Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit in college, mooi niet kijken dus.
Hoe gaat ie?quote:
Inderdaad erg tof van d'r. Hopelijk trekt die 'waas' snel weg... Wat een verhaal manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
dankje , heb zelfs nog een beterequote:
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota benequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zien
Geen hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
Een college over seksualiteit? Wat voor studie doe jij überhaupt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota bene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |