quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan post je toch gewoon weer wat extra foto's?
Dat is btquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Waarom post je een foto van je achterwerk in de SC?
Een betere vraag is, waar is de rest van de serie? Heb geprobeerd de nummers op te volgen, maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
volgens mij is BT niet blij met die foto in de OP
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.
Wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Ja, maar dat is toch anders, hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Duizenden potentiele aanschouwers gingen jullie voor..
De laatste keer dat ik op het strand was wist ik nog niet eens wie je wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Minie Mouse.quote:
Welk strand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ze hem dan in een linkje zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?
Lucky Mickey Mouse.quote:
Lekker, geef mij ook een stukkie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
BOHHH IK BEN EEN APPELTAART AAN HET MAKEN, HIJ WORDT HEERLIJK![]()
.
Tot die tijd gebruikt ie ze ergens anders voor denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
nee hij is voor mijn Valentijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, geef mij ook een stukkie?
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders, hè.In bikini rondlopen met lekker weer op het strand is wat anders dan jezelf met bikini posten op een groot, openbaar forum. In februari.
Ik ken ook iemand die Ilse heet, en die negeren we altijd of schoppen we in elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die noemen we altijd Pils.
Gewoon, schelpjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?
Waarom edit jij de foto in de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
't Is ook een zomerse foto.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ik ken alleen een Iris die Bieris genoemd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk voor Emimichquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
Wat kom je dan interessant doen?quote:
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemdquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat kom je dan interessant doen?
Heb ik me nog nooooit schuldig aan gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemd
Omdat deze mooier is.quote:
Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ja, zet terug!quote:
Omdat BT > Wolvendagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
Hij moest wel weg, die ene fotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik zei alleen dat die andere foto weg moest, toen wilde jij per se deze
Waarom moest de Mickey Mouse-foto dan uit de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |