abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65951049
Vorig topic: Fok! Dieetclub #275 Flippende weegschalen en meetlinten

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_65951085
Oh ja, en trouwens, een bananenmilkshake is ook heel erg lekker. Misschien ga ik die binnenkort maar 'ns maken, nu mijn hele idee van 'bananen zijn dikmakend' weer verdwenen is. Niet elke dag natuurlijk een hoop bananen, maar wel een stuk beter dan een roze koek (zie je, heb ik dr nog steeds spijt van!)
pi_65951136
Ik zei:
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
Oh en waarom wakkert het eten van iets kleins je honger alleen maar aan?
Geen idee, maar wel bekend!
Bij mij helpt eiwit daartegen! Dus een ei eten of kwark, ben ik meteen vol

En ik stop even met hardlopen tot mijn hak weer ok is, net naar het winkelcentrum gelopen en kwam helemaal mankend terug. Het lijkt een beetje op een peesontsteking inmiddels
Dus ik ga weer hardlopen als ik zonder pijn gewóón kan lopen.

Kut
pi_65951186
Oh wat vervelend freecell... sterkte! Dat lijkt me erg pijnlijk ...
pi_65951190
Ik val geen gram af, maar doe ook dit topic weer gezellig mee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65951447
roze koeken? die heb ik al jaren niet meer op lijkt me ook niet meer lekker
Vanavond eigengemaakte sushi
pi_65951451
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoor
pi_65951728
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoor
Als ik constant was op 68.5 had ik daar ook geen problemen mee, hoor.
Maar ik kom langzaam maar zeker aan en moet dat nodig weer onder controle krijgen. Heb er alleen geen tijd en energie voor. Afgelopen week was ook gewoon gekkenhuis, elke dag 10-12 uur werken en tussendoor nog even een wortelkanaalbehandeling... weekend ook doorgewerkt en de zin en energie om te sporten is gewoon even helemaal nul.

Goede nieuws is wel dat ik de 2 tentamens uit januari gehaald heb! Een 7,0 voor databases en een 8,2 (onder invloed van ibuprofen!) voor programmeren.
***Levi was here***
pi_65951759
Vervelend freecell, en Levitation ook nog sterkte met de kiespijn.

ik zie 1 maart wel of ik afgevallen ben.. na de vorige keer wegen heb ik me geloof ik iets laten gaan, dus nu de teugels weer aantrekken als het kan..
Afgelopen dagen nogal wat stress gehad, maar gelukkig is dat nu weer minder, en het is bijna vakantie, dus dan ga ik lekker uitrusten
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65951806
Ik was maandag 3 ons kwijt en dat brengt het totaal nu op -3,8 kilo in vijf weken. Ik ben tevreden

Gefeliciteerd het het halen van je tentamens, Levi!
pi_65951939
Gefeliciteerd met je cijfers Levi!

Ik heb lichte spierpijn in mijn kont. En dat is goed. Want dan krijg ik weer een strakke kont.
En ik heb een zere teen. Volgens de onderstaande afbeelding is het mijn liefdesteen!

Maar hij is wat dikker aan de onderkant en hij doet pijn. Ik zie geen wondje en ook geen eeltpit ofzo. Ik kan er nog wel mee hardlopen en kickfitten. Zal ik er wel of niet mee naar de dokter gaan?

Intrigerend onderwerp trouwens, dat tenen lezen.
pi_65952045
Levi, wat goed zeg!!

Hm, mijn verdrietteen doet pijn, maar ik denk toch echt dat het een begin van een ingroeiende nagel is....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65952373
Zou het trouwens wat betekenen dat mijn "liefdesteen" pijn doet?!
Of moet ik dan echt een cursus tenen lezen gaan doen?

Overigens doen mijn beide wijsvingers ook pijn, maar dat komt door het boksen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:08:11 #15
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65952619
Ja, leuk, dan gaan we tijdens het weekend allemaal met de tenen bloot

HIer is de score vandaag 2 appels en 2 beschuitjes met kaas Wel een aparte ervaring om eens een dag helemaal geen trek te hebben
pi_65952910
Mijn wensteen is wat gevoelig
En daarvan weet ik zéker dat het de schuld van een nagel is (de nagel van de teen ernaast was wat te lang en prikte er in)

Ik wens niks!
Misschien is dat het! Ik heb niks meer te wensen
(alhoewel... nachtrust zou leuk zijn )
pi_65953109
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, leuk, dan gaan we tijdens het weekend allemaal met de tenen bloot

HIer is de score vandaag 2 appels en 2 beschuitjes met kaas Wel een aparte ervaring om eens een dag helemaal geen trek te hebben
Ik ga morgen naar de bibliotheek om te kijken of ze een boek hebben over tenen lezen.

Ben je nog steeds zo brak en niet-fit? Of gaat het al wat beter?

En die foto van een scheel kijkende Isis op jullie site! Geweldig!
pi_65953417
Ik heb mijn sex-teen iets te vaak gestoten geloof ik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65953629
Als ik dat zo zie, heb ik al zeker 18 jaar last van mijn Doe Teen.
* Levi is ook gewoon liever lui dan moe
***Levi was here***
pi_65953778
oh, en mijn onzekerheid/angst-teen heb ik vanmorgen onder de deur proberen te schuiven, maar het wilde niet..
pi_65953891
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef teigan het volgende:
oh, en mijn onzekerheid/angst-teen heb ik vanmorgen onder de deur proberen te schuiven, maar het wilde niet..
Auwe!

Wat zou er gebeuren als ik die teen liet verwijderen, ben ik dan nooit meer onzeker of juist altijd?

* freecell ziet gouden handel!
* liefdesverdriet? Neem een teen-putatie! *
* Nu aanbieding, de helft er af *

pi_65954391
Die tenen toch Zowel mijn onzekerheidsteen als mijn vertrouwensteen doen regelmatig een beetje pijn. Ben ik nu onzeker met vertrouwen of vertrouw ik op mijn onzekerheid! Ingewikkelde materie

Heaven7, ik herken het wel, als ik een beetje eet heb ik binnen no time héél veel zin in eten en als ik niets neem dan heb ik nergens last van.

Roze koeken zijn overigens zo ontzettend de kcal niet waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65954420
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
En het aankomen, kan je dat inperken? (en nog voor je tentamens!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65954441
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..
pi_65954472
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het aankomen, kan je dat inperken? (en nog voor je tentamens!)
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen. Maar 't komt wel weer goed, volgende week heb ik het niet meer zo druk en ga ik weer hardlopen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')