En die pannenkoeken zijn wel te vreten? Anders valt ie daar zo snel van afquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oei, ik werd afgeleid!
Vriendje gaat nog ff pannenkoeken bakken... waarom valt hij kilo's af en schiet dat bij mij niet op...?
Tis niet eerlijk....quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mannen vallen door hoger energie gebruik sneller af , andere stofwisseling , kan je helaas niets aan doen als vrouw
Hahaha, ik vind van niet, want ik lust geen pannenkoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En die pannenkoeken zijn wel te vreten? Anders valt ie daar zo snel van af.
En is dat gekomen voor of na je de zijne hebt gehad?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
want ik lust geen pannenkoeken
jummie met kaas en spekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind van niet, want ik lust geen pannenkoeken
Pannenkoeken met ragoutquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jummie met kaas en spek
Hahaha, mijn vriendje kan gelukkig heel goed koken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En is dat gekomen voor of na je de zijne hebt gehad?
Een tool om te verwijderen lijkt me handigerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk zou er een tool moeten komen waarmee je met één druk op de knop een myspace, facebook, twitter, en jaiku aanmaakt
Gewoon, met stroop of suikerquote:
pannekoeken met prut uit n appelflap eropquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Een tool om te verwijderen lijkt me handiger![]()
[..]
Gewoon, met stroop of suiker![]()
Klopt was gelijk 2 kg kwijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, neem buikgriep...kan het je aanraden om in zeer korte tijd veel af te vallen
Ja, en dan zit het er in nog zeer kortere tijd weer aan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, neem buikgriep...kan het je aanraden om in zeer korte tijd veel af te vallen
Kan het meeste meezingenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij hebt daarvan relatief gezien ongetwijfeld meer nummers van beluisterd.
Griepjes in de zomer , komt weinig voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en dan zit het er in nog zeer kortere tijd weer aan!
Dank u feestelijk!
(heb t al eens gehad, van de zomer, geen aanrader)
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Kan het meeste meezingen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |