Okee vetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ja, live vanuit de jurykamer
Tof!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ja, live vanuit de jurykamer
is ook wel aan de prijzige kant. Het is trouwens wel vrij druk, qua publiek. Vanmorgen was het wel rustig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Okee vet
Ja ik wou ook gaan(gewoon als toeschouwer) maar 22 euro voor een staplaats bij een world cup wedstrijd
Startlijst 5000 m dames A divisie: HIERquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef mark2012 het volgende:
Is er ergens een lijst wie allemaal meedoen? (sorry als deze vraag niet gewenst is)
Je kunt hier trouwens ook de uitslagen terug vinden als ze er zijn en ik een beetje snel benquote:
Ja dat doen ze wel, snap er ook vrij weinig vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef qonmann het volgende:
Ze laten ze op de NOS toch niet dat vervelende tennis zien waar geen Nederlander aan meedoet..
Klikken op wmp stream.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef Norrage het volgende:
hij zegt alleen maar dat ik silverlight moet installeren, en dat heb ik al 100x gedaan...maar goed, dan deed ik toch nog mara een keer, en nog steeds blijft ie vragen dat ik silverlight moet installeren.... :/
Vol-le-dig terechtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef qonmann het volgende:
Ze laten ze op de NOS toch niet dat vervelende tennis zien waar geen Nederlander aan meedoet..
Dat zal wel met sponsering te maken hebben héquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef qonmann het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel, snap er ook vrij weinig van
alsof dat uitmaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef qonmann het volgende:
Rot op met dat tennis ..geen nederlander die een rol speelt
wat zei hersman??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef Falco het volgende:
"Jezus"
Wat een droogkloot is die Hersman ook
Het zilver op de OS was haar hoogtepunt, daarna blesseerde ze zich bij het feesten etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef Remzz het volgende:
Gretha Smit is ook werkelijk waar altijd ziek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |