Ik weet nog dat wij Gicquel "ontdekten" toen hij net kwam kijken als prof toen we nog samen een blog hadden haha. Leuke speler wel. Maakte weinig fouten, serveerde sterk en ging simpel door zijn eigen games heen. Geen enkele keer 2 punten tegen op zijn service in de hele eerste set geloof ik en dan ineens een dramatische tiebreak met 4 ballen in het net. Tweede set beetje hetzelfde verhaal maar dit keer met beide 1 slechte game op eigen service tot een het einde waarin Murray het uit het niets af gaf terwijl Gicquel duidelijk geblesseerd was. Derde set merkte je daar weinig van maar tapte Murray uit een ander vaatje en toen kwam de anticlimax. Klein is Marcie niet trouwens...gewoon gemiddeld denk ik. Zat overigens 0,0 spanning in die wedstrijd ondanks het setverlies. Automatische piloot van Murray.
Ancic-Youz was veel leuker. Paar schitterende punten gezien van beide spelers maar het zwakke serveren was gewoon de sleutel tot de eerste set en daarna was het gedaan met de Youz

Ancic maakte indruk in ieder geval.
Ook nog een dubbel gezien, eindelijk de voormalige partner van Wassen aan het werk gezien, klein kereltje die Coetzee maar erg behendig en een paar gruwelijke volley en lob acties. Wel een leuke dubbel bij vlagen

Al met al is het altijd de moeite waard maar baal ik gewoon gruwelijk dat we niet 's avonds gingen zoals we eerder gepland hadden. Wat een verschil in wedstrijden. Wel blij dat ik eindelijk de Youz in real life heb mogen aanschouwen