In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Begint Tsjonga zometeen pas aan z'n wedstrijd?![]()
Leuk voor het publiek als die morgenochtend dan weer om 9 uur op het werk moeten zijn
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen groot tennisvolgerquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.
"En jij wilde een wildcard, hier heb je hem"quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Norrage het volgende:
moet je nagaan wat die ballenkindjes moeten doorstaan
Stop en play en hij gaat weer. Was hier ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Stream is ermee gekapt hier..wtf
Dat is nieuw bij elk ATP-toernooi als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Dat is bij Tursu altijd het probleem..hij heeft het concentratievermogen van een kind van drie. Eerste set speelde hij geconcentreerd en een beetje Roddick-achtig..sterk serveren, vrij passief maar wel uithalen als er een mindere bal komt. Set erna speelde hij als Thiemo de Bakker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Toch vond ik Tursunov in de 1e set veel betrouwbaarder (tot de tb![]()
) dan Tsonga.
Valt wel mee toch? Ancic - Youzhny is een mooie match-up en Murray is altijd leuk om te zien, we laten het niet verpesten door Gicquelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De dagsessie van morgen is wel erg matig qua wedstrijden voor een vrijdag.
Ik moest de volgende dag om 7 uur al op werk zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.
Valt mee toch ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De dagsessie van morgen is wel erg matig qua wedstrijden voor een vrijdag.
Ik snap de NOS echt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Alleen Gicquel M. v Murray A. live bij de NOS, rest samenvatting
TB 2e set dubbels, als Melzer en Berdych niet opschieten wordt het nog even wachten op Youzhny
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het schaatsen is altijd en overal live te volgen via de NOS.
De avondsessie is wel wat, maar de dagsessie is vrij matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Valt mee toch ?
Reminder:
12:30 Youzhny M. v Ancic M.
14:30 Gicquel M. v Murray A.
19:30 Nadal R. v Tsonga J.
21:30 Benneteau J. v Monfils G.
Ja, ik overdreef ook ietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.
Desalniettemin is het inderdaad gewoon onbegrijpelijk. Gisteren stopte Ned1 met tennis om vervolgens door te gaan met een herhaling van onderweg naar morgen en Pauw en Witteman
Deze line-up zal zelfs bij een masters toernooi niet misstaan. Murray, Tsonga, Nadal, Youzhny, Ancic en Monfils zijn allemaal toppers (Youzhny en Ancic ook dan, mits fit en in vorm).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef Norrage het volgende:
Benneteau Monfils is de minste wedstrijd....Het dagprogramma is meer dan prima. 2 ex top 10 spelers, die indrukwekkend spel hebben en de #4 van de wereld...Ik snap het gezeur niet. Geweldig programma
Vroeger was ABN nog live op tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, de meeste worldcups worden ook niet live uitgezonden om vervolgens tekst-tv uit te zenden.
Desalniettemin is het inderdaad gewoon onbegrijpelijk. Gisteren stopte Ned1 met tennis om vervolgens door te gaan met een herhaling van onderweg naar morgen en Pauw en Witteman
Met her verschil dat de toppers daar toch wel ietsje beter zullen spelen. Het houdt allemaal niet over wat Nadal en Murray (en ook Tsonga) laten zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Wopper1 het volgende:
Deze line-up zal zelfs bij een masters toernooi niet misstaan. Murray, Tsonga, Nadal, Youzhny, Ancic en Monfils zijn allemaal toppers (Youzhny en Ancic ook dan, mits fit en in vorm).
youzhny wordt door iedereen geveegd dit jaar...een wonder dat ie de kwartfinale haaldequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny wordt redelijk geveegd nu door Ancic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |