Same herequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Laniboekje het volgende:
Last van mijn rug, alweer. Zeker weer te maf in mijn bed gelegen. Verder wel oke, weer aan het werk op deze grijze dag.
quote:
Why ?quote:
5 dagen nachtdienstquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:59 schreef dawg het volgende:
Kwaad, verdrietig. En geen zin in vandaag.
En zin in koffie.
veel plezier Houniiieeee......quote:
troost je dat wist ik de eerste twee keer ook niet , en de derde keer pas geslaagdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:32 schreef kgomkzy het volgende:bagger
net gezakt voor rij-examen terwijl ik niet eens wist (en nu nog steeds niet eigenlijk) wat ik fout deed
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
troost je dat wist ik de eerste twee keer ook niet , en de derde keer pas geslaagd![]()
Maar jammer joh
OT ; oorpijn en verder wel blij en in spanning voor woensdag
oh jammer!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
Slechte zin,verrassing in duigen gevallen![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:55 schreef Lastpost het volgende:
Redelijk moe, opgewekt, vrolijk, arm!
Goh, wat herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Alleen flink pist door telkens " U bent afgewezen door ..." te horen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:15 schreef Miam het volgende:
ik heb een week vakantiejippie
Voel me wel gooeeed.
Tnx.quote:
TTT gedaan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef Arek het volgende:
Ik voel me super verliefd maar zeer onzeker, geen zelfvertrouwen en gestresst voor praktijkexamen rijbewijs B. Gewoon kut
Nou je geeft aan dat je gespannen bent. Dat is al een beetje goequote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Arek het volgende:
geen voorang verleend aan een klein meisje.. ingreep op de stichste rotonde, in de 3e versnelling rotonde pakken.. tja het is klote en ik moet morgen om 8 uur 's ochtends
dan is het maar goed dat je je rijbewijs nog niet hebt gekregenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Arek het volgende:
geen voorang verleend aan een klein meisje.. ingreep op de stichste rotonde, in de 3e versnelling rotonde pakken.. tja het is klote en ik moet morgen om 8 uur 's ochtends
ik weet het allemaal wel wat ik moet doen.. maar kheb veel last van faalangst.. en dat was een hel tijdens die ritquote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je je rijbewijs nog niet hebt gekregen
ja idd! dat zijn toch wel dingen die belangrijk zijn!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je je rijbewijs nog niet hebt gekregen
ik dus totaal niet, mss heeft 3x om half 7 naar bed gaan daarbij bijgedragenquote:
Waarom doe je in godsnaam als beginner een rontonde in de 3e versnelling?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Arek het volgende:
Geld is zo goed als op,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef resque het volgende:
eerst:
[..]
nu:
[..]
what happened?
OT: ik voel me wel best eigenlijk
wieeh. woeh.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Nerveus.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef candygirl het volgende:
op van de zenuwen en daardoor klaarwakker
sterktequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef candygirl het volgende:
op van de zenuwen en daardoor klaarwakker
sterkte en beterschap voor je zoon!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef heavenstar het volgende:
diep teleurgesteld in een heel goed vriendin van (of ze vriendin blijft is dus dan ook de vraag)...mijn zoon ligt zwaar ziek in zijn bed
en volgens mij lijd ik aan een chronisch slaap-tekort
![]()
merci!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
sterkte en beterschap voor je zoon!
Ik eigenlijk ook.quote:
herkenbaarquote:
Katten en muizen gaan ook niet samen, hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Zal blij zijn als het zondag is en die katten weer terugkunnen naar hun baasje (vriendin van me), ze hebben mijn muis kapot gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |