In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Begint Tsjonga zometeen pas aan z'n wedstrijd?![]()
Leuk voor het publiek als die morgenochtend dan weer om 9 uur op het werk moeten zijn
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen groot tennisvolgerquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In Australie zitten ze tot 3 uur in de nacht op de tribune. Als je 00.30 al laat vind dan ben je óf geen liefhebber of een mietjuh.
"En jij wilde een wildcard, hier heb je hem"quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Norrage het volgende:
moet je nagaan wat die ballenkindjes moeten doorstaan
Stop en play en hij gaat weer. Was hier ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Stream is ermee gekapt hier..wtf
Dat is nieuw bij elk ATP-toernooi als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens vreselijk dat logo in het net...
Dat is bij Tursu altijd het probleem..hij heeft het concentratievermogen van een kind van drie. Eerste set speelde hij geconcentreerd en een beetje Roddick-achtig..sterk serveren, vrij passief maar wel uithalen als er een mindere bal komt. Set erna speelde hij als Thiemo de Bakker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Toch vond ik Tursunov in de 1e set veel betrouwbaarder (tot de tb![]()
) dan Tsonga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |