omgquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
Ik had onderweg naar het ziekenhuis echt een supergenant iets
Ik ging in de bus zitten naast een man en daarbij ging ik per ongeluk op zijn hand zitten. Ik had de hele tijd het gevoel dat zijn hand er nog steeds lag en op een gegeven moment voelde ik iets bewegen bij mijn kont en hij keek me lachend aan. Ik riep helemaal verontwaardigd "what are you doing?!?" om er vervolgens achter te komen dat zijn hand er helemaal niet meer lag![]()
![]()
Maar het voelde echt zo
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ging in de bus zitten naast een man en daarbij ging ik per ongeluk op zijn hand zitten. Ik had de hele tijd het gevoel dat zijn hand er nog steeds lag en op een gegeven moment voelde ik iets bewegen bij mijn kont en hij keek me lachend aan. Ik riep helemaal verontwaardigd "what are you doing?!?" om er vervolgens achter te komen dat zijn hand er helemaal niet meer lag![]()
![]()
Maar het voelde echt zo
gaat lekker met die wagens van jullie he? ene keer pech, dan moet er zooi vervangen worden, en nu weer een ruitenwisser geslooptquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft een ruitenwisser gesloopt. Ze zaten vastgevroren en hij is meestal te lui om te krabben en die dingen los te halen. Tweede keer al.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef MaJo het volgende:
![]()
Maar het voelde echt zo
Kijk, een medestanderquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze zijn hier zelfs goed in statisitiiek![]()
(had ik al eens vermeld dat ik daar een hekel aan heb/ niet zo goed in ben (doorhalen wat niet van toepassing is))
Goedemorgen
2 liter water drinken? En je zit al zo snel volquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze hebben net een echo van mijn bovenbuik gemaakt, daarvoor moet je nuchter zijn. Voor de tweede echo (van mijn onderbuik) moet ik 2 liter water gedronken hebben. Heb nu 1 liter op en moet plassen, maar dat mag niet want ik moet een volle blaas hebben
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft een ruitenwisser gesloopt. Ze zaten vastgevroren en hij is meestal te lui om te krabben en die dingen los te halen. Tweede keer al.![]()
Ik heb dat ook hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Soempie het volgende:
Hoi BF!![]()
@ Majo, succes straks met de tweede echo. Als ik moet plassen moet dat echt binnen 5 minuten, anders gaat het mis (denk ik..en helemaal als er nog een liter bij moet.).
Sterkte dus.
![]()
Krijg je gelijk te horen wat ze zien en of het goed is of niet?
Oeh wat heftig. Gaat alles weer goed met haar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
nize! haha
Mijn zus heeft net een echo moeten laten maken en moeten laten opereren, accute blinde-darm ontsteking, maar alles is gelukkig goed gegaan
Uhuhquote:
Uhuhquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 liter water drinken? En je zit al zo snel vol
Was het niet Uri Geller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhDie man keek me ook echt aan van WTF
Maar hij zat zo schaapachtig te lachen
Ik voel een "maar" aankomen?quote:
Niet even gevraagd wanneer je een uitslag kon verwachten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoorMoet ook echt 20x per dag plassen
dus het is wel even lastig nu
Over de eerste echo heb ik niets gehoord. Denk dat ze het eerst gaan bekijken en dat ik iets hoor als het niet goed is. Geen nieuws is goed nieuws dus
Volgens mij nietquote:
Uhm nou ja, het feit dat ik in het ziekenhuis ben helpt niet echt mee hequote:
yup, ligt nu aan infuus, zoutoplossing met morfine, dus ze spaced m een beetje, maar verder is alles ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh wat heftig. Gaat alles weer goed met haar?
dan had hij de BH al wel met zn ogen uitgedaan of heetheid ingestraald ofzoquote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef MaJo het volgende:
Ok, ik ben de enige in NL die Uri Geller niet kentGeen idee hoe die vent eruit ziet, ik negeer het
In principe hoor ik het van mijn arts, waar ik volgende maand een afspraak mee heb. Maar ik neem aan dat als ze iets belangrijks vinden ze me dat wel eerder laten wetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet even gevraagd wanneer je een uitslag kon verwachten?
Wees gezegendquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ok, ik ben de enige in NL die Uri Geller niet kentGeen idee hoe die vent eruit ziet, ik negeer het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |