Jawel, op maandag is het weer overquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Er zijn heul geen nadelen aan Lowlands.
The Killers op Pinkpop en op Lowlands in hetzelfde jaar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De 'officiële lowlands myspace' heeft oa The Killers & Nine inch nails in de Topfriends staan. Hint?
Editors, The Wombats, Blood Red Shoes, The Hives, Roisin Murphy stonden vorig jaar allemaal op Pinkpop en Lowlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
The Killers op Pinkpop en op Lowlands in hetzelfde jaar?dat is wat te! Zo erg deed Live het volgens mij zelfs niet
Geniale bandquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Hpzone het volgende:
Wat heeft iedereen met de Killers? Zo leuk vind ik ze niet. Saai zelfs.
Op camping A ging de boel na 23:00 uur nog wel goed los, met The Opposites enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef frame-saw het volgende:
Verder ook geen entertainment? Pinkpop is dus toch echt voor de mietjes!
Daar heb ik ook nog op lopen bounzen. En daarna helemaal de weg kwijtraken naar mijn campingquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Op camping A ging de boel na 23:00 uur nog wel goed los, met The Opposites enzo
Er is dan ook maar één goed festival.quote:
Niet persé imo, maar dat zullen de meeste hier niet met me eens zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er is dan ook maar één goed festival.
Maar goed, we zien je wel weer lijkt me?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet persé imo, maar dat zullen de meeste hier niet met me eens zijn
Niet op LL..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, we zien je wel weer lijkt me?
Ik zet er duidelijk bij:"tot nu toe".quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef RedGuy het volgende:
Mensen, het is begin februari, er zijn pas 5 namen bekend, hoe kun je nu al van een slechte line-up spreken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |