abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66024152
Onvermijdelijk dat Murray deze dik wint..haha, hoe voorspelbaar. 5-1
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66024179
Vrij simpel met 7-2 naar Murray.
sig verwijderd door FA
pi_66024225
al de toppers dit toernooi schakelen gewoon steeds een tandje bij op de belangrijke momentne. geen energie verspillen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66026323
6-4 Gicquel .
sig verwijderd door FA
pi_66026329
Tweede set naar Gicquel. Wat staat die sterk te spelen zeg.
pi_66026334
En de set
pi_66026365
Ja Gicquel, lucky loser gicquel, staat echt geniaal te spelen het is echt niet zo dat murray zo slecht speelt...
pi_66026670
Break Murray.

*1-0.
pi_66027002
Zo gaat het hard . *3-0 Murray.
sig verwijderd door FA
pi_66027084
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
sig verwijderd door FA
pi_66030411
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
Ben net terug uit de Ahoy
Echt zuur dat Gicquel opgaf hij stond lekker aanvallend te spelen. Ik gunde hem de winst wel.
Maarja zijn service liep voor geen meter meer.
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.

Wel bizar trouwens dat Ancic in het programmaboekje als een van de laatste serve and volley spelers werd genoemd. Hij heeft misschien 2x in de hele wedstrijd serve & volley geprobeerd.
pi_66030486
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen .
sig verwijderd door FA
pi_66030527
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen .
Hij is dan wel heel stabiel hij is zachter dan die van wie dan ook die ik vandaag heb zien spelen. En Gicquel kon heel vaak aanvallen op die service.
pi_66030742
Zo, weer back from Roffa
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66030778
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Zo, weer back from Roffa
En genoten?

Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
pi_66031013
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
pi_66031057
Ik weet nog dat wij Gicquel "ontdekten" toen hij net kwam kijken als prof toen we nog samen een blog hadden haha. Leuke speler wel. Maakte weinig fouten, serveerde sterk en ging simpel door zijn eigen games heen. Geen enkele keer 2 punten tegen op zijn service in de hele eerste set geloof ik en dan ineens een dramatische tiebreak met 4 ballen in het net. Tweede set beetje hetzelfde verhaal maar dit keer met beide 1 slechte game op eigen service tot een het einde waarin Murray het uit het niets af gaf terwijl Gicquel duidelijk geblesseerd was. Derde set merkte je daar weinig van maar tapte Murray uit een ander vaatje en toen kwam de anticlimax. Klein is Marcie niet trouwens...gewoon gemiddeld denk ik. Zat overigens 0,0 spanning in die wedstrijd ondanks het setverlies. Automatische piloot van Murray.

Ancic-Youz was veel leuker. Paar schitterende punten gezien van beide spelers maar het zwakke serveren was gewoon de sleutel tot de eerste set en daarna was het gedaan met de Youz
Ancic maakte indruk in ieder geval.

Ook nog een dubbel gezien, eindelijk de voormalige partner van Wassen aan het werk gezien, klein kereltje die Coetzee maar erg behendig en een paar gruwelijke volley en lob acties. Wel een leuke dubbel bij vlagen

Al met al is het altijd de moeite waard maar baal ik gewoon gruwelijk dat we niet 's avonds gingen zoals we eerder gepland hadden. Wat een verschil in wedstrijden. Wel blij dat ik eindelijk de Youz in real life heb mogen aanschouwen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66031591
Je zou als klein manneke maar met Nadal de baan op mogen lopen, dat vergeet je nooit meer .
sig verwijderd door FA
pi_66032036
Ik vond Murray - Gicquel een stuk spannender dan Ancic - Youzhni
Youzhni had de eerste set al niet veel kans maar de tweede al helemaal niet.
Murray - Gicquel ging dan een stuk gelijker op.
Die dubbel was ook wel leuk alleen dat deciding point vond ik een beetje jammer.
Is dat altijd bij dubbels tegenwoordig? ik heb die al een tijd niet meer op tv gezien nl
pi_66032188
Ja, alleen DC en GS niet geloof ik.

Murray-Gicquel was alleen spannend qua scoreverloop maar qua spel en beleving totaal niet. Murray ging op de automatische piloot verder, minimale inspanning en beleving. Heb geen emotie gezien bij hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66033250
Break Rafa *4-3.
sig verwijderd door FA
pi_66033330
Matig niveau tot nu toe.
pi_66033499
Nogal ja..vooral JWT.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66033561
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
pi_66033606
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef tennisboy het volgende:
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')