\quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh. Je bent haar toch wel te hulp geschoten he?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Vrouwen bloeden elke maand. No big deal.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Vrouwen bloeden elke maand. No big deal.
20 minuten geen smsje. Dat is dus of een ja, of ze is doodquote:
Tomato tomato.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarnaast, niet uit hun arm hoop ik.
Aan de andere kant, hoop ik ook dat er geen baarmoederslijmvlies uit LDG's arm komt
Harvey tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
20 minuten geen smsje. Dat is dus of een ja, of ze is dood
Als ik straks drie rode konijnen heb, ipv 2 wit-achtige en een grijze, dan laat ik het wel wetenquote:
Maar we hebben toch al Het Park, het Kralingse bos en zulks?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Rotterdammer heeft wel de ruimte nodig die gezelligheid te uittenIk denk dat het zeker wel een toegevoegde waarde kan hebben. Of leg er gras neer, zodat iedereen massaal op warme zomermidagen neerploft op de coolsingel
![]()
Fietsen zonder licht natuurlijk, as usual.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Isegrim het volgende:
Wat voor misdaad heb je nu weer begaan?
Ik heb er 2 weken terug een gehad voor over de stoep fietsen! Superrebelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fietsen zonder licht natuurlijk, as usual.Mjah, ook dat kan tegenwoordig niet meer. Mijn
heeft lampjes op mijn fiets gezet, dus moet ik nu een andere manier gaan vinden om de wet te overtreden.
HA! Dat kan ik ook nog wel doen!! Alleen zou ik niet weten waar dat zin heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb er 2 weken terug een gehad voor over de stoep fietsen! Superrebels
Ik ook niet, ik fietste 2 meter over de stoep bij Rotown om half 11 's ochtendsquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
HA! Dat kan ik ook nog wel doen!! Alleen zou ik niet weten waar dat zin heeft.
Lijkt me een goede zaak als hij er eens wat discipline in mept.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, hij wil een braaf en volgzaam meisje van me maken.
Flauwquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah mn begravenis gaat niet door, niets meer over gaslek gehoord
+1! Keihard aanpakken, en lik-op-stuk beleid, zeg ik!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Het is maar goed dat de Rotterdamse politie ons zo goed beschermt tegen gevaarlijke gekken zonder licht en idioten die over de stoep fietsen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1! Keihard aanpakken, en lik-op-stuk beleid, zeg ik!
Daadkracht! Recht door zee!quote:
Niet capituleren! Ze willen ons Sinterklaas afpakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daadkracht! Recht door zee!
Wat hebben we nog meer voor lege krachttermen....
Of bij iedere relativering en vergelijking godwin gaan roepen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet capituleren! Ze willen ons Sinterklaas afpakken
Mjah preceis.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of bij iedere relativering en vergelijking godwin gaan roepen...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah preceis.
Ik heb vandaag zin om een pand te kraken, jij ook?
Het huis onder ons staat al een jaar leeg. Ik wil het krakenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Rotterdam pakt het omzeilen van sloopvergunningen door verpaupering wel aan, Itt. 020, dus kraken is hier niet echt nodig.
Daarnaast zijn er hier wel huizen om in te wonen
"Racisme!!!"quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daadkracht! Recht door zee!
Wat hebben we nog meer voor lege krachttermen....
Ow?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm druk met nieuwe muziek DVD'tjes kijken![]()
Wat gouwe handel ertussen
dat had je ook over de joden in de oorlog kunnen zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet capituleren! Ze willen ons Sinterklaas afpakken
Denk toch dat de nieuwe Foo Fighters DVD wel een van de betere in mn collectie isquote:
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk toch dat de nieuwe Foo Fighters DVD wel een van de betere in mn collectie is
Openen ze het nieuwe Wembley Stadium in Londen, special guest Jimmy Page en John Paul Jones van Led Zep voor paar nummers, echt mega goeie DVD, Dave Grohl aan t eind in tranen![]()
aanradertje, verder wat andere shit die de meeste hier toch niet boeit (Paramore - The Final Riot, The Used - Berth, Foo Fighters - Live @ Hyde Park)
Huh wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat had je ook over de joden in de oorlog kunnen zeggen
Had ik ook wel heen gewild!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag naar 5 o'clock heroes
Die Foo Fighers @ Wembley is een musthave, ook al ben je niet zo'n Foo Fighters fan, voor iedere alternatieve / rock liefhebber een musthave wat mij betreftquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tof
Ik ben niet zo van de muziek dvd's maar misschien moet ik eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |