Ligt er aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ik bedoel ook alleen dus dat de overheid sowieso een geldverslindende machine is qua IT...![]()
En volgens mij zijn prijsjes voor gedetacheerde medewerkers altijd all-in? Iig bij ons ook incl evt. maaltijdvergoedingen, reiskosten. Maar dan wel weer excl overuren![]()
Bij Eneco waar ik nu zit snappen ze t allemaal niet zo, en denken ze dat ze zelf nog in alles moet voorzien, dus leve de Eneco-laptop, Eneco-GSM, en Eneco-TomTom (terwijl ik helemaal nog niet kan rijden)
Noem 1 reden waarom ik consessies zou maken op mn eigen meningquote:
Wat doet jouw werkplekbeheerder dan precies?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkplekbeheer he. Niet systeembeheer. Niet de helpdesk. Niet applicatiebeheer. Niet Netwerkbeheer. Maar werkplekbeheer.
Soort van veredelde concierge...
Mwoah, voor wat ik gezien heb bij de overheid valt dat reuze mee. Niet dat er efficiënt in hardware wordt geïnvesteerd, dat niet. Geld lijkt echter niet het issue te zijn..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens zijn ze qua hardware wel vrij zuinig en efficient bij de overheid, naar mijn meningTegen het knieperige aan.
Bij die overheidsinstelling, zit nu ergens andersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat doet jouw werkplekbeheerder dan precies?
Omdat de argumenten van je discussiepartij beter zijn of omdat blijkt dat je de feiten waar je je mening op baseert niet op orde hebt. Een mening is er soms ook om bij te stellen. Een mening waarbij argumenten en feiten niet belangrijk zijn is een principe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem 1 reden waarom ik consessies zou maken op mn eigen mening![]()
Als de argumenten of feiten beter op orde zijn is dat verre van zwak.quote:Ik ga echt niet iets anders vinden omdat iemand anders dat toevallig vindt. Zou wel een beetje zwak zijn, als iemand zn mening aanpast adhv. de mening van een ander![]()
Dus..quote:Verandering van situatie of opdoen van nieuwe feiten is een ander verhaal
Op de fiets lijkt het me ook erg handig. Iedereen zegt ook tegen me dat ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een Tomtom in de tram lijkt me trouwens wel leukkan je zien hoe hard' ie rijdt
Switches ed. ging goed geld in zitten. Routers ook. Maar dat moet imho ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mwoah, voor wat ik gezien heb bij de overheid valt dat reuze mee. Niet dat er efficiënt in hardware wordt geïnvesteerd, dat niet. Geld lijkt echter niet het issue te zijn..
Dan is het wel een beetje heel erg overbetaald, ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij die overheidsinstelling, zit nu ergens anderszette de Werkplekbeheerder pc's neer, was een eerste aanspreekpunt, soort buffer voor mensen die roepen "hij doet het niet" terwijl de monitor uitstaat zeg maar, en diende dus de officiele storingsmeldingen in, zodra het echt stuk leek te zijn. Eventueel als de pc vervangen moest worden, komt hij de pc brengen en weer halen.
Zelfde met telefoons, etc. Service bezoeken (printer stuk, Getronics komt) gebeurt ook door de Werkplekbeheerder. Bedrag dat ik noemde is uiteraard op basis van 36 uur + 32 vrije dagen
Ze hebben nu toch fiets-tomtoms?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op de fiets lijkt het me ook erg handig. Iedereen zegt ook tegen me dat ik dat moet doen.
??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Switches ed. ging goed geld in zitten. Routers ook. Maar dat moet imho ook wel.
Alleen zijn ze dus toen ik er van de zomer zat een nieuwe standaard PC zoeken, omdat de huidige niet meer leverbaar was. Ook waren pc's die win2k ondersteunde niet meer leverbaar bij Dell, dus zijn ze over gegaan van 2000 op XP.
Een auto-tomtom werkt ook als je snelwegen uitzet enzo. Hoewel me dat ook wel leuk lijkt. "Rijd nu de A20 op!".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch fiets-tomtoms?![]()
quote:Verdwaal je zo vaak dan?
Ze draaide antieke pc's met win2k. Alle pc's op alle vestigingen identiek.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een auto-tomtom werkt ook als je snelwegen uitzet enzo. Hoewel me dat ook wel leuk lijkt. "Rijd nu de A20 op!".
[..]![]()
Njah, door het rode licht fietsen is daar sneller en veiliger.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]op je fiets voorsorteren op hofplein
Lijkt mij nog wel een keer leuk om met een kart over de coolsingel te scheurenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, door het rode licht fietsen is daar sneller en veiliger.
Als het werkt, waarom dan maken? Nieuwer is bovendien niet per definitie beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze draaide antieke pc's met win2k. Alle pc's op alle vestigingen identiek.
Dat is weer een nadeel van tot het laatste moment wachten met overstappen : Je wordt op een gegeven moment gedwongen om over te stappen en dat kost dan veel meer dan wanneer je het eerder op je gemak had gedaan..quote:PC was niet meer leverbaar. Tevens waren er geen Dell machines meer die gegarandeerd met 2000 werkte leverbaar. Dus moesten ze "gedwongen" in 2008 overstappen op nieuwe PC's en XP.
Voor administratieve werkzaamheden is ook helemaal geen duur materiaal nodig. Het lijkt er op dat de overheid op dat gebied verstandig inkoopt.quote:Daar werd dus bepaald niet met duur, nieuw materiaal gewerkt. Idem voor de laptops.
En dan kijken of bromsnor dat ook snapt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt mij nog wel een keer leuk om met een kart over de coolsingel te scheuren![]()
eens kijken of die onder dezelfde EU regeling vallen als quads....
Wrom komt Getronics printers fixenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij die overheidsinstelling, zit nu ergens anderszette de Werkplekbeheerder pc's neer, was een eerste aanspreekpunt, soort buffer voor mensen die roepen "hij doet het niet" terwijl de monitor uitstaat zeg maar, en diende dus de officiele storingsmeldingen in, zodra het echt stuk leek te zijn. Eventueel als de pc vervangen moest worden, komt hij de pc brengen en weer halen.
Zelfde met telefoons, etc. Service bezoeken (printer stuk, Getronics komt) gebeurt ook door de Werkplekbeheerder. Bedrag dat ik noemde is uiteraard op basis van 36 uur + 32 vrije dagen
Opzich met je laatste punt eens, antwoord op punt 1 is jouw punt 2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het werkt, waarom dan maken? Nieuwer is bovendien niet per definitie beter.
[..]
Dat is weer een nadeel van tot het laatste moment wachten met overstappen : Je wordt op een gegeven moment gedwongen om over te stappen en dat kost dan veel meer dan wanneer je het eerder op je gemak had gedaan..
[..]
Voor administratieve werkzaamheden is ook helemaal geen duur materiaal nodig. Het lijkt er op dat de overheid op dat gebied verstandig inkoopt.
Of cap?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrom komt Getronics printers fixen![]()
Toch gewoon je service desk als t ff tonertje wisseltje is, en anders de vendor lijkt me?
Dus chaosquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Opzich met je laatste punt eens, antwoord op punt 1 is jouw punt 2![]()
Nu moest alles relatief plots om
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus chaosAlles verandert bovendien en daar kunnen ambtenaren ook al niet tegen.
Is LDG nooit ongesteld?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem 1 reden waarom ik consessies zou maken op mn eigen mening![]()
Ik ga echt niet iets anders vinden omdat iemand anders dat toevallig vindt. Zou wel een beetje zwak zijn, als iemand zn mening aanpast adhv. de mening van een ander![]()
NOOT voor LittleHarveyBoy: Dit is een zogenaamde retorische vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
LHO= Het kan toch zijn dat iemand andere inzichten heeft die bij nader inzien toch dichter bij de werkelijkheid lijken te staan. Heb jij dan echt nog nooit iemand gelijk gegeven?
Ik ben net klaar met werken en ga nu netwerken in 030.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
en wordt er eigenlijk nog wel gewerkt? We zitten in een crisis en daarbij is jullie volledige arbeidsinzet onontbeerlijk!
Zie reactie ook gequote door alicey. Als iemand anders met feitelijke punten komt, prima.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
LHO= Het kan toch zijn dat iemand andere inzichten heeft die bij nader inzien toch dichter bij de werkelijkheid lijken te staan. Heb jij dan echt nog nooit iemand gelijk gegeven?
dat laatste verbaasd mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Dublin is een leuke stad. Met veel, héél veel pubs.
Toen ik met RyanAir vloog was het één grote ramp. Nooit meer RA. Maar beter dat jij wel een prettige vlucht met hun heb gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Het vliegen met RyanAir beviel uitstekend. Snel, op tijd en in tegenstelling tot wat ik verwachtte helemaal geen opdringerige verkoop van spullen aan boord.
Dat is ook mijn ervaring na 14 vluchten met ze. Maar er zijn er altijd die het beter wetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Het vliegen met RyanAir beviel uitstekend. Snel, op tijd en in tegenstelling tot wat ik verwachtte helemaal geen opdringerige verkoop van spullen aan boord.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring na 14 vluchten met ze. Maar er zijn er altijd die het beter weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |