abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65977576
"De" moslims.

Nederland gaat met zo'n mentaliteit met 100 km/u op een burgeroorlog af.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:44:27 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_65978010
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 02:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Je begrijpt me denk' verkeerd. Tijdens de Olympische Spelen 2008 viel me ook al op dat de ene negatieve berichtgeving na de andere over Aziaten de revu passeerden in de media.. prompt las je berichten over barbaarse hondenvlees etende mensen ed. Daarom vermoed ik dat die hele Marokkanen kwestie door de media wordt opgeblazen en zodoende het hele probleem heeft geholpen te bestaan en ook in stand houdt.

Nu horen we niks over Chinezen maar dat zou zomaar ineens kunnen veranderen. Joden/Israel precies hetzelfde.
En dan nog iets.

Mijn note bene Thaise vriendin werd vorige keer door een islamitisch ogend type uitgemaakt voor "chinese kuthoer" zomaar uit het niets.

Maar nee. Ik ben een racist.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_65978165
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
"De" moslims.

Met de passieve houding van de autochtonen zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.
pi_65980040
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:42 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Maar wat levert ons dat uiteindelijk op voor onze samenleving?
Als je in een moslimrijke buurt woont heb je in elk geval ALTIJD buren die voor je kat kunnen zorgen en op kunnen letten. Er is immers altijd iemand thuis

Enige wat ik kan verzinnen over mijn moslimburen is dat ze vaak hele lawaaiige feesten hebben en bruiloften die 3 dagen duren (tot diep in de nacht) en dat ze 6 auto's hebben zodat ik nooit mijn auto kwijt kan. Positieve dingen? Mwa, agezien van die feestjes hoor je ze niet en ze groeten wel altijd enzo. Kan me ergere buren voorstellen zeg maar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_65980112
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Met de passieve houding van de autochtonen zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.
De passieve houding van de autochtonen? Geert Huilders wel eens gevolgd?
pi_65980273
Verscheidenheid, gastvrijheid, Arabische vrouwen, lekker eten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2009 @ 11:53:59 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65980373
echt gelovige Moslims doneren veel goede doelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:58:25 #83
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_65980530
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef rubbereend het volgende:
echt gelovige Moslims doneren veel goede doelen
Aan islamitische doelen idd, zoals dat plastic potje voor eenofandere moskee op de balie van elke islamitische slager. Autochtone nederlanders doneren veel aan ontwikkelingslanden en zetten initiatieven op om daar rechtstreeks heen te gaan.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2009 @ 12:03:21 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65980717
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Aan islamitische doelen idd, zoals dat plastic potje voor eenofandere moskee op de balie van elke islamitische slager. Autochtone nederlanders doneren veel aan ontwikkelingslanden en zetten initiatieven op om daar rechtstreeks heen te gaan.
quote:
'Allochtoon ten onrechte overgeslagen bij collecte'
Uitgegeven: 31 oktober 2008 09:21
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2008 09:22
AMSTERDAM - Goede doelen lopen jaarlijks tientallen miljoenen euro's aan giften mis omdat ze allochtonen niet benaderen. Dat stellen wetenschappers van de Vrije Universiteit in Amsterdam in een onderzoeksrapport dat vrijdag verschijnt.

Allochtonen ontvangen nu nauwelijks bedelbrieven, en wijken waar veel allochtonen wonen worden door collectanten overgeslagen. "Doodzonde", zei een van de onderzoekers vrijdag in het Radio 1-Journaal.

Veel goede doelen nemen als ijkfiguur voor hun campagnes een blanke familie uit de middenklasse. Maar volgens het onderzoek is er ook onder allochtonen 'een enorm potentieel'.

Eerste generatie

"Gold voor de eerste generatie allochtonen nog dat zij hun geld terugstuurden naar hun land van herkomst; de tweede en derde generatie geeft graag aan Nederlandse of internationale doelen. Maar dan moet er wel een collectant langskomen."

De onderzoekers roepen goede doelen op om allochtonen als collectant te werven. Dat zou de bereidheid om te geven nog verder vergroten.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:08:55 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_65980914
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

"maar dan moet er wel een collectant langs komen"

Dat staat wel een beetje in schril contrast met complete burgerinitiatieven naar midden afrika.

Het topic gaat over wat moslims toevoegen, niet hoe moslims op bepaalde punten misschien het niveau ietsjes minder naar beneden halen dan gedacht.
pi_65980960
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"maar dan moet er wel een collectant langs komen"

Dat staat wel een beetje in schril contrast met complete burgerinitiatieven naar midden afrika.
Wat voor één romantisch beeld heeft gij niet van den blanken Hollander.
pi_65981137
Zonder hen waren we niet mulitcultureel.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:17:10 #88
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_65981208
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat voor één romantisch beeld heeft gij niet van den blanken Hollander.
Nederland geeft als land procentueel het meeste geld aan ontwikkelingshulp, maar niet in de vorm van donaties aan goede doelen maar dmv 1000-den burgerinitiatieven om zo zo min mogelijk geld te verkwanselen aan corrupte bureaucratische mechanismen.

Waarom staan die islamitische landen overigens altijd zo laag op de lijst van donerende landen? Whity's keeping them down?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2009 @ 12:19:41 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65981307
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nederland geeft als land procentueel het meeste geld aan ontwikkelingshulp, maar niet in de vorm van donaties aan goede doelen maar dmv 1000-den burgerinitiatieven om zo zo min mogelijk geld te verkwanselen aan corrupte bureaucratische mechanismen.

Waarom staan die islamitische landen overigens altijd zo laag op de lijst van donerende landen? Whity's keeping them down?
we geven veel ontwikkelingshulp omdat er een centrum linkse regering zit. Daarbij is het geld dat NEderlanders aan goede doelen geeft flink gedaald sinds mid jaren '90
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:22:00 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_65981374
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we geven veel ontwikkelingshulp omdat er een centrum linkse regering zit. Daarbij is het geld dat NEderlanders aan goede doelen geeft flink gedaald sinds mid jaren '90
Juist daar zit je er dus naast. Het geld gaat minder naar organisaties, meer naar burgerinitiatieven. Nederland staat nog steeds in de top 5 wat dat ontwikkelingshulp aangaat
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:50:49 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65982484
De moslim, geidentificeerd op geloof, kan enkel iets geloofsgerelateerds brengen... Je hoeft geen moslim te zijn om als turk hier naar toe te komen en een shoarmazaak te starten.

Die vraag kun je ook vragen over andere gelovigen zeggen; wat voor positieve dingen hebben de katholieken, christenen, joden, hindoes, scientologisten hier gebracht?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65982722
Iets goeds van de moslims, moeilijke vraag ik kan niks bedenken wat specifiek goed is van de moslims.
Wil niet zeggen dat moslims niks goeds doen, maar specifiek moslim, nee
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_65982794
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

Laat die burgeroorlog maar komen, eindelijk verlost van het hokjesdenken.
pi_65983315
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
De moslim, geidentificeerd op geloof, kan enkel iets geloofsgerelateerds brengen... Je hoeft geen moslim te zijn om als turk hier naar toe te komen en een shoarmazaak te starten.

Die vraag kun je ook vragen over andere gelovigen zeggen; wat voor positieve dingen hebben de katholieken, christenen, joden, hindoes, scientologisten hier gebracht?
Scientology is geen religie.
pi_65983871
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Armageddon het volgende:

[..]

KANKAH!

pi_65983879
Dank zij de christenen hebben we kerstmis in december
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_65991143
Dankzij moslims hadden we suikerfeest en sinterklaas op de zelfde dag een aantal jaar terug. toch?
pi_65995488
Cultuurverrijking enzo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:38:42 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_66007895
Sowieso een onzinnige vraag.

Ik kan wel positieve punten noemen wanneer het gaat om individuele Moslims (Christenen, Nederlanders, allochtonen, etc). Maar vraag mij om iets positiefs te noemen aan 'de Moslims', 'de Nederlander', etc... geen idee.
Krekker is de bom!
pi_66008087
quote:

[..]

Ik geloof er niets van. Heb je daar bronnen voor? Cijfers? Hoe wil je dat vergelijken? Wanneer is iets een burgerinitiatief?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:13:53 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66008392
SHOARMA! GEWELDIG LEKKERE SHOARMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OEH SHOARMA MET DAT HEERLIJCKE AROMA!!!

Gvd zonder shoarma was ik al 20 kg zwaarder geweest.
Kortom;
SHOARMA.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66009834
quote:

[..]

Omdat het gros van de Islamitische landen minder geld heeft dan Nederland, enkele Arabische oliestaten daargelaten?
pi_66012630
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:17 schreef Heider00sje het volgende:
Gister (10-02) in de uitzending van de Wereld draait door, in het filmpje van de Jakhalzen, werd de volgende vraag gesteld:

- Noem eens een positief punt van de moslims in Nederland.

Deze vraag heeft mij heel erg aan het denken gezet, en krijg m dan ook niet uit mijn hoofd

Mijn vraag is dan ook aan jullie hetzelfde. En: Wat voegen de moslims toe aan onze Nederlandse cultuur?

Heb erg veel na zitten denken, maar dit is zo ongeveer de eerste vraag, waar ik zelf geen enkel antwoord op kan verzinnen.

ps maak er geen moslim-bash topic van aub en hou het respectvol
Eten, weer kleine ondernemers waar je voor je boodschappen terecht kan, diversiteit, eten
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66012761
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Eten, weer kleine ondernemers waar je voor je boodschappen terecht kan, diversiteit, eten
Had je "eten" al genoemd?
pi_66017554
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef Maanvis het volgende:
SHOARMA! GEWELDIG LEKKERE SHOARMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OEH SHOARMA MET DAT HEERLIJCKE AROMA!!!

Gvd zonder shoarma was ik al 20 kg zwaarder geweest.
Kortom;
SHOARMA.
Dat. Meer kan ik niet bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')