quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan post je toch gewoon weer wat extra foto's?
Dat is btquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Waarom post je een foto van je achterwerk in de SC?
Een betere vraag is, waar is de rest van de serie? Heb geprobeerd de nummers op te volgen, maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
volgens mij is BT niet blij met die foto in de OP
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.
Wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Ja, maar dat is toch anders, hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Duizenden potentiele aanschouwers gingen jullie voor..
De laatste keer dat ik op het strand was wist ik nog niet eens wie je wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Minie Mouse.quote:
Welk strand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ze hem dan in een linkje zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?
Lucky Mickey Mouse.quote:
Lekker, geef mij ook een stukkie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
BOHHH IK BEN EEN APPELTAART AAN HET MAKEN, HIJ WORDT HEERLIJK![]()
.
Tot die tijd gebruikt ie ze ergens anders voor denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
nee hij is voor mijn Valentijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, geef mij ook een stukkie?
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders, hè.In bikini rondlopen met lekker weer op het strand is wat anders dan jezelf met bikini posten op een groot, openbaar forum. In februari.
Ik ken ook iemand die Ilse heet, en die negeren we altijd of schoppen we in elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die noemen we altijd Pils.
Gewoon, schelpjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?
Waarom edit jij de foto in de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
't Is ook een zomerse foto.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ik ken alleen een Iris die Bieris genoemd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk voor Emimichquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
Wat kom je dan interessant doen?quote:
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemdquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat kom je dan interessant doen?
Heb ik me nog nooooit schuldig aan gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemd
Omdat deze mooier is.quote:
Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ja, zet terug!quote:
Omdat BT > Wolvendagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
Hij moest wel weg, die ene fotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik zei alleen dat die andere foto weg moest, toen wilde jij per se deze
Waarom moest de Mickey Mouse-foto dan uit de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom moest de Mickey Mouse-foto dan uit de OP?
Post #296quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
Waar is die zomerse foto waar toevallig BT's kont op staat?
WAAROM POST JE 'M DAN?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.
Wat is je probleem? Jezus christus, zeik eens niet zo zeg.
Ben je boos? Pluk een roosquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.
Wat is je probleem? Jezus christus, zeik eens niet zo zeg.
Oh, oké.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak gewoon even snel een foto om die haarband te laten zien, that's all.
Met carnaval.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag Mickey ook best zijn hoor.
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die is kankerdomquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je blij, dan koopt gers er voor jou 2 bij
Dude, I know!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die is kankerdom
We lachen haar altijd uit
Trouwens, heb ik al eens gezegd dat How I met your mother een kankergeniale serie is?
Hahahaquote:
Jij: "Ik ga met Kwikje en Kwekje spelen, mag jij met je eigen kwakje spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik was naar een soort carnaval een tijdje terug, en daar was een jongen als Mickey, en ik als Minnie
hij zo: 'Dussss, jij bent Minnie, ik ben Mickey
? Wat gaan we daarmee doen?'
Ik: '![]()
'
Ich habe allein torrentlinkjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, I know!
Pass me trouwens eens een link van die 72 GB(?) aan afleveringen.
Nooohhh die is echt duf. Ik weet nog niet wat ik moet worden met carnavalquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik was naar een soort carnaval een tijdje terug, en daar was een jongen als Mickey, en ik als Minnie
hij zo: 'Dussss, jij bent Minnie, ik ben Mickey
? Wat gaan we daarmee doen?'
Ik: '![]()
'
Jawel, BT zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja... jij zei dat. Niemand anders toch?Ik snap je niet.
Ik heb alle afleveringen wel, maar niet echt in superkwaliteit. 180 mb per aflevering ofzo. PM de torrentlinkjes eens?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ich habe allein torrentlinkjes
Maar die werken prima
Heb ook een FTD link voor seizoen vier, zeg maar of en welke je dan wil hebben
Komtie: "told you so".quote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had vandaag ruzie met een turk op school
PK zit bij zijn zusje op schoolquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Ik heb zoeen vrouwelijke Onur Torko op school![]()
![]()
echt met zo'n bultneus gedoe en idiote ingezakte ogen enzo en zoeen matje iets. Ofja gewoon lang haar.
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PK zit bij zijn zusje op school
Lol ja die heb ik ook gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen wel, maar niet echt in superkwaliteit. 180 mb per aflevering ofzo. PM de torrentlinkjes eens?
Nee, deze keer is het mijn zusje niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PK zit bij zijn zusje op school
quote:
Oke oke het staat er nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol ja die heb ik ook gewoon.
HDTVkwaliteit
Andere heb ik niet
Ha!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Oke oke het staat er niet. I kdacht dat het in die post stond
.
7.2?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.Hoe kom je aan 72 GB aan HIMYM dan?
Ik refereerde eigenlijk naar wat ik in het begin van het topic zei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n 'told you so'-opmerking is spelen met je leven.
Noh, ik ga lekker niet naar Lowlands, ik ga lekker naar Sonisphere, Slipknot ftwquote:
quote:
Ik durf het niet meer tegen Bt te zeggen. Want dan vermoordt ze me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik refereerde eigenlijk naar wat ik in het begin van het topic zei.Maar als ik het nu terug lees komt het erg fout over.
Maar zo bedoelde ik het dus niet.
quote:
Ik las dat ze ook nog ergens anders kwamen. In Goffertpark ofzo? Ergens waar Metallica ook komt. Of bedoelde je dat ook?quote:
Dat is datquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las dat ze ook nog ergens anders kwamen. In Goffertpark ofzo? Ergens waar Metallica ook komt. Of bedoelde je dat ook?
Ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las dat ze ook nog ergens anders kwamen. In Goffertpark ofzo? Ergens waar Metallica ook komt. Of bedoelde je dat ook?
Ja, dat is die.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
maar zo bedoelde ik het nietquote:
lekker batsen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, wat zal ik vanavond gaan doen!
HIMYM downloaden en kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, wat zal ik vanavond gaan doen!
Moet het wel droog zijn natuurlijk.quote:
met jezelf!!!!1111quote:
Ik doelde dus op:quote:
En nu leren, hup!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
volgens mij is BT niet blij met die foto in de OP
Nee misschien omdat alles wat ik nu moet doen me echt niet eens een heel klein beetje interesseert.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
Om 'in te haken' op die enerverende discussie die Bt startte over waarom ze geen carrière zou maken: ze heeft totáál geen discipline, zo blijkt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
Om 'in te haken' op die enerverende discussie die Bt startte over waarom ze geen carrière zou maken: ze heeft totáál geen discipline, zo blijkt.
Zelfs dan moet je je er toe kunnen zetten om aan de gang te gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee misschien omdat alles wat ik nu moet doen me echt niet eens een heel klein beetje interesseert.
Ja, en? Hoe denk je dat dat er later aan toegaat, Einstein, tijdens je 'carrière'?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee misschien omdat alles wat ik nu moet doen me echt niet eens een heel klein beetje interesseert.
Ik ga echt geen werk doen dat me niet boeit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? Hoe denk je dat dat er later aan toegaat, Einstein, tijdens je 'carrière'?
Ga ik toch ook nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je je er toe kunnen zetten om aan de gang te gaan.
Wat schattig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga echt geen werk doen dat me niet boeit.
Komt vast omdat je te weinig discipline hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
Godverdomme heb een onvoldoende voor bestuursrecht hoogstwaarschijnlijk. KUT.![]()
![]()
Ik probeer gewoon te zeggen dat je later ook genoeg dingen zult moeten doen die je op dat moment niet interesseren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bén schattig. En kun je niet zo vervelend doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof mij en IQM, ook dan zullen er minder interessante dingen zijn die je toch zal moeten doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga echt geen werk doen dat me niet boeit.
Ja, allang, maar is alweer weg. Heeft zelfs in de OP gestaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
Hoi
Is er al een foto van BT met mickey mouse oren?
Als ik te weinig discipline zou hebben dan had ik ook niet geleerd, en dat had het me ook niet uitgemaakt he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Komt vast omdat je te weinig discipline hebt.
Sorry liefjequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik te weinig discipline zou hebben dan had ik ook niet geleerd, en dat had het me ook niet uitgemaakt he?
Lachen al die mensen die iets simpels als "sowieso" niet kunnen schrijven, nog leuker is het als ze het niet eens fatsoenlijk uit kunnen sprekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
"jaaa lopen doet die zobiezo wel alleen soms moet je shoke gebruiken"
Zobiezo
Haha dan is 't goed, ik heb veel discipline hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry liefjeik keerde mijn agressie tegen de verkeerde persoon, ik vind het klote voor je.. Maar je kunt wel herkansen toch?
'ik weerleg gewoon ietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergeet Bobby niet, hè.
En ik weerleg gewoon iets.
Mooi zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het is BT-haat dag. Dus je komt precies op tijd
Okay chill.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mooi zo.
Je bent fucking debiel en je krijgt niks voor valentijn
Oh geef eens linkjequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, allang, maar is alweer weg. Heeft zelfs in de OP gestaan.
Weet je zeker dat je het BT-haatdag vindt en geen IQM-haatdag of BT-zelfhaatdag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'ik weerleg gewoon iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ahh dus je hebt nog wel kans op een voldoendequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha dan is 't goed, ik heb veel discipline hoor!
Ja dat wel. Ik had 13 meerkeuzevragen fout, van de 30.Maar er zaten ook 2 fouten in het tentamen. Plus dat er nog open vragen bij zaten die niet op internet staan, dus er is nog hoop op een 5.5 ofzo. Heel uitzonderlijk.
IQM-haatdag voor mij ja. Maar dat zou het dan elke dag moeten zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het BT-haatdag vindt en geen IQM-haatdag of BT-zelfhaatdag?
Waarom eet jij altijd zo vroeg eigenlijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ging ik net boerenkool eten met m'n stiefvader, is de rookworst niet warm, zegt ie ''ja, kan niet warmer''
Wat is dit, een diss?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM-haatdag voor mij ja. Maar dat zou het dan elke dag moeten zijn!
Doen boeren altijd. Die zitten ook al om 10 uur 's ochtends aan de lunchquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom eet jij altijd zo vroeg eigenlijk?
Blabla.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergeet Bobby niet, hè.
En ik weerleg gewoon iets.
Alsof ik aan 'disses' doequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is dit, een diss?
Als je nou gewoon hier hetzelfde zegt als net op msn over 'irritaties op anderen projecteren', omdat je je feitelijk aan jezelf ergert.Het ligt heus niet aan mij, hoor.
En toch heb je het net gezegd op msn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik aan 'disses' doegrow up.
En neuh, het ligt niet aan jou, waarom heb ik me dan nog niet geërgerd aan anderen vandaag?
Precies, omdat die zich wel normaal kunnen gedragen.
Of gewoon niet zo'n kankerirritante persoonlijkheid hebben als jij!
Nee, PK doet geen blabla hier, dat ben jij, helder lichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Eerst iets beweren en als iemand dan een weerwoord heeft, onzin praten.
Vorige topic, ergens een linkje in post 270 of vraag het BT.quote:
Nee, ik heb totaal geen zin om moeite in je steken. Je komt hier altijd zo idioot uit de hoogte doen en weet alles beter. Als je alles zo goed weet, waarom zit je dan zo kansloos vaak op FOK!.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Eerst iets beweren en als iemand dan een weerwoord heeft, onzin praten.
Ik vind mensen die zo iets heel betweterig/stoms zeggen metquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik aan 'disses' doegrow up.
En neuh, het ligt niet aan jou, waarom heb ik me dan nog niet geërgerd aan anderen vandaag?
Precies, omdat die zich wel normaal kunnen gedragen.
Of gewoon niet zo'n kankerirritante persoonlijkheid hebben als jij!
Weet nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom eet jij altijd zo vroeg eigenlijk?
Wat weet ik beter dan?quote:
Wel dood maarja je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ie wel weer lekker oprotten uit de SC. Was leuker zonder hem.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo, dat is duidelijke taal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwhehehe, ik had gisteren ook ruzie met mn vriendin omdat ik te slim was/deedquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'ik weerleg gewoon iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bt moet het gewoon allemaal even laten gaan. En D_A volgt haar mak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
Nou jongens, die haat naar IQM is ook niet nodig hoor.
Ik doe me altijd dom voor bij mijn vriendin, scheelt een hoop gezeik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe, ik had gisteren ook ruzie met mn vriendin omdat ik te slim was/deed
Ze reageerde net zoals jij
Het gaat vooral om dequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe, ik had gisteren ook ruzie met mn vriendin omdat ik te slim was/deed
Ze reageerde net zoals jij
Neu, ik kan zelf wel een mening vormenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt moet het gewoon allemaal even laten gaan. En D_A volgt haar mak.
Oooh jaaaa ik laat het nu allemaal gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt moet het gewoon allemaal even laten gaan. En D_A volgt haar mak.
Mja, ik ging in discussie met haar vader, gewoon een normale discussie, met argumenten enzo over de huidige kredietcrisisquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe me altijd dom voor bij mijn vriendin, scheelt een hoop gezeik.
Hoezo, hij weerlegde toch ook gewoon echt iets?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de![]()
![]()
![]()
denk ik. Dat maakt het dom.
Noh m'n ex had het uitgemaakt (beetje samen eigenlijk, ik vond het ook niet echt goed gaan) maar ze heeft waarschijnlijk spijt oid, want ze blijft maar contact zoeken. Prima natuurlijk, ware het niet dat ik al minder na een maand nadat het met haar uit was alweer een nieuwe vriendin hadquote:
Ja maar gewoon diequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo, hij weerlegde toch ook gewoon echt iets?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, ik ging in discussie met haar vader, gewoon een normale discussie, met argumenten enzo over de huidige kredietcrisis
Dat was een grote fout van me![]()
![]()
Wat mij niet zo lekker valt, is dat je net op msn beweert dat je je irraties projecteert op anderen, omdat je je eigenlijk aan jezelf ergert, omdat je niet leert.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh jaaaa ik laat het nu allemaal gaan.
En dan word ik morgenochtend wakker, en dan ga ik mn wiskunde toets maken die dan slecht gaat, en dan kom ik daarna op msn, en dan ben je weer even irritant als voorheengoh wat een geruststelling.
IQM: Hoe ging het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh jaaaa ik laat het nu allemaal gaan.
En dan word ik morgenochtend wakker, en dan ga ik mn wiskunde toets maken die dan slecht gaat, en dan kom ik daarna op msn, en dan ben je weer even irritant als voorheengoh wat een geruststelling.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
de tt had dus beter BT of IQM kunnen zijn?
Nou kom op zegquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
Nou jongens, die haat naar IQM is ook niet nodig hoor.
Zooooooo vet stoer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noh m'n ex had het uitgemaakt (beetje samen eigenlijk, ik vond het ook niet echt goed gaan) maar ze heeft waarschijnlijk spijt oid, want ze blijft maar contact zoeken. Prima natuurlijk, ware het niet dat ik al minder na een maand nadat het met haar uit was alweer een nieuwe vriendin had
Eh, nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IQM: Hoe ging het?
BT: Ja echt slecht
IQM: Tja die instelling van je hè
![]()
Dat zou hij echt zeggen hoor, geen grap.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IQM: Hoe ging het?
BT: Ja echt slecht
IQM: Tja die instelling van je hè
![]()
Doe eens wolvendagen roepen, ik trek dit niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
de tt had dus beter BT of IQM kunnen zijn?
Hehehe true truequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar gewoon die![]()
![]()
![]()
zijn kut. Alsof je je dan dom moet voelen ofzo.
Feit is wel dat er weer een leuke rel is dus hij heeft wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou kom op zegIQM denkt zelfs dat het na zijn vertrek hier rustig werd en dat hij nu al het leven heeft terug gebracht.
Hij kan nog net geen zeeën splijten.
Haha ik het gewoon zin om dat te zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul
NG zegt toch "vertel", nou dan doe ik dat even.
hehe, ach, mijn ex had na 1 dag alweer een nieuwe, de hoeaaaaah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noh m'n ex had het uitgemaakt (beetje samen eigenlijk, ik vond het ook niet echt goed gaan) maar ze heeft waarschijnlijk spijt oid, want ze blijft maar contact zoeken. Prima natuurlijk, ware het niet dat ik al minder na een maand nadat het met haar uit was alweer een nieuwe vriendin had
Joh, alsof dat niet duidelijk is hoe hij altijd hier slim komt doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou hij echt zeggen hoor, geen grap.
Waarom staat zij gelijk al in de OP nadat ze 1x in de sc is geweest trouwens? Ik heb er zo lang moeite voor moeten doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens wolvendagen roepen, ik trek dit niet.
Gast, je kent me niet, dus shut up.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Joh, alsof dat niet duidelijk is hoe hij altijd hier slim komt doen.
pwndquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hehe, ach, mijn ex had na 1 dag alweer een nieuwe, de hoeaaaaah.
Ik heb er nog geen eens één gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom staat zij gelijk al in de OP nadat ze 1x in de sc is geweest trouwens? Ik heb er zo lang moeite voor moeten doen.
Bt ergert zich meer aan mij dan ik aan haar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM, ik hoorde dat bt je een kankerlul vond, en ze roddelt over je enzo, ik wil niet stoken hoor maaaaar.
Dat zou briljant zijn, dan is het hier net zo'n chaos als bij de UvAquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Als nou NB, Sackboy, KoP en Jordeeeh ook weer terugzijn wordt het nog gezelliger
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Als nou NB, Sackboy, KoP en Jordeeeh ook weer terugzijn wordt het nog gezelliger
O ik dacht dat je TT bedoeldequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom staat zij gelijk al in de OP nadat ze 1x in de sc is geweest trouwens? Ik heb er zo lang moeite voor moeten doen.
Ik slechts één keer toen ik zelf faalde in een nieuw topic makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen eens één gehad
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want ik was ontrouw, pwnd
Ja, okee, dat ie vind dat hij de SC leven in brengt gaat wel ver en soms heb ik ook wel het idee dat IQM zich af en toe te serieus neemt en het te hoog in z'n bolletje heeft, maar dat neem ik altijd maar met een korreltje zout.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou kom op zegIQM denkt zelfs dat het na zijn vertrek hier rustig werd en dat hij nu al het leven heeft terug gebracht.
Hij kan nog net geen zeeën splijten.
Mwhehehe, zelfs dat nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik slechts één keer toen ik zelf faalde in een nieuw topic maken
Als ik een nieuw deel moet maken kom jij in de tt hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik dacht dat je TT bedoelde
Maar jij bent de verstandigste van de SC Bobby-B.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, okee, dat ie vind dat hij de SC leven in brengt gaat wel ver en soms heb ik ook wel het idee dat IQM zich af en toe te serieus neemt en het te hoog in z'n bolletje heeft, maar dat neem ik altijd maar met een korreltje zout.
Maar jij kent BT ook niet, dus hoe weet je alles van haar instelling dan.quote:
1 keer een dvdquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
Koopt iemand hier wel eens iets via Marktplaats? Volgens mij wordt ik opgelicht
Ik moet er eigenlijk ook wel om lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen op internet serieus nemen
Dat is net zoiets als dat Mirre daadwerkelijk in coma lag![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik een nieuw deel moet maken kom jij in de tt hoor!
Ach, joh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, okee, dat ie vind dat hij de SC leven in brengt gaat wel ver en soms heb ik ook wel het idee dat IQM zich af en toe te serieus neemt en het te hoog in z'n bolletje heeft, maar dat neem ik altijd maar met een korreltje zout.
Hoe heb je dat gedaan met de betaling? Nu heb ik geboden op een boek (15 euro). Krijg ik mailtje terug van "prima, incl verzendkosten 17,50 overmaken naar dit bankrekeningnummer (...). Maar nu heb ik natuurlijk niks om haar te checken oid. Het geld ben ik dus nu sowieso al kwijt, stel ze stuurt niksquote:
Ik zeg ook, ik neem dat gewoon niet zo serieus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, joh.Ik strooi zo nu en dan met van die opschepposts .Maar dat doet Bt zelf ook, dus who's to blame?
Zo gaat het bijna altijd. Ik heb ook boeken verkocht op die manier. Een van de twee moet gewoon goed van vertrouwen zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met de betaling? Nu heb ik geboden op een boek (15 euro). Krijg ik mailtje terug van "prima, incl verzendkosten 17,50 overmaken naar dit bankrekeningnummer (...). Maar nu heb ik natuurlijk niks om haar te checken oid. Het geld ben ik dus nu sowieso al kwijt, stel ze stuurt niks
Nou nee, dat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar jij bent de verstandigste van de SC Bobby-B.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja he. Dan wil ik ook in de tt als jij een nieuwe moet maken!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Jongens, ik ben kankerstoer
Ik ben de knapste, slimste en stoerste member van de KLB SC
Zonder mij geen KLB SC
Ik bén de KLB SC
Ik bevruchtte Fok! en KLB SC kwam er uit voort
Gaan jullie mij nu ook flamen?
I am the architect of KLB SCquote:
Nee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook, ik neem dat gewoon niet zo serieus.
Ja moet je niet bij mij zijn, ik ben niet degene die de OP onderhoud, ik deed het alleen gister even omdat anders niemand het doet, dus heb ik haar maar meteen erbij gezet. Als het aan mij gelegen had, stond je er al eerder in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrouwen altijd gelijk gevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee!Maar Bt en PK enzo wel.
Maar het zal wel aan mij liggen, joh.
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort onwaarheden over mij rondstrooit. Maar ja, als jij er blij mee bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou hij echt zeggen hoor, geen grap.
Inderdaad. Jordeeeh binnenkort toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Dat is een quote van mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Jongens, ik ben kankerstoer
Ik ben de knapste, slimste en stoerste member van de KLB SC
Zonder mij geen KLB SC
Ik bén de KLB SC
Ik bevruchtte Fok! en KLB SC kwam er uit voort
Gaan jullie mij nu ook flamen?
Dat! Alleen is PK geen vrouw.quote:
Heb ik ook zo gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met de betaling? Nu heb ik geboden op een boek (15 euro). Krijg ik mailtje terug van "prima, incl verzendkosten 17,50 overmaken naar dit bankrekeningnummer (...). Maar nu heb ik natuurlijk niks om haar te checken oid. Het geld ben ik dus nu sowieso al kwijt, stel ze stuurt niks
Ach joh, als ie zo loopt te whinen over dingen op internet kan je hem daar ook wel onder scharenquote:
Als je vervolgens jouw hoofd bij die uitspraken bedenkt is het gelijk een stuk minder indrukwekkendquote:
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen op internet serieus nemen
Dat is net zoiets als dat Mirre daadwerkelijk in coma lag![]()
Jawelquote:
80 kloons of zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Die KoP is al wel een hele lange tijd weg?
Wat heeft die op zn kerfstok dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je vervolgens jouw hoofd bij die uitspraken bedenkt is het gelijk een stuk minder indrukwekkend
Ahh wat lief.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja moet je niet bij mij zijn, ik ben niet degene die de OP onderhoud, ik deed het alleen gister even omdat anders niemand het doet, dus heb ik haar maar meteen erbij gezet. Als het aan mij gelegen had, stond je er al eerder in.
Ook te danken overigens een de flikkers die constant de wiki zaten te verkloten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je vervolgens jouw hoofd bij die uitspraken bedenkt is het gelijk een stuk minder indrukwekkend
Fijn, een dame die luistert naar mij!quote:
Alle fucknuts nog aan toequote:
Ik heb ook een kloon gemaakt gisteren. Heel tof. Mijn allereerste.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alle fucknuts nog aan toe
Het is ook maar waar je je tijd in wil steken
Vertel, wat is er?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fijn, een dame die luistert naar mij!
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens wolvendagen roepen, ik trek dit niet.
Kindjes die vragen......quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
Foto's al klaar WD?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon gemaakt gisteren. Heel tof. Mijn allereerste.
Oquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaa lvolgens mij wel een keer gezegd
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:20 schreef De_Ananas het volgende:
Door deze ''rel'' heb ik nog niet gedoucht en stink ik nog steeds naar sperma
Nee, maar is nog wel leuk als ie terug komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
NB heeft toch helemaal geen ban, of wel ?
Z'n huis stonk ook naar sperma toen ik er wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jij ruikt volgens mij altijd naar sperma?
Ja, helaas moet ik naar huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |