Dat mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, daar moet Daft Punk voor komen, eens een originele afsluiter!
Nee, allebei!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, daar moet Daft Punk voor komen, eens een originele afsluiter!
Dan wacht ik nog wel even met bestellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef portie het volgende:
Ook hier kaartjes binnen, die namen komen vanzelf wel![]()
Voorpret is trouwens wel lastig met zo'n lelijk kaal kaartje
Ja, dat was ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kaartjes zijn ook binnen, ze zien er precies zo uit als iemand (sorry weet niet meer wie) ze geshopt had in het vorige deel.
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was ik
A Campingflight to Lowlands Paradise 2009 #5
tevens tvp
Ja ik had 'm al binnen, maar dan als e-ticket (PDF)!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja!Hij klopte echt goed. Of had jij 'm toen al binnen?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef CherryLips het volgende:
wat een gruwelijk lelijk kaartje. dat past toch niet in m'n mozaïek met andere kaartjes, die mensen denken ook nooit logisch na
![]()
.
Het is nog niet af hoor, maar de bedoeling was om later, als ik m'n eigen wc hebquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, op die manier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja ik had 'm al binnen, maar dan als e-ticket (PDF)!
Bij de weg: 21 april Holy Fuck in de Melkweg!!!![]()
moet je straks laten restaurerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog niet af hoor, maar de bedoeling was om later, als ik m'n eigen wc hebde muur vol te hangen met concertkaartjes en festivalbandjes enzo. Of anders een grote fotolijst te kopen en ze daar allemaal in te knallen. Moet ik wel snel zijn, want de helft is al verkleurd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |