quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan post je toch gewoon weer wat extra foto's?
Dat is btquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Waarom post je een foto van je achterwerk in de SC?
Een betere vraag is, waar is de rest van de serie? Heb geprobeerd de nummers op te volgen, maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
volgens mij is BT niet blij met die foto in de OP
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.
Wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Ja, maar dat is toch anders, hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Duizenden potentiele aanschouwers gingen jullie voor..
De laatste keer dat ik op het strand was wist ik nog niet eens wie je wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Minie Mouse.quote:
Welk strand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ze hem dan in een linkje zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?
Lucky Mickey Mouse.quote:
Lekker, geef mij ook een stukkie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
BOHHH IK BEN EEN APPELTAART AAN HET MAKEN, HIJ WORDT HEERLIJK![]()
.
Tot die tijd gebruikt ie ze ergens anders voor denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
nee hij is voor mijn Valentijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, geef mij ook een stukkie?
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders, hè.In bikini rondlopen met lekker weer op het strand is wat anders dan jezelf met bikini posten op een groot, openbaar forum. In februari.
Ik ken ook iemand die Ilse heet, en die negeren we altijd of schoppen we in elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die noemen we altijd Pils.
Gewoon, schelpjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Stelde die eerste foto nou nog wat voor? Met die schelpjes? Of waren het gewoon schelpjes in het zand?
Waarom edit jij de foto in de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
't Is ook een zomerse foto.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ik ken alleen een Iris die Bieris genoemd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk voor Emimichquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
Wat kom je dan interessant doen?quote:
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemdquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat kom je dan interessant doen?
Heb ik me nog nooooit schuldig aan gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens ilsepilsje genoemd
Omdat deze mooier is.quote:
Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietik heb er in de zomer geen problemen mee om mijn lichaam in het openbaar te vertonen, dus waarom zou ik dat in februari wel hebben..
Ik vind die foto gewoon vrolijkzo'n zomers gevoel. Dus plaats ik 'm, ongeacht of mijn kont er nou op staat of niet.
Ja, zet terug!quote:
Omdat BT > Wolvendagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op bt
Hij moest wel weg, die ene fotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik zei alleen dat die andere foto weg moest, toen wilde jij per se deze
Waarom moest de Mickey Mouse-foto dan uit de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom moest de Mickey Mouse-foto dan uit de OP?
Post #296quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
Waar is die zomerse foto waar toevallig BT's kont op staat?
WAAROM POST JE 'M DAN?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.
Wat is je probleem? Jezus christus, zeik eens niet zo zeg.
Ben je boos? Pluk een roosquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT IK DIE LELIJK VOND.
Wat is je probleem? Jezus christus, zeik eens niet zo zeg.
Oh, oké.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak gewoon even snel een foto om die haarband te laten zien, that's all.
Met carnaval.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag Mickey ook best zijn hoor.
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die is kankerdomquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je blij, dan koopt gers er voor jou 2 bij
Dude, I know!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die Ilse heet, die is kankerdom
We lachen haar altijd uit
Trouwens, heb ik al eens gezegd dat How I met your mother een kankergeniale serie is?
Hahahaquote:
Jij: "Ik ga met Kwikje en Kwekje spelen, mag jij met je eigen kwakje spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik was naar een soort carnaval een tijdje terug, en daar was een jongen als Mickey, en ik als Minnie
hij zo: 'Dussss, jij bent Minnie, ik ben Mickey
? Wat gaan we daarmee doen?'
Ik: '![]()
'
Ich habe allein torrentlinkjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, I know!
Pass me trouwens eens een link van die 72 GB(?) aan afleveringen.
Nooohhh die is echt duf. Ik weet nog niet wat ik moet worden met carnavalquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik was naar een soort carnaval een tijdje terug, en daar was een jongen als Mickey, en ik als Minnie
hij zo: 'Dussss, jij bent Minnie, ik ben Mickey
? Wat gaan we daarmee doen?'
Ik: '![]()
'
Jawel, BT zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja... jij zei dat. Niemand anders toch?Ik snap je niet.
Ik heb alle afleveringen wel, maar niet echt in superkwaliteit. 180 mb per aflevering ofzo. PM de torrentlinkjes eens?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ich habe allein torrentlinkjes
Maar die werken prima
Heb ook een FTD link voor seizoen vier, zeg maar of en welke je dan wil hebben
Komtie: "told you so".quote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had vandaag ruzie met een turk op school
PK zit bij zijn zusje op schoolquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Ik heb zoeen vrouwelijke Onur Torko op school![]()
![]()
echt met zo'n bultneus gedoe en idiote ingezakte ogen enzo en zoeen matje iets. Ofja gewoon lang haar.
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PK zit bij zijn zusje op school
Lol ja die heb ik ook gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen wel, maar niet echt in superkwaliteit. 180 mb per aflevering ofzo. PM de torrentlinkjes eens?
Nee, deze keer is het mijn zusje niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PK zit bij zijn zusje op school
quote:
Oke oke het staat er nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol ja die heb ik ook gewoon.
HDTVkwaliteit
Andere heb ik niet
Ha!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Oke oke het staat er niet. I kdacht dat het in die post stond
.
7.2?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.Hoe kom je aan 72 GB aan HIMYM dan?
Ik refereerde eigenlijk naar wat ik in het begin van het topic zei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n 'told you so'-opmerking is spelen met je leven.
Noh, ik ga lekker niet naar Lowlands, ik ga lekker naar Sonisphere, Slipknot ftwquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |