En ik ben er weerquote:
Nope, zit nog te smikkelenquote:
Is niet gewoon alles lekkerder dan de Mac?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is een stuk lekkerder dan de mac idd
Kan wel een paar dingen bedenken die viezer zijn dan de macquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet gewoon alles lekkerder dan de Mac?
Ik ook, wel winnen hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een stevig robbertje kaarten
quote:
Mwah, ik verbaasde me er ook wel over dat Red zoveel telefoonnummers van AKQSc'ers heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
Ik weet niet wat je te zoeken hebt in de sneeuw, maar het deed wel pijn zeg! Ook lastig fietsen als je niet eens recht vooruit kunt kijken. Maar nu zit ik lekker droog thuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef B.ertha het volgende:
En ik moet zo meteen met wind tegen door de natte sneeuw/regen naar de uni. Het is dat het heel nuttig is, want hier zoek ik echt niet doorheen
Hoe lang gaan jullie weg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM wil de vriezer leeg eten, omdat we volgende week op vakantie gaan.
Ik heb alleen soempie's nummerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef wyccie het volgende:
Mwah, ik verbaasde me er ook wel over dat Red zoveel telefoonnummers van AKQSc'ers heeft.
Err, waarvoor krijg je een boete?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een 7 voor een tentamen waarover ik twijfelde of ik het had gehaald![]()
Ik denk dat al dat wensen toch zin heeft gehad! Dat betekent alleen wel dat ik nu een boete krijg
En ik moet zo meteen met wind tegen door de natte sneeuw/regen naar de uni. Het is dat het heel nuttig is, want hier zoek ik echt niet doorheen
ik ben in mijn haast en paniek om op tijd te komen door rood geredenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Err, waarvoor krijg je een boete?
Dan hoop ik dat je de boete ook niet krijgt, door rood rijden is vrij prijzigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ben in mijn haast en paniek om op tijd te komen door rood gereden
Dus ik ging wensen dat ik óf het tentamen niet haalde, óf een boete kreeg, maar niet allebei
Top! Hier kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef wyccie het volgende:
Etcie, wat ik denk over actief/passief in diagonalen is dat je bij actief zelf de camera draait, en bij passief iets fotografeert dat van zichzelf al schuin is gepositioneerd.
Actief (Dat schuine voegt hier trouwens echt niks toe.)
Passief 1
Passief 2
Bij een kader kun je ook denken aan iets minder straks zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan wel je hoofdonderwerp scherp.![]()
[..]
Mwah, ik verbaasde me er ook wel over dat Red zoveel telefoonnummers van AKQSc'ers heeft.
[..]
Ik weet niet wat je te zoeken hebt in de sneeuw, maar het deed wel pijn zeg! Ook lastig fietsen als je niet eens recht vooruit kunt kijken. Maar nu zit ik lekker droog thuis.![]()
[..]
Hoe lang gaan jullie weg?
En wat voor ringen heb je geregeld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Heb net gereserveerd voor as zaterdag bij een restaurantje voor Pitt en mijEn nu maar hopen dat hij niks gereserveerd heeft
Op zich kunnen de meeste dingen wel een maand of zelfs langer bewaard worden, toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef MadMaster het volgende:
3 weken...
Sommige dingen liggen wel langer dan 3 weken in de vriezer, maar zo'n vakantie is een soort van mijlpaal waar voorafgaande allerlei dingen 'moeten' gebeuren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op zich kunnen de meeste dingen wel een maand of zelfs langer bewaard worden, toch?
Maar ik snap haar wel.
As a matter of fact... Ben ik nu met een college over there aan het bellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS...hoe staat het met de school?
Dat is wel relaxed, een grote zorg minder!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Examens hier maak ik me echt helemaaal geen zorgen over
Ga je het niet naar het politiebureau brengen?quote:
Kan pas vanaf 1000 euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed, een grote zorg minder!
[..]
Ga je het niet naar het politiebureau brengen?
Belastingzaken haat ik sowieso. Niet voor het geld, maar het is altijd zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Dat soort dingen zijn altijd vervelend om nog te moeten doen. Ik leg dat soort dingen altijd op de grote stapel. En die stapel flikkert vaak om.
Waar ga je heen?
Ik wilde gewoon testen wat MaJo's reactie zou zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan pas vanaf 1000 euro.
Kan zijn dat degene die het laatste exemplaar heeft besteld het weer retour stuurt als het niet bevalt of niet past.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Soempie het volgende:
Jammer! Leuk jurkje. Misschien verandert het nog?
Of ik zeg iets heel doms. Ik begrijp nooit zo goed hoe het met collecties zit en of er nog dingen bijgemaakt worden als het goed loopt of dat je dan gewoon pech hebt.
Goed dat je het zegt! Ik heb ook nog watquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, ik eet nog een toetje en dan ga ik ook.
Het woord of de smaak?quote:
Ik hou toch best wel van knoflookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het woord
De smaak is wel fijn, maar associeer ik niet met![]()
Quoi?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ook, maar t is geenwaard
Makaki in 't bakkie![]()
Beads!!! (Ja, ik ken de afleveringquote:
Word.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo *brrr* als SHE het over knof heeft, in plaats van gewoon knoflook.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is SHE weer terug dan?
ze zijn hier zelfs goed in statisitiiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja deze reeks trekt over het algemeen de wat intelligentere mensen aan
Nee, Van der Valk nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet gewoon alles lekkerder dan de Mac?
Ze hebben net een echo van mijn bovenbuik gemaakt, daarvoor moet je nuchter zijn. Voor de tweede echo (van mijn onderbuik) moet ik 2 liter water gedronken hebben. Heb nu 1 liter op en moet plassen, maar dat mag niet want ik moet een volle blaas hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
Tot zo ver het uitslapen.![]()
Waarom mag je niet drinken? Gaan ze je onderzoeken? Heb het even gemist. Zo ja: wat voor onderzoek?
omgquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
Ik had onderweg naar het ziekenhuis echt een supergenant iets
Ik ging in de bus zitten naast een man en daarbij ging ik per ongeluk op zijn hand zitten. Ik had de hele tijd het gevoel dat zijn hand er nog steeds lag en op een gegeven moment voelde ik iets bewegen bij mijn kont en hij keek me lachend aan. Ik riep helemaal verontwaardigd "what are you doing?!?" om er vervolgens achter te komen dat zijn hand er helemaal niet meer lag![]()
![]()
Maar het voelde echt zo
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ging in de bus zitten naast een man en daarbij ging ik per ongeluk op zijn hand zitten. Ik had de hele tijd het gevoel dat zijn hand er nog steeds lag en op een gegeven moment voelde ik iets bewegen bij mijn kont en hij keek me lachend aan. Ik riep helemaal verontwaardigd "what are you doing?!?" om er vervolgens achter te komen dat zijn hand er helemaal niet meer lag![]()
![]()
Maar het voelde echt zo
gaat lekker met die wagens van jullie he? ene keer pech, dan moet er zooi vervangen worden, en nu weer een ruitenwisser geslooptquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft een ruitenwisser gesloopt. Ze zaten vastgevroren en hij is meestal te lui om te krabben en die dingen los te halen. Tweede keer al.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
![]()
Maar het voelde echt zo
Kijk, een medestanderquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze zijn hier zelfs goed in statisitiiek![]()
(had ik al eens vermeld dat ik daar een hekel aan heb/ niet zo goed in ben (doorhalen wat niet van toepassing is))
Goedemorgen
2 liter water drinken? En je zit al zo snel volquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze hebben net een echo van mijn bovenbuik gemaakt, daarvoor moet je nuchter zijn. Voor de tweede echo (van mijn onderbuik) moet ik 2 liter water gedronken hebben. Heb nu 1 liter op en moet plassen, maar dat mag niet want ik moet een volle blaas hebben
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft een ruitenwisser gesloopt. Ze zaten vastgevroren en hij is meestal te lui om te krabben en die dingen los te halen. Tweede keer al.![]()
Ik heb dat ook hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Soempie het volgende:
Hoi BF!![]()
@ Majo, succes straks met de tweede echo. Als ik moet plassen moet dat echt binnen 5 minuten, anders gaat het mis (denk ik..en helemaal als er nog een liter bij moet.).
Sterkte dus.
![]()
Krijg je gelijk te horen wat ze zien en of het goed is of niet?
Oeh wat heftig. Gaat alles weer goed met haar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
nize! haha
Mijn zus heeft net een echo moeten laten maken en moeten laten opereren, accute blinde-darm ontsteking, maar alles is gelukkig goed gegaan
Uhuhquote:
Uhuhquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 liter water drinken? En je zit al zo snel vol
Was het niet Uri Geller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhDie man keek me ook echt aan van WTF
Maar hij zat zo schaapachtig te lachen
Ik voel een "maar" aankomen?quote:
Niet even gevraagd wanneer je een uitslag kon verwachten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoorMoet ook echt 20x per dag plassen
dus het is wel even lastig nu
Over de eerste echo heb ik niets gehoord. Denk dat ze het eerst gaan bekijken en dat ik iets hoor als het niet goed is. Geen nieuws is goed nieuws dus
Volgens mij nietquote:
Uhm nou ja, het feit dat ik in het ziekenhuis ben helpt niet echt mee hequote:
yup, ligt nu aan infuus, zoutoplossing met morfine, dus ze spaced m een beetje, maar verder is alles ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh wat heftig. Gaat alles weer goed met haar?
dan had hij de BH al wel met zn ogen uitgedaan of heetheid ingestraald ofzoquote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef MaJo het volgende:
Ok, ik ben de enige in NL die Uri Geller niet kentGeen idee hoe die vent eruit ziet, ik negeer het
In principe hoor ik het van mijn arts, waar ik volgende maand een afspraak mee heb. Maar ik neem aan dat als ze iets belangrijks vinden ze me dat wel eerder laten wetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet even gevraagd wanneer je een uitslag kon verwachten?
Wees gezegendquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ok, ik ben de enige in NL die Uri Geller niet kentGeen idee hoe die vent eruit ziet, ik negeer het
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
yup, ligt nu aan infuus, zoutoplossing met morfine, dus ze spaced m een beetje, maar verder is alles ok.
[..]
quote:dan had hij de BH al wel met zn ogen uitgedaan of heetheid ingestraald ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |