NOOT voor LittleHarveyBoy: Dit is een zogenaamde retorische vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
LHO= Het kan toch zijn dat iemand andere inzichten heeft die bij nader inzien toch dichter bij de werkelijkheid lijken te staan. Heb jij dan echt nog nooit iemand gelijk gegeven?
Ik ben net klaar met werken en ga nu netwerken in 030.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
en wordt er eigenlijk nog wel gewerkt? We zitten in een crisis en daarbij is jullie volledige arbeidsinzet onontbeerlijk!
Zie reactie ook gequote door alicey. Als iemand anders met feitelijke punten komt, prima.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
LHO= Het kan toch zijn dat iemand andere inzichten heeft die bij nader inzien toch dichter bij de werkelijkheid lijken te staan. Heb jij dan echt nog nooit iemand gelijk gegeven?
dat laatste verbaasd mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Dublin is een leuke stad. Met veel, héél veel pubs.
Toen ik met RyanAir vloog was het één grote ramp. Nooit meer RA. Maar beter dat jij wel een prettige vlucht met hun heb gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Het vliegen met RyanAir beviel uitstekend. Snel, op tijd en in tegenstelling tot wat ik verwachtte helemaal geen opdringerige verkoop van spullen aan boord.
Dat is ook mijn ervaring na 14 vluchten met ze. Maar er zijn er altijd die het beter wetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Het vliegen met RyanAir beviel uitstekend. Snel, op tijd en in tegenstelling tot wat ik verwachtte helemaal geen opdringerige verkoop van spullen aan boord.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring na 14 vluchten met ze. Maar er zijn er altijd die het beter weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |