Klinkt me heel bekend in de oren, zoiets...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef peterfan het volgende:
Er zijn 5 namen bekend, er komen er een stuk of..tja 250 ofzo? En jij loopt te zeuren over de line-up?
Had je het tegen mij? Waar is dit topic anders voor bedoeld, er wordt hier gewoon gediscussieerd over de line-up. Als jij dat zeuren vindt moet je hier wegblijven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef peterfan het volgende:
Er zijn 5 namen bekend, er komen er een stuk of..tja 250 ofzo? En jij loopt te zeuren over de line-up?
Nee, daar moet Daft Punk voor komen, eens een originele afsluiter!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom lees ik in het Pinkpop topic dat the Prodigy daar komt? Die horen gewoon Lowlands af te sluiten
Dat mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, daar moet Daft Punk voor komen, eens een originele afsluiter!
Nee, allebei!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, daar moet Daft Punk voor komen, eens een originele afsluiter!
Dan wacht ik nog wel even met bestellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef portie het volgende:
Ook hier kaartjes binnen, die namen komen vanzelf wel![]()
Voorpret is trouwens wel lastig met zo'n lelijk kaal kaartje
Ja, dat was ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kaartjes zijn ook binnen, ze zien er precies zo uit als iemand (sorry weet niet meer wie) ze geshopt had in het vorige deel.
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was ik
A Campingflight to Lowlands Paradise 2009 #5
tevens tvp
Ja ik had 'm al binnen, maar dan als e-ticket (PDF)!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja!Hij klopte echt goed. Of had jij 'm toen al binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |