quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, Djurre, waar haal je die nou vandaan?hij heeft daar wel vriendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://karelmijnkat.hyves.nl/vrienden/
Die heb ik helaas niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar is die spring smiley gebleven
Die is weggesprongen denk ik...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar is die spring smiley gebleven
Meer Gigi op de radioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gigi![]()
here we go !!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! gast heeft best leuke platen gemaakt.
Damn, wat een geweldige plaat blijft dit toch.
Ja, geweldig !!quote:
Eens!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed in beeld is op de webcam: Ravelli
Ik hoef niet eens in de top10 te staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zeg de laatste tijd bijster weinig, maar ik spam tenminste geen hele topics vol omdat ik graag in de top10 wil staan.
Ik had eigenlijk gedacht dat Dagoduck jonger was, niet even jong als ik..
Dat is te merkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in de top10 te staan
EDIT: jij bent ouder
Maar heb je nog nooit iemand horen zeggen , dat je een irritante poster bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in de top10 te staan
EDIT: jij bent ouder
mannen vallen door hoger energie gebruik sneller af , andere stofwisseling , kan je helaas niets aan doen als vrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oei, ik werd afgeleid!
Vriendje gaat nog ff pannenkoeken bakken... waarom valt hij kilo's af en schiet dat bij mij niet op...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |