abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65945735

Winterfestivals

Meer info op => http://www.winterinrotterdam.nl/web/

FOK!'ers in Rotterdam

Wil je ook op de kaart? Stuur dan een PM naar LeeHarveyOswald

Rotterdam is niet te filmen,
De beelden wisselen te snel,
Rotterdam heeft geen verleden,
En geen enkele trapgevèl.

Rotterdam is niet romantisch,
Heeft geen tijd voor flauwekul,
Is niet vatbaar voor suggesties,
Luistert niet naar slap gelul.

t Is niet camera gevoelig,
t Lijkt niet mooier dan het is,
Het ligt vierkant hoog en hoekig,
Gekanteld in het tegenlicht.

Rotterdam is geen illusie,
Door de camera gewekt,
Rotterdam is niet te filmen,
Rotterdam is veels te èch.

Wolkenkrabben

Zo wil ik wolkenkrabben met rug recht als besnaarde danser
waar mijn arm met vuist damp breekt en steekt in hemelwaan
wij zijn samen hoog als high van trots om metropool van ander
de zilvermeeuw went ons verbaasd haar schuwe bochten aan

stad durft stroom van mond op monding, met daaronder zwijgen
lef uit vrees mijn wolkenkrabbel voert met geknikte knieën aan randen
van bedacht tot geboren mag je slijpend staal en steen ontstijgen
zo heet ik kracht van voorwaarts koortsig bouwsel tegen wanden

waar we de donsdekens afvlakken terwijl het mierenspel verspeelt
de aarde on een ruw vangnet is met schreeuwtekort aan overmoed
de buurman schermt scherm achter blinde muren luxaflexe etalages

ik breng je de wolkenhoge vingers waarmee stad dieptevrezen heelt
met het neonfluwelen licht dat panden oprolt tot versmoolten weemoed
in de gloed van nieuwe zakelijkheid be jij mij nachtkind in passages

http://www.rotterdam2007.nl

Hartelijk welkom bij het achtste negende tiende elfde twaalfde derveervijfnegentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste vijfentwintigste zesentwintigste zevenentwintigste achtentwintigste negenentwintigste dertigste éénendertigste 40e! EenTweeënvier[/s]53e! deel rondom de stad Rotterdam; waar de overhemden met de mouwen opgerold in de kast hangen. Waar de poen wordt verdiend die in Den Haag aan de rest van Nederland wordt uitgedeeld om daar over de balk gepleurd te worden. Om maar eens een Rotterdammert te citeren. De stad die het inmiddels alweer bijna 67 jaar doet met een kunsthart. In al die 67 jaren opgebouwd door iedereen die maar een hamer of schroevendraaier kon vasthouden. Mooi van lelijkheid; of andersom. De stad die jaren geleden veranderde; en niet ten goede. De stad die op de weg terug is om sterker uit de strijd te komen dan dat hij erin ging. Rotterdam is een zooitje. Maar wel míjn zooitje ! Ik denk dat ze het waard is voor te knokken.

Zie hier het topic deel 53 waarin iedereen alles kwijt kan wat (al is het maar zijdelings) met Rotterdam te maken heeft. Of je er woont, studeert, stapt, in de goot ligt of triomfen viert. Maakt niet uit. Natuurlijk zijn wannabe Rotterdammers of zij die Rotterdam een warm hart toedragen ook meer dan welkom.

Onbekend maakt onbemind. Passagiers die geen Rotterdammer zijn worden uitgenodigd van boord te stappen en eens lekker in dit topic om zich heen te kijken tussen de Rotterdammers. Misschien ís het wel wat voor jou !

Wonen in Rotterdam?

Informatie over nieuwbouw: http://www.woneninrotterdam.nl/

Huren
http://www.huura.nl
http://www.woonnet-rijnmond.nl/
http://www.okeverhuur.nl/
http://www.wonenmvm.nl/
http://www.etagehureninrotterdam.nl/et10.htm
http://www.actys.nl
http://www.rotsvast.nl/
http://www.directwonen.nl/

Kopen
www.woonvisie.nl
www.zuidstad.nl
en de rest op www.funda.nl

Uitgaan in Rotterdam?
Kijk in: UVT Party Agenda
http://www.rotterdamsuitburo.nl/

Een dagje Rotterdam?
Rotterdam Roots

Informatie over de stad?
http://www.cic.rotterdam.nl

Zuipen in Rotterdam?

En voor alle andere vragen over Rotterdam, bel je natuurlijk met 0800 - 1545

Vorige delen:
Rotterdam #12 - Dansen, racen, muziek en pleinbioscoop...
Rotterdam #13 - Mijn stad bouwt om op te kijken
Rotterdam #14 - Multi-culti Kerstmarkten!
Rotterdam #15 - Met het Nationaal Vuurwerk en Kane 2008 in!
Rotterdam #16 - Filmfestival, Valentijnsdag en Museumnacht
Rotterdam #17 Bezopen op Zuid!
Rotterdam #18 - Sneeuw en konijnen
Rotterdam #19: twee wasmachines op een BBQ meet!
Rotterdam deel 20: Barbeknoeien in Hét park!
Rotterdam #21 - met de Pies-boot op de maas
Rotjeknor 22 - Zonder voetbal en met Laanverraders!
Rotterdam #23 - Duvel en X_M uitzwaaitopic
Rotterdam #26 - Religie aan de Maas
Rotterdam #24 - waar de BBQ's uit 't vet gehaald worden
Rotterdam #25 - richting dance parade, city race & pleinbios
Rotterdam #26 - Religie aan de Maas
Rotterdammerts #27 - Waar TJ te lui is om een topic te starten!
Rotterdam 38 - Zonder Isegrim, mét irish pubs!
Rotterrrrdam #41 - Waar we lekker door bouwen
Rotterdam #43 - Met een instortende Kuip!
Rotterdam #44 - Sjoekran Opstelten!
Rotterdam 45 - Nieuw topic, nieuw jaar, nieuwe burgemeester
Rotterdam #46 Groen Wit Groen stroomt door mn bloed
Rotterdam #51 - De vijftig-plusser
Rotterdam # 52 waar we ons op maken en opmaken

Game on Rotterdammerts.
wiki

respect the power of the ennenes!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65945754
Maandag niet uitsnurken, om 09:00 al een afspraak.
pi_65945760
Nog vijf minuten!
pi_65945772
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Maandag niet uitsnurken, om 09:00 al een afspraak.
Is je eigen stomme schuld
pi_65945813
Wie weet er een plek in Rotterdam waar ik zo goedkoop mogelijk een fiets kan krijgen, de mijne is vanochtend namelijk gejat?!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_65945814
50% zeker dat ondergetekende volgens jaar ook Rotterdammer wordt. Als ik tenminste toegelaten wordt tot mijn opleiding
Cool story, Hansel.
pi_65945841
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:57 schreef Dezz het volgende:
Wie weet er een plek in Rotterdam waar ik zo goedkoop mogelijk een fiets kan krijgen, de mijne is vanochtend namelijk gejat?!
Bij de junks natuurlijk, maar dat is niet ethisch verantwoord.
pi_65945904
Ik bedoel ook meer een winkel....
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:59:58 #9
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65946651
quote:
Megabike, vlakbij Oostplein, dat misschien een optie? Die hebben veel overjarige modellen, maar ook tweedehands (al zuo ik voor dat laatste gewoon naar Marktplaats gaan ofzo)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_65946807
Kan trouwens de OP aangepast worden? Ik zit naar wat links te kijken voor huurwoningen en sommige links zijn dood (ik krijg Huura niet open, vage melding, maar Etagehuren moet even aangepast worden want de huidige link geeft een 404).
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_65946910
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
50% zeker dat ondergetekende volgens jaar ook Rotterdammer wordt. Als ik tenminste toegelaten wordt tot mijn opleiding
Willem de Kooning?

Lijkt me trouwens heerlijk, de Meent en Coolsingel autovrij! Denk dat het ook zeker sfeerverhogend zal zijn voor Rotterdam centrum
pi_65947662
quote:
Biketech op het Bentickplein is een goede fietsenmaker, goedkoop en snel ook
pi_65948582
Free at last. En dat ze daar maar allemaal de moord stikken.
pi_65948589
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Dezz het volgende:
Ik bedoel ook meer een winkel....
Stationsstalling.
pi_65948663
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Isegrim het volgende:
Fax het ze
pi_65948677
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Willem de Kooning?

Lijkt me trouwens heerlijk, de Meent en Coolsingel autovrij! Denk dat het ook zeker sfeerverhogend zal zijn voor Rotterdam centrum
Neh. Coolsingel autovrij zou een gigantische kale vlakte betekenen die de stad onaantrekkelijker maakt ('ongezellig'), en dan bloedt de stad dood. Er is al zoveel ruimte. Meent zou eventueel wel kunnen, alleen is de concentratie van levendige voorzieningen in de plint nochtans ondermaats voor zo een dergelijke actie.
pi_65948689
quote:
Watskeburt?
pi_65948755
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef Koewam het volgende:

[..]

Neh. Coolsingel autovrij zou een gigantische kale vlakte betekenen die de stad onaantrekkelijker maakt ('ongezellig'), en dan bloedt de stad dood. Er is al zoveel ruimte. Meent zou eventueel wel kunnen, alleen is de concentratie van levendige voorzieningen in de plint nochtans ondermaats voor zo een dergelijke actie.
Je houdt sowieso de trams en de fietsers, daarnaast zou je bijv. terassen en water in kunnen brengen
pi_65948769
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Fax het ze
Ik fax ze een hele dikke drol.
pi_65948805
quote:

[..]

Watskeburt?
Lang verhaal. Vertel ik je nog wel eens op een feestje. Kutbaan, kutbaas, genaaid etc.

Maar nu ben ik voor altijd en eeuwig van ze af.
pi_65948995
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik fax ze een hele dikke drol.
Vroeger toen ik nog een klein LHO'tje was, en naar dat kinderprogramma keek waar je tekeningen heen kon faxen, dacht ik altijd dat je tekening dan "verdween" en dat je die dus niet meer zelf had

Mocht je dit met die drol gaan proberen: Ik zat er toen naast
pi_65949038
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Vroeger toen ik nog een klein LHO'tje was, en naar dat kinderprogramma keek waar je tekeningen heen kon faxen, dacht ik altijd dat je tekening dan "verdween" en dat je die dus niet meer zelf had

Mocht je dit met die drol gaan proberen: Ik zat er toen naast
Er was ooit een site waarvandaan je een doos stront kon laten opsturen naar iemand. Helaas bestaat die niet meer.
pi_65949251
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er was ooit een site waarvandaan je een doos stront kon laten opsturen naar iemand. Helaas bestaat die niet meer.

Wat let je

Als je nou een vierkante doos neemt, met een deksel aan de bovenkant, en aan de kant waar je deze dicht doet maak je aan die deksel een band vast, welke ook bij het "scharnier" van de deksel vast zit.

Doe een naald aan deze band en een ballon welke de naald net niet raakt. Vul de doos op met stront. Stuur'm op.

Ik voorzie een nieuwe trend
pi_65949404
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je houdt sowieso de trams en de fietsers, daarnaast zou je bijv. terassen en water in kunnen brengen
Lijkt me niet realistisch. Water wordt een kostbaar proces omdat de Coolsingel een metrotunnel en schuilkelders heeft. Bovendien is er al een overkill aan terassen waardoor die altijd leeg zijn, en het Nederlandse klimaat is hier niet echt geschikt voor.

Zie je al een Champs-Elysees voor je zonder auto's?
pi_65949420
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat let je

Als je nou een vierkante doos neemt, met een deksel aan de bovenkant, en aan de kant waar je deze dicht doet maak je aan die deksel een band vast, welke ook bij het "scharnier" van de deksel vast zit.

Doe een naald aan deze band en een ballon welke de naald net niet raakt. Vul de doos op met stront. Stuur'm op.

Ik voorzie een nieuwe trend
Gewoon een stuk goedkopele euroshopper-makreel in het plafond verstoppen of zo.
pi_65949470
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:42 schreef Koewam het volgende:

[..]

Lijkt me niet realistisch. Water wordt een kostbaar proces omdat de Coolsingel een metrotunnel en schuilkelders heeft. Bovendien is er al een overkill aan terassen waardoor die altijd leeg zijn, en het Nederlandse klimaat is hier niet echt geschikt voor.

Zie je al een Champs-Elysees voor je zonder auto's?
Je bedoelt met de stadhuiskelders en de metrotunnel dat het water een dilemma vormt?

Het hoeft uiteraard geen meters diepe slotgracht te worden
pi_65949486
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef Koewam het volgende:

[..]

Gewoon een stuk goedkopele euroshopper-makreel in het plafond verstoppen of zo.
pi_65949587

Ziek
pi_65949677
quote:

[..]

Stationsstalling.
Gewoon even een junkie aanspreken neem ik aan
pi_65949785
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Alicey het volgende:

Ziek
Beterschap
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:27:26 #32
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_65950986
eeej is iemand afgelopen weekend (vrijdag&zaterdag) naar dat feest geweest in die Kerk waar normaal de zaterdag markt plaatsvind? Tis zo een thema feest dat 2 keer per jaar wordt gehouden is mij vertelt. Iemand?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_65951125
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:27 schreef thloreg het volgende:
eeej is iemand afgelopen weekend (vrijdag&zaterdag) naar dat feest geweest in die Kerk waar normaal de zaterdag markt plaatsvind? Tis zo een thema feest dat 2 keer per jaar wordt gehouden is mij vertelt. Iemand?
Afgelopen zaterdag was ik in die kroeg aan die straat waar ook die coffeeshops en smartshops zitten.
pi_65951320
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag was ik in die kroeg aan die straat waar ook die coffeeshops en smartshops zitten.
Nieuwe binnenweg
pi_65951385
quote:

[..]

+1! Dom idee, al dat autovrij. Ik hoef ook niet zo nodig met de auto over de coolsingel te rijden maar het geeft wel een zekere levendigheid, dat autoverkeer. En je kunt mij ook niet wijs maken dat er hier mensen zijn die daadwerkelijk last hebben van het autoverkeer op de Coolsingel. Wat het op moet gaan leveren is mij dan ook neit duidelijk. Ruimte voor terassen? Is dat er dan niet voldoende?

Klinkt meer als een wanhopige, en bij voorbaat mislukte poging van hele enge ambtenaren die in hele donkere keldertjes werken om een beetje gezelligheid in de stad te brengen. Vergeet het.
Gezelligheid zit in de de Rotterdammer, niet in de stad.

Iets anders dan:

Bij die pijl ben ik geboren!
Mu!
pi_65951468
Tof
pi_65951477
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef Koewam het volgende:

[..]

Nieuwe binnenweg
vagebond
pi_65951560
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

+1! Dom idee, al dat autovrij. Ik hoef ook niet zo nodig met de auto over de coolsingel te rijden maar het geeft wel een zekere levendigheid, dat autoverkeer. En je kunt mij ook niet wijs maken dat er hier mensen zijn die daadwerkelijk last hebben van het autoverkeer op de Coolsingel. Wat het op moet gaan leveren is mij dan ook neit duidelijk. Ruimte voor terassen? Is dat er dan niet voldoende?

Klinkt meer als een wanhopige, en bij voorbaat mislukte poging van hele enge ambtenaren die in hele donkere keldertjes werken om een beetje gezelligheid in de stad te brengen. Vergeet het.
Gezelligheid zit in de de Rotterdammer, niet in de stad.
De Rotterdammer heeft wel de ruimte nodig die gezelligheid te uitten Ik denk dat het zeker wel een toegevoegde waarde kan hebben. Of leg er gras neer, zodat iedereen massaal op warme zomermidagen neerploft op de coolsingel
quote:
Iets anders dan:

[ afbeelding ]

Bij die pijl ben ik geboren!
Alleen toen reden er nog stoomtreinen over de hef
pi_65951706
020 had ook graag een kabouter buttplug gehad. Bij gebrek aan, hebben ze nu maar darwinistische stronthopen in een botanische tuin gelegd: Amsterdammers boos over Poepbeeld in Hortus Botanicus
pi_65951735
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De Rotterdammer heeft wel de ruimte nodig die gezelligheid te uitten Ik denk dat het zeker wel een toegevoegde waarde kan hebben. Of leg er gras neer, zodat iedereen massaal op warme zomermidagen neerploft op de coolsingel
Maar dat kan toch nou ook? Op de totale breedte van de Coolsingel maakt die 2x3 meter autostrook ook niet veel uit. En voor een gezellig gazonnetje zou het ook praktisch zijn als de trams en fietsen er niet reden.
Ik voorspel alleen maar meer doodsheid, als je het verkeer er weghaalt krijgt de Coolsingel de levendigheid van de Keileweg (recentelijk nog wel eens geweest? Ik kom er best wel vaak )
quote:
Alleen toen reden er nog stoomtreinen over de hef
het was wel 13 jaar na de oorlog, dus de heropbouw was nog in volle gang. Stoomtreinen kan ik me niet meer herinneren, maar dat krijg je toch op den duur
Mu!
pi_65951931
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Maar dat kan toch nou ook? Op de totale breedte van de Coolsingel maakt die 2x3 meter autostrook ook niet veel uit. En voor een gezellig gazonnetje zou het ook praktisch zijn als de trams en fietsen er niet reden.
Ik voorspel alleen maar meer doodsheid, als je het verkeer er weghaalt krijgt de Coolsingel de levendigheid van de Keileweg (recentelijk nog wel eens geweest? Ik kom er best wel vaak )
[..]
Ligt de Keileweg midden in het centrum tussen winkels, restaurant, markt en andere gelduitgeefplekken in?

Dat van de tram is helemaal waar Maar eventueel zou je de trambanen aan de lijnbaan-kant kunnen leggen. Dan heb je bij stadhuis dus eerst het plein voor het stadhuis, dan 2 baansweg omgebouwd tot plein, gras, of iets anders waar je kan zijn, dan 2 baans tram (net zo breed als de weg) ook omgebouwd, en zo creeer je dus een heel 2e stadhuisplein, maar dan zonder lawaaikroegen

Zet daar gras en bomen neer, en je hebt een geweldig en uniek gebied midden in de stad, denk ik
quote:
het was wel 13 jaar na de oorlog, dus de heropbouw was nog in volle gang. Stoomtreinen kan ik me niet meer herinneren, maar dat krijg je toch op den duur
Dus jij hebt misschien foto's waar de poster van deze foto om vroeg?

* LeeHarveyOswald nieuwsgierig is
pi_65952790
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ligt de Keileweg midden in het centrum tussen winkels, restaurant, markt en andere gelduitgeefplekken in?

Dat van de tram is helemaal waar Maar eventueel zou je de trambanen aan de lijnbaan-kant kunnen leggen. Dan heb je bij stadhuis dus eerst het plein voor het stadhuis, dan 2 baansweg omgebouwd tot plein, gras, of iets anders waar je kan zijn, dan 2 baans tram (net zo breed als de weg) ook omgebouwd, en zo creeer je dus een heel 2e stadhuisplein, maar dan zonder lawaaikroegen

Zet daar gras en bomen neer, en je hebt een geweldig en uniek gebied midden in de stad, denk ik
Ja, om je hond uit te laten misschien...
quote:
Dus jij hebt misschien foto's waar de poster van deze foto om vroeg?

* LeeHarveyOswald nieuwsgierig is
Neuh...niet te filmen, hè, Rotterdam?

Ik heb nog wel ergens foto's van me ome Mies, in SS-uniform, op de Boompjes
Mu!
pi_65953569
Voor mooie oude foto's van de spoorwegen in Rotterdam kijk je bijvoorbeeld op http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/spoorwegen.htm

of

http://www.feijenoordsemeesters.nl/Rotterdam.htm
pi_65953827
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
Voor mooie oude foto's van de spoorwegen in Rotterdam kijk je bijvoorbeeld op http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/spoorwegen.htm

of

http://www.feijenoordsemeesters.nl/Rotterdam.htm
Die eerste site is echt geweldig, voor foto's, tekeningen, schilderijen en verhalen. De opzet is af en toe wat knullig maar ik heb er al menig uur op gewogged
quote:
In 1859 kwam het kabinet met een integraal plan voor de hele spoorweginfrastruktuur in Nederland. Een van de door Amsterdam ondersteunde voorstellen was, de zuiderlijn aan te sluiten naar Utrecht, Rotterdam was immers toch nooit enthousiast voor nieuwe spoorverbindingen en Rotterdam had nu toch al een aansluiting naar Utrecht enne, ook de binnenstad hoefde dan niet op de schop.... Rotterdam moest kleur bekennen, wilde men een eigen verbinding met Antwerpen of kon dit ook via Utrecht, waardoor Amsterdam werd bevoordeeld. Amsterdamse ingezonden stukken schrijvers kwamen met het argument dat Amsterdam een zesde deel van de belastingen opbracht en dus iets te zeggen had over die spoorverbinding. De Rotterdammers reageerden fel :

den kwaal der Amsterdammers om Amsterdam als Nederland te zien, is ongeneeslijk en wij zullen de ondankbare taak niet aanvaarden, om de genezing van dat lijden te beproeven

Kortom, niets nieuws onder de zon....

Je gelooft het niet, maar door de felle diskussies, ook in het Parlement over deze zaak, viel het kabinet Rochussen-van Bosse in 1860 over deze spoorwegkwestie en moest dus aftreden. De ruzie tussen Amsterdam en Rotterdam over de Zuiderspoorverbinding had aangetoond, vond men toen, dat de staat moest beslissen over de spoorverbindingen en niet enkele particulieren met tegengestelde belangen.
Laatste stukje cursief voor Isegrim
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:45:28 #45
39631 GoeRoe86
pi_65954133
Zo, thuis! Hondeweer... Zelfs in Rotterdam
pi_65954790
wat een grafweer, ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar ik bijt wel op een houtje
pi_65954865
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
wat een grafweer, ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar ik bijt wel op een houtje
Ik heb zoethout liggen, voor mn kruidenbitter

LDG heeft gister bloed gedoneerd aan de dracula's van Sanquin. Die kreeg te horen dat ze zeker vandaag nog geen zware dingen mocht tillen.

Toen is ze boodschappen gaan doen en heeft ze dus al bloedend alware het een R&P meisje dr boodschappen gedaan
pi_65954937
Ik moet nog naar mijn berging toelopen, ook geen zin in.
pi_65955023
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet nog naar mijn berging toelopen, ook geen zin in.
ik had A. wat willen pesten, maar die is ziek dus dat is dan ook niet leuk
Mu!
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:09:04 #50
39631 GoeRoe86
pi_65955024
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb zoethout liggen, voor mn kruidenbitter

LDG heeft gister bloed gedoneerd aan de dracula's van Sanquin. Die kreeg te horen dat ze zeker vandaag nog geen zware dingen mocht tillen.

Toen is ze boodschappen gaan doen en heeft ze dus al bloedend alware het een R&P meisje dr boodschappen gedaan
Ahh. Je bent haar toch wel te hulp geschoten he?
pi_65955077
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ahh. Je bent haar toch wel te hulp geschoten he?
\
Ik ben nog aan't werk
pi_65955168
Vrouwen bloeden elke maand. No big deal.
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:13:19 #53
39631 GoeRoe86
pi_65955184
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Isegrim het volgende:
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:13:33 #54
39631 GoeRoe86
pi_65955194
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

\
Ik ben nog aan't werk
Ahhh. Het gaat wel met dr?
pi_65955306
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Isegrim het volgende:

Daarnaast, niet uit hun arm hoop ik.

Aan de andere kant, hoop ik ook dat er geen baarmoederslijmvlies uit LDG's arm komt
pi_65955314
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ahhh. Het gaat wel met dr?
20 minuten geen smsje. Dat is dus of een ja, of ze is dood
pi_65955364
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daarnaast, niet uit hun arm hoop ik.

Aan de andere kant, hoop ik ook dat er geen baarmoederslijmvlies uit LDG's arm komt
Tomato tomato.
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:23:39 #58
39631 GoeRoe86
pi_65955575
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

20 minuten geen smsje. Dat is dus of een ja, of ze is dood
Harvey toch
pi_65955626
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:23 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Harvey toch
Als ik straks drie rode konijnen heb, ipv 2 wit-achtige en een grijze, dan laat ik het wel weten
pi_65955759
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Maar we hebben toch al Het Park, het Kralingse bos en zulks?
pi_65955840
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

\
Ik ben nog aan't werk
Je hebt haar zeker ook kratten bier laten tillen?
pi_65955875
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Beterschap
Dank je!
pi_65956163
Gelukkig stellen politie en justitie me deze keer niet teleur en is deze keer de fout gemaakt bij mijn voorletters, na eerder al briefjes en facturen ontvangen te hebben met een verkeerd gespelde voornaam, een totaal andere geboortedatum en een tijdstip dat heul niet klopt. De vorige die ik ontving was eigenlijk de eerste die helemaal klopte. Gelukkig zijn ze met die trend nu ook weer gestopt.
pi_65956195
Wat voor misdaad heb je nu weer begaan?
pi_65956270
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Isegrim het volgende:
Wat voor misdaad heb je nu weer begaan?
Fietsen zonder licht natuurlijk, as usual. Mjah, ook dat kan tegenwoordig niet meer. Mijn heeft lampjes op mijn fiets gezet, dus moet ik nu een andere manier gaan vinden om de wet te overtreden.
pi_65956305
Hij heeft je goed onder de duim.
pi_65956406
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Fietsen zonder licht natuurlijk, as usual. Mjah, ook dat kan tegenwoordig niet meer. Mijn heeft lampjes op mijn fiets gezet, dus moet ik nu een andere manier gaan vinden om de wet te overtreden.
Ik heb er 2 weken terug een gehad voor over de stoep fietsen! Superrebels
pi_65956467
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Hij heeft je goed onder de duim.
Ja, hij wil een braaf en volgzaam meisje van me maken.
pi_65956498
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik heb er 2 weken terug een gehad voor over de stoep fietsen! Superrebels
HA! Dat kan ik ook nog wel doen!! Alleen zou ik niet weten waar dat zin heeft.
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:03:04 #70
39631 GoeRoe86
pi_65956727
Ik heb nog nooit een boete gehad voor iets op de fiets

Nu voel ik me braaf
pi_65956860
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

HA! Dat kan ik ook nog wel doen!! Alleen zou ik niet weten waar dat zin heeft.
Ik ook niet, ik fietste 2 meter over de stoep bij Rotown om half 11 's ochtends . 'Wanneer' kan ik je wel een antwoord op geven: eind van de maand.
pi_65958320
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, hij wil een braaf en volgzaam meisje van me maken.
Lijkt me een goede zaak als hij er eens wat discipline in mept.
pi_65958352
Het is maar goed dat de Rotterdamse politie ons zo goed beschermt tegen gevaarlijke gekken zonder licht en idioten die over de stoep fietsen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:03:51 #74
39631 GoeRoe86
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:04:11 #75
39631 GoeRoe86
pi_65960997
Wanneer gaan we weer meeten
pi_65961061
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mjah mn begravenis gaat niet door, niets meer over gaslek gehoord
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:08:48 #77
39631 GoeRoe86
pi_65961219
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah mn begravenis gaat niet door, niets meer over gaslek gehoord
Flauw
pi_65961379
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Het is maar goed dat de Rotterdamse politie ons zo goed beschermt tegen gevaarlijke gekken zonder licht en idioten die over de stoep fietsen.
+1! Keihard aanpakken, en lik-op-stuk beleid, zeg ik!
Mu!
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:14:07 #79
39631 GoeRoe86
pi_65961478
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

+1! Keihard aanpakken, en lik-op-stuk beleid, zeg ik!

Uitgemolken termen, ftw
pi_65962291
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Uitgemolken termen, ftw
Daadkracht! Recht door zee!

Wat hebben we nog meer voor lege krachttermen....
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:35:56 #81
39631 GoeRoe86
pi_65962435
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Niet capituleren! Ze willen ons Sinterklaas afpakken
pi_65962488
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Of bij iedere relativering en vergelijking godwin gaan roepen...
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:38:59 #83
39631 GoeRoe86
pi_65962533
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of bij iedere relativering en vergelijking godwin gaan roepen...
Mjah preceis.

Ik heb vandaag zin om een pand te kraken, jij ook?
pi_65962562
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Mjah preceis.

Ik heb vandaag zin om een pand te kraken, jij ook?
Rotterdam pakt het omzeilen van sloopvergunningen door verpaupering wel aan, Itt. 020, dus kraken is hier niet echt nodig.

Daarnaast zijn er hier wel huizen om in te wonen
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:41:14 #85
39631 GoeRoe86
pi_65962602
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Rotterdam pakt het omzeilen van sloopvergunningen door verpaupering wel aan, Itt. 020, dus kraken is hier niet echt nodig.

Daarnaast zijn er hier wel huizen om in te wonen
Het huis onder ons staat al een jaar leeg. Ik wil het kraken
pi_65962613
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

"Racisme!!!"
pi_65962629
Hmm druk met nieuwe muziek DVD'tjes kijken
Wat gouwe handel ertussen
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:42:54 #88
39631 GoeRoe86
pi_65962662
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm druk met nieuwe muziek DVD'tjes kijken
Wat gouwe handel ertussen
Ow?
pi_65962754
Morgen Rotown
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:45:58 #90
39631 GoeRoe86
pi_65962793
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Morgen Rotown
Ik wil zo graag naar 5 o'clock heroes
pi_65962796
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

dat had je ook over de joden in de oorlog kunnen zeggen
Mu!
pi_65962810
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ow?
Denk toch dat de nieuwe Foo Fighters DVD wel een van de betere in mn collectie is

Openen ze het nieuwe Wembley Stadium in Londen, special guest Jimmy Page en John Paul Jones van Led Zep voor paar nummers, echt mega goeie DVD, Dave Grohl aan t eind in tranen

aanradertje, verder wat andere shit die de meeste hier toch niet boeit (Paramore - The Final Riot, The Used - Berth, Foo Fighters - Live @ Hyde Park)
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:47:47 #93
39631 GoeRoe86
pi_65962876
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk toch dat de nieuwe Foo Fighters DVD wel een van de betere in mn collectie is

Openen ze het nieuwe Wembley Stadium in Londen, special guest Jimmy Page en John Paul Jones van Led Zep voor paar nummers, echt mega goeie DVD, Dave Grohl aan t eind in tranen

aanradertje, verder wat andere shit die de meeste hier toch niet boeit (Paramore - The Final Riot, The Used - Berth, Foo Fighters - Live @ Hyde Park)
Tof

Ik ben niet zo van de muziek dvd's maar misschien moet ik eens kijken
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:48:10 #94
39631 GoeRoe86
pi_65962890
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

dat had je ook over de joden in de oorlog kunnen zeggen
Huh wat?
pi_65963065
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik wil zo graag naar 5 o'clock heroes
Had ik ook wel heen gewild!
pi_65963253
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Tof

Ik ben niet zo van de muziek dvd's maar misschien moet ik eens kijken
Die Foo Fighers @ Wembley is een musthave, ook al ben je niet zo'n Foo Fighters fan, voor iedere alternatieve / rock liefhebber een musthave wat mij betreft
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:03:36 #97
39631 GoeRoe86
pi_65963366
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:53 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Had ik ook wel heen gewild!
Ik wil er nog steeds heen! Misschien iemand voor Rotown in elkaar slaan
pi_65964029
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vond je het zó leuk?
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:26:24 #99
39631 GoeRoe86
pi_65964243
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Vond je het zó leuk?
Ik vond het wel gezellig ja
pi_65964713
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik vond het wel gezellig ja
Ik ook hoor.

Kom jij ook op ons feestje op 21 maart? Zet het vast in je agenda, zou 't leuk vinden als je ook komt.
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:38:01 #101
39631 GoeRoe86
pi_65964766
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ook hoor.

Kom jij ook op ons feestje op 21 maart? Zet het vast in je agenda, zou 't leuk vinden als je ook komt.
Wat is dat dan? Wat gaan we doen? Waar gaan we dat doen? En hoe laat? *Heeft outlook in de aanslag*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')