Meer Gigi op de radioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gigi![]()
here we go !!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! gast heeft best leuke platen gemaakt.
Damn, wat een geweldige plaat blijft dit toch.
Ja, geweldig !!quote:
Eens!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed in beeld is op de webcam: Ravelli
Ik hoef niet eens in de top10 te staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zeg de laatste tijd bijster weinig, maar ik spam tenminste geen hele topics vol omdat ik graag in de top10 wil staan.
Ik had eigenlijk gedacht dat Dagoduck jonger was, niet even jong als ik..
Dat is te merkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in de top10 te staan
EDIT: jij bent ouder
Maar heb je nog nooit iemand horen zeggen , dat je een irritante poster bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in de top10 te staan
EDIT: jij bent ouder
mannen vallen door hoger energie gebruik sneller af , andere stofwisseling , kan je helaas niets aan doen als vrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oei, ik werd afgeleid!
Vriendje gaat nog ff pannenkoeken bakken... waarom valt hij kilo's af en schiet dat bij mij niet op...?
En die pannenkoeken zijn wel te vreten? Anders valt ie daar zo snel van afquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oei, ik werd afgeleid!
Vriendje gaat nog ff pannenkoeken bakken... waarom valt hij kilo's af en schiet dat bij mij niet op...?
Tis niet eerlijk....quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mannen vallen door hoger energie gebruik sneller af , andere stofwisseling , kan je helaas niets aan doen als vrouw
Hahaha, ik vind van niet, want ik lust geen pannenkoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En die pannenkoeken zijn wel te vreten? Anders valt ie daar zo snel van af.
En is dat gekomen voor of na je de zijne hebt gehad?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
want ik lust geen pannenkoeken
jummie met kaas en spekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind van niet, want ik lust geen pannenkoeken
Pannenkoeken met ragoutquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jummie met kaas en spek
Hahaha, mijn vriendje kan gelukkig heel goed koken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En is dat gekomen voor of na je de zijne hebt gehad?
Een tool om te verwijderen lijkt me handigerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk zou er een tool moeten komen waarmee je met één druk op de knop een myspace, facebook, twitter, en jaiku aanmaakt
Gewoon, met stroop of suikerquote:
pannekoeken met prut uit n appelflap eropquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Een tool om te verwijderen lijkt me handiger![]()
[..]
Gewoon, met stroop of suiker![]()
Klopt was gelijk 2 kg kwijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, neem buikgriep...kan het je aanraden om in zeer korte tijd veel af te vallen
Ja, en dan zit het er in nog zeer kortere tijd weer aan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, neem buikgriep...kan het je aanraden om in zeer korte tijd veel af te vallen
Kan het meeste meezingenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij hebt daarvan relatief gezien ongetwijfeld meer nummers van beluisterd.
Griepjes in de zomer , komt weinig voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en dan zit het er in nog zeer kortere tijd weer aan!
Dank u feestelijk!
(heb t al eens gehad, van de zomer, geen aanrader)
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Kan het meeste meezingen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |