Ja idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mogen wel eens wat doen aan de spelersfoto's zeg. Kijk Melzer, Andreev en Bolelli.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mogen wel eens wat doen aan de spelersfoto's zeg. Kijk Melzer, Andreev en Bolelli.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
[..]Die van Melzer is al een nieuwe.
Zie hier nog de kleine versie (krijg je als je h2h aanmaakt)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Have fun morgen !quote:
Gezien het schema maakt het niet uit. De winnaar speelt vrijdag pas weer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
6-3 Benneteau, als Davydenko nog wil winnen wordt het een latertje.
Set+break achter zegt tegenwoordig niks meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik hoop voor het toernooi dat hij nog wint, maar zie het somber in.
Nee, dat is helemaal waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Set+break achter zegt tegenwoordig niks meer
Ik hoop het ook, voor m'n XL-game danquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Gezien het schema maakt het niet uit. De winnaar speelt vrijdag pas weer.
Ik hoop voor het toernooi dat hij nog wint, maar zie het somber in.
waar zat je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:08 schreef Norrage het volgende:
Was echt top om te zien! Nadal Live! Sfeer zat er goed in die wedstrijd, en zelfs een wave op 6-5 3e set
Maar echt, de sfeer zat er wel goed in..Was leuk. En vermakelijke wedstrijd...Nadal was megapassief (veels te), maar dat maakte het wel coolEn jullie doen meganegatief over die beschuit met muisjes, maar het was echt supergrappig. Ook om de blik van Nadal te zien op de schermen en zo..Het hele stadion lag dubbel. Ik vond het cool dat het gebeurde!
En wat een triestheid daarna zeg...Okee, het was laat, maar het hele stadion ineens leeg????? wtf...Was trouwens wel echt een trieste wedstrijd (wij wel helemaal gezien)...typische tankjob van Davy....
quote:Wedstrijden middagsessie
Centre Court
11.00 uur Ancic (KRO) – Simon (FRA)
Gevolgd door Llodra (SPA) – Monfils (FRA)
Niet voor 14.30 uur Seppi (ITA) – Murray (GBR)
Gevolgd door Clement (FRA)/Llodra (FRA) – Knowle (AUS)/Ram (Isr)
Court 1
12.30 uur Gicquel (FRA) – Mathieu (FRA)
Niet voor 16.30 uur Nestor (CAN)/ Zimonjic (SRB) – Bolelli (ITA)/ Seppi (ITA)
Wedstrijden avondsessie
Centre Court
19.30 uur Nadal (SPA) – Dimitrov (BUL)
Gevolgd door Tursunov (RUS) – Tsonga (FRA)
Showpodium Tennis Plaza
Modeshows
Eerste show 10 minuten na de eerste dagpartij
Tweede show 10 minuten na de derde dagpartij
Derde show 10 minuten na de eerste avondpartij
Signeersessies
15.00 uur Mikhail Youzhny
18.30 uur Robin Haase
Radio Rijnmond
14.00 – 16.00 uur Live uitzending, met optreden van A Balladeer
19.00 – 22.00 uur Live uitzending
ngeveer daar waar die foto's zijn genomen (vak CE)...Alhoewel we toen Davydenko speelde en het hele stadion leeg was gewoon op de eerste rij zijn gaan zittenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waar zat je?
[ afbeelding ]
![]()
fix is meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
Morgen een dagje ABN Amro toernooi doenVrijkaartjes gefixed
Hij had Sluiter moeten selecteren, die kickt op zo'n ambiancequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lachwekkende selectie om naar Argentinie af te reizen trouwens
We hadden al geen kans hoor, maar zonder Haase en met uberdubbelaar Rogier Wassen (aka His Royal Sadness) erbij is het team ook nog eens niet echt interessant meer.
Wel een stadion van 14.000 man in Buenos Aires, dat wel
Ik dacht al, "wtf, op het scoreboard staat al GSM Monfils en ze zijn nog bezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef wimderon het volgende:
Wat een stumpers bij de NOS, zenden ze eindelijk uit, is het niet eens live![]()
En ook nog Mark Brasser
Het is een omroep, geen zender.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een pleuriszender he...
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Norrage het volgende:
Murray gaat dit toernooi echt op zijn sloffen winnen
Wie anders?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt
Ik zeg niet dat hij dit toernooi niet gaat winnen, ik denk alleen niet op z'n sloffen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie anders?
7-6 Murray in de eerste set.
Sinds ik dat heb gezegd gaat het inderdaad kut..hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt
Volgens de josti's bij de NOS is 'wie anders dan Rafael Nadal natuurlijk de topfavoriet voor de titel'quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Norrage het volgende:
Murray gaat dit toernooi echt op zijn sloffen winnen
Ach ja, volgens de josti's van de NOS bestaat er niemand anders meer in tennisland dan Rafael Nadal. Zonde toch dat daar zo'n incompetente boel zit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens de josti's bij de NOS is 'wie anders dan Rafael Nadal natuurlijk de topfavoriet voor de titel'
http://player.omroep.nl/?aflID=8996202quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie alleen het tennisjournaal bij de stream. Weet iemand waarom dat is, en hoe ik dit kan veranderen zodat we Rafa kunnen zien?
kevin_quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8996202
Want wat is het voordeel van minder punten hebben?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal heeft er zin in.Begint erg sterk. Ik vraag me af of die het toernooi graag wilt winnen. Volgens mij is die planning-technisch beter af als die er snel uit ligt, dan heeft die volgend jaar minder punten te verdedigen, en met de winst van AO heeft hij vooralsnog genoeg punten gepakt in het begint van het seizoen.
Schakelt inquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de stream op www.atdhe.net mooier dan die van Studio Sport.
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=134134quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef jojomen4 het volgende:
Weet iemand waar ik het programma van Nadal kan vinden voor 2009? Ik snap dat dit niet z'n topic is, maar hier zitten op dit moment de kenners. BvD.
ja, haha, jammer dat de 3de wilcard niet naar een nederlander ging, maar deze wilcard is wel mooie, hij doet het zeer goed. eerst van Berdych winnen en nu in elk geval tegen Nadal een 3de set.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wel een jongensdroom zeg, op je 17e tegen Nadal in een 3e set
Nah ja, jojo, ga je mond spoelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat die vandaag verliest. Zoals ik eerder zei, als die dit toernooi wint (of ver komt) dan staat er volgend jaar teveel druk op om de 1ste plek vast te houden.
Hij doet het gewoon express.
Het ziet er niet uit.... Meen je dit nu serieus. Dimitrov heeft juist een prachtige techniek. Dat was het eerste wat me opviel. Het is af en toe wat ongecontroleerd en daardoor kan het er al snel minder uitzien, maar dat doet aan de techniek niets af.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:43 schreef Norrage het volgende:
het ziet er echt niet uit zeg die dimitrov..wat een lelijke techniek, met al zijn slagen....
Ik heb serieus nog nooit iemand zo lelijk zien spelen, amar dat komt misschien omdat ie niet stil kan staan als ie een bal slaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit.... Meen je dit nu serieus. Dimitrov heeft juist een prachtige techniek. Dat was het eerste wat me opviel. Het is af en toe wat ongecontroleerd en daardoor kan het er al snel minder uitzien, maar dat doet aan de techniek niets af.
Maar waarom werd de challenge dan overruled ?quote:
Nou, hij wilde hem challengen, maar de umpire zag ook dat hij uit was. Dus die riep dat gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar waarom werd de challange dan overruled ?
Ook al was die mega ver uit, Dimi had toch al gecald ?
Welke challenge? Er werd helemaal niets gechallenged. Armstrong callde gewoon omdat de lijnrechter niets zei.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar waarom werd de challange dan overruled ?
Ook al was die mega ver uit, Dimi had toch al gecald ?
Snap dat het mega zichtbaar was, maar wist niet dat een umpire dan de speler mocht helpen door de challenge afteblazen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, hij wilde hem challengen, maar de umpire zag ook dat hij uit was. Dus die riep dat gewoon.
hij verliest vaak genoeg hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef tennisboy het volgende:
Toch jammer dat de meeste tennissers niet de Big Points van Nadal kunnen winnen.
Hij blies niets af, hij overrullede gewoon zijn lijnrechter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap dat het mega zichtbaar was, maar wist niet dat een umpire dan de speler mocht helpen door de challenge afteblazen.
Thx !
Dacht het ook, maar commentator zei challengequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Welke challenge? Er werd helemaal niets gechallenged. Armstrong callde gewoon omdat de lijnrechter niets zei.
Hij verliest er nog geen wedstrijden door terweil dat wel had gekund. Als de tegenstanders de breakppunten hadden gepakt.quote:
Die is er nog niet. Ook op MTF nog niet en daar zijn ze doorgaans heel snel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Iemand inmiddels de Order of play al?
Maar die is dr nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
En weer moet Nadal 2,5 uur op de baan staan. En dan klagen dat zijn knieën eraan kapot gaan.
Federer doet dat slim door zulk soort partijen in 1,5 uur te winnen.
Fed zit met z'n luie anus op de bank. Laat Rafa maar toernooien winnen, daar heeft Fed toch geen zin meer in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
En weer moet Nadal 2,5 uur op de baan staan. En dan klagen dat zijn knieën eraan kapot gaan.
Federer doet dat slim door zulk soort partijen in 1,5 uur te winnen.
Begint Tsjonga zometeen pas aan z'n wedstrijd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef tennisboy het volgende:
Als Tsjonge wint vanavond, zal hij denk ik wel van Nadal kunnen winnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die is nog aan het huilen na zijn AO finale.
Die beginnen eerder dan Davydenko gisteren begon, al is het nog steeds best laat ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Begint Tsjonga zometeen pas aan z'n wedstrijd?![]()
Leuk voor het publiek als die morgenochtend dan weer om 9 uur op het werk moeten zijn
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Begint Tsjonga zometeen pas aan z'n wedstrijd?![]()
Leuk voor het publiek als die morgenochtend dan weer om 9 uur op het werk moeten zijn
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen groot tennisvolgerquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.
"En jij wilde een wildcard, hier heb je hem"quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Norrage het volgende:
moet je nagaan wat die ballenkindjes moeten doorstaan
Stop en play en hij gaat weer. Was hier ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Stream is ermee gekapt hier..wtf
Dat is nieuw bij elk ATP-toernooi als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Dat is bij Tursu altijd het probleem..hij heeft het concentratievermogen van een kind van drie. Eerste set speelde hij geconcentreerd en een beetje Roddick-achtig..sterk serveren, vrij passief maar wel uithalen als er een mindere bal komt. Set erna speelde hij als Thiemo de Bakker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Toch vond ik Tursunov in de 1e set veel betrouwbaarder (tot de tb![]()
) dan Tsonga.
Valt wel mee toch? Ancic - Youzhny is een mooie match-up en Murray is altijd leuk om te zien, we laten het niet verpesten door Gicquelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De dagsessie van morgen is wel erg matig qua wedstrijden voor een vrijdag.
Ik moest de volgende dag om 7 uur al op werk zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.
Valt mee toch ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De dagsessie van morgen is wel erg matig qua wedstrijden voor een vrijdag.
Ik snap de NOS echt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Alleen Gicquel M. v Murray A. live bij de NOS, rest samenvatting
TB 2e set dubbels, als Melzer en Berdych niet opschieten wordt het nog even wachten op Youzhny
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het schaatsen is altijd en overal live te volgen via de NOS.
De avondsessie is wel wat, maar de dagsessie is vrij matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Valt mee toch ?
Reminder:
12:30 Youzhny M. v Ancic M.
14:30 Gicquel M. v Murray A.
19:30 Nadal R. v Tsonga J.
21:30 Benneteau J. v Monfils G.
Ja, ik overdreef ook ietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.
Desalniettemin is het inderdaad gewoon onbegrijpelijk. Gisteren stopte Ned1 met tennis om vervolgens door te gaan met een herhaling van onderweg naar morgen en Pauw en Witteman
Deze line-up zal zelfs bij een masters toernooi niet misstaan. Murray, Tsonga, Nadal, Youzhny, Ancic en Monfils zijn allemaal toppers (Youzhny en Ancic ook dan, mits fit en in vorm).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef Norrage het volgende:
Benneteau Monfils is de minste wedstrijd....Het dagprogramma is meer dan prima. 2 ex top 10 spelers, die indrukwekkend spel hebben en de #4 van de wereld...Ik snap het gezeur niet. Geweldig programma
Vroeger was ABN nog live op tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.
Desalniettemin is het inderdaad gewoon onbegrijpelijk. Gisteren stopte Ned1 met tennis om vervolgens door te gaan met een herhaling van onderweg naar morgen en Pauw en Witteman
Met her verschil dat de toppers daar toch wel ietsje beter zullen spelen. Het houdt allemaal niet over wat Nadal en Murray (en ook Tsonga) laten zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Wopper1 het volgende:
Deze line-up zal zelfs bij een masters toernooi niet misstaan. Murray, Tsonga, Nadal, Youzhny, Ancic en Monfils zijn allemaal toppers (Youzhny en Ancic ook dan, mits fit en in vorm).
youzhny wordt door iedereen geveegd dit jaar...een wonder dat ie de kwartfinale haaldequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny wordt redelijk geveegd nu door Ancic.
Ben net terug uit de Ahoyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.
Hij is dan wel heel stabiel hij is zachter dan die van wie dan ook die ik vandaag heb zien spelen. En Gicquel kon heel vaak aanvallen op die service.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef tennisboy het volgende:
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
ja, zeer slecht redement dus. Hij maakt ook veels te veel onodige fouten, Hij moet toch wel een tandje bijschakelen als hij van Nadal wint winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbal
Het was eerder andersom het geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat hem vernederen in de TB.
Vamos!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat hem vernederen in de TB.
Vamos!!!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vamossssssssssss Campeonnnnnnn!!!!
Rafa zegt net dat hij het belachelijk vind dat Tsonga 90 seconde lang het spel ophoud.
Rafa is boooooooooooooos! Killllllllllllll Tsongaaaaaaaaaa!!! Siiiiiiiiiiiii!!! VAMOSSSSSS!!!
Wel vette ace van Tsonga op 2de service.
Door die aces staat het nu 1-1 anders had Nadal al lang gewonnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Set Tsonga toch nog. Ziek aces aantal...24 tegen Rafa
Ik blijf me kapot ergeren aan die zogenaamde vips die in de vipboxen tijdens de punten eens lekker met elkaar gaan pratenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef wimderon het volgende:
80% van het publiek denkt 'kut, nog een set'
Ik hoop echt dat ze nou eens blijven tot de laatste bal geslagen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Monfils en benneteau zijn ook blij denk ik
Maar als je als publiek zo denkt als jij wim dan kan je beter niet gaan..ook al valt het niveau tegen, wel een overdosis Rafa en Tsonga voor je geld
(Hierna gaat iedereen toch alweer naar huis)
Bij Queens komt het voor een deel omdat het buiten is en vanaf het park veel lawaai komt. Hier komt het lawaai gewoon alleen maar uit die vipboxen.quote:
Wat dacht je van Monte Carloquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
nee hoor, Queens is veeeeeeel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |