Ik vond het ook wel een 'typisch plaatje'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef Vork het volgende:
Iedereen die zoiets maakt als op het plaatje, die krijgt van mij minpunten. En als dat niet mogelijk is om wat voor reden dan ook, dan zorgt de organisatie er maar voor dat dat mogelijk wordt.
Verder is dit natuurlijk een schaamteloze tvp, want op zich heb ik denk ik wel trek in Nasi goreng deze week.
Met een schalkse blik natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een 'typisch plaatje'![]()
Ik zag mezelf al fruitig aan het bosuitje knabbelen.
Ik dènk dat het roerei is. Of omelet. Of anders ondefinieerbaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Met een schalkse blik natuurlijk.![]()
Wat zijn die gele flubbertjes op het plaatje?
Als je er een foto van hebt, als je het recept hebt en als je het zelf gemaakt hebt: ik vind het primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:48 schreef RobinOok het volgende:
Mag je ook meedoen met een recept dat je al eerder maakte en fotografeerde of moet het speciaal voor deze wedstrijd bereid worden? Ik hou eigenlijk niet zo van nasi goreng, dus ik maak het vrijwel nooit, maar toevallig dus laatst wel een keertje.
Ik denk dat dat wel goed is, kan me niet voorstellen waarom niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:48 schreef RobinOok het volgende:
Mag je ook meedoen met een recept dat je al eerder maakte en fotografeerde of moet het speciaal voor deze wedstrijd bereid worden? Ik hou eigenlijk niet zo van nasi goreng, dus ik maak het vrijwel nooit, maar toevallig dus laatst wel een keertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |