En dit jaar heeft hij zich niet eens geplaatst op de 5 kilometer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:04 schreef evert het volgende:
[..]
grote verschil ten opzichte van jouw voorbeelden is dat woh ieder jaar groeit en ieder jaar sneller wordt en het verschil tussen de anderen dan kramer kleiner wordt. won hij vorige jaar op wk afstanden geen medaille op de 5.000 meter? hij is absoluut medaille kandidaat voor komend weekend.
Hij is absoluut dichter bij Bokko/Fabris gekomen hoor. Met name op de 500 en 10000 is hij beter geworden en de 1500 en 5000 gaan ook gewoon weer prima de laatste weken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet zo gegroeid dit jaar. Hij lijkt een beetje stil te staan. Het gat met de concurrentie wordt ook niet kleiner. Hij had alleen mazzel dat Fabris gediskwalificeerd werd bij het EK daarom leek het alsof hij van vorig jaar plaats vier nu verbeterde naar plaats 3.
Ik geef 'm dan ook weinig kans op een medaille dit weekend.
Daar over verschillen we dan van mening.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
Hij is absoluut dichter bij Bokko/Fabris gekomen hoor. Met name op de 500 en 10000 is hij beter geworden en de 1500 en 5000 gaan ook gewoon weer prima de laatste weken.
De verschillen met iemand als Bokko zullen inderdaad niet veel kleiner zijn, die heeft zelf immers ook op alle gebieden progressie gemaakt. Met Fabris valt ook niet te vergelijken, die was vorig jaar totaal uit vorm op het WK.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar over verschillen we dan van mening.
Ik denk dat er een paar verstoppertje spelen dit weekend en dat volgende week bij het wk het verschil niet of nauwelijks kleiner zal zijn dan vorig jaar.
We spreken elkaar voor deze discussie volgend weekend wel weer na afloop.
B team opgesteld...quote:Op zondag 1 februari 2009 18:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat is er trouwens met de mannen TP gebeurd, ze zijn maar 7e
O oké, vanavond de samenvatting maar kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
B team opgesteld...
Prinsen, Jongejan en de Vries
En de mannen plaatsen zich nipt (ok, heel veel gevaar was er niet, maar er had niks mis mogen gaan verder) voor het WK afstanden door een totaal niet serieus te nemen team op te stellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De dames verliezen de WB TP door een val van Valkenburg
Ja de gedachtegang hierachter van Wopke ontgaat me volledigquote:Op zondag 1 februari 2009 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de mannen plaatsen zich nipt (ok, heel veel gevaar was er niet, maar er had niks mis mogen gaan verder) voor het WK afstanden door een totaal niet serieus te nemen team op te stellen.
Officieel volgens de regels zijn zowel Bruintjes als Gerritsen niet geplaatst maar Bruintjes wordt zo vaak genaaid met skate-offs etc dat het tijd wordt dat ze eens gewoon een keer aangewezen wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Montov het volgende:
Het is eerder door het afzeggen van alle toppers die bezig waren met skate-offs en dergelijke...
Orie vindt trouwens dat Bruintjes nog een keer ene skate-off moet doen met Gerritsen...
quote:Hedrick niet blij met methode Veldkamp
Van onze Telesportredactie
HAMAR - Het loopt bij Chad Hedrick, om diverse redenen, nog niet zoals het zou moeten lopen. De Amerikaanse schaatser heeft echter nog twaalf maanden de tijd om het roer om te gooien. Dan zijn de Winterspelen in Vancouver en vooral daar wil Hedrick schitteren. Maar het roer moet om, want echt tevreden over het programma van zijn trainer Bart Veldkamp is hij niet. Of beter: "Het werkt totaal niet."
Niet dat hij twijfelt aan de capaciteiten van zijn coach, begrijp hem goed. De slotrondes die hij op de mijl overlegt, zeggen hem wat dat betreft genoeg. "Maar ik ben bijna 31 jaar en doe voor het eerst van mijn leven aan krachttraining. Het kost tijd om daar aan te wennen. Nu lijkt het wel of het averechts werkt. Mijn lichaam voelt aan als dat van een robot, ik mis het juiste gevoel op het ijs. Ik moest het vroeger hebben van mijn versnelling uit de bochten, maar dat wapen ben ik helemaal kwijt. Ik zal dus zo snel mogelijk terug moeten naar het inline-skaten om dat terug te krijgen. Het zal misschien moeite kosten Bart daarvan te overtuigen. Maar ik heb één ijzersterk argument. Mijn lichaam liegt namelijk nooit."
Het is tevens zijn grootste schaatsvriendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Montov het volgende:
Goede loting voor Kramer. Rechtstreekse confrontatie met zijn grootste concurrent voor een WK ticket, en de laatste binnenbocht.
Zijn er eigenlijk 3 of 4 plekken voor de Nederlanders op de 1500m WK Afstanden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:59 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Het is tevens zijn grootste schaatsvriend. Als kramer de rit wint, en die kans lijkt mij zeer groot, is hij zo goed als geplaatst. Wouter zal die tijd namelijk niet halen.
Beginnen ze met de 5000 meter?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef meneer draak het volgende:
En het testpaar voor de 5000 meter A divisie is zojuist geweest, we gaan over tot de opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |