zoveel Ge-ssshhhh gehoord. Rotterdam is ook triest hoor, daar niet van.

Ik zat vanmiddag ook weer voor een of andere vutters club met een Rotterdams wijf wat niet kon ophouden met gelul over koetjes en kalfjes. "Oh mar ik vind ut sooo geselluggg..straks lekker happie etuh, oh hoe ken det nou...4-1..oh wag effies, tis un tiebreek wat leuk. Bij mij selluf gaat het nie meer so goed de laatste tijd, mar ik weet al wel waar ik mijn nieuwe heup ga late sette hoor"

Echt waar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66038265
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bij Queens is het vooral vanaf het "ere"terras volgens mij. Nog nooit zoveel Ge-ssshhhh gehoord. Rotterdam is ook triest hoor, daar niet van.

Ik zat vanmiddag ook weer voor een of andere vutters club met een Rotterdams wijf wat niet kon ophouden met gelul over koetjes en kalfjes. "Oh mar ik vind ut sooo geselluggg..straks lekker happie etuh, oh hoe ken det nou...4-1..oh wag effies, tis un tiebreek wat leuk. Bij mij selluf gaat het nie meer so goed de laatste tijd, mar ik weet al wel waar ik mijn nieuwe heup ga late sette hoor"

Echt waar
Het beeld is pijnlijk duidelijk ja. Ik heb het ook alleen nog maar hetzelfde meegemaakt bij al die keren dat ik bij Nederlandse toernooien aanwezig was. Echt te dramatisch voor woorden en je ontkomt er gewoon niet aan.

In Amersfoort was het nog wel het minst van al, puur omdat er gewoon doorgaans minder publiek kwam.
pi_66038898
Hoe vaak ga je nog SV spelen vandaag Tsonga
pi_66038957
Tsonga....beetje domme speler..naar het net komen terwijl nadal gewoon op de baseline staat.

Nadal imponeert ook niet...gisteren toen ik er was speelde hij als een vaatdoek
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_66038959
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe vaak ga je nog SV spelen vandaag Tsonga
1x nog dus, meteen GSM Nadal.
pi_66038968
LOL, zag je die dikke man zitten Willem.

Je liet de pics zien vanuit MTF (fixing bij de Russen).
pi_66038976
Wat geeft Tsonga het weg zeg
pi_66039045
Tsonga heeft echt domme fouten gemaakt..regelmatig naar het net op ballen waarvan je denkt whatever....en zijn scorepercentage aan het net was volgens mij zeer laag....
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_66039089
Iedereen naar huis ole ole .
pi_66039093

Die hebben hun coming-out al gehad?
pi_66039102
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Tsonga heeft echt domme fouten gemaakt..regelmatig naar het net op ballen waarvan je denkt whatever....en zijn scorepercentage aan het net was volgens mij zeer laag....
scoringspercentage bj het net was zeker laag, denk rond de 10%. Wle dom van Sjonga om op 30-30 een dubbele fout te slaan.
pi_66039836
De VIPS zijn zeker aan het bubbelen? .

Het is weer uitverkocht...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:58:20 #267
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66040318
Nja, als Nadal indoor van Tsonga kan winnen kan hij daar van iedereen winnen lijkt me.

Wist niet dat dit topic bestond. Zit al de hele week te wachten op posts in het algemene ATP-topic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:58:43 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66040338
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Die hebben hun coming-out al gehad?
Ja, inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_66041226
leuk monfils nog een medical time out XD
In 4 partijen 3 spelers met een time-out dat kan niete goed zijn
pi_66041956
Wat een misser van Benneteau .

Aardige blooper aan het net. En een DF eroverheen, 2-3* Monfils in de TB.
pi_66042244
Monfils pakt de TB met 7-4 van Benneteau.

Laatste punten waren weer zeer sterk van Monfils, met een paar leuke rally's.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:10:00 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66043417
Leuke halve finales morgen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:26:17 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66043933
Kennen jullie deze site al: http://www.tennistv.com/p(...).html?WT.mc_id=atpw2 ? Weet niet of het gratis is (en ik weet dat de NOS een gratis stream heeft) maar misschien dat ze op deze site in de toekomst (ook) gratis partijen uitzenden.
pi_66044497
Jeetje wat een negativiteit in dit topic zeg Ik ben net terug van een geweldige avond. Was echt een geweldige ambiance bij Nadal - Tsonga zeg..geniaal. Je zag echt dat het niveau 100x hoger was dan de vorige wedstrijden van rafa (zei rafa zelf ook bij oncourt interview)...Snap niet dat jullie het slecht vonden. Tsonga is nou eenmaal een hit-or-miss speler.
Het hele publiek zat echt alleen maar te hopen op een 3e set, meermaals moest iedereen gaan staan vanwege fantastische punten. Vooral die climax van de tiebreak...geweldig. Ik heb nog een half uur staan napraten over de GEWELDIGE 2nd serve ace van 205 km/h op setpoint na een onderbreking van 5 minuten van Tsonga nádat hij al 3 setpoints op rij had verspeeld.
De 3e set zakte het niveau wel in, maar spannend was het zeker. En het publiek had er zin in!

Daarna werd het wel enorm triest...Iedereen ging borrelen, niemand keek de wedstrijd meer en wij hebben zelfs nog een paar keer naar achteren (naar de "borrelruimte") geroepen dat ze hun bek moesten houden. Echt ongelooflijk. Was echt een lawaai, ongelooflijk. Stelletje idioten...
Wedstrijd van Monfils was ook saai, maar hij schakelde een tandje bij na de break ongedaan gemaakt te hebben en toen was het wel even vermakelijk. Geweldige punten aan het eind van de tiebreak.

Kortom, geweldige avond gehad! Ook nog gratis bier gehad van een of adnere rijke stinkerd die aan iedereen gratis drank zat uit te delen omdat ie zoveel geld over had

[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 14-02-2009 00:48:58 ]
pi_66046245
Ik ging tussen de twee sessies door even naar een training van Seppi en (Mooi)Bo(y)lelli kijken, zegt zo'n wijf naast me over Bolelli: ''Is dat niet die Tsonga?''
  zaterdag 14 februari 2009 @ 09:33:25 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66048051
Wat een gaar programma voor een halvefinaledag: http://www.abnamrowtt.nl/content.cfm?pers_id=117&cat=2&lang=

14.00 uur: Murray-Ancic

19.30 uur: Nadal-Monfils

Maar het lijken me allebei erg leuke partijen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Federer-fan op 14-02-2009 12:39:13 ]
pi_66048083
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 02:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ging tussen de twee sessies door even naar een training van Seppi en (Mooi)Bo(y)lelli kijken, zegt zo'n wijf naast me over Bolelli: ''Is dat niet die Tsonga?''
Ik ga al jaren een of twee keer naar het toernooi, maar ik ben nog elk jaar verbaasd over dit soort dingen. Ik bedoel, iemand vroeg aan m'n zoon of hij wist of Sharapova er ook was

Wat zou het toch leuk zijn als Ahoy eens vol zat met alleen maar tennisliefhebbers Maar goed dit is niet alleen met dit toernooi, al sta ik verteld van de kneuterigheid dat er soms vanaf druipt.

Ik vond het programma voor vandaag ook wat matig inderdaad.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:37:43 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66048754
Als je met een iMac en iMac-OS wilt kijken naar de stream op de NOS-website heb je toch flipmac nodig?
pi_66049297
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:37 schreef Federer-fan het volgende:
Als je met een iMac en iMac-OS wilt kijken naar de stream op de NOS-website heb je toch flipmac nodig?
Heb je nu nog steeds geen Vista-laptop speciaal voor het tennis gekocht?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:25:42 #280
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66049427
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nee.
pi_66052880
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, je kan alles kijken met je mac
pi_66053443
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, je kan alles kijken met je mac
Leg jij het Fed-Fan dan even uit ?
pi_66053453
hij gaf het antwoord zelf al (P.S. wat een triestheid in het wereldbeker schaatsen topic, ongelooflijk )
pi_66053503
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Norrage het volgende:
hij gaf het antwoord zelf al (P.S. wat een triestheid in het wereldbeker schaatsen topic, ongelooflijk )
Linkje ?
pi_66053536
Wereldbekerseizoen schaatsen '08/'09 #2 (niet mee bemoeien hoor, dat zou ook weer triest zijn)
pi_66053553
Nu is Murray- Anic live bij de NOS.
pi_66053625
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef tennisboy het volgende:
Nu is Murray- Anic live bij de NOS.
Klote-tennis, da's toch geen sport
pi_66053737
Break Murray *2-0, dat gaat meteen hard.
sig verwijderd door FA
pi_66054184
*5-1
pi_66054193
Precies zoals ik had verspeld..Ancic word gedeklasseerd...net als al die keren als hij tegen Federer speelt
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:38:58 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_66054209
Ik kom er eigenlijk net in, is Murray nou zo goed of maakt Ancic teveel fouten?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_66054217
Was wel te verwachten. Ten eerste is Murray waanzinnig goed tegen servevolleyers, goede serveerders etc. Ten tweede was de wedstrijd van Ancic echt dramatisch slecht gister, waar die van Murray veel en veel hoger niveau etaleerde. Dit is dan ook een logisch gevolg dat Murray de vloer aanveegt met Ancic.
pi_66054250
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef sven2345 het volgende:
Precies zoals ik had verspeld..Ancic word gedeklasseerd...net als al die keren als hij tegen Federer speelt
Hij staat wel 3-1 voor in de H2H hoor.

6-1 Murray, kan binnen het uur klaar zijn op deze manier.
sig verwijderd door FA
pi_66054267
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef sven2345 het volgende:
Waar had je dat voorspeld?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:43:33 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66054308
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waar had je dat voorspeld?
pi_66054336
Murray doet wat ie doen moet voor mijn XL-game
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:45:31 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_66054357
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Murray doet wat ie doen moet voor mijn XL-game
dalijk speel je m nog uit
pi_66054376
Meteen de break alweer, beetje jammer voor de wedstrijd.

*1-0 Murray.
sig verwijderd door FA
pi_66054387
niet hier neergezet nee..maar ik dacht dat het zo zou gaan zoals het gaat.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:47:56 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_66054412
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef Szura het volgende:

[..]

dalijk speel je m nog uit
hoewel ik toch verwacht dat Murray t toernooi wint. Ik zie Nadal niet 1-2-3 van Monfils winnen. Als ie al wint, dan denk ik dat Murray m in de finale verslaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')