net op samen met kotshoofd, youknowwhoquote:Op maandag 16 februari 2009 16:23 schreef appeltjap het volgende:
Ik heb wel weer zin in friet eigenlijk.
verbaasd me dat hij het binnen hieldquote:Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef sexxi het volgende:
[..]
net op samen met kotshoofd, youknowwho
who said he did?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef appeltjap het volgende:
[..]
verbaasd me dat hij het binnen hield
Idd, het is friet!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef Afwazig het volgende:
Patat.
Bewijs het maar!quote:
+1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik mis een 3de optie: ik gebruik zowel 'friet' als 'patat', en verder kan het me heen ruk schelen!
zwak hoor, typisch geval van niet durven kiezen.quote:
Ja hoe? Net zoals jij niet kan bewijzen dat het een droom was.quote:
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoe? Net zoals jij niet kan bewijzen dat het een droom was.
Droom lekker verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar is
Inderdaad, het is friet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar is
quote:
Jij hebt het gesprek niet gevolgd. Of je bent niet goed in begrijpend lezen.quote:
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Jij hebt het gesprek niet gevolgd.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Echo99 het volgende:Give me a P.
![]()
Give me an A.
![]()
Give me a T.
![]()
Give me an A.
![]()
Give me T.
![]()
Go Patatjes, make it happen!Go Patatjes, make it happen!
Go Patatjes, make it happen!Go Patatjes, make it happen!
Omdat je dan wat minder zou kunnen falen in je reply.quote:
quote:
Het blijft friet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Omdat je dan wat minder zou kunnen falen in je reply.
quote:
Het lijkt me wel duidelijk dat de patatindustrie volledig in handen is van frietzeggers. Duizenden patatzeggers moeten dienen onder een baas die friet zegt. Het is verschrikkelijk in dit land.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar voor de patatroepers: er is jullie al eerder eens een uitdaging gesteld, die nog door niemand is aangenomen. Maak eens een foto van een zak frituurbare aardappelreepjes waarop patat staat.
En geen raspatat, dat telt niet. Dat is geen echte friet/patat
Typisch geval van niet willen kiezen omdat het onderwerp te gay is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:23 schreef Snarf het volgende:
[..]
zwak hoor, typisch geval van niet durven kiezen.
het is friet. patat leads to fear. fear leads to anger. anger leads to hate. hate leads to suffering. suffering leads to the dark side.
dat is net zoiets als hand in hand over straat lopen met de duitse bezetter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef RoBro het volgende:
waarom noem je het niet gewoon patattasfritesdespommes ben je gelijk van deze hele discussie af
Iets wat zat mensen gedaan hebben dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is net zoiets als hand in hand over straat lopen met de duitse bezetter.
Wanneer hebben wij Belgie bezet dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is net zoiets als hand in hand over straat lopen met de duitse bezetter.
Is dat een grap ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij Belgie bezet dan?
Omdat patat en pomme hetzelfde is, namelijk een aardappel. Pomme komt namelijk van pomme de terre (appel van de aarde), en patat is dan weer een samentrekking van de benaming van zoete en gewone aardappels.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef RoBro het volgende:
waarom noem je het niet gewoon patattasfritesdespommes ben je gelijk van deze hele discussie af
Neequote:
terug naar de basisschool met jouquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef appeltjap het volgende:
Yes vandaag nieuwe frituur binnen, kan ik weer lekkere friet eten
friet?quote:
Fout!! Friet is de juiste benaming voor gefrituurde aardappel reepjes. Patat is slecht een aardappelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Nee klopt patatje heeft nooit mooi geklonken. Raar dat er toch mensen zijn die zo koppig zijn om toch patat te zeggen.quote:
Tevens net ff lekker friet uit de frituur gegetenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:09 schreef blubbernek het volgende:
friet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vlaamse friet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die patat zeggen hebben nog nooit de echte friet op dan weet je wel beterquote:
Friet brainwashetquote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Mensen die patat zeggen hebben nog nooit de echte friet op dan weet je wel beter
Volgens mij heb je nooit echte friet geproefd want je krijgt alleen maar patat te vreten daar boven de rivierenquote:
quote:
Gelukkig wel, vandaar dat mijn brein nog niet is aangetast door die verderfelijkequote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nooit echte friet geproefd want je krijgt alleen maar patat te vreten daar boven de rivieren
Wel waar!quote:
Wat een beredeneringquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Als patat afkomt van "potato" (aardappel) en frites van "frituur". Zijn kroketten uit de friteuse dan ook 'frites'?
Dus het is Patat!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Wat een beredenering. Ga lekker terug naar je patat wereldje. Voor de rest ist friet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Wat een beredenering. Ga lekker terug naar je patat wereldje. Voor de rest ist friet
quote:
Jij kan niet quotenquote:
Jawel hoor, maar jij typte het verkeerd, dus ik help je even.quote:
O nu snap ik het! Je bent gewoon scheel. Ja kan je ook niks aan doen hequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar jij typte het verkeerd, dus ik help je even.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O nu snap ik het! Je bent gewoon scheel. Ja kan je ook niks aan doen he
Nee, sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Friet.
Mee eens, het is wel patat maar geen patatsaus.. Want mayo ed. kun je toch ook op je andere gefrituurde dingen doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:38 schreef blckbb het volgende:
pataaaaaaaaaaaaaaaaaaaat met pataaaaaaaaaatsaus
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
EN NU IS HET GODVERDOMME AFGELOPEN!!!!
HET IS PATAT JAH PATAT!!!!
brabant, limburg oprotten. Nederland ( zh, nh, utrecht ) hoeft jullie niet.
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT
PATAT PATAT PATAT