Ik ga naar beide! En pak Rock Werchter ook nog mee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Micson het volgende:
Ik twijfel nu toch heel sterk tussen LowLands en Pinkpop. Eigenlijk had ik een tijdje geleden voor mezelf al besloten om naar PP te gaan. Maar de Pinkpop line up tot dusver valt me nogal tegen en nu Arctic Monkeys voor LL bevestigt is geniet LL toch mn voorkeur.
Beide dan maar![]()
?
Ik ben alleen naar Lowlands geweest, maar ikg a altijd pas om 4 a 5 uur richting de camping, en ik hoor dat je op pinkpop om 11 uur richting de camping gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Micson het volgende:
Ik twijfel nu toch heel sterk tussen LowLands en Pinkpop. Eigenlijk had ik een tijdje geleden voor mezelf al besloten om naar PP te gaan. Maar de Pinkpop line up tot dusver valt me nogal tegen en nu Arctic Monkeys voor LL bevestigt is geniet LL toch mn voorkeur.
Beide dan maar![]()
?
Om 11 uur is het inderdaad uit met de pret op het festivalterrein, dan word je a la veevervoer naar de campings gestuurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar Lowlands geweest, maar ikg a altijd pas om 4 a 5 uur richting de camping, en ik hoor dat je op pinkpop om 11 uur richting de camping gestuurd wordt.
Er zijn nog geen mensen doodgegaan door die tentjes, dus ach, met Lowlands is het prima vertoeven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met die 2 seconden tentjes, die je zo neer gooit? Want volgens mij heb je best een flinke schijf tent mee te nemen en ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n net zo ruim/stabiel staat als een 'normale' tent (maar ik heb dan ook geen verstand van tenten).
Dat tentje moet wel wat meer festivals overleven (sowieso al 3 dit jaar), dat ze er niet in dood gaan betekend natuurlijk niet dat ook nog een beetje degelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er zijn nog geen mensen doodgegaan door die tentjes, dus ach, met Lowlands is het prima vertoeven.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 11 uur is het inderdaad uit met de pret op het festivalterrein, dan word je a la veevervoer naar de campings gestuurd.
Ik heb er een!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met die 2 seconden tentjes, die je zo neer gooit? Want volgens mij heb je best een flinke schijf tent mee te nemen en ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n net zo ruim/stabiel staat als een 'normale' tent (maar ik heb dan ook geen verstand van tenten).
Ja Pinkpop, dan komt om elf uur na de laatste act Jankert Smeets op het podium vragen of de weekendgangers de dagjesmensen alsjeblieft eerder door de poortjes mogen, maar of we wel allemaal zsm kunnen ophoepelen zodat alles weer een beetje opgeruimd kan worden.quote:
quote:
Nog nooit op Pinkpop geweestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef frame-saw het volgende:
Verder ook geen entertainment? Pinkpop is dus toch echt voor de mietjes!
Jawel, op maandag is het weer overquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Er zijn heul geen nadelen aan Lowlands.
The Killers op Pinkpop en op Lowlands in hetzelfde jaar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De 'officiële lowlands myspace' heeft oa The Killers & Nine inch nails in de Topfriends staan. Hint?
Editors, The Wombats, Blood Red Shoes, The Hives, Roisin Murphy stonden vorig jaar allemaal op Pinkpop en Lowlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
The Killers op Pinkpop en op Lowlands in hetzelfde jaar?dat is wat te! Zo erg deed Live het volgens mij zelfs niet
Geniale bandquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Hpzone het volgende:
Wat heeft iedereen met de Killers? Zo leuk vind ik ze niet. Saai zelfs.
Op camping A ging de boel na 23:00 uur nog wel goed los, met The Opposites enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef frame-saw het volgende:
Verder ook geen entertainment? Pinkpop is dus toch echt voor de mietjes!
Daar heb ik ook nog op lopen bounzen. En daarna helemaal de weg kwijtraken naar mijn campingquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Op camping A ging de boel na 23:00 uur nog wel goed los, met The Opposites enzo
Er is dan ook maar één goed festival.quote:
Niet persé imo, maar dat zullen de meeste hier niet met me eens zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er is dan ook maar één goed festival.
Maar goed, we zien je wel weer lijkt me?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet persé imo, maar dat zullen de meeste hier niet met me eens zijn
Niet op LL..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, we zien je wel weer lijkt me?
Ik zet er duidelijk bij:"tot nu toe".quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef RedGuy het volgende:
Mensen, het is begin februari, er zijn pas 5 namen bekend, hoe kun je nu al van een slechte line-up spreken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |