Zeker weten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zit dat kind in dat Songsmith verhaal op 0m24s nu achter een afgeplakte MBP?
Gewoon doen die iPhone, vooral de AppStore is geniaal, je kan echt alles met die apps.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef Sextreme het volgende:
Ik ben aan 't twijfelen tussen de Sony Ericsson Xperia X1 en de iPhone
Ik heb ook de cx-300 gekocht zie ik netquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Prima dingen, Sennheisers. Ik heb nu CX-300, maar ga binnenkort 's kijken voor CX-500. Die schijnen nog net wat beter te zijn.
Als het te lang duurt gewoon gaan zeuren bij de shop (en bij Apple).quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop vanharte dat het zo is.. Ik vind het namelijk ook een redelijk belachelijke termijn.
Maar goed, ik doe maar het worst-case idee aanhouden, gezien mijn service karma vrij dramatisch is
Firefox - Tools - Options - Advanced - Smooth Scrolling aan of uit zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Shrien het volgende:
Nogsteeds geen oplossing gevonden voor het langzame laden van Safari (sites laden).
Firefox is ook geen goede vervanging want die scrollt niet lekker bij pagina's met afbeeldingen, iemand hetzelfde probleem ?
Lost het niet op, ik heb een flimpje gemaakt ter illustratie wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Firefox - Tools - Options - Advanced - Smooth Scrolling aan of uit zetten.
Misschien scrolt het hierna wel op een manier zoals je wilt.
Dat is best een coole appquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zoekt Shazaam op welk liedje je hoort, What The Font zoekt op naar welk font je kijkt. Zo te zien best een handig iPhone-proggie.
Dat werkt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:05 schreef Jarno het volgende:
Weet iemand of VisualHub (de laatste reguliere versie, niet de offspring van de open source) MKV ondersteunt en of -ie die kan omzetten naar DVD formaat?
Dat, en de Europese markt eindelijk eens serieus nemen. Er is een wereld buiten de VS maar Apple lijkt dat te vergeten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
De garantie afhandeling gaat Apples grootste struikelblok worden als ze ECHT marktaandeel willen hebben. IN mijn opinie moet een grote fabrikant niet zeiken maar gewoon de problemen oplossen.
Sowieso begrijp ik niet dat ze dat '1 jaar garantie' verhaaltje volhouden in Europa aangezien de Europese regelgeving daaromtrent glashelder is. Gek dat ze nog nooit door een consumenten organisatie aan de hoogste boom zijn genageld daarvoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat, en de Europese markt eindelijk eens serieus nemen. Er is een wereld buiten de VS maar Apple lijkt dat te vergeten.
Tja, gewoon de jurofoon bellen. En leg het verhaal neer bij elke consumenten organisatie die je verzinnen kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Maravilla het volgende:
Over garantie gesproken, wat m'n MBP betreft. Nog geen enkele vooruitgang of wat dan ook wat in m'n voordeel is. Er is vanuit iFactors en vanuit Apple zelf geen mogelijkheid tot enige coulance. 1000 euri voor een reparatie, amehoela.Onder andere de artikelen uit het vorige topic erbij getrokken, maar Apple blijft erbij dat ik geen recht heb op vergoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |